Merhaba arkadaşlar. 2 hafta evel mototaş kızıltopraktan dainese air mont aldım. aldığımın ertesi sabahı da kuşadasına yola çıktım. Hemen yola çıktığım için montu fazlaca deneme şansım olmadı. Susurlukda molada montu giyerken fermuarını bir hayli zorlanarak kapadım. Günler geçtikçe fermuar iyice zorluk çıkarmaya başladı. 3 gün evel ist. a döndüm. İnternetten tüketici hakları konusunda araştırmalar yapıp, 2 gün evel mototaşın yolunu tuutum. Montu bırakıp yarın gelip almamı söylediler. Yarın oldu mont tamirden gelmemiş. Bugün direk oraya gittim. 1 hafta süreceğini söylediler. Artçı bir yıkılma yaşadım. Ikına mıkına, ümitsizce, dudak aramla "değişim" dedim. onu şurdaki Mert bey ile görüşeceksiniz dediler. Masada oturan mert beye kadar gitsemmi gitmesemmi diye düşünürken, ümitsizce yanına gittim. Monta baktı fermuarına baktı. (bu arada fermuarın arızasına bakınca, müşteri hatasımı yoksa imalat hatası mı ayırt etmek imkansız). Ve mert beyin ilk cümlesi " tamam değişelim". Tereddüt bile etmedi. Bu değişimi sorunsuzca halleden Mototaş a ve Mert beye buradan teşekkürü borç hissettim. Teşekkürler.