Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
Motomax
Dragon 50

bayıı fıyatta ıskonto yaptı ama ben suphelendım

    Leoncino
    Motosiklet Online
  1. #1
    emrahcanyayli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Eylül 2005
    Şehir
    istanbul-kasımpaşa
    Motosikleti
    daelim history
    selam arkadaslar tecrubelı arkadaslara bı sorum var... bı bayıde bı model beyendım bı tane vardı onun da rengını begenmedım getırtırmısın baska rengını dedım o da bana bunu alırsan 350 mılyon ıskonto yaparım ama yenı getırırsrm bu fıyattan vermek zorundayım dedı acaba bu motor daha once satıldı da bı problemı vardı da gerı mı ıyade ettıler sımdı adam caktırmadan elınden mı cıkarmak ıstıyo bılmem anlatabıldım mı goruslerınızı beklıyorum cunku bu gun yarın alcam o aletı bı durum varsa uyandırın benı tesekkur ederım


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    Premium Motosiklet Servis Randevusu
    Motomax
  2. #2
    2move - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Eylül 2005
    Şehir
    İstanbul
    marka ne ?model ne? çin falan sa olabılır bi pislik .
    YA İSTİKLAL ,YA ÖLÜM ! ! !

    Alemin kralı çarşı , herkeze karşı

  3. #3
    emrahcanyayli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Eylül 2005
    Şehir
    istanbul-kasımpaşa
    Motosikleti
    daelim history
    ya sımdı benım nıckım kendı adım ya yarın almaya gıtcem bıde bayıı okurmus bı pıslık te dusunmezmıs ayıp olmasın dıye yazmadıydım ama marka daelim

  4. #4
    xxxxx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Kasım 2005
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    honda cbf 500
    belki her şekilde kurtarıyordur da uğraşmak istememiştir elindeki malı satmak istemiş olabilir
    ben giderim adım kalır dostlar beni hatırlasın

  5. #5
    emrahcanyayli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Eylül 2005
    Şehir
    istanbul-kasımpaşa
    Motosikleti
    daelim history
    of ya yarın verıp parayı alcam ıcıme kurt dustu

  6. #6
    yamahaybr125 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2006
    Emrah arkadasim bunun nedeni hersey olabilir, satici paraya sıkışmış olabilir, musteri kacirmamak icin yapiyor olabilir, tabi bir de senin dedigin durum olabilir

  7. #7
    Süper Moderatör (BBRR) Barış Şuşut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2005
    Şehir
    marmaris
    ya git başka bayiden al sende içinde bi huzursuzluk varsa alma derim ben ....
    [B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]

  8. #8
    yilmazelektrik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Şubat 2006
    elindeki malden kurtulmak olabilir maksadı

  9. #9
    Prometheus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2004
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '13 BMW F700GS - '15 Honda PCX125
    Alıntı emrahcanyayli adlı üyeden alıntı
    selam arkadaslar tecrubelı arkadaslara bı sorum var... bı bayıde bı model beyendım bı tane vardı onun da rengını begenmedım getırtırmısın baska rengını dedım o da bana bunu alırsan 350 mılyon ıskonto yaparım ama yenı getırırsrm bu fıyattan vermek zorundayım dedı acaba bu motor daha once satıldı da bı problemı vardı da gerı mı ıyade ettıler sımdı adam caktırmadan elınden mı cıkarmak ıstıyo bılmem anlatabıldım mı goruslerınızı beklıyorum cunku bu gun yarın alcam o aletı bı durum varsa uyandırın benı tesekkur ederım
    Satılan motorun trafiğe çıkması için ruhsatı çıkması gerekir. O durumda da ruhsat değişikliği yapılır, yeni ruhsat çıkmaz yani. Kafan rahat olsun o konuda...

    Diğer yandan araçta nefaset varsa (ufak tefek çizik vs.) onlar sana söylenir de indirim yapılır. Ben de otomotiv sektöründeyim, yeşil bir mercedes düşün, diğer yanda da gümüş rengi. Hangisi kolay satılır? Güöüş olan tabi ki. Bu durumda stok yaşı büyüdüğünde yeşili satmak için elinden gelen indirimi yaparsın. Çünkü her ay-yıl sonu bayiler arasında araçların stok yaşları hesaplanır bu da bayi kar marjını etkiler. Amaç bu olabilir, ancak herhangi bir çiziği var mı bak (taşınırken falan olmuş olabilir).
    Onur Yollarda
    Facebook: http://www.facebook.com/OnurYollarda
    YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC1TqEwgGS4AHvdmULc9qoIQ

  10. #10
    Süper Moderatör (eyong) Olcay Avşar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mayıs 2005
    Şehir
    İstanbul / Çekmeköy
    Motosikleti
    Honda NC 750X
    Pro nun açıklaması çok çok yeterli. Motorda herhangi bir sorun yoktur sanmam, olay tamamen elinde olan malı satmak isteyen esnaf psikolojisi.

    Ama renk içine sinmediyse alma derim, 350 YTL için beğenmediğin bir motora binmek mantıklı olmaz.
    "normal insanlar bir yerden bir yere gitmek için araba kullanırlar, motorcular ise motosiklet kullanmak için bir yerlere giderler"

  11. #11
    Luxor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ekim 2005
    Şehir
    İstanbul/Göztepe
    Motosikleti
    Honda CBF150 Kırmızı (Birde Kastino QM125T-B (idi
    evet, satılmış olsa trafikten belli olur hemen zaten.ufak bir inceleme yapabilirsin sen de.bence de elinden çıkarmak yada ufak tefek çizik gibi durumlardan ucuza vermek istiyor olabilir.Aya söylede bir durum var açıkçası.bayiye motor geldiği zaman yapılan kontrollerde motorda bir sorun olmuş olabilir ve sonradan bu tamir ettirilmiştir.bu yada benzer sebepten de motor uzun süre yatmış olabilir.bunlara dikkat edersen bence bir sorun olmaz.
    Seni çok seviyorum Babacığım.Sen her zaman benim kalbimde yaşayacaksın...

  12. #12

    Üyelik
    25 Eylül 2005
    Şehir
    Aydın
    Motosikleti
    '16 Z-One S Mondial
    belki 2005 modeldir
    Uzaklarda bir güneş doğuyor!..

  13. #13
    tubis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Haziran 2005
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Yamaha Cygnus L
    Alıntı emrahcanyayli adlı üyeden alıntı
    of ya yarın verıp parayı alcam ıcıme kurt dustu
    alma o zaman ya alla alla başka yere gitt
    kafana silah mı dayadılar töbe töbeee!!!!
    Sonsuza kadar süren tek A$K motosiklet aşkıdır !
    'TUĞBA OKAN EKİN' << 03.04.2007 >>

  14. #14
    firtina110 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Şubat 2006
    Şehir
    Adapazarı/erenler
    Motosikleti
    pejo-to-kat-layan
    arkadaşım bir marka yaz bir şey yaz adamı hasta etme yaww

    doktor yok zaten!
    itina ile kaza yapılır

  15. #15
    ledo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Nisan 2005
    Şehir
    İstanbul/Suadiye
    Motosikleti
    Piaggio Beverly , Hyosung GV 650
    Alıntı Prometheus adlı üyeden alıntı
    Satılan motorun trafiğe çıkması için ruhsatı çıkması gerekir. O durumda da ruhsat değişikliği yapılır, yeni ruhsat çıkmaz yani. Kafan rahat olsun o konuda...
    Hehehe Promethecim, sen öylemi sanıyorsun ?
    Arkadaşın yeri belli değil. Güzel yurdumun birçok yerinde motor satılıyor, aylarca yıllarca kullanılıyor da ne ruhsat çıkıyor ne bişey...
    Önemli olan, sadece yazarken veya konuşurken değil, hergün hayatı yaşarken adam olabilmektir.

  16. #16
    emrahcanyayli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Eylül 2005
    Şehir
    istanbul-kasımpaşa
    Motosikleti
    daelim history
    tamamdır arkadaslar sorunu soyle cozdum Genc motoya gıttım Pıaggıo bayısıdır bılen bılır oradakı Genç arkadasım saolsun yardım etti daha onceden tanısıklıgımız vardı tanıdık bı bayıye yonlendırdı orası da bakırkoyde tekay motor saolsun acayıp ılgılıler cok babacan bı abı 100 ytl daha ıskonto yaptı bı de oglu da bı muzısyen arkadasımız cıktı yanı anlayacagınız tesadufler silsilesı32 kısım tekmılıbırden durun anlatmak ıstıyorum cok garıp

  17. #17
    emrahcanyayli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Eylül 2005
    Şehir
    istanbul-kasımpaşa
    Motosikleti
    daelim history
    tesadufler sılsılesı
    1.bu gun beyoglunda ulan tehlıkelı mıdır ah tırsıyom dıye dusunurken(malum ılk motorum) tepeden asagıya sangırt dıye sokak lambası dustu ıkı sn gec adım atsaydım tam kafamın ustune dusecektı... o zaman heee dedım olacagı varsa yolda yururken de olur

    2.genc motoya ugradım ıyı kı ugramısım benı bı tanıdıga yonlendırdı ve 100 ytl faydası oldu

    3. daha once kızıltopraktakı bı bayıye gıtmıstım bu aletı gormeye yarın getırıcem obur gun getırıcem dıye bı turlu getırememıstı megerse bu sımdı alacagım bayıden alacakmıs ta getırecekmıs yanı o benım kısmetımmıs ben arayıp bulmusum onu

    4.tam parayı verırken oraya ıkı adam geldı bırısı ben senı bı yerden tanıyorum sen beyoglunda calan cocuk dııl mısın dedı benım musterılerden cıktı ayyy meshur olmusum eheheheh

    5. laf acılınca tekay motordakı ali abı aa benım oglum da muzısyen tanıyomusun dedı ve cok yakınen tanımasada bızım camıada tanıdıgımız bı muzısyen arkadasımız cıktı

    vay beeee iste boyle abıler ablalar... crsmba gunu alıyorum motorumu cok sukurrrr

  18. #18
    emrahcanyayli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Eylül 2005
    Şehir
    istanbul-kasımpaşa
    Motosikleti
    daelim history
    bu arada unutmusum ozur ... hepınıze yardımlarınız ve yorumlarınız ıcın tesekkur ederım saolun motosıklet net aılesı secımlerımde katkılarınız unutulamaz

  19. #19
    chad - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Kasım 2005
    Şehir
    İst./Kozyatağı/Beşiktaş
    Motosikleti
    -Gs500-
    Emrah,
    yeni motorun hayırlı uğurlu olsun. kazasız belasız kullanırsın umarım.
    eldivenleri getiricem birazdan düşüpte yırtarsan çizerim ona göre


    Bajaj Modellerinde Büyük Fırsat
    Leoncino
    Hero Motosiklet

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler