Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

SS kullanıp, hız sınırlarına uyan var mı?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    14 Eylül 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    kle500
    merhabalar,
    bugunlerde 600+cc supersportlara bi merak sarar gibi oldum.tabi maddi nedenlerle uzun vadeli bi merak bu.Ama aklıma şu takıldı. ben motoru genelde hız sınırları dahilinde kullanan, yaptıgı en agrasif hareket, ışıklarda 0-70km hızlanmasını biraz hızlı yapmak olan bir gv250 kullanıcısıyım ve biliyorsunuz gv250 gayet de agresif bi şekilde sürülebilecek bir motor aslında. derdim aslında şehir icindeki 50-70km sınırları değil, sehirler arasında da sonucta 100-110 km gibi hızlarla kullanıyorum genelde ben, motor 130-140 rahat yapabildiği halde. ama şu gune kadar hiç benden daha yavaş giden, hatta genel trafik akışı ile aynı hızda giden SS görmedim. nakedlar da o kadar olmasa da benzer..her 4silindir ss alan, 200lere zıplamak icin an kolluyormus gibi. tabi yüksek devirlerde o motorlardan gelen seslerin cazibesi de bir neden heralde. ama ben güvenliğe önem veriyorum ve sacma bir şekilde aşırı hız yüzünden kaza yapıp ölmek, sakat kalmak veya da en kötüsü başka birilerinin zarar görmesine neden olmak istemiyorum. her ne kadar genel olarak hız meraklısı olmasam da, yaşım 22.

    sorum şu,
    600cc ve üstü SS kullanıp da, "efendi efendi" sürerim ben diyeniniz var mı? ya da bir başka değişle, güvenli hızlarda ss kullanmak mümkün mü?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    22 Haziran 2011
    Şehir
    istanbul/bahçeşehir
    Motosikleti
    honda cbf 150
    dostum o motorları yasal hız limitlerinde kullanmak en başta motora cok zararlıdır. hararet yapar çünkü.
    fakat soruyu yanlış yerde sormuşsun, birazdan hız sınırlarını asla aşmayan bilinçli motorcu örnek vatandaşlar dolacaklar buraya.
    ha ss motor aldın diye de her yerde yapıştırmak zorunda değilsin tabiiki, fakat en azından ayda bi defa piste cıkıp o motorun hakkını vermen lazım.

  3. #3
    Free_AnGeL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mayıs 2011
    Şehir
    Tekirdağ
    Motosikleti
    GT250r '' ReD DraGoN ''
    şuan GT250 kullanıyorum

    Lakin Kaza yaptığım eski motorum 600rr dı ..

    Şehir içerisinde 100 km yi hiç ama hiç görmedim,ana yolda 70 80 -90- sınır dı benim için ama şehir dışına çıkınca elegene o babaeskiden çıktıktan sonra edirneye doğru giderken Bastım

    Ama şunu söylemem gerek ki '' FULL '' koruma olarak gezdim şehir içi şehir dışıda Motorunda Hakkını verdim vermesine de Alkol alıp motora binince Kaza geliyorum dedi geldi :(

    Kısacası Bizim Memlekette Hız sınırı Yok ...

    Hız sınırını geçtim '' DENETLEME YOK ''

    Bugun işten eve geliyorum Kafamda kask üstümde mont eldiven vs ... tam iftar saatine yakın Polislerin hepsi köşe başlarında duruyor trafik akışına bakıyor araba içinde . ben sakin sakin ilerliyorum yoldaki apaçiler doğanlar şahinler basıyor gidiyor makaslara giriyor .. Ve yol üzerinde 10 dan fazla trafik ekibi var kimsede bişey demiyor ...

    Fazla söze gerek yok .. !
    ''Bir adamı sabah gördüğümde tesadüf olarak kabul ederim, öğlen aynı adamı bir daha görürsem kuşkulanırım. Akşam karşılaştığımızda tereddütsüz silahımı çekip vururum. Tesadüflere inanmam '' Al Capone

  4. #4

    Üyelik
    11 Ocak 2011
    simdi sslerde dusuk hızlarda gitmek hararet yapar deniyor ama aklım almıyor koca 1200gs yapmıyor bunlar mı yapıyor hadi onu gectim ureticiler bunların sehir icinde de kullanılacagını biliyor koskoca muhendisler bunu dusunmuyor mu? hararet mevzusu bahane gibi geliyor bana yanlısım varsa duzeltin

  5. #5
    Motosiklet Eğitmeni COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    Honda
    Alıntı BLCKSNRTY adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    simdi sslerde dusuk hızlarda gitmek hararet yapar deniyor ama aklım almıyor koca 1200gs yapmıyor bunlar mı yapıyor hadi onu gectim ureticiler bunların sehir icinde de kullanılacagını biliyor koskoca muhendisler bunu dusunmuyor mu? hararet mevzusu bahane gibi geliyor bana yanlısım varsa duzeltin
    Yanlışın var, düzeltelim.
    Şehiriçi kullanım için uygun değiller, anında 104 derecelere çıkıveriyorlar.
    1200GS hız için yapılmış bir motosiklet değil.
    İkisini karşılaştıman da bir başka yanlış.
    Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
    Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)

  6. #6

    Üyelik
    01 Nisan 2007
    Şehir
    amerika
    Alıntı BLCKSNRTY adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    simdi sslerde dusuk hızlarda gitmek hararet yapar deniyor ama aklım almıyor koca 1200gs yapmıyor bunlar mı yapıyor hadi onu gectim ureticiler bunların sehir icinde de kullanılacagını biliyor koskoca muhendisler bunu dusunmuyor mu? hararet mevzusu bahane gibi geliyor bana yanlısım varsa duzeltin
    Motosikletler arabalar gibi soğutma sistemleri için büyük radyatörlere,hortumlara,alanlara gereksinim duyarlar.Ancak bu gereksinimleri karşılanamadığı için hava ile soğutma her zaman birinci plandadır.Örneğin 1300 cc bir arabanın radyatörü ile 1300 cc bir motosikletin radyatörü için aynı alan bulunamamaktadır.Ve biliyorsunuz ki ss makineler her zaman agresif aletler.Bir cup,scooter,commuter cinsi motosikletler gibi 4-5000 devirlerde çok sağlıklı çalışamadıklarını düşünüyorum.Yanlışım varsa affola.

  7. #7

    Üyelik
    11 Ocak 2011
    1200 le karsılastırmamın sebebi hava sogutmalı olması
    sehir icin uygun olamayablirler tamam ama sehirde kullanılacagınıda dusunup ona gore sogutucu koymuslardır diyorum ve 104 dereceye cıktıgında fan devreye girip hararet yapmasını engellemiyor mu yoksa lap diye yolun ortasında kalıyor mu bu ssler

  8. #8

    Üyelik
    22 Haziran 2011
    Şehir
    istanbul/bahçeşehir
    Motosikleti
    honda cbf 150
    ben türkiyede ss motor kullanmayı doğru bulmuyorum. tamam hakikaten her biri tasarım saheseri mühendislik harikası ama, türkiyede ss kullanacak yol yok bana göre.
    bu motorlarla 120 yle sakin sakin gidilmez arkadaşlar. yapısına uygun değildir, pist makineleridir bunlar. bana göre türkiyede pist dışında ss kullanılmamalı.

  9. #9

    Üyelik
    01 Nisan 2007
    Şehir
    amerika
    Alıntı kerkenez adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben türkiyede ss motor kullanmayı doğru bulmuyorum. tamam hakikaten her biri tasarım saheseri mühendislik harikası ama, türkiyede ss kullanacak yol yok bana göre.
    bu motorlarla 120 yle sakin sakin gidilmez arkadaşlar. yapısına uygun değildir, pist makineleridir bunlar. bana göre türkiyede pist dışında ss kullanılmamalı.
    Bende aynı görüşteyim.SS kullanmak biraz da sanat işidir benim gözümde.O kadar güçlü bir makineyi köstebek yuvası gibi yollarımızda slalom amacı dışında kullanamayız.Şahsen ben cup kullanırken bile slalom yapmaktan sıkılıyorum.150-200 km hızla giderken slalom yapmak epey zor olsa gerek.

  10. #10
    Motosiklet Eğitmeni COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    Honda
    Alıntı BLCKSNRTY adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1200 le karsılastırmamın sebebi hava sogutmalı olması
    sehir icin uygun olamayablirler tamam ama sehirde kullanılacagınıda dusunup ona gore sogutucu koymuslardır diyorum ve 104 dereceye cıktıgında fan devreye girip hararet yapmasını engellemiyor mu yoksa lap diye yolun ortasında kalıyor mu bu ssler
    Evet çoğunluğu 105-107 derecelerde fan açıyor.
    Ama mesele sadece hararet olsa keşke.
    600cc bir yarış motosikletinin mutlu kullanım bölgesi 10bin devirle 14bin devir arası.
    Yani hepsi aynı olmamakla beraber aşağı yukarı böyle.
    Hadi en kötüsünü baz alsak minimum 9500 devir.
    1. viteste 9500 devir demek saatte en az 100km/h demek!!!!
    Çok zaman geçti ama denemiştim ben 600RR ile birinci vites 13500 devir 125km/h civarında idi.
    Dikkat et daha ikinci vitese atmadık.

    Netice itibariyle asıl mesele şu.
    Hız tutkumuz yoksa bu motosikletlere gidip para bayılmanın bir anlamı yok.
    Şehirler arası yolda max 160-170 km/h hızlara ulaşabilen motosikletlerden satın almak hem daha karlı hem daha zevkli olur.
    İşin gerçeği bir yarış motosikleti ile gezmenin kullanım zevki açısından pek pozitif yanı yok.
    Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
    Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)

  11. #11
    ercankarakus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Temmuz 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha X-MAX 400 ABS
    Bende Fazer 600 var. SS bir makine değil ama bu alet için bile şunu rahatlıkla söyleyebilirim, 60 - 70 le falan kullanılmıyor. Olmuyor abi.

    Gerçekten 4-5 bin devirin üzerine çıkmazsan motorun sağlıklı çalışmadığını hissediyorsun, aksırıyor, tıksırıyor, sıkılıyor, titriyor, ısınıyor, gaza frene tepkisi bi tuhaf oluyor. Rahat viraj alamıyorsun, bisiklet gibi gidonu çevirerek dönüyorsun, arkandan yol isteyen seni sıkıştıran takisicilerle dolmuşcularla muhatap oluyorsun. Daha birkaç saat önce eve dönüyorum, iftar vakti bomboş yol, orta şeritte 40-50 arası bir hızlı gidiyorum, dolmuşun biri bir karış yakınımdan bir geçti, aklım gitti. Geçerkende el kol yaptı, iyi mi :-o ulan dedim başka zaman da da daaa daa eliniz kornadan kalkmaz, şimdi de ne bi sellektör ne bi korna, sıyırıp geçti herif, ölür müsün öldürür müsün?

    Hele SS makinelerle şehir içinde 60 - 70 le gideceksin, otoyolda 120-130 la gideceksin... mümkün değil. Kendine işkence olur yani.

    Hız yapmak istemiyorsan almicaksın böyle makina. Ne kendine işkence yap, ne motora işkence yap, ne de paranı boşa harca. Kullanımına göre motor alman lazım.

  12. #12

    Üyelik
    11 Ocak 2011
    Alıntı coq adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet çoğunluğu 105-107 derecelerde fan açıyor.
    Ama mesele sadece hararet olsa keşke.
    600cc bir yarış motosikletinin mutlu kullanım bölgesi 10bin devirle 14bin devir arası.
    Yani hepsi aynı olmamakla beraber aşağı yukarı böyle.
    Hadi en kötüsünü baz alsak minimum 9500 devir.
    1. viteste 9500 devir demek saatte en az 100km/h demek!!!!
    Çok zaman geçti ama denemiştim ben 600RR ile birinci vites 13500 devir 125km/h civarında idi.
    Dikkat et daha ikinci vitese atmadık.

    Netice itibariyle asıl mesele şu.
    Hız tutkumuz yoksa bu motosikletlere gidip para bayılmanın bir anlamı yok.
    Şehirler arası yolda max 160-170 km/h hızlara ulaşabilen motosikletlerden satın almak hem daha karlı hem daha zevkli olur.
    İşin gerçeği bir yarış motosikleti ile gezmenin kullanım zevki açısından pek pozitif yanı yok.
    yani isin hararetle fazla alakası yok cevabın icin sagol
    pist icin uretilmis bir aracın caddelerde gezmesi her zaman anlamsız gelmistir

  13. #13
    StyLeOscaR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    tecrübeli arkadaşlar gerekeni söylemiş zaten..

    sadece şunu eklemek istiyorum..bende gv 250 kullanıyorum hiç ss motora binmedim ve kullanmadım da, fakat eminimki gv den sonra ss e geçtiğin an motordan soğuman an meselesi olabilir (şahsi fikrimdir )..çünkü gv de olan (daha doğrusu cruiserlardaki) rahat ve konforu unutman gerek..heleki söylediğin hızlarda yollar sana resmen işkence gibi gelir
    Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..

    Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F

  14. #14
    Motosiklet Eğitmeni COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    Honda
    Ama tabi illa ben SS makina alacağım diyorsanız, sağlıklı bir kullanım için, yani SS kullanmanın olmazsa olmazlarını öğrenmeniz gerekir.
    Ben müsadenizle dikkat etmeniz gereken bir kaç çok önemli hususu arz etmek isterim.

    Kullanım için aklıma şimdi gelen bazı püf noktaları:
    SS makinalar hassas makinalar.
    Özellikle caddede kullanırken acayip balans sorunu yaratıyorlar.
    Tabi şimdi balansı nasıl düzelteceksiniz?
    Motosiklet hangi tarafa çekiyorsa,ters taraftaki kolunuza kaskınızı takarak bu sorunu kolayca çözebilirsiniz.

    Yine cadde kullanımında en büyük sorun hararet.
    Kimsenin olmadığı cadde ve sokaklarda bir problem yok.
    Fakat cafe,pastane önlerinde özellikle dışarıya masa atılmış ve oturan kızlar varsa,kahve ve sigara dumanı bu makinalar için inanılmaz zararlı.
    Kızların sıcaklığı da olaya eklenince hararet kaçınılmaz oluyor.
    Bu gibi durumlarda bir kaç ara gazı verip,motoru bağırttırarak sertçe kalkışlar yapmak çok faydalı.
    Fakat ilk sapaktan dönüp tekrar aynı yerden geçmeniz,üçüncü geçişten sonra ise kafeye gidip bişeyler içmeniz gerekiyor.
    Yoksa odometre ani ortam değişiklikleri nedeniyle sapıtıyor.

    Yazlık bölgelerde kullanırken,kesinlikle ama kesinlikla pantolon giymeyeceksiniz.
    Hatta ayakkabı bile giyilmeyecek.
    Bu iki nesne hava akımını kesiyor.
    Bu da motorun boğulmasına sebebiyet veriyor.
    Bu nedenle yazlık yörelerimizde mümkünse capri, (bulunamıyorsa şortta olur) veya kısa pantolonla kullanacağız.
    Parmak arası terlik motor ömrü açısından olmazsa olmazlarımızdan.

    Başka merak ettiğiniz püf noktaları olursa, çekinmeyin sorun.
    Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
    Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)

  15. #15
    acayüp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Nisan 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cawa
    Alıntı coq adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ama tabi illa ben SS makina alacağım diyorsanız, sağlıklı bir kullanım için, yani SS kullanmanın olmazsa olmazlarını öğrenmeniz gerekir.
    Ben müsadenizle dikkat etmeniz gereken bir kaç çok önemli hususu arz etmek isterim.

    Kullanım için aklıma şimdi gelen bazı püf noktaları:
    SS makinalar hassas makinalar.
    Özellikle caddede kullanırken acayip balans sorunu yaratıyorlar.
    Tabi şimdi balansı nasıl düzelteceksiniz?
    Motosiklet hangi tarafa çekiyorsa,ters taraftaki kolunuza kaskınızı takarak bu sorunu kolayca çözebilirsiniz.

    Yine cadde kullanımında en büyük sorun hararet.
    Kimsenin olmadığı cadde ve sokaklarda bir problem yok.
    Fakat cafe,pastane önlerinde özellikle dışarıya masa atılmış ve oturan kızlar varsa,kahve ve sigara dumanı bu makinalar için inanılmaz zararlı.
    Kızların sıcaklığı da olaya eklenince hararet kaçınılmaz oluyor.
    Bu gibi durumlarda bir kaç ara gazı verip,motoru bağırttırarak sertçe kalkışlar yapmak çok faydalı.
    Fakat ilk sapaktan dönüp tekrar aynı yerden geçmeniz,üçüncü geçişten sonra ise kafeye gidip bişeyler içmeniz gerekiyor.
    Yoksa odometre ani ortam değişiklikleri nedeniyle sapıtıyor.

    Yazlık bölgelerde kullanırken,kesinlikle ama kesinlikla pantolon giymeyeceksiniz.
    Hatta ayakkabı bile giyilmeyecek.
    Bu iki nesne hava akımını kesiyor.
    Bu da motorun boğulmasına sebebiyet veriyor.
    Bu nedenle yazlık yörelerimizde mümkünse capri, (bulunamıyorsa şortta olur) veya kısa pantolonla kullanacağız.
    Parmak arası terlik motor ömrü açısından olmazsa olmazlarımızdan.

    Başka merak ettiğiniz püf noktaları olursa, çekinmeyin sorun.
    Bunların hepsi tek kişilik kullanım önerileri.
    Peki arkada kız arkadaşımız (manitada deler halk arasında) varsa ne gibi yöntemler uygulamak gerekli.
    Ucuz motor olmaz , Sorunlu motor olur.

  16. #16
    sessizsakin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2007
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    benelli tnt25
    Alıntı egeb adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhabalar,
    bugunlerde 600+cc supersportlara bi merak sarar gibi oldum.tabi maddi nedenlerle uzun vadeli bi merak bu.Ama aklıma şu takıldı. ben motoru genelde hız sınırları dahilinde kullanan, yaptıgı en agrasif hareket, ışıklarda 0-70km hızlanmasını biraz hızlı yapmak olan bir gv250 kullanıcısıyım ve biliyorsunuz gv250 gayet de agresif bi şekilde sürülebilecek bir motor aslında. derdim aslında şehir icindeki 50-70km sınırları değil, sehirler arasında da sonucta 100-110 km gibi hızlarla kullanıyorum genelde ben, motor 130-140 rahat yapabildiği halde. ama şu gune kadar hiç benden daha yavaş giden, hatta genel trafik akışı ile aynı hızda giden SS görmedim. nakedlar da o kadar olmasa da benzer..her 4silindir ss alan, 200lere zıplamak icin an kolluyormus gibi. tabi yüksek devirlerde o motorlardan gelen seslerin cazibesi de bir neden heralde. ama ben güvenliğe önem veriyorum ve sacma bir şekilde aşırı hız yüzünden kaza yapıp ölmek, sakat kalmak veya da en kötüsü başka birilerinin zarar görmesine neden olmak istemiyorum. her ne kadar genel olarak hız meraklısı olmasam da, yaşım 22.

    sorum şu,
    600cc ve üstü SS kullanıp da, "efendi efendi" sürerim ben diyeniniz var mı? ya da bir başka değişle, güvenli hızlarda ss kullanmak mümkün mü?
    ben de gt650 comet var. yasal sınırlar hak getire benden önceki sahibi gerçekten hız sınırlarına uyan bi abimdi ... herhalde motor o zamandan beri dolmuş olsa gerek. 150 nin altında gittiğim zaman ben değil motosiklet sıkılıyor.

    benimkisi naked olduğu ve genelde düşük devirlerde kullanıldığı halde ancak mecbursan 120 altında gidiyosun.

    he, 120 altında gidebilmek için de düşük viteste yüksek devirde gitmen gerek. gt650 için en tatlı devirler 8000 - 9000 arası. 6. viteste 5000 devirde 120 görüyor. daha yavaş gitmek istersen 5. yada 4. vitese inmen gerek. o zaman da 6000 devrin altında gidemezsin. bu sefer de yakıt ekonomisi bakımından saçma oluyor ... vs. vs. vs...

    ben de senin gibi ss kullanmayı seven biriydim. hala öyleyim gerçi. ama aynen senin dediğin gibi de süratten keyif almıyorum. korktuğumdan tedirgin olduğumdan filan değil de, benim keyif aldığım süratler 120 - 180 arası. aşağısı da yukarısı da beni sarmıyor.

    250lik alacaktım gene. 650lik almamın tek sebebi torkunun verdiği güven. yoksa hyosung gt250r ile izmire gittim istanbuldan. gayet keyifliydi. şimdiki comet 650 ile de izmire gittim. gene keyifliydi. 650 fazladan gücü ile fazladan keyif katıyor ama kullanmayacaksan o güce boşuna ekstra para ve benzin masrafı verip durmanın bi anlamı yok bence...

    hyosung gt250r, honda cbr250, kawasaki zx250r. bunlara bi bak derim. senin istediğin limitlere uyup SS tarzı olan motorlar. aralarında tercih yapmam gerekse, eğer maddi boyutu önemli değilse kawasaki 250r tercih ederdim. maddi açıdan honda cbr250 ile hyosung gt250r nerdeyse aynı sıfırları. ama benim gibi boyun 190 ise hyosung kesinlikle tek alternatif. diğerleri bisiklet gibi altında var mı yok mu belli değil ve rahatsız oluyorlar.
    !?

  17. #17
    StyLeOscaR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı coq adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yazlık bölgelerde kullanırken,kesinlikle ama kesinlikla pantolon giymeyeceksiniz.
    Hatta ayakkabı bile giyilmeyecek.
    Bu iki nesne hava akımını kesiyor.
    Bu da motorun boğulmasına sebebiyet veriyor.
    Bu nedenle yazlık yörelerimizde mümkünse capri, (bulunamıyorsa şortta olur) veya kısa pantolonla kullanacağız.
    Parmak arası terlik motor ömrü açısından olmazsa olmazlarımızdan.

    hahaha koptum abi ya gene patlattın bombayı
    Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..

    Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F

  18. #18
    Motosiklet Eğitmeni COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    Honda
    Alıntı acayüp adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bunların hepsi tek kişilik kullanım önerileri.
    Peki arkada kız arkadaşımız (manitada deler halk arasında) varsa ne gibi yöntemler uygulamak gerekli.
    SS makinada arkada kimse olmaz abicim.
    Zaten bir kaç yıla kalmaz arkaya oturacak yer yapmayı bırakacak hepsi.
    Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
    Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)

  19. #19

    Üyelik
    14 Eylül 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    kle500
    herkese çok teşekkürler,bu kadar cabuk yanıtladıgınız icin.bilgilendirici oldu benim için. hiç ss kullanmadım, gv250den de gayet memnum ve 600lük civarı bişey icin yeterli tecrübem yok daha. ama sonucta herkese oluyodur, sürekli başka motorlara bakıyor insan. bu konuyu cidden merak etmiştim cünkü hiç normal hızda giden ss gormemistim, olamıyomus demek ki Free_AnGeL , şehir ici max 90 kullanımını sehir dısında dengelemişsin anlaşılan

    demek ki yolum sslerle kesişmicek bi süre. ayrıca sessizsakin, bahsettiğin ssler zaten aşağı yukarı benim motorum seviyesinde güc üreten motorlar, pek bi değişiklik olmaz açıkcası. ama ihtiyacım olan seviye de bu sanırım bu aralar en azından.

    ama ozellikle teşekkürler coq, ben de merak etmiştim, biraz once yanımdan gecen 600rrda neden artcı da sürücü de kaskı koluna takmış diye, meğer bu balans sorunundanmış.iyi oldu aydınlandım

  20. #20

    Üyelik
    19 Nisan 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha R1
    hararet göstergesini kontrol edip arada sırada hafif hızlanmalarla dereceyi makul tutarsan birşey olmaz. ama bu durum çoğu zaman hız sınırlarının dışına çıkmana sebep oluyor. motorun gerçek performansını devirlendiğinde hissedersin. diğer motor türlerinden farkı da budur aslında. hız sınırlarını içinde kullanılamaz mı kullanılır. ben bazen 3. viteste 100 km gibi bi rhızla seyrederim. tüm bunlara rağmen arada hızlanıp motorun kendine gelmesine imkan tanırım. ss bir motora binmenin en kötü yanı otoyolda hız sınırı içinde giden araçların kaplumbağa hızıyla gittiklerini düşünüp sinirlerinin bozulmasıdır. oysa o an km saatine baktığında 120 km ile gittiğini görürsün. fakat motorun açılmak hızlanmak ister. oysa basacak yer yoktur. bu motorlar çoğu zaman sabır ve olgunluk gerektirir. gaza gelip 300 kmyi vurmak işten bile değildir. çünkü elinin altında başka hiçbir türde hissedemeyeceğin muhteşem güç insanı hız yapmaya teşvik eder.


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)