Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

far sorunu

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    safakk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mayıs 2011
    Şehir
    İstanbul
    arkadaşlar bugün dikkatimi çekti gaz verdikçe farların aydınlatma miktarı artıyor ancak gaz vermeyi kesince farlar daha az aydınlatıyor yani parlaklığı gaz vermeme göre değişiyor ancak hıza bağlı değil bu durum

    Neyden kaynaklanıyor olabilir 1 2 hafta yattı motosiklet acaba o sıralarda aküm mü azaldı ancak yeni motor sonuçta hemen olmaz diye düşünüyorum sizce problem nedir bir daha karşılaşmamak ve çözüm için ne yapmam gerekir

    çok teşekkürler


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    28 Ekim 2010
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    09YBR125, 08DYLAN
    yatan motosikletlerde olur böyle şeyler bir süre sonra düzelir. sorun aküden ama aküyü degiştirecek bir durum yok.
    şerefini kaybedenin kaybedecek bir şeyi kalmamıştır

  3. #3
    _w_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mayıs 2009
    Şehir
    AfyonKarahisar - ErZiNCan
    Motosikleti
    Kanuni Breton 125
    eğer farınız gazı bırakınca çok az yanıyorsa sorununuz akü ile ilgilidir fakat biraz aydınlatma azalıyorsa bu normal benim motosiklertim de de oluyor. bunun nedeni alternatördeki eliktrik üretiminin azalmasındandır. gaz verdikçe voltaj yükselir ve farın daha güçlü yanar. rölenti konumunda altenatörden alınan enerji azaldığı için direk aküdeki depolanan enerjiyi kullanır.
    Ben Yaşadıkça Sen ÇıLdIrAcAksIn!!!
    Kanuni Breton _Mavi Ejder_

    Vedalar Zamansız olur...

  4. #4
    Thisfalse - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2010
    Şehir
    Antalya/Manavgat
    Motosikleti
    Şuan Yok
    Arkadaşım bu olay benim eski motorum'dada vardı. Çin malı motorların hepsinde oluyor, yani sorun yok merak etme
    Her Zaman Kötüyü Söyle. O Zaman Kahin Olma Şansın Artar.

  5. #5
    tr100a - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2009
    motorunda kesinlikle sorun yok normal bende şu sıralar aynı problemle uğraşıyorum ağır devirde yani rölantide voltaj düşüyor lambaya aküden akım gelmediğinden lambada kıpraşım oluşuyor (dinamodan direk akım geliyor)

  6. #6
    McWarnaly - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Kasım 2009
    Şehir
    Antwerpen-BELGIUM
    Motosikleti
    Aprilia AF1+FZR 1000+YZFR6
    benim fzr 1000 ve aprilia yapiyordu ayni sorunu.Esku motorlarda olmasi normal eski parcalar ve tesisat vs.R6 da ise farlarda degil ama gosterge isiklarinda ayni sekilde gaz verince cok hafif bir fark oluyor.Kafana takma bence.
    RIDE or DIE

  7. #7
    safakk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mayıs 2011
    Şehir
    İstanbul
    peki bir çözümü var mı yani aküyü değiştirsem yada şarj ettirsem çünki nedense gazı açıp kapadıkça sellektör yakıyormuş gibi hissediyorum kendimi

  8. #8
    McWarnaly - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Kasım 2009
    Şehir
    Antwerpen-BELGIUM
    Motosikleti
    Aprilia AF1+FZR 1000+YZFR6
    Alıntı safakk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    peki bir çözümü var mı yani aküyü değiştirsem yada şarj ettirsem çünki nedense gazı açıp kapadıkça sellektör yakıyormuş gibi hissediyorum kendimi
    Bu konuda profosyonel degilim ama akuden oldugunu sanmiyorum.Ben aprilia yi kullanirken yeni aku almistim sorun duzelmedi.Sanirim gazi acinca dinamonun urettigi voltaj miktari artiyor ve motor tesisatina giden akimi kontrol eden rele akimi surekli ayni duzeyde tutamiyor.Bence fazla ustunde durmana gerek yok ama bir elektrik ustasina git baksin.Hem icin rahat eder hemde bi sorun varsa cikar.
    RIDE or DIE

  9. #9

    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    125CC
    2 hafta yatmış diyorsunuz. biraz sürün kendiliğinden toplayacaktır.

  10. #10
    safakk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mayıs 2011
    Şehir
    İstanbul
    yorumlar için teşekkür ederim farlarım gece gündüz açıktı bir süre sadece geceleri açık bırakacağım şarj olması için inşallah hallolur

  11. #11
    glock - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2006
    Şehir
    Istanbul
    arkadaslara katılıyorum bir süre sürmen gerekiyo olduğu yerde çalıştırsan dahi rolantide toparlamaz bu yüzden sürmelisin, veya aküyü sökebiliyosan ve şarj cihazın varsa bikaç gün şarja yatır akü toparlasın.

  12. #12
    safakk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mayıs 2011
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı glock adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaslara katılıyorum bir süre sürmen gerekiyo olduğu yerde çalıştırsan dahi rolantide toparlamaz bu yüzden sürmelisin, veya aküyü sökebiliyosan ve şarj cihazın varsa bikaç gün şarja yatır akü toparlasın.
    Birkaç gün mü ? ben 1 2 saate şarj olur diye düşünüyordum


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)