yav kuzudan kaplan olmasını bekliyosunuz
yapcak bişi yok imkansız
600 lük lazım bi dene
yav kuzudan kaplan olmasını bekliyosunuz
yapcak bişi yok imkansız
600 lük lazım bi dene
Mustafa Kemal Atatürk
350 euro civarı gibi bi paraya kıyarsan gt250R için üretilen eksoz var 600cc yakın bi ses kalitesi var ama gerek yok bence
Uçurtma, rüzgardan güç aldığı için değil, rüzgara karşı durduğu için uçar!!
Honda Cbr250rr var.Sıralı 4 silindirli ama bulması ayrı dert Türkiye'ye getirmesi ayrı dert.
ben cygnus a 3 tane silindir ekledim, artık racing sesi alabiliyorum
benim çapırımdan pır pır pır pır diyede pat pat diyede ses çıkmıyor.Race sesi gibi dolgun kesintisiz bir ses çıkıyor.
Satılık ucuz choper motorsiklet
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-diger-markalar-mondial-150-zat-takasli-250-cc-capir-vitesli-chopper-motorsiklet-58197787/detay/
valla internetten o kadar egsoz videosuna baktim hic biri oyle ahim sahim 1 ses vermiyor sadece yoshimuranin egsozu farkli 1 ses cikariyordu o da kac para kim bilir.. cbr 250rr istedikten sonra piyasada 1 suru var kardes ama eski motorlar iste kendimi o riske atmak istemiyorum bu arada kibris ta ikamet ediyorum
V2 motorlarin sesleri sirali 4 silindir gibi olmaz. Aslinda kendilerine ozel hos sesleri vardir fakat Turkiyede kulaklar sirali 4silindir sesine alisik. Tabi motor bir de250 cc olunca ses hem farkli hem de biraz ciliz oluyor. Bence kullanmana bak. V2 motorun bazi avantajlarini yazayim da keyfin yerine gelsin.
1)Dusuk devirde yuksek tork ile zevkli ve kolay kullanim.
2)Dusuk motor agirligi
3)Dusuk yakit tuketimi.
4)Nispeten ucuz bakim ve parca maliyeti.
5)Iyi sogutma performansi
6)Cogu bilirkisiye gore motosiklet icin en iyi motor cesidi.
Kullandığınız motor aslında cruiser motoru. Yani Gv250 kullananlar egzoz açtıklarında, motorun sesinden bir cruiser için çok memnunlar. Dolayısıyla takla attırsanız yine istediğiniz sesi alamazsınız o motordan. Tiger vb egzoz takınca da "dıbı dıbı dıbı dıbı" olan ses "daba daba daba daba" oluyor. Ama 4 silindirin verdiği "vıınn" sesi alınamaz. Bence egzoz değiştirmeyin. Helikopter gibi ses çıkarmaya başlarsınız. Sesi duyduktan sonra motora bakan kişi (hele ki motordan anlıyorsa) "vay apaçi. 250cc'den verdiği sese bak. gören de 800lük chopper geçiyo zanneder" diyecektir. Sonra size sitem edenler ve apaçi diyenlere karşı klasik cevabı verirsiniz: "abi yea arabalar farketsin diye mecburen helikopter sesi çıkarıyorum"
GOD SAVE THE TWO-STROKE! GOD SAVE THE GPR!
yorum yapan arkadaşlara çok teşekkürler peki swap konusunda ne düşünüyorsunuz halledilir mi ? sonuçta 4 yaşında motor benimkisi şase falan buz gibi.şöyle 400 veya 250 cbr rr makinası swaplasak mükemmel olur google dan arattım hyosung swap diye ama pek 1 şey çıkmadı .. teşekkürler tekrar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)