yatay geçiş yaptım-->>> YBR
-
28 Ağustos 2011, 17:21
#61
Acil112 adlı üyeden alıntı
Tabii ki değil. Ben şehiriçinde motosikleti pek kullanmam, hatta hiç kullanmam. işe yada geziye giderken kullanırım. O yüzden yanımda en az iki çanta olması lazım. Cbf tercih etmemin sebebi: yakıt deposunun genişliği, kafa grenajlarıyla beraber iri ve konforlu görünümü, selenin hem sürücü hem artçı için rahat olması, touring cam takılabilmesi ve üçlü çantaların bile motosiklete yük oluyormuş gibi değil, onu tamamlayan aksesuar gibi görünmesindendir. Bu güne kadar CBF de hiç kullanmadım ama "en az YBR kadar" konforlu olduğundan eminim. CBF'nin tek kafama takılan yönü ise aküye bağlı olmayan farları idi. Gerçi YBR'ye de xenon taktım ama...
Sonuç olarak motor koruma demiri, arka çanta ve demiri ile YBR de güzel motosiklet. Uzun yolda da beni hiç üzmedi. İkinci gün uzun yola çıktım, ilk 600 km şefkatli davrandım ama son 200 km özellikle çok yüklendim kendisine. performans ve ekonomisiyle beni tatmin etmeyi başardı. döndüğümde 920km yol yapmıştım (toplam 960km) ve hemen 1000km bakımına sokarak IPONE yağ ile ödüllendirdim...
abi bunu yazınca cbf ciler kızmasın ama seni ben biliyorum uzun yol yapan birisin bol bol gezersin onun içinde sorunsuz bir makine lazım senin önceki windy cbfden bile daha kalitelidir sen onunla 40 bin yaptın motor yaptırmadan ve yağda eksiltme yapmamıştır cbf 15-20 binden sonra problem çıkartan bir motordur en iyisini yapmıssın bu açıdan sadece cbfde rahatlık ve konfor var
SALCANO WOLF125 SİYAH BENİM MAKİNE
Reklamlar
-
29 Ağustos 2011, 01:10
#62
Kocaeli İl Temsilcisi
emin ybr nin çantalı hali varmı foto ? yani şöyle söylemem lazım çanta taktırdınmı ?
| ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌|
|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_| http://www.irfmotor.com/
-
29 Ağustos 2011, 01:30
#63
-
29 Ağustos 2011, 01:31
#64
-
29 Ağustos 2011, 01:43
#65
Acil112 adlı üyeden alıntı
şimdiden 980km oldu
üzerindeki lastikler "made in chaina". metzeler takmayı düşünüyorum.
yeni motorun hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız binmek nasip olsun,öncelikle eski bir ybr kullanıcısı olarak tahminimce windys ile arada vibrasyon haricinde çok bir fark olmayacağını düşünüyorum,bu yeni modelinden sevdiğim bir kardeşimizde var,lastiklerden muzdarip kendisi özellikle ıslakta jetski özelliğini anlata anlata bitiremiyor metzeller veya micheline biran önce terfi etmende fayda var
İnsanlarıda Para Gibi Işığa Tutun, İçinde "ATATÜRK" Yoksa Sahtedir!!! - "Don't ride faster than your angels can fly"
-
29 Ağustos 2011, 01:47
#66
hayırlı olsun kazasız belalıs iyi günlerde kullan emi..
kişisel neyimiz varki iletimiz olsun...
-
29 Ağustos 2011, 01:51
#67
Kocaeli İl Temsilcisi
-
29 Ağustos 2011, 01:53
#68
Metzeler alcağım yalnız windy ile arasında bazı önemli farklar var. en dikkatimi çeken ise ağırlık merkezinin YBR'de daha aşağıda olması. windy ile virajlarda sanki motorun ağırlığının büyük bir kısmı gidonda yada vücudun üstkısmı ile kontol edilen bir bölgede gibi idi. Fakat YBR de şöyle birşey hissettim: sanki motosiklet yola mıknatıs ile bağlı gibi. motorun üst kısmı daha hafif(full depo ile); bacaklarla kontrolü de daha kolay.
---------- Post added at 00:53 ---------- Previous post was at 00:51 ----------
piyanist_irf adlı üyeden alıntı
yauuu emincim valla bana sattıracaksınız cbf yi
CBF sana yakışıyor. Boşver gerisini
-
29 Ağustos 2011, 02:02
#69
Kocaeli İl Temsilcisi
Acil112 adlı üyeden alıntı
Metzeler alcağım yalnız windy ile arasında bazı önemli farklar var. en dikkatimi çeken ise ağırlık merkezinin YBR'de daha aşağıda olması. windy ile virajlarda sanki motorun ağırlığının büyük bir kısmı gidonda yada vücudun üstkısmı ile kontol edilen bir bölgede gibi idi. Fakat YBR de şöyle birşey hissettim: sanki motosiklet yola mıknatıs ile bağlı gibi. motorun üst kısmı daha hafif(full depo ile); bacaklarla kontrolü de daha kolay.
---------- Post added at 00:53 ---------- Previous post was at 00:51 ----------
CBF sana yakışıyor. Boşver gerisini
dostum resmini koyduğum ybr yi alan arkadaşım yine eski ybrsini benim biradere verdi yani yeni aldığı ybreyle (resimdeki) 140 lara çıkar diye umud ediyor ben yeni kasayla ppek uzun yola çıkmadım sen ne diyosun bu işe
işin gerçeği 130-140 yaparım deyince içten içe bana bir gülme geldi bozulmasın diye bişey demedim sadece şakadan kuru fasulyeyi bolca ye iyi gaz yapsın espirisini yaptım ama anlamadı
sen ne diyosun bir ybr kullanan arkadaşım olarak ?
| ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌|
|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_| http://www.irfmotor.com/
-
29 Ağustos 2011, 02:07
#70
130 görürse şapkayı göğe atsın Şaka bir yana ben 500kmden sonra biraz sıkıştırdım, gece saat 3-5 arası hava da soğuktu; düzde115 rahat gidiyor. Rampa aşağı 127 gördüm. yalnız redline'ye yeni giriyordu. İlerde açılır gibi ama gerçek 120-125 de(kanuniden sonra) belli oluyor hani
-
29 Ağustos 2011, 02:08
#71
1 ayda 1600 km de yapmış ybr kullanıcısı olarak,
bu motoru 130'a çıkarmanız biraz imkansız gibime geliyor....
ki bence en sağlıklısı bu motor için 80-90 km deki hızlar...
hem motor çok rahat gidiyor, hemde sürücüsü....
-
29 Ağustos 2011, 02:12
#72
Ben 130 gördüm benim 2009 ybr mde ama birdaha görür müyüm bilemiyorum.130 a geldiğinde devir 10500 de idi.Yeni ybr aerodinamikdende kazanıyor gibi.Ama en tatlı kullanma 80 km/h de
Tekrardan kazasız belasız kullan inşallah.
-
29 Ağustos 2011, 02:21
#73
Kocaeli İl Temsilcisi
-unnamed- adlı üyeden alıntı
1 ayda 1600 km de yapmış ybr kullanıcısı olarak,
bu motoru 130'a çıkarmanız biraz imkansız gibime geliyor....
ki bence en sağlıklısı bu motor için 80-90 km deki hızlar...
hem motor çok rahat gidiyor, hemde sürücüsü....
valla ebubekir maltepe çıkışı topçular dönüşünde sen vardın demi ? onurun cıbırını almıştım
o motosiklet 6 vites su soğutmalı olmasına karşın beni oldukça fazla şaşırttı virajları oldukça keyifli alıyor ben kendim 60 kiloyum yani 125 cc motosikleti kasmayacak bir yapım var , o akşam onurun makinayla harbi abandım gaza rüzgara karşı dijital göstergesinde 127 km yi gözümle gördüm fakaaaatt rüzgarın az olduğu ve arkadan estiğini varsayarsak zannaderim 135 km yide görür hatta eğimli yolda 150 bile görebilir ,
ama 5 vites bir 125 lik makinanın 130- 140 göreceğini düşünmek mantığımı zorluyor yoksa iş 130 -140 ı o makinalarla görmek değil önce güvenlik ..,
bunları burada konusunu açtımki emincim kusurumu hoş gör kankam yarın cepten bu yorumları o arkadaşıma okutacam...
| ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌|
|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_| http://www.irfmotor.com/
-
29 Ağustos 2011, 02:29
#74
max hızın yüksek olması neyi ifade ediyor ki?.. o zaman ne farkımız olacak dişli modifiyesi yapan mopetli apaçilerle? arka dişliyi küçültelim, rampa aşağı s.d.k zoruyla 140-145 yaptıralım. elimize ne geçecek ki, değilmi? Dediğin gibi önemli olan güvenlik. sürat isteniyorsa güçle, şasiyle, uygun lastiklerle olmalı ve istikrarlı olmalı. 125lik motorlar 80-90 km/h ile uzuuun yollar katedebilir ve sürücüsünü üzmez.
Bu arada İrfan kardeşim rica ederim ne kusuru şurada görüş alış-verişi yapıyoruz...
-
29 Ağustos 2011, 02:33
#75
Zaten bu son hızlarda 2 motorunda canından can gidiyor kaç bin devirlere çıkıyorlar.En iyisi 80 90 km/h Yakıt tasarrufuda cabası.Dipgaz gidince benzin ibresi çok cabuk iniyor
-
29 Ağustos 2011, 02:40
#76
piyanist_irf adlı üyeden alıntı
valla ebubekir maltepe çıkışı topçular dönüşünde sen vardın demi ? onurun cıbırını almıştım
o motosiklet 6 vites su soğutmalı olmasına karşın beni oldukça fazla şaşırttı virajları oldukça keyifli alıyor ben kendim 60 kiloyum yani 125 cc motosikleti kasmayacak bir yapım var , o akşam onurun makinayla harbi abandım gaza rüzgara karşı dijital göstergesinde 127 km yi gözümle gördüm fakaaaatt rüzgarın az olduğu ve arkadan estiğini varsayarsak zannaderim 135 km yide görür hatta eğimli yolda 150 bile görebilir ,
ama 5 vites bir 125 lik makinanın 130- 140 göreceğini düşünmek mantığımı zorluyor yoksa iş 130 -140 ı o makinalarla görmek değil önce güvenlik ..,
bunları burada konusunu açtımki emincim kusurumu hoş gör kankam yarın cepten bu yorumları o arkadaşıma okutacam...
abim bence o hız denemelerini hiç yapmasın...
motor aynı motor, sadece görünüm farklı....
uniqe arkadaşım çok güzel ifade etmiş...
bu motorun en sağlıklı hızı 80-90 km seyiridir....
bu motora 110 ve üstü hız yaptırmak hem kendi sağlığı hemde motor sağlığı açısından hiçde iyi değil....
ki bütün uzun yolculuklarımda sollamalar harici bu hızı hiç aşmadım, ne o üzüldü nede ben.....
-
29 Ağustos 2011, 02:49
#77
Kocaeli İl Temsilcisi
| ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌|
|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_| http://www.irfmotor.com/
-
29 Ağustos 2011, 02:51
#78
est. irfan abim...
bu arada uzun yolcuklara çıkan arkadaşlara bir tavsiye vereyim, motora kesinlikle boya koruma yapın...
inanın çok faydasını görürsünüz..
ben aldığımdan beridir iki kere yaptım....
-
29 Ağustos 2011, 02:53
#79
Kocaeli İl Temsilcisi
-unnamed- adlı üyeden alıntı
est. irfan abim...
bu arada uzun yolcuklara çıkan arkadaşlara bir tavsiye vereyim, motora kesinlikle boya koruma yapın...
inanın çok faydasını görürsünüz..
ben aldığımdan beridir iki kere yaptım....
boya koruması yaptında şunun markasını kilosunu uygulamasını anlatta bilsin millet daaaaaa hangi marka koruma ?????
| ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌|
|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_| http://www.irfmotor.com/
-
29 Ağustos 2011, 03:00
#80
abim markası önemli değil, aksesuarcılarda satılıyor...
boya koruma diye alıp üstübüyle uyguluyorsunuz...
yada cebiniz doluysa silikonlu cila alın, keyfinize bakın(:
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)