Beyle basınca gitsin beyle durmasın
Beyle basınca gitsin beyle durmasın
Evet simdi motosikletin kullanim amacina göre beklentiler degisiyor.
Simdi ben yaris motosikleti alirken bakacagim kriterleri yazdim.
Birbirinin ayni özellikte iki motosiklet arasinda kalsam tabi ki hangisi daha küçük, daha hafif ona bakacagim.
Ayni kiloda iki motosikletse, bu sefer markanin bendeki etkisi önemli olacak.
Ama uzun yol gidecek bir motosiket alacak olsam, aslinda kriterler pek degismiyor.
ama bu sefer, daha agir, daha konforlu,daha yere saglam basan ve idaresi kolay bir motosiklete bakacagim.
Simdi kisisel tercihler önemlidir.
Kimin ne önceligi varsa ona gore motosiklet bakacak.
Yani bu isin tek dogrusu yok.
Zaten ben de bunu belirtmek için kilçik atayim diye yazdim o maddeleri.
Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)
şehir içi kullanmak amaçlı bir motosiklet olsa sıralama nasıl olurdu?
Yine degisken.
Istanbul'un içi de sehir içi,Nevsehir'in içi de sehir içi!!
Oratk özellikler ne olabilir.
Bir kere trafik vardir.
O zaman surekli dur kalk yapmanin sinirimizi bozmayacagi kolaylikta bir motosiket bakacagiz.
Manevra kabiliyeti yûksek bir motosiklet bakacagiz.
Yani sport motosikletler gibi gidonu ancak birkaç derece dönebilen degil daha genis açida dönebilen motosikletlere bakacagiz.
Kullanacagimiz sehiriçinde kullanmak zorunda oldugumuz çevre yollari bölünmüs yollar varsa, bu yollarda ihtiyaç duydugumuz hizlara çikabilecek motosikletlere bakacagiz.
Dedigim gibi kriterler degisken.
Ve motosiklet seçiminde belirleyici çok etken var.
Trafik gerçekten beladir ve altinizdaki aracin bu belayla bas edebilecek güçte olmasi sizi çok rahatlatir.
Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)
aklıma bişi takıldı raceing lerin gidonunun çok manevra yapmadığı gibi bir şey geçti bunun sebebi var mı yani neden diğer scooterlar gibi daha geniş dönme açısına sahip değil?
İlkay abi, sabaha kadar yaz şimdi işin yoksa
İç sesim dışardan duyulsa beni kurşuna dizersiniz..
bu topicten çıkarttığımız ders ;
"her kim nerede , nasıl ve ne şekilde bir motor almak istiyorsa önce konuyu detaylı anlatan özel mesajı İlkay abiye gönderip onay alıyor"
"Dünyanın sorunu, Akıllılar hep kuşku içindeyken, aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır." B.Russell
"Yaşamak bir ağaç gibi tek ve hür; ve bir orman gibi kardeşcesine" Nazım Hikmet
En başta ekonomi ve ergonomi geliyor benim için. Yani seçtiğim motosiklet; üzerime dikilmiş elbise gibi olmalı
150bin dolardan basliyor o terzi ürünleri.
Biz hazir giyim tercih etmeye devam edelim istersen.
Sebebi var tabi.
Ama bu topigin konusu degil.
Onuda baska bir baslik açarsin orda konusuruz.
Yaziyoz yaziyoz bosa gidiyor yoksa.
yazarim isim ne.
Sen beni sevmiyon galiba.
Hayatim kaydi özel mesajlardan.
Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)
param olunca ALACAGIM TEK MOTOSİKLET AFRİCA tWİN 750 olacak
Düş peşindeysen Düş peşime
Bence önce fiyat gelir. Bütçe önemlidir. Daha sonra ise yakıt ekonomisi ve performans. Babam sürekli söyler. Motora yada arabaya 1 kere benzine her zaman para verirsin diye. Doğrudurda yani. Çok iyi performans almak önemlidir ama benzini su gibi içerse ne anlamı kalır. Tabi bu esnada da illaki öyle bir motor olsa alırdık diyen çıkacaktır. Kendi segmentinden bahsediyorum. İçlerinden en az yakanı tercih ederdim.
~ - 2012 Skoda Octavia TDI DSG - 2011 Palio Sole 1.4 Premio ~
Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)
aklıma az önce takıldı motosiklet kullanıvısı olarak tarzı fark etmez kullanırken gidonu kavramak için öne doğru eğilmeyi mi yoksa hemen aynı mesafede olsun diyerek dik durmayı mı yada gidonun sele hizasından biraz yüksek olmasını mı(orjinal amerikan chopper motosikletler gibi) tercih edersiniz?
Motosiklette genelde kolların elden dirseğe kadar yere paralel ve gidon hizzasında olmalı.
Cruser tipi motorlarda dirsek hizzası gidondan çok az daha aşağıda olabilir.
►Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu◄
Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero
peki genelde en rahat hangi pozüsyondur yada siz hangisinde rahat ediyorsunuz bunu scooterdan ve bir kaç cub dan başka bi motosiklet kullanmadığımdan soruyorum
Poponun yumuşak belinin dik olduğu pozisyon. Ben en fazla touringde ve maxi scooter'da rahat ederim. Cruiser de rahattır fakat gidon pozisyonu nedeniyle biraz belini yorabilir insanın.Hele yüksek gidonlu cruiser'lar öldürür. Nakedler de dik oturuşludur fakat yediğin rüzgar kaskatı yapar insanı. Rahat istiyorsan fazla rüzgar yemeyeceksin.
►Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu◄
Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero
racing kullanan hic kimse saatte 260 km hızla giderken scooter gibi manevra yapmak istemez de o yüzden ;)
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:52 ----------
önce fiyat yani ekomomik olarak motoru alma gücün..
sonrasında ise;
dış görünüş yani bir yerde durduğun zaman dikkat çekici bir tasarım olmalı, performans yani en azindan şehir içinde bile seni ufak bir gaz hareketiyle kurtarabilecek güç ve son olarak amaca uygunluk yani kirsal bir bölgede yaşıyorsan cross kullanmak gibi..
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)