Arkadaslar sahibindnedeki ilanlardan geziyorumda dedigim model ve kmdeki motorlar 15 - 20 bin tl arası sizce düzgünü bulunda alınırmı ? sıfır r25 e 16 bin vermektense ?
Arkadaslar sahibindnedeki ilanlardan geziyorumda dedigim model ve kmdeki motorlar 15 - 20 bin tl arası sizce düzgünü bulunda alınırmı ? sıfır r25 e 16 bin vermektense ?
abi neredeyse 10 yaşında motor alacaksın. iyi düşün derim. bir süre sonra parça sorunun başlayacak. ben olsam almam seni bilemem ama.
Alınır. Alan alıyor, kullanıyor. Temiz olsun yeter. İnsanların abarttığı gibi ceset muamelesi yapmak doğru değil. Ama illaki masraf çıkarar 4 silindir sonuçta. O yüzden belli bir bütçe olması lazım bu tür makinaları elde tutmak için. Hiç masraf çıkartmasın dersen 0 alman lazım 40.000tl ye. o zaman da servisler pışpışlıyor garanti süresince rutin bakımlarında.
bütçe güzel bu kadar 600 lük isteniyorsa 3-5 bulunup X6'lara bakılabilir. Şekli 600RR gibi olmaz ama verdiği zevk sesi hissi yeterli. Ayrıca unutmayın 45 binde bir 600RR emin olun 45 binde bir naked'dan endurodan ''genellikle'' daha fazla hırpalanmıştır. Ben yanına yaklaşmazdım o km de bir ss'in. Umarım istediğinizi elde edersiniz.
Ben de racing tarzı yüksek devir çeviren motorların çok km. yapmışlarından korkarım açıkçası.
Ama sahibini tanıdığınız ve güvenilir birinden alınabilir.
Anti parantez,ben Hornet 900 kullanıcısıyım.Bu motoru tercih sebebim,daha düşük devirlerde daha yüksek tork ve güç verebilmesi.
Bu sayede hem motor çok yıpranmıyor,hem de ilk hızlanmalarda bir 600 rr'dan çok daha çabuk hızlanabiliyor.
Örnek olarak 600 rr 11.500 devir de en yüksek torku olan 66 nm üretebilirken,Hornet 91 nm torku 6500 devirde veriyor.
Yine beygir güçlerine bakarsak 600 rr 120 beygiri 13.500 devirde verirken,Hornet 900 en yüksek gücüne sadece 9000 devirde ulaşabiliyor.
Daha düşük devir demek,dayanıklılık + az yakıt demektir.
Bu yüzen benim motorum 2004 model ve 65.000 km.de olmasına rağmen,daha debriyaj balataları bile değişmemiştir.Evet görüntü olarak çok havalı bir motor değil ama benim beklentilerimi karşılıyor.
İlla ki benim motorumdan al demiyorum,ama karşılaştırma yapman açısından faydalı olabileceğini düşündüm.
İnşallah sorunsuz bir makina bulursun kardeşim.
BU ULKEDE 1995 MODEL SAHINLER KAPIS KAPIS GIDIYOR 15 BIN TL CIVARI FIYATLARI BILE VAR SONUCTA HIC BIR FABRIKA 5 10 YILLIK ICIN ARAC YAPMIYOR HONDA ALIRSAN YEDEK PARCADA PEK SIKINTI CIKCAGINI SANMIYORUM AMA ONEMLI OLAN MOTORUN TEMISLIGI KM SI ONEMLI DEGIL 100 BINDE OLSUN TEMIZ OLSUN O MOTOR DEVAM
alınır şansın yaver gidersebende rr bakıyorum inan bana ilandaki resimler yazılan açıklamalar yalan babuş çoğu hikaye o kadar motora gidip baktım midem bulandı yalancı pislikler çok çok araştırıp dikkat etmen lazım işin zor ilanda yazan fiyatlarada bakma 26bin yazan motora ne olur dediğimde 22,23binlere düşüyorlar eğer hoşuna giderse 2011 cbr600f'lere bak derim gücü yerinde kombine abs'de var illa racing diyorsan kolay gelsin
Eskiden olan mühendislik görgüsü sonsuz ömür için parça tasarlamakmış ama şu anki durum öyle değil. Şimdi üreticiler daha çok para kazanmak ve kapitalist düzenin:"al, kullan, at" ve "eskidi mi? değiştir" mottolarından etkilendiklerinden ötürü 5-10 yıl arası dayanımda ürünler üretiyor ve hatta bazısı sadece garantiyi kurtarmak için hesap yapıyor. Eski mallar gibi tamir ederek devam edemeyiz yani şu anki malları, bir yerini yapsak bir başka yeri bozulacaktır sürekli.
Rüzgarın saçlarını yalayıp,saçlarının ahenkle dans etmesi olayına hiç girmiyorum, çünkü kasksız binmiyoruz
Cevaplar için cok teşekkür ederim banada büyük bişeyler almak mantıklı geliyor temizini buldukdan sonra 16 17 bin tl r25 e masraf etmekdense o araya 600 lük alırım bayilere kaptırccagım parayi yedek parçaya veririm.
R6 aliyorsan kirlangic kasa
600rr aliyorsan 2007 ve ustu tercih et bence.
Bayadir bakiniyorum 2008 40.000 kmde bir 600rr var kirmizi inanilmaz temiz gorunus olarak sifir gibi param olsa onu alirdim insallah sezona daha iyisi benim olur, isin zor acikcasi 600rr,r6 gibi makineleri begenen xj6 vs begenecegini sanmiyorum en azindan ben begenmiyorum ama 2011 600f ' ler mantikli, two brothers egzozla sesi rr'dan daha guzel cikiyo
hondanin son cikan modellerindeki kullanim kitapçıklarina bakarsaniz şöyle bir ibare ile karşılaşacaksiniz.
"Kullanım ömrü 10 yıldır"
10 yıldan sonra illa ki bi sorun cikaracaktir diyor, ama sansin yaver giderse 11-12 sene sonra cikarir o arizayi ama bi gün mutlaka cikarir.
40 bin tl verip alamiyorsan ve R6 ya binmek istiyorsan o paraya mecbur alirsin az masraf eder gazi acarsin..
bencede alınmaz ama yurtdışı videoları izliyorum adamlar eski yeni demeden yardırıyor. Belki de orda parça fiyatları ucuzdur diye yaptırıp yaptırıp biniyorlardır.
valla bizim buralarda var bir 600f abs'li olanindan yeni kasalardan yani. Two brothers egzoz takili bildigin ucak geliyo dersin yok boyle ses, 600f dusunursen kesinlikle egzozlusunu al ama yakitta cok fark ediyormus 600f icin soyluyorum bunu bilgin olsun kolay gelsin simdiden
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)