mt 03 mü er 6n mi lütfen yardım
-
Mt03 le aynı motora sahip xt660x kullanıyorum çok sayıda uzun yollarım oldu ama o titreşim benim motorda yoktu belkide mt03ın saşesinden kaynaklanıyordur ama aynı motorlar üzerinde bir titreşim var tabiki ama öyle rahatsız edici safhalarda değildi.
Ama bence Transalp 650'e bak derim.Daha rahat daha konforlu uzun yolda iyidir
Reklamlar
-
Şuan Çantayı Çıkardım Daha Mahsun Duruyor
SADAKAT NEDİR BİLMEM KİMSENİN GÖLGESİNDEN GEÇİNMEM HİÇ KİMSEYEDE EYVALLAHIM YOKTUR BU CANI ALLAH VERDİ ANCAK ALLAH ALIR EMİR OLUNDUĞUNDA VAKTİ GELDİĞİNDE KOŞA KOŞA GİTMEK NASİP OLUR İNŞAALLAH
-
-
inzell adlı üyeden alıntı
Allah bilir ER6N mi MT03 mü için verdiğim "en beğendiğin en mantıklı olan tercih" cevabını; tüm motosikletler içerisinden en beğendiği şeklinde algılamışsındır. Aşağıda da bahsettim, sen sığ düşünüyorsun.
Ya o ilandaki motorlardan elimde sayıca fazla varsa? Sürekli yeni müşterilere ulaşıyorsam? (Kapsamlı düşünemiyorsun değil mi? Sorun değil bazen basit düşünürüz.)
Dikkate almadığım şeye kızmam... Hatta Chrome browser kullanıyorum, öyle bir eklenti düşündüm ki keşke yapılsa. mete_han'dan gelen mesajların alayı bloklanacak, hiç yokmuş gibi temizcene.
Mete Han abi olmasa forumun tadı kalmaz bence
suzuki address 50cc=)yamaha dt125=)93 gs500=)99 gs500=)yamaha tt600=)99 er5=) virago 250=)92 kle500=)2004 gs500=) 2005 fazer
)
-
Transalp'le trafikte daha rahat oynarsın gidon yüksek aynalar hep altta kalıyo
er6n 220 yapıyo diyen biraz sallamış bence
-
casillas00 adlı üyeden alıntı
Transalp'le trafikte daha rahat oynarsın gidon yüksek aynalar hep altta kalıyo
er6n 220 yapıyo diyen biraz sallamış bence
220 yapıyor bence sallamamış ,çift silindir 500 cc bir motor 50 hp güç ile 190 200 yapabiliyor..... 70 hp neden 220 yapmasın...
suzuki address 50cc=)yamaha dt125=)93 gs500=)99 gs500=)yamaha tt600=)99 er5=) virago 250=)92 kle500=)2004 gs500=) 2005 fazer
)
-
İkisi ede hoş motorlar, yalnız bildiğim kadarıyla MT-03 ER6n'den 2-3 bin lira daha pahalı? Bu farkı hesaba katıp mı tavsiye veriyoruz?
-
casillas00 adlı üyeden alıntı
Transalp'le trafikte daha rahat oynarsın gidon yüksek aynalar hep altta kalıyo
er6n 220 yapıyo diyen biraz sallamış bence
Er6n ile en fazla kaç yaptın?
Ben ,artçım + 2 valiz 1 çanta olduğu halde 200 km/s hıza çıktım ve makine dahada giderim diyordu ama bana o hız yetti. 10-20 km/s daha giderdi. Birde artçım ve çantaların olmadığını düşünürsek 220 yı bile geçer.
ARTİSTLİĞİN SONU FİGÜRANLIKTIR...
-
Er6-N ile rüzgara karşı değilseniz 220 görüyorsunuz. Defalarca gördüm düz yolda. Bunun dışında Mt-03'ü 24 saat test etmiş ve Er-6'yı uzuun süre kullanmış biri olarak Er-6 derim.
Mt-03 çok güzel bir makine. Torku insanı mutlu ediyor. Şekil olarak da çok futuristik görünüyor. Gören kafayı çevirip bir daha bakıyor "bu neymiş beah?" diye. Çok fazla yakmıyor. Titreşim ise var evet. Ama rahatsız etmiyor. Torku daha iyi hissetmenizi sağlıyor.
Er-6 ise, bu başlıkta verilen ilk cevap gibi sorunlu bir motor veya kısa ömürlü falan olmaktan çok uzak. Bilmeden yazmış arkadaş "devirli makine, sorun çıkarır, çok benzin yakar" diye.
Er-6 Yurtdışında Budget Bike olarak satılır. Sınıfının en ekonomik motorudur. Sıkıştırmazsan 250cc gibi yakar, sıkıştırırsan asfaltı kazıyarak 220'ye tırmanır. Rake açısı, alçak ağırlık merkezi ve hafifliği sayesinde duran trafikte CBF 150 ve YBR 125 ile aynı kıvraklığa sahiptir. Artçı rahatı Mt-03'ten daha yüksek olsa da touring kadar rahat değildir. Ama ben kız arkadaşımla çanta ile uzun yolculuklar yaptım sıkıntısız. Ve en önemlisi Er6 650cc'den düşüktür ve alt vergi sınıfındadır. Az buz fiyat farkı yok.
Mt-03'ün 3 negatif yönünü söyleyebilirim:
1- 650cc üzerinde olduğu ve üst vergi diliminde olduğu halde beygir gücü nerdeyse 250cc SS'ler gibi. o kadar hacimli motor kullanıp son hız yapamamak can sıkabilir.
2- Tek silindir'in kalkış hissi çok güzel ama konforu biraz düşük. Yüksek devirden rolantiye düştüğünde stop edebiliyor örneğin.
3- Oturma pozisyonu uzun yola pek uygun değil.
Ama herşeye rağmen çok havalı makine! Mt-03 =)
Ben Er-6 derim.
GOD SAVE THE TWO-STROKE! GOD SAVE THE GPR!
-
ER6 Çift silindir 70hp civarlarında makina
bu motor nasıl olurda enduro motoru kullanılan bir MT03 motosiklet ile karşılaştırılır.
ER6 gaz açtığın zaman direk 200km yi buluyor sonrası bir bir artıyor arkadaşımda vardı anasını ağlattı motorun 45bin kmde yağını kontrol etmediği için yatak sardı sonra 2 defa daha motor yapıldı.
Motor hala izmitte
4 TEKER BEDENİMİ 2 TEKER RUHUMU TAŞIR ! 93>XT600 - 08>CBF150 - 04>GS500 - 99>GS500EX - 05>ER5 - 98>XT600 - 02>XT600E - 05>ER5 -04 >GS500 - 04>FZS1000EXUP - 05>KAWASAKi ER5
-
ilkantek adlı üyeden alıntı
ER6 Çift silindir 70hp civarlarında makina
bu motor nasıl olurda enduro motoru kullanılan bir MT03 motosiklet ile karşılaştırılır.
Enduro değil kamyon motoru kullansa farketmez. Burada motor bloğunun değil motorun kendisinin kullanım amacı sorgulanıyor. Güçsüz olması da bir dezavantaj olarak belirtilmiş zaten. 2si de aynı sınıfta sayılır, kıyaslamak çok saçma değil. Ama bana da sorsan ER-6n özellikle de güç farkı için tercih edilebilir.
-
neden sadece bu iki motor arasında kaldın ?
I Like My Stylee BodyBuilding !!
4 Ever Yamaha
-
Birisi tek birisi çift silindir... MT03 ile 180 km hız ile sabit uzun yol git bakalım kaç sefer gidebileceksin
4 TEKER BEDENİMİ 2 TEKER RUHUMU TAŞIR ! 93>XT600 - 08>CBF150 - 04>GS500 - 99>GS500EX - 05>ER5 - 98>XT600 - 02>XT600E - 05>ER5 -04 >GS500 - 04>FZS1000EXUP - 05>KAWASAKi ER5
-
öncelikle şunu söyleyeyim her iki motoruda kullanmadım.
Ninja'yı aldıktan yaklaşık 1 ay akdar sonra bir gün koçtaş'a parkederken yanımdaki mt-03'ün sahibi gelip motordan memnun olup olmadığımı sordu. Biraz lafladık. sonra başladı bana kendi motorunu kötülemeye. sonra şaşırdım o güzel motoru neden kötülüyor diye.
bende er-6 almak istediğim söyledim ileride. adamın önceki motoru er-6n'miş. değişiklik olsun diye mt-03'e geçtim ama hiç memnun değilim diye şikayet edip duruyordu. mt-03'ün yavaş olduğunu, hızlanmasından memnun kalmadığından bahsediyordu. Artık adamın beklentisi neydi bilemiyorum, şimdi düşününce madem daha hızlı bir motor istiyordun 4 silinidrli bir motor alsaymış diyorum.. herneyse..
bence bu iki model farklı klasmandalar. ben olsam er-6n tercih ederdim. 660cc'lik tek silindirli motorun titreşimi pek çekilmiyor, özellikle çift silindirden indikten sonra.
bu tabiki mt-03 kötü bir motordur demek değil. sadece beklenti meselesi.
bu arada er6'ların motorları er5 ile aynı değildir. hiç olmadı motorların yağ kapasitesine vs bakın. tamamen farklı motorlar.
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
-
overcloud adlı üyeden alıntı
öncelikle şunu söyleyeyim her iki motoruda kullanmadım.
Ninja'yı aldıktan yaklaşık 1 ay akdar sonra bir gün koçtaş'a parkederken yanımdaki mt-03'ün sahibi gelip motordan memnun olup olmadığımı sordu. Biraz lafladık. sonra başladı bana kendi motorunu kötülemeye. sonra şaşırdım o güzel motoru neden kötülüyor diye.
bende er-6 almak istediğim söyledim ileride. adamın önceki motoru er-6n'miş. değişiklik olsun diye mt-03'e geçtim ama hiç memnun değilim diye şikayet edip duruyordu. mt-03'ün yavaş olduğunu, hızlanmasından memnun kalmadığından bahsediyordu. Artık adamın beklentisi neydi bilemiyorum, şimdi düşününce madem daha hızlı bir motor istiyordun 4 silinidrli bir motor alsaymış diyorum.. herneyse..
bence bu iki model farklı klasmandalar. ben olsam er-6n tercih ederdim. 660cc'lik tek silindirli motorun titreşimi pek çekilmiyor, özellikle çift silindirden indikten sonra.
bu tabiki mt-03 kötü bir motordur demek değil. sadece beklenti meselesi.
bu arada er6'ların motorları er5 ile aynı değildir. hiç olmadı motorların yağ kapasitesine vs bakın. tamamen farklı motorlar.
Neyse ki ANlatmak istediğimi bir arkadaşımız anlamış
4 TEKER BEDENİMİ 2 TEKER RUHUMU TAŞIR ! 93>XT600 - 08>CBF150 - 04>GS500 - 99>GS500EX - 05>ER5 - 98>XT600 - 02>XT600E - 05>ER5 -04 >GS500 - 04>FZS1000EXUP - 05>KAWASAKi ER5
-
casillas00 adlı üyeden alıntı
Transalp'le trafikte daha rahat oynarsın gidon yüksek aynalar hep altta kalıyo
er6n 220 yapıyo diyen biraz sallamış bence
fazlasını yapıyor sallamamış cbf 150 için 100km hız neyse er-6n için 220km odur yani 220km geçer bile olmadı youtube videoları izlerseniz 220km de redline ye bile gelmemiş olduğunu görürsünüz
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
-
peki er 6n yada f 100 km şehir içi kaç lt yakıyor ???
-
mertsnsz adlı üyeden alıntı
peki er 6n yada f 100 km şehir içi kaç lt yakıyor ???
topic inde şehir dısı 3.8-3.9 değerlerinde yakıtlardan bahsediliyor 140km geçmediğin sürece şehir içindeyse 4.2-4.5lt arası-gaz kökleyip gezersende 5lt yakar die okudum topicte
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
-
ne kadar bos yorumlar var yine,forum ahalisi degil mi
ketchup gpr125 hala duruyor mu?
-
ilkantek adlı üyeden alıntı
Birisi tek birisi çift silindir... MT03 ile 180 km hız ile sabit uzun yol git bakalım kaç sefer gidebileceksin
Yahu ben Fazer'la 180'le sabir uzun yol gidemiyorum! Memlekette öyle yol mu var? İstanbul-Edirne dışında kim kaybetmiş 180'le sabit uzun yolu da biz bulalım?
alper150zc adlı üyeden alıntı
fazlasını yapıyor sallamamış cbf 150 için 100km hız neyse er-6n için 220km odur yani 220km geçer bile olmadı youtube videoları izlerseniz 220km de redline ye bile gelmemiş olduğunu görürsünüz
Valla benzin döküp yakacağım bu Fazer'i, güya 98 HP, 244'ü geçmedi!
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)