Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Dizlik ne işemi yarıyor????

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #41
    jonturka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2011
    Şehir
    Beylikdüzü
    Motosikleti
    2010 Hyosung GT250R
    1 hafta eve kapandım ortalığa çıkmadım. Neler neler olmuş. Dizlikler çarpınca bacakların açılmamış dışarı belli ki tankı baya sıkmışsın.
    - Abi 1000'lik mi bu ?

    -


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    myhammer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Yamaha xmax250
    Bu isin sonu kötü sadece kendine degil etrafindaki insanlarada zarar vermek istemiyorsan daha sakin daha dikkatli ol arkadasim inan buna buradaki butun arkadaslarin seni hep saglikli hep mutlu gormek ister sen bkma basklarina gaza gelme cok gecmis olsun umarim burdaki yazilanlardan kendine pay cikarirsin ve son kazan olur her sey gönlünce olsun

  3. #43
    fat280 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2009
    Şehir
    Alanya/ANTALYA
    Motosikleti
    en kısa zamanda olacak inş.
    geçmiş olsun kardeş ama birazda siz dikkat edin yavaş gidin araçların arasına girerken istanbulda bakıyorum jet gibi gidiyorsunuz araba aralarından aman dikkat
    SALCANO WOLF125 SİYAH BENİM MAKİNE

  4. #44
    Felon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2010
    iyi dilekleriniz için herkese teşekkürler
    https://www.youtube.com/alifeyizoglu

  5. #45
    safakk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mayıs 2011
    Şehir
    İstanbul
    geçmiş olsun.. Bundan sonra iyi haberlerinizi almayı diliyoruz

  6. #46

    Üyelik
    16 Mart 2011
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Triumph Street Triple
    Geçmiş olsun kardeşim, Allah korumuş ama artık sende kendini koru lütfen, sadece bu motorda değil skuter kullanırken bile o kadar çok atraksiyonunu okuduk ki ortada ciddi bir problem var galiba ya trafiği okuyamıyorsun ya yol hava şartlarını, ya motorunun teknik özelliklerini (lastiklerinin kötü olduğundan bahsediyorsun),yada kendi yeteneklerini; her olaydan sonra bir ders çıkarıyorsun belkide, ancak total bir ders çıkar bence kendine, hayatın film şeridi gibi önünden geçmeden, yaşadıklarını bir film gibi geçir gözünün önünden ve nerede yanlış yaptığını bul ki, hani daha olacak sende atraksşyon belli de daha ciddilerini okumayalım lütfen.

  7. #47
    Felon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2010




    Riskli kullanmayı seviyorum ama ilginçtir arabada bu kadar riske girmiyorum
    https://www.youtube.com/alifeyizoglu

  8. #48
    ferhatkars - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ağustos 2011
    Şehir
    Lefkoşa, KKTC
    Motosikleti
    Suzuki SV 650 S.... Suzuki R-CG 250 melez kross
    geçmiş olsun abicim....

    Alıntı syn022 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Geçmiş olsun. Üzüldüm. Sırf bu sebeple ss makine'den uzak duruyorum. Gaza gelirim kaptırırım kendimi başıma iş açarım diye. Aman dikkat. Seninde dediğin gibi şans herzaman yanında olmuyor.
    aynen bende bu nedenle ss , 4 silindir ve 60-70 hp üstü motordan uzak duruyorum....
    daha önce z750 felan kullanmıstım da en son k8 kullandım ve kesinlikle almayacagım bır motor tarzı olacak dedim...
    bu hafta gs500 alacagım....

  9. #49
    chemical - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ocak 2011
    Şehir
    D-100
    Motosikleti
    cbr1000RR-cbr 250R
    çok geçmiş olsun..bende kendime diyodum bu aldığımız 40 liralık dizlikler işe yararmı kazada diye biraz ön yargılıymışım galiba.fiyatı ucuz olunca sanki bir işe yaramıycakmış gibi geliyor bana nedendir bilmem beliğimi kaybettim geçici bu hafta sonu bellik aldım armode marka 40 liraydı takarken bile diyorum işe yararmı :S

  10. #50
    halepli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ağustos 2010
    Şehir
    İstanbul-Bahçelievler
    Motosikleti
    Yamaha cygnus l
    Geçmiş olsun ali
    MT-İSTANBUL Dikkatli sür, insanın yedek parçası yoktur....ÖNCE GÜVENLİK

  11. #51

    Üyelik
    12 Mart 2009
    Şehir
    istanbul/avcılar
    Motosikleti
    Hyosung GT250R(Gri/siyah)
    Olayı birde benim gözümden dinleyin isterseniz...

    tophaneden dönüş yolunu levent tarafındaki zincirlikuyu kavşağından yapalım e-5 e bağlanır rahat döneriz diye düşündük... alinin benzini az dı ve benzin alması gerekti geride kaldı....

    ben diğer arkadaşları gurup öncüsü olarak kavşaktan e-5 e yönlendirdim onlara ilerlemelerini ben aliyi bekliyceğimi söyledim..

    girişin başına motosikletimi çektim sinyalim açık buradan dönüceksin şeklinde aliyi bekliyordumki birde baktım vıızzz diye önümden levent yönene geçti gitti tabelaya ve bana bakmadan ....

    hemen arkasındaki arkadaşa telefon açtım dönmelerini ve kavşağın girişinde beklediğimi söyledim

    ileriden döndüler..fakat yolun karşısındaki girişten hızlıca girip görüş alanımdan çıktılar e-5 e bağlanmışlardı...

    bende hemen motorumu çalıştırdım bindim ve kavşaktan hızlıca ali ye yetişmek için çıktım....

    doğrusunu söylemek gerekirse hiçte yavaş gitmedim fakat trafiğin durduğu noktalardada ali gibi bir sıkıntı yaşamadım.....

    avcılara kadar gazlayarak geldim aliye yetişmek için ama nafile...önden yolladığım guruba yetişmiştim ama ali yoktu.. öyle hızlı gelmiştimki nerdeyse 20 dk önümde gidenlere yetmişmiştim..

    daha sonra eve dönmek üzere kavşağa geldiğimde durdum ve alinin artçısını aradım nerdesiniz diye...

    aramızda geçen telefon görüşmesi... :
    ben: nerdesiniz yasir avcılara geldim öndeki gurubu yakaladım siz yoktunuz ? ? :S
    yasir: Oğlum biz zincirlikuyu kavşaktan çıktık kenarda durduk sen önümüzden geçtin biz kavşak içinde kaldığımızdan görmedin..bizde sana yetişmek için arkadan gazladık ama sana yetişmek ne mümkün..cevizlibağda vatana gelmeden önceki yerde nerdeyse patlıyoduk..
    Ben: olum keşke basmasaydınız ben sizi siz beni yakalamaya çalışmışsınız... :(
    Yasir: olum normal geldik bizde ama cevizlibağda duba dizmişler ya orada trafik sıkıştı birden tek şerit oldu anlamadan.. hızlıydık ali frene bir kere bastı durmıycağını anladı sonra direk sol a kaçtı ...öyle atlattık sürütünme sesi geldi arabanın ayna gitti sanırım..
    Ben:siz iyimisiniz bir durum varmı geliyimi nerdesiniz...
    yasir:bişey yok merak etme yarın görüşürüz ayrıntılı konuşuruz...

    olay benim açımdan böyle gelişti.....
    [B][COLOR="Gray"]Hyosung [/COLOR][COLOR="DeepSkyBlue"]GT[/COLOR]250[COLOR="Red"]R[/COLOR][/B]
    [B][COLOR="Red"]Drift religion[/COLOR][/B]:cat:

  12. #52
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Alıntı Felon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dün akşama kadar dizliği takma amacım sadece bacaklarımı rüzgardan korumaktı.Bu plastik parçası neyi koruyacakki diyordum.Dün gece Tophane Hyosung buluşmasından dönerken arkamda artçınında olmasıyla birlikte gereksiz bi şekilde gaza geldim ve bu gaza gelişim şimdiye kadar yapmadığım dalgınlıkları hatalarıda beraberinde getirdi.2gündür uykusuz bi şekilde işe gidip geliyorum artık insan kaynakları bile uyardı ali böyle gelme diye, ben yinede Görkemin ricası olduğundan tophane buluşmasına katılıyım yavaş gider gelirim dedim ve içtim antibiyotikleri çıktım!Neyse gelelim dönüşte yaşadığım olaya sağlı sollu salak salak gelirken bi anda trafik kitlendi e-5te sağdan sola çıktım ve önümde kitlenen trafiği gördüm kaçacak yer yoktu ve frenlerime güvenmiyodum (2008 üretim bir çift shinko lastiklerim olduğundan) İşte o arada hızlı düşünüp kompresörle birlikte fren yapsam belkide hiçbirşey olmayacaktı ama sola girdim metrobüs bariyeri ve arabalar arasında hızla ilerliyorum o kadar hızlı geçtiki o an! 3yada 4 araç geçtim tamamen sıfır vaziyette!Hafif fren yaparak hızımı düşürmeye çalışıyorum 3araç boyunda 120-130dan 70lere kadar düştüm o anda frenajda tekerin kitlenmesi bariyerler yada arabalara uçmak demek..4.arabaya geldiğimde arada geçecek yer ve yapacak birşey yoktu..arabanın aynasına sağ dirseğim çarptı sol dizimde bariyerleri traşlamakta..arabayı geçtim ve öndeki araç la çarptığım araç arasındaki aradan sağa kaçtım ve durmadan devam ettim.sol şeritte e-5de durmak istemedim tabi sonra sağa çıktığımdada yaptığım hatadan kendime kızıp yine sıktım gazı ileride yanyola girdik ve motordan indik.şok oldum motorda çizik bile yok!ama sol dizlik parçalanmış.Meğer o grenaj sesi sandığım traşlama sesi dizlikten geliyomuş ben o adrenalinde hissetmedim bile.Şimdi o dizliği takmıyor olsaydım diz kapağımı aynı şekilde delmiş olucaktı bariyerler büyük ihtimalle düşücektik ve artık yaşacak kadar şansımız olursa hayatıma sakat bi şekilde devam edicektim.Şimdi 0 40lira verip aldığım dizliğe bakıyorumda işin ciddiyetini ve korumaların önemini daha iyi anlayabiliyorum.Bu yazımı okuyan herkes bu meretlere öyle binsin.gidin 40lira verin 50cc motorda bile takın şu dizliği!200lira verin bin lira verin ama korumalarınızı hep takın.hayatınızdan önemli değil ya.2010model motora bineceğinize 2000 model motor alın ama korumalıklarınızı en kalitelisinden alın bir gün bi hata yaparsanız korumalıklarınız yansın canınız değil.Ben bir daha hastayken ,yorgunken gaz açarmıyım asla.bu ders bana yeter.Umarım sizlerede yaşadıklarımı anlatabilmişimdirde yeni başlayacak arkadaşlar denk gelirse bilgilenmiş olurlar.Hepinizin tekeri düz bassın benim gibi apaçilik yapmayın şans herzaman insanın yanında olmayabilir.
    gangam burnun boktan ayrı pek durmuyor yav...geçmiş olsun...

  13. #53
    cbr_007 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Aralık 2005
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Honda NC 700 S Honda CBR 250R Honda Beat 2004
    Ekipman cok onemli bir sey kardesim ucuz atlatmıssın gecmis olsun benden sana tavsiye gaza gelme

  14. #54
    Felon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2010
    Alıntı bygrm adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Olayı birde benim gözümden dinleyin isterseniz...

    tophaneden dönüş yolunu levent tarafındaki zincirlikuyu kavşağından yapalım e-5 e bağlanır rahat döneriz diye düşündük... alinin benzini az dı ve benzin alması gerekti geride kaldı....

    ben diğer arkadaşları gurup öncüsü olarak kavşaktan e-5 e yönlendirdim onlara ilerlemelerini ben aliyi bekliyceğimi söyledim..

    girişin başına motosikletimi çektim sinyalim açık buradan dönüceksin şeklinde aliyi bekliyordumki birde baktım vıızzz diye önümden levent yönene geçti gitti tabelaya ve bana bakmadan ....

    hemen arkasındaki arkadaşa telefon açtım dönmelerini ve kavşağın girişinde beklediğimi söyledim

    ileriden döndüler..fakat yolun karşısındaki girişten hızlıca girip görüş alanımdan çıktılar e-5 e bağlanmışlardı...

    bende hemen motorumu çalıştırdım bindim ve kavşaktan hızlıca ali ye yetişmek için çıktım....

    doğrusunu söylemek gerekirse hiçte yavaş gitmedim fakat trafiğin durduğu noktalardada ali gibi bir sıkıntı yaşamadım.....

    avcılara kadar gazlayarak geldim aliye yetişmek için ama nafile...önden yolladığım guruba yetişmiştim ama ali yoktu.. öyle hızlı gelmiştimki nerdeyse 20 dk önümde gidenlere yetmişmiştim..

    daha sonra eve dönmek üzere kavşağa geldiğimde durdum ve alinin artçısını aradım nerdesiniz diye...

    aramızda geçen telefon görüşmesi... :
    ben: nerdesiniz yasir avcılara geldim öndeki gurubu yakaladım siz yoktunuz ? ? :S
    yasir: Oğlum biz zincirlikuyu kavşaktan çıktık kenarda durduk sen önümüzden geçtin biz kavşak içinde kaldığımızdan görmedin..bizde sana yetişmek için arkadan gazladık ama sana yetişmek ne mümkün..cevizlibağda vatana gelmeden önceki yerde nerdeyse patlıyoduk..
    Ben: olum keşke basmasaydınız ben sizi siz beni yakalamaya çalışmışsınız... :(
    Yasir: olum normal geldik bizde ama cevizlibağda duba dizmişler ya orada trafik sıkıştı birden tek şerit oldu anlamadan.. hızlıydık ali frene bir kere bastı durmıycağını anladı sonra direk sol a kaçtı ...öyle atlattık sürütünme sesi geldi arabanın ayna gitti sanırım..
    Ben:siz iyimisiniz bir durum varmı geliyimi nerdesiniz...
    yasir:bişey yok merak etme yarın görüşürüz ayrıntılı konuşuruz...

    olay benim açımdan böyle gelişti.....
    Kanka senin anlamadığın orda sana yetişmeye çalışmıyodum e-5 e çıktığımdan beri gazlıyodum zaten giderken grup sürüşü 80-80baymıştı.neyse bi önemi yok sen hızlısın hadi bakalım
    benim bu konuyu açma amacım korumalığın önemini 1.ağızdan dinlenmesi ama geçmiş olsun başlığına döndü.Ben bu riski alıyosam bunu bilerek yapıyorum
    https://www.youtube.com/alifeyizoglu

  15. #55
    Grhn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Temmuz 2011
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    Demir At
    Geçmiş olsun...
    Dumanla haberleşmeye son.
    Her yer DUMANSIZ HAVA SAHASI

  16. #56
    kurubuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Aralık 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBF1000FA
    Geçmiş olsun. Bu senin bilmem kaçıncı vukuatın. Bu kadar sık kaza yapıp hayatta kalabilen ender insanlardansın . Eğer bu şekilde devam edersen yakında senin için de taziye başlığı açılır.

  17. #57
    mates - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Nisan 2008
    Şehir
    Diyarbakır
    Motosikleti
    Kuba KEE 100 2017
    geçmiş olsun kardeş korumanın faydası. Umarım bizlere ders olur

  18. #58
    Mersin İl Temsilcisi yürekçe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2006
    Şehir
    Bende sığar iki cihan, ben bu cihana sığmazam
    Motosikleti
    Cân ile hem cahan, dehr ile hem zaman
    e tabii, dikkatli savaşmak pardon motosiklet kullanmak lazım...
    KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
    BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
    KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....

  19. #59

    Üyelik
    12 Mart 2009
    Şehir
    istanbul/avcılar
    Motosikleti
    Hyosung GT250R(Gri/siyah)
    Alıntı Felon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kanka senin anlamadığın orda sana yetişmeye çalışmıyodum e-5 e çıktığımdan beri gazlıyodum zaten giderken grup sürüşü 80-80baymıştı.neyse bi önemi yok sen hızlısın hadi bakalım
    benim bu konuyu açma amacım korumalığın önemini 1.ağızdan dinlenmesi ama geçmiş olsun başlığına döndü.Ben bu riski alıyosam bunu bilerek yapıyorum
    kanka ben orada yasirin ağzından bana söyleneni direk olarak aktardım ... orada ikimizde hızlıydık zaten ve sen 2 kişiydin yetişememiş olman yada bir olayla karşılaşman çok normal bu bende olabilirdim...

    dizliğin önemini bende çok iyibilirim geçen viraj çalışmasından sonradüştüğümde bende dizliği 5 dk önce çıkarmıştım.. keşke olsaymış senin gibi...

    konu burda zaten kimin hızlı olduğu kimin kimi geçtiği değil ..

    biraz olsun bir birimize yetişmek ayrı gitmemekti.. ben bunun için seninn önde olduğunu düşünerek bastım....

    olayları farklı anlıyosun.... burda zaten ben hızlıyım o hızlı bilmem kim hızlı diye ıspatlıycakta bişey yok....

    eğer onu düşünseydim o yolda ben seni zaten yarım saat beklemezdim e-5 çıkışta...

    ben trafikte bir sıkışma sıkıştırmayla karşılaşmadım öndeydim çnükü belki trafik yeni yeni sıkışıyodu senin arkanda olsaydım belkide benim başıma gelicekti.... talih ve talihsizlik meselesi ali bunda kızıp gocunucak bişey yok..
    [B][COLOR="Gray"]Hyosung [/COLOR][COLOR="DeepSkyBlue"]GT[/COLOR]250[COLOR="Red"]R[/COLOR][/B]
    [B][COLOR="Red"]Drift religion[/COLOR][/B]:cat:

  20. #60

    Üyelik
    08 Haziran 2010
    Şehir
    İstanbul - Kozyatağı
    Motosikleti
    CBR 600F
    Alıntı Felon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kanka senin anlamadığın orda sana yetişmeye çalışmıyodum e-5 e çıktığımdan beri gazlıyodum zaten giderken grup sürüşü 80-80baymıştı.neyse bi önemi yok sen hızlısın hadi bakalım
    benim bu konuyu açma amacım korumalığın önemini 1.ağızdan dinlenmesi ama geçmiş olsun başlığına döndü.Ben bu riski alıyosam bunu bilerek yapıyorum
    valla hocam açtığın başlıktan bir "öğrenmişlik" sezdim ilk başta... bişey yazmayacaktım zira zaten güvenlik unsurlarını bir taraftan ihmal edip diğer taraftan önemi vurgulayan bi hikaye anlatttın, bana çocukca geldi... zaten yapılması gereken bişeyin neden yapılması gerektiğini anlamışsın, bu çok güzel ancak bu son söylediğini görünce; bu olmadı... trafik sadece senin gittiğin yoldan, sadece senin kullandığın araçtan oluşan bişey değil... çevrende yayalar var, başka araçlar var bu araçların içinde senin aldığın risklerden habersiz yaşayan canlar var... sen risk alarak bu kişileri de aynı riske dahil etmiş oluyosun.. piste gidersin kaza yaparsın bu senin aldığın bir riskin sana geri dönüşüdür... daha bikaç ay önce pistte kaza yapıp hayatını kaybeden bi arkadaşımızı konuştuk... o kendi aldı riski ve kimseyi buna dahil etmedi...

    sen solda 120-130'la gidiyosun... olabilecekler:
    1. solundan geçtiğin araba senin ordan o hızla geçmenle beraber panik olup sağa kırabilir... belki direksiyon hakimiyetini kaybeder kendi bi yere toslar, ya da aynı şekilde gidip başka bi arabanın üstüne...
    2. sen hakimiyetini yitirirsin arkandaki artçı bi yere fırlayabilir..
    3. sol şeritlere motorlular özellikle kuryeler hop diye çıkıyo bi anda... onlardan birine girebilirsin o hızda ordan giderken
    4. sen hakimiyeti kaybedersin motor ya da siz! başka arabanın altına girersiniz, o araç dengesini kaybeder ve yine 1. 'de söylediğim gibi zincirleme bişeye yol açabilirsiniz...

    bu sadece senin sol'da giderken yarattığın risk.. normal şartlar altında buna karşına çıkabilecek yayalar da dahil oluyor...

    güvenlik ekipmanları konusunda güzel bi deneyim edinmişsin, umarım deneyim edinmeden! riskli kullanım ile sadece riski kendine yaratmadığını öğrenirsin kısa zamanda...

    Kendi adımıza riskli kullanmak, tehlike sınırında dolaşmak cehalettir/amatörlüktür/tecrübesizliktir, ancak aldığımız bu riskler başkalarını da etkiliyorsa ve bunu bilerek yapıyorsak bu cinayete teşebbüsden başka bişey değildir...


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)