Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

motosiklet alırken ki önceliklerimiz

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    10 Haziran 2011
    Şehir
    florya
    Motosikleti
    cygnus rs
    Beyle basınca gitsin beyle durmasın


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    Motosiklet Eğitmeni COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    Honda
    Alıntı SinanAksu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İste kilit soru bu bence.

    Konu basliginda belirtiler özellikler hemen hemen her markada mevcut, ve her kullanıcı kendine göre bi alternatif bulabilir.

    Ama altini çizdigim durumla karsi karsiya kalirsak, her iki marka arasindaki hizmet kalitesi, fiyat politikasi, müsteri memnuniyeti ve buna benzer bi cok durumla karsi karsiya kalma olasiligi cok yüksek bence. Dogal olarak buda durumu degistiriyor.
    Evet simdi motosikletin kullanim amacina göre beklentiler degisiyor.
    Simdi ben yaris motosikleti alirken bakacagim kriterleri yazdim.
    Birbirinin ayni özellikte iki motosiklet arasinda kalsam tabi ki hangisi daha küçük, daha hafif ona bakacagim.
    Ayni kiloda iki motosikletse, bu sefer markanin bendeki etkisi önemli olacak.

    Ama uzun yol gidecek bir motosiket alacak olsam, aslinda kriterler pek degismiyor.
    ama bu sefer, daha agir, daha konforlu,daha yere saglam basan ve idaresi kolay bir motosiklete bakacagim.

    Simdi kisisel tercihler önemlidir.
    Kimin ne önceligi varsa ona gore motosiklet bakacak.
    Yani bu isin tek dogrusu yok.
    Zaten ben de bunu belirtmek için kilçik atayim diye yazdim o maddeleri.
    Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
    Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)

  3. #23
    safakk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mayıs 2011
    Şehir
    İstanbul
    şehir içi kullanmak amaçlı bir motosiklet olsa sıralama nasıl olurdu?

  4. #24
    Motosiklet Eğitmeni COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    Honda
    Alıntı safakk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    şehir içi kullanmak amaçlı bir motosiklet olsa sıralama nasıl olurdu?
    Yine degisken.
    Istanbul'un içi de sehir içi,Nevsehir'in içi de sehir içi!!
    Oratk özellikler ne olabilir.
    Bir kere trafik vardir.
    O zaman surekli dur kalk yapmanin sinirimizi bozmayacagi kolaylikta bir motosiket bakacagiz.
    Manevra kabiliyeti yûksek bir motosiklet bakacagiz.
    Yani sport motosikletler gibi gidonu ancak birkaç derece dönebilen degil daha genis açida dönebilen motosikletlere bakacagiz.
    Kullanacagimiz sehiriçinde kullanmak zorunda oldugumuz çevre yollari bölünmüs yollar varsa, bu yollarda ihtiyaç duydugumuz hizlara çikabilecek motosikletlere bakacagiz.
    Dedigim gibi kriterler degisken.
    Ve motosiklet seçiminde belirleyici çok etken var.
    Trafik gerçekten beladir ve altinizdaki aracin bu belayla bas edebilecek güçte olmasi sizi çok rahatlatir.
    Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
    Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)

  5. #25
    safakk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mayıs 2011
    Şehir
    İstanbul
    aklıma bişi takıldı raceing lerin gidonunun çok manevra yapmadığı gibi bir şey geçti bunun sebebi var mı yani neden diğer scooterlar gibi daha geniş dönme açısına sahip değil?

  6. #26
    Sinan Aksu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2009
    Motosikleti
    DL1000-Nmax155
    İlkay abi, sabaha kadar yaz şimdi işin yoksa
    İç sesim dışardan duyulsa beni kurşuna dizersiniz..

  7. #27
    takendy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2007
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    K 1300 GT
    bu topicten çıkarttığımız ders ;

    "her kim nerede , nasıl ve ne şekilde bir motor almak istiyorsa önce konuyu detaylı anlatan özel mesajı İlkay abiye gönderip onay alıyor"
    "Dünyanın sorunu, Akıllılar hep kuşku içindeyken, aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır." B.Russell
    "Yaşamak bir ağaç gibi tek ve hür; ve bir orman gibi kardeşcesine" Nazım Hikmet

  8. #28
    safakk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mayıs 2011
    Şehir
    İstanbul
    olsun arkadaşlar bilgi paylaktıkca çoğalır

  9. #29
    kalidor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2007
    Şehir
    Atlanta / Peachtree
    En başta ekonomi ve ergonomi geliyor benim için. Yani seçtiğim motosiklet; üzerime dikilmiş elbise gibi olmalı

  10. #30
    Motosiklet Eğitmeni COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    Honda
    Alıntı kalidor adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    En başta ekonomi ve ergonomi geliyor benim için. Yani seçtiğim motosiklet; üzerime dikilmiş elbise gibi olmalı
    150bin dolardan basliyor o terzi ürünleri.
    Biz hazir giyim tercih etmeye devam edelim istersen.

    Alıntı safakk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aklıma bişi takıldı raceing lerin gidonunun çok manevra yapmadığı gibi bir şey geçti bunun sebebi var mı yani neden diğer scooterlar gibi daha geniş dönme açısına sahip değil?
    Sebebi var tabi.
    Ama bu topigin konusu degil.
    Onuda baska bir baslik açarsin orda konusuruz.
    Yaziyoz yaziyoz bosa gidiyor yoksa.

    Alıntı SinanAksu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İlkay abi, sabaha kadar yaz şimdi işin yoksa
    yazarim isim ne.

    Alıntı takendy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu topicten çıkarttığımız ders ;

    "her kim nerede , nasıl ve ne şekilde bir motor almak istiyorsa önce konuyu detaylı anlatan özel mesajı İlkay abiye gönderip onay alıyor"
    Sen beni sevmiyon galiba.
    Hayatim kaydi özel mesajlardan.
    Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
    Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)

  11. #31
    CygnusBursa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Kasım 2010
    Şehir
    BURSA///SinandedeLi
    Motosikleti
    YAMAHA YBR 125 ESD 2013
    param olunca ALACAGIM TEK MOTOSİKLET AFRİCA tWİN 750 olacak
    Düş peşindeysen Düş peşime

  12. #32
    Motosiklet Eğitmeni COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    Honda
    Alıntı CygnusBursa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    param olunca ALACAGIM TEK MOTOSİKLET AFRİCA tWİN 750 olacak
    Topic amacina ulasti.
    Sonuç belli oldu.
    Moderatörler kitleyebilir artik bu topigi bence.
    Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
    Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)

  13. #33
    CygnusBursa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Kasım 2010
    Şehir
    BURSA///SinandedeLi
    Motosikleti
    YAMAHA YBR 125 ESD 2013
    Alıntı coq adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Topic amacina ulasti.
    Sonuç belli oldu.
    Moderatörler kitleyebilir artik bu topigi bence.
    pardon yanlış birşeymi yazdım acaba ben uzun zamandır honda africa twin 750 yi takip ediyorumda o yüzden yazdım
    Düş peşindeysen Düş peşime

  14. #34
    syn022 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2011
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    Yok sattım Cbf'yi Maxi arıyorum.
    Bence önce fiyat gelir. Bütçe önemlidir. Daha sonra ise yakıt ekonomisi ve performans. Babam sürekli söyler. Motora yada arabaya 1 kere benzine her zaman para verirsin diye. Doğrudurda yani. Çok iyi performans almak önemlidir ama benzini su gibi içerse ne anlamı kalır. Tabi bu esnada da illaki öyle bir motor olsa alırdık diyen çıkacaktır. Kendi segmentinden bahsediyorum. İçlerinden en az yakanı tercih ederdim.
    ~ - 2012 Skoda Octavia TDI DSG - 2011 Palio Sole 1.4 Premio ~

  15. #35
    Motosiklet Eğitmeni COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    Honda
    Alıntı CygnusBursa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    pardon yanlış birşeymi yazdım acaba ben uzun zamandır honda africa twin 750 yi takip ediyorumda o yüzden yazdım
    Olaya almak istedigin motor açisindan bakarsak hiç de yanlis bir sey yazmamisin.
    Gayet güzel bir tercih.
    Ama bu topigin amacinin ne oldugu açisindan bakarsak yazdiklarinin pek ilgisi yok Hemso.
    Sakin ol heyecan yapma.
    Insallah istedigin motora kavusursun.
    Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
    Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)

  16. #36
    safakk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mayıs 2011
    Şehir
    İstanbul
    aklıma az önce takıldı motosiklet kullanıvısı olarak tarzı fark etmez kullanırken gidonu kavramak için öne doğru eğilmeyi mi yoksa hemen aynı mesafede olsun diyerek dik durmayı mı yada gidonun sele hizasından biraz yüksek olmasını mı(orjinal amerikan chopper motosikletler gibi) tercih edersiniz?

  17. #37
    GorkeM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2006
    Şehir
    Moskova / İstanbul / Kiev
    Motosiklette genelde kolların elden dirseğe kadar yere paralel ve gidon hizzasında olmalı.
    Cruser tipi motorlarda dirsek hizzası gidondan çok az daha aşağıda olabilir.
    Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu
    Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero

  18. #38
    safakk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mayıs 2011
    Şehir
    İstanbul
    peki genelde en rahat hangi pozüsyondur yada siz hangisinde rahat ediyorsunuz bunu scooterdan ve bir kaç cub dan başka bi motosiklet kullanmadığımdan soruyorum

  19. #39
    GorkeM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2006
    Şehir
    Moskova / İstanbul / Kiev
    Poponun yumuşak belinin dik olduğu pozisyon. Ben en fazla touringde ve maxi scooter'da rahat ederim. Cruiser de rahattır fakat gidon pozisyonu nedeniyle biraz belini yorabilir insanın.Hele yüksek gidonlu cruiser'lar öldürür. Nakedler de dik oturuşludur fakat yediğin rüzgar kaskatı yapar insanı. Rahat istiyorsan fazla rüzgar yemeyeceksin.
    Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu
    Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero

  20. #40

    Üyelik
    04 Ağustos 2011
    Alıntı safakk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aklıma bişi takıldı raceing lerin gidonunun çok manevra yapmadığı gibi bir şey geçti bunun sebebi var mı yani neden diğer scooterlar gibi daha geniş dönme açısına sahip değil?
    racing kullanan hic kimse saatte 260 km hızla giderken scooter gibi manevra yapmak istemez de o yüzden ;)

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 03:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:52 ----------

    önce fiyat yani ekomomik olarak motoru alma gücün..

    sonrasında ise;
    dış görünüş yani bir yerde durduğun zaman dikkat çekici bir tasarım olmalı, performans yani en azindan şehir içinde bile seni ufak bir gaz hareketiyle kurtarabilecek güç ve son olarak amaca uygunluk yani kirsal bir bölgede yaşıyorsan cross kullanmak gibi..


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)