Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Japon küçük Cruiser memlekette sıfır yok mu bana mı öyle geliyor?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    Atahualpa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2006
    Şehir
    Izmir
    Motosikleti
    RR 250E-9
    Kawasaki ye bakıyorum en küçüğü VN900 11.000€, Honda ya bakıyorum Cruiser diye bir sınıf bile yok sitelerinde. Yamaha ya bakıyorum XVS950A Midnight Star 26.500TL. Suzuki ye bakıyorum Intruder 800 zaten klasik. Yahu Hani Dragstar lar, hani VT600 ler 750 ler ? Hadi beni geçtim , Cruiser alıp küçük (250cc) hacim isteyen adam illa ikinci el e ya da çin motosikletlerine mi mahkum oldu yahu?
    YOU WILL NEVER WALK ALONE


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Sinan Aksu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2009
    Motosikleti
    DL1000-Nmax155
    Bildiğim kadarıyla Suzuki'nin 250 CC'lik bir cruiser'i vardı.
    Fakat oda artık satılmıyor diye biliyorum.
    Onunda dışında birde Regal var.
    Başka varsada şahsen ben bilmiyorum.

    Akabinde bunun sebebini otomobil tutkunu bi millet oluşumuza baglıyorum.
    Yeni çıkan bir otomobil ilk önce Ülkemizde satışa sunuluyor.
    Motosikletlere otomobiller gibi yogun talep olmayınca, bir çok modelden marum kalıyoruz.
    Hindistan'da bile Ülkemizdeki modelleri cebinden çıkartacak motorlar var.
    İç sesim dışardan duyulsa beni kurşuna dizersiniz..

  3. #3
    Sinan Er - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2006
    Şehir
    Türkmenistan
    Motosikleti
    BMW F650 GS
    Hindistanı küçümsememek lazım. Satış adetlerine bakarsan ülkemizle kıyaslanması mumkun değil Herhalde 1 yılda en az satan markaları bile bizim ulkemizdeki 1 yılda satılan bütün motosiklet satışına denk gelir.
    Kuş olup uçmak isterken uzaklara, Ağaç olup kök salıyorum buralarda.........

  4. #4
    Sinan Aksu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2009
    Motosikleti
    DL1000-Nmax155
    Alıntı harbiturk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hindistanı küçümsememek lazım. Satış adetlerine bakarsan ülkemizle kıyaslanması mumkun değil Herhalde 1 yılda en az satan markaları bile bizim ulkemizdeki 1 yılda satılan bütün motosiklet satışına denk gelir.
    Evet tam olarak bahsettiğim bu aslında.

    O Ülkede otomobilden çok motosiklet var, durum böyle olunca seçenekte çok oluyor.

    Fakat bizim böyle bi şansımız yok maalesef
    İç sesim dışardan duyulsa beni kurşuna dizersiniz..

  5. #5
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    tr de ne varki küçük cc çappır olsun adam gibi süpermoto bile yok çin malı bile yok bırak japonu o derece yani
    hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır

  6. #6
    Atahualpa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2006
    Şehir
    Izmir
    Motosikleti
    RR 250E-9
    E bu memleketteki 250 Viragolar, 250 Rebeller, 250 Intruder lar hangi arada geldi de satıldı o zaman. Ne değişti o zamanla bu zaman arasında ?
    YOU WILL NEVER WALK ALONE

  7. #7
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Hyosung'un (artık S&T Kanuni) GV250 si var, gayet başlangıç için uygun.

    Bir de 0 yok ama keşke olsa dediğim Kymco Venox var 250cc...
    #sürenadam

  8. #8
    BBelt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mayıs 2009
    Ufak hacimli motorlarda Çinlilerle rekabet edememiş ve bu yüzden pazardan çekilmeyi tercih etmiş olabilirler bence...
    I'm all alone, I smoke my friends down to the filter...

  9. #9
    Atahualpa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2006
    Şehir
    Izmir
    Motosikleti
    RR 250E-9
    Alıntı Syanur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hyosung'un (artık S&T Kanuni) GV250 si var, gayet başlangıç için uygun.

    Bir de 0 yok ama keşke olsa dediğim Kymco Venox var 250cc...
    Japonlardan bahsediyoruz dostum. Sağol yine de ilgine
    YOU WILL NEVER WALK ALONE

  10. #10
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Bildiğim kadarıyla dragstar enjeksiyonlu olmadığı için egzoz emisyon standartlarını karşılayamıyor ve sadece emisyon sınır olmayan ABD'de satılıyor.

  11. #11
    sey_47 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mart 2007
    Şehir
    Ege
    Motosikleti
    BWS 100
    Alıntı Atahualpa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Japonlardan bahsediyoruz dostum. Sağol yine de ilgine
    dostum japon diyoruz tmm ama arkadaşın dediği de çin değil; harley davidson victoria yada indian'dan bahsedemezmiyiz?
    20

  12. #12
    Sinan Aksu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2009
    Motosikleti
    DL1000-Nmax155
    Alıntı sey_47 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dostum japon diyoruz tmm ama arkadaşın dediği de çin değil; harley davidson victoria yada indian'dan bahsedemezmiyiz?
    Onlar 250 CC mi?
    İç sesim dışardan duyulsa beni kurşuna dizersiniz..

  13. #13
    Atahualpa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2006
    Şehir
    Izmir
    Motosikleti
    RR 250E-9
    Alıntı sey_47 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dostum japon diyoruz tmm ama arkadaşın dediği de çin değil; harley davidson victoria yada indian'dan bahsedemezmiyiz?
    Neticede Taiwan ve Kore değil mi ? Fark ettiyseniz büyük 4 markadan bahsediyoruz. Bunların motorları hakkında konuşuyoruz
    YOU WILL NEVER WALK ALONE

  14. #14
    Motosiklet Eğitmeni COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    Honda
    Cruiser motosikletlerin kullanim amacina bakildiginda kûçük hacimli motor seçeneginin pek kullanisli olmadigi zamanla anlasildigi için üretimden vazgeçildi saniyorum.
    Su an en küçük hacimli Cruiser'i Honda üretiyor ve 750cc
    Kawasaki'nin en küçügü 900cc
    Suzuki intruder 800cc
    Yamaha'nin en küçügü ise 950cc

    Kisacasi benim kanaatimde bu motosikletlerin 800cc ve ++ hacimlerde olmasi gerektigi yönünde.
    Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
    Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)

  15. #15
    Atahualpa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2006
    Şehir
    Izmir
    Motosikleti
    RR 250E-9
    Alıntı coq adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cruiser motosikletlerin kullanim amacina bakildiginda kûçük hacimli motor seçeneginin pek kullanisli olmadigi zamanla anlasildigi için üretimden vazgeçildi saniyorum.
    Su an en küçük hacimli Cruiser'i Honda üretiyor ve 750cc
    Kawasaki'nin en küçügü 900cc
    Suzuki intruder 800cc
    Yamaha'nin en küçügü ise 950cc

    Kisacasi benim kanaatimde bu motosikletlerin 800cc ve ++ hacimlerde olmasi gerektigi yönünde.
    Tamam da üstadı muhteremim. Cruiser isteyen tr de yaşayan (vergi+benzin faciasından bahsediyorum), yeni başlayan adamlar 2 ele mahkumlar bu hesap
    YOU WILL NEVER WALK ALONE

  16. #16
    Motosiklet Eğitmeni COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    Honda
    Alıntı Atahualpa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tamam da üstadı muhteremim. Cruiser isteyen tr de yaşayan (vergi+benzin faciasından bahsediyorum), yeni başlayan adamlar 2 ele mahkumlar bu hesap
    Daha önce de bahsetmistik.
    Yukarida yazdigim seyde de isaret etmek istedigim sey sudur.
    Cruiser baslangiç motoru degildir.
    Yani bir commuter ile baslayip devam etmek en dogrusu.
    Eskiden çikartilan düsük cc cruiserler de aslinda bir çok modeli meleze benzeyen tiplerdi.
    Yani cruiser de denebilir,commuter de.(hepsi degil,bazilari)
    Ama illa bunla basliyacam diyen de hakli ne diyeyim.
    Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
    Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)

  17. #17

    Üyelik
    29 Haziran 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    2011 Triumph Tiger 800
    Alıntı Atahualpa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tamam da üstadı muhteremim. Cruiser isteyen tr de yaşayan (vergi+benzin faciasından bahsediyorum), yeni başlayan adamlar 2 ele mahkumlar bu hesap
    Doğru haklısın vergi+benzinden bahsediyoruz haklısın ama ufak cc artık üretilmiyor dediğin gibi insanlar güç ve tork istediği için hacimler yükseliyor. Benzin masrafona gelirsek eğer ben vn800 kullanıyorum ve gv250 ile yaklaşık olarak aynı yakıtı yakıyorum tabi sakin kullanımdan bahsediyorum.

  18. #18
    cancalskan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    S&T kanuni Gv 250
    Alıntı RamuthRa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Doğru haklısın vergi+benzinden bahsediyoruz haklısın ama ufak cc artık üretilmiyor dediğin gibi insanlar güç ve tork istediği için hacimler yükseliyor. Benzin masrafona gelirsek eğer ben vn800 kullanıyorum ve gv250 ile yaklaşık olarak aynı yakıtı yakıyorum tabi sakin kullanımdan bahsediyorum.
    Merhaba ben cc büyütmeği hep düşünüyorum ama yakıt tarzı masraflardan kacınıyorum. VN800 ila 100 km kaç litre yakıyorsunuz? Ben gv ile 3,2 litreden aşşağıya cekmeedim şehir içinde bir arkadaş 3,1 e cekti gv250 ile bizimki kadar yakıyorsa bir dahaki motoru vn800 secmekte fayda var
    S&T kanuni Gv 250


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)