Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 1234 ... SonuncuSonuncu

köprü geçiş parası vermemek için..

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    Okan Sinan Ocan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2009
    Şehir
    Hamburg
    Motosikleti
    BMW K1200GT (Helga) BMW S1000XR M Sport
    Alıntı kefeeee adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Köprünün parasını çıkardığı konusunu ben kendi yanlış yerlerimden uydurmadım sakin olablirsin bu zaten bilinen bişey istersende sana özelden bu konu hakkında onlarca link atabilirim sadece motorun verdiği paranın arabayla aynı olması yüzünden verdiğim bi tepki bu zaten benzin ile ilgili eylem olduğunda yada herhangi motorcuyla ilgili bir sıkıntı olduğunda buna karşı tepkimi net bi şekilde gösteriyorum en azından milletin geçiş için verdiği parayı çalmıyorum hoş olmadığının farkındayım ama. apaçi motorcu gibi davrandığınız için saolun sanırım nedeni nickimin altında çin malı motor yazması olabilir Bu arada bende izmirliyim ama o kadar şerefsizlik yapanda izmirli değil izmirden motoru alıp gelmiş birisi olabilir kendisi motorcu değil motor sahibi olmayı becermiştir anca
    Yavuz hırsız ev sahibini bastırırmış.

    Sanki köprü bir kez yapılıyor ve başka hiç masrafı yok.Yeni köprüler ve tüneller için kaynak gerekiyor. Anadoluda yaşayıp o köprü ve tünelleri hiç kullanmayan milyonlarca insanın vergileri ile yapılacağına , köprüyü yolları tünelleri kullananlardan ücret alınması çok daha hakça bir durum. Ayrıca bindiğiniz taksinin şöförüne de " nasıl olsa bu arabanın parası çıkmıştır para öemeyeceğim " deyin bakalım. Başınıza gelebilecek en hafif şey karakola gitmek olur .

    Bu arada İzmirden öyle adam çıkmaz demeyin güzide memleketimizin her köşesinde bu tür adamlardan eşit miktarda var hiçbir şehir sütten çıkmış ak kaşık değil.
    DAHA GİDİLECEK ÇOK YOL ,ÖĞRENECEK ÇOK ŞEY VAR


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı oocan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yavuz hırsız ev sahibini bastırırmış.

    Sanki köprü bir kez yapılıyor ve başka hiç masrafı yok.Yeni köprüler ve tüneller için kaynak gerekiyor. Anadoluda yaşayıp o köprü ve tünelleri hiç kullanmayan milyonlarca insanın vergileri ile yapılacağına , köprüyü yolları tünelleri kullananlardan ücret alınması çok daha hakça bir durum. Ayrıca bindiğiniz taksinin şöförüne de " nasıl olsa bu arabanın parası çıkmıştır para öemeyeceğim " deyin bakalım. Başınıza gelebilecek en hafif şey karakola gitmek olur .

    Bu arada İzmirden öyle adam çıkmaz demeyin güzide memleketimizin her köşesinde bu tür adamlardan eşit miktarda var hiçbir şehir sütten çıkmış ak kaşık değil.
    Köprü geçişlerinde KGS kullanıyorum, hatta arabamın KGS'sini kullanıyorum. Kaçak geçmeyi de desteklemiyorum. Ama geçiş ücretlerini köprü bakım masraflarıyla ilişkilendirmek, hele de taksici örneği vermek çok ilginç olmuş. Taksicinin amacı kar yapmak para kazanmaktır. Devletin amacı hizmet etmektir. Devletin yaptığı işlerden kar amacı gütmemesi gerekir. T.C. Devleti ticari bir işletme değildir.

  3. #23
    Sinan Aksu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2009
    Motosikleti
    DL1000-Nmax155
    Alıntı Carbon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    OGS zaten KGS'ye göre %20 indirimli.Yani motor için KGS ile normal OGS aynı fiyat.

    Ama kullanmak tehlikeli o kadar hızda giderken sol eli bırakıp cebinden makineyi çıkartıp yukarı doğru tutmak.Belki montun cebinden de okuyabilir ama...
    Evet.
    Ben bunu düsünemedim..
    OGS zaten KGS'ye göre %20 indirimliydi..
    Dolayısıyla ayni fiyata denk geliyor..

    Fakat araç sınıflarından dolayi bi sorun yaşanmasin sonra?
    Motosikletler icin OGS yok sonucta.
    Biz 1.sinif OGS cihazi alip, o cihazi 6.sinif bir arac icin kullanirsak yarin bigün gel len buraya demezler dimi?
    İç sesim dışardan duyulsa beni kurşuna dizersiniz..

  4. #24
    kefeeee - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Eylül 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Triumph Speed Triple 955i / Yamaha BWS 100
    Alıntı SinanAksu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet.
    Ben bunu düsünemedim..
    OGS zaten KGS'ye göre %20 indirimliydi..
    Dolayısıyla ayni fiyata denk geliyor..

    Fakat araç sınıflarından dolayi bi sorun yaşanmasin sonra?
    Motosikletler icin OGS yok sonucta.
    Biz 1.sinif OGS cihazi alip, o cihazi 6.sinif bir arac icin kullanirsak yarin bigün gel len buraya demezler dimi?
    bende öyle bi sıkıntı olabilceğini düşünüyorum?

    Alıntı Slayerrr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Köprü geçişlerinde KGS kullanıyorum, hatta arabamın KGS'sini kullanıyorum. Kaçak geçmeyi de desteklemiyorum. Ama geçiş ücretlerini köprü bakım masraflarıyla ilişkilendirmek, hele de taksici örneği vermek çok ilginç olmuş. Taksicinin amacı kar yapmak para kazanmaktır. Devletin amacı hizmet etmektir. Devletin yaptığı işlerden kar amacı gütmemesi gerekir. T.C. Devleti ticari bir işletme değildir.
    Birileri anladı sanırım ne demek istediğimi
    Bilgi Üniversitesi Motosiklet Kulübü Kurucu üyesi.
    Lütfen cevap yazdığınız yorumumu beğenin. Yazdıktan sonra bakmayı unutabiliyorum.

  5. #25
    Okan Sinan Ocan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2009
    Şehir
    Hamburg
    Motosikleti
    BMW K1200GT (Helga) BMW S1000XR M Sport
    Alıntı Slayerrr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Köprü geçişlerinde KGS kullanıyorum, hatta arabamın KGS'sini kullanıyorum. Kaçak geçmeyi de desteklemiyorum. Ama geçiş ücretlerini köprü bakım masraflarıyla ilişkilendirmek, hele de taksici örneği vermek çok ilginç olmuş. Taksicinin amacı kar yapmak para kazanmaktır. Devletin amacı hizmet etmektir. Devletin yaptığı işlerden kar amacı gütmemesi gerekir. T.C. Devleti ticari bir işletme değildir.
    Genç arkadaşların yaşadığı ülke hakkındaki gerçeklerden bi-haber olması ne kadar acı.

    1.Boğaz köprüsü 20 sene önce halka satıldı
    2.Boğaz köprüsüde aynen


    Yani köprüler devletin malı değil.

    Kaldı ki devletin malı olsa bile , yeni yatırımlar yapılabilmesi için bitmiş yatırımların gelirlerinden faydalanmak tüm dünyanın kullandığı en uygun finansman yöntemidir. Devletler gelir elde edemezlerse Osmanlının son dönemindeki kapitülasyonlar gelir tepenize çöker , aynen şu anda Yunanistanın yaşadıkları gibi.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:22 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:20 ----------

    Alıntı kefeeee adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    Birileri anladı sanırım ne demek istediğimi
    Hırsızlığına kılıf uydurmak için daha sağlam dayanaklar aramalısın bunlar tutmadı.
    DAHA GİDİLECEK ÇOK YOL ,ÖĞRENECEK ÇOK ŞEY VAR

  6. #26
    Chronix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ducati Monster 1200
    Konu köprü ama şurda yorumları okuyunca kızmıyorum değil .1000 TL maaş ile çalışan biri, her gün iş için yaptığı yol 90 km e5 ten giderse kurallara uyucağını da (herkes kurallara uyuyor nasılsa) düşünürsek trafiğe takılacak günde git gel 2 saatten fazla gibi bir süre de işine varacak evine dönecek yakacağı benzin de cabası, otoban dan giderse git gel 1 saat her gün geçiş parası 4 tl verecek zam gelmişse bilemicem, ay da git gel 80 tl sadece otoban geçiş ücreti + ortalama 250 tl de benzin . Şimdi diyebilirsiniz toplu taşıma araçları kullanılabilinir onunla o şekilde işe gidip eve dönmesi 3.5 saat, şu durum da bu devlete benzinden yeterince kazandırıyoruz üstüne bir de yerde ki karınca misali o otoban da ilerlerken neyine para ödeyeceğiz . tuzu kuru olan burda konuşuyor hırsızlıklak haktan bahsediyor ,arkadaşın yaptığını tasvip etmiyorum ama kalkıpta şu saçma sapan kurallara uyacaksınız diyenlere de akıl erdiremiyorum. devletten daha büyük hırsız mı var kalkıp yapılanları hırsızlık olarak nitelendiriyorsunuz kural kanun adı altında cebimiz sömürülüyor sonra kalkıp hırsızlık yapmış oluyoruz dünya da bizim gibi vergilerle yaşayan kaç ülke var ??. artık plakama don takıp gezmeyi düşünüyorsum çünkü almadıkları bir o kaldı...
    Two Against the World

    Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200

  7. #27
    overcloud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    XL650V Transalp
    Alıntı oocan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Genç arkadaşların yaşadığı ülke hakkındaki gerçeklerden bi-haber olması ne kadar acı.

    1.Boğaz köprüsü 20 sene önce halka satıldı
    2.Boğaz köprüsüde aynen


    Yani köprüler devletin malı değil.

    Kaldı ki devletin malı olsa bile , yeni yatırımlar yapılabilmesi için bitmiş yatırımların gelirlerinden faydalanmak tüm dünyanın kullandığı en uygun finansman yöntemidir. Devletler gelir elde edemezlerse Osmanlının son dönemindeki kapitülasyonlar gelir tepenize çöker , aynen şu anda Yunanistanın yaşadıkları gibi.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:22 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:20 ----------



    Hırsızlığına kılıf uydurmak için daha sağlam dayanaklar aramalısın bunlar tutmadı.
    Sosyal devletin vatandaşlarına nasıl eğitim, sağlık hizmetlerini ücretsiz vermesi gerekiyorsa ulaşımıda ücretsiz yapmalıdır. Zira köprüden geçiş ve İstanbul adalarına yapılan vapur ile ulaşım keyfi yada gezi amaçlı değil, bir zorunluluktur.

    Kapitülasyon örneği çok anlamsız. Hoş ekonomik olarak birilerinin kucağına çoktan oturmuş durumdayız..

    Yunanistan örneğide keskel alaka olmuş. Ne yani Yunanistan ana karadan adalarına körü kurup geçiş ücreti alsa bu hale gelmeyecek miydi?
    the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda

  8. #28
    Acil112 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Nisan 2010
    köprüden kaçak geçenlerin, dolmuşta para vermeden binip de diğer vatandaşları enayi olarak gören karaktersizlerden bir farkı yoktur.
    Bugüne kadar hiç köprü geçiş ücreti ödemedim, hiç özel araçla geçmedim. Kaç para bu geçiş ücreti? Kaç lira için bu kadar alçalıyor insanlar?
    112ciyiz

  9. #29
    overcloud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    XL650V Transalp
    Yanlış anlaşılmasın, hırsız gibi para ödemeden geçmeyi savunmuyorum. Bende her seferinde kgs'mi okutarak geçiş yapıyorum. Sonuçta geçiş ücreti varsa tabiki ödenmek zorunda.

    Ancak köprü geçiş ücretinin benzindeki vergi oranı gibi devletin bütçe açığını kapamak ve vatandaşın sırtından geçinmek olduğunu düşünüyorum.
    the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda

  10. #30
    myagdi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Eylül 2006
    Şehir
    İstanbul, Göztepe
    Motosikleti
    Honda FES 250 Foresight; CBF 150, NC750S
    konudan biraz sapılmış. bu olayda asıl vurgulamak istediğim, köprü parası ödememek değil, üç kuruş çıkar uğruna kaç kişinin hakkına tecavüz etmek ve kaç kişiyi zor durumda bırakmaktır.

  11. #31
    Sinan Aksu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2009
    Motosikleti
    DL1000-Nmax155
    Alıntı Acil112 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    köprüden kaçak geçenlerin, dolmuşta para vermeden binip de diğer vatandaşları enayi olarak gören karaktersizlerden bir farkı yoktur.
    Bugüne kadar hiç köprü geçiş ücreti ödemedim, hiç özel araçla geçmedim. Kaç para bu geçiş ücreti? Kaç lira için bu kadar alçalıyor insanlar?
    Ambulans ile geçersen ödemezsin tabi
    İç sesim dışardan duyulsa beni kurşuna dizersiniz..

  12. #32
    Okan Sinan Ocan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2009
    Şehir
    Hamburg
    Motosikleti
    BMW K1200GT (Helga) BMW S1000XR M Sport
    Alıntı Chronix adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Konu köprü ama şurda yorumları okuyunca kızmıyorum değil .1000 TL maaş ile çalışan biri, her gün iş için yaptığı yol 90 km e5 ten giderse kurallara uyucağını da (herkes kurallara uyuyor nasılsa) düşünürsek trafiğe takılacak günde git gel 2 saatten fazla gibi bir süre de işine varacak evine dönecek yakacağı benzin de cabası, otoban dan giderse git gel 1 saat her gün geçiş parası 4 tl verecek zam gelmişse bilemicem, ay da git gel 80 tl sadece otoban geçiş ücreti + ortalama 250 tl de benzin . Şimdi diyebilirsiniz toplu taşıma araçları kullanılabilinir onunla o şekilde işe gidip eve dönmesi 3.5 saat, şu durum da bu devlete benzinden yeterince kazandırıyoruz üstüne bir de yerde ki karınca misali o otoban da ilerlerken neyine para ödeyeceğiz . tuzu kuru olan burda konuşuyor hırsızlıklak haktan bahsediyor ,arkadaşın yaptığını tasvip etmiyorum ama kalkıpta şu saçma sapan kurallara uyacaksınız diyenlere de akıl erdiremiyorum. devletten daha büyük hırsız mı var kalkıp yapılanları hırsızlık olarak nitelendiriyorsunuz kural kanun adı altında cebimiz sömürülüyor sonra kalkıp hırsızlık yapmış oluyoruz dünya da bizim gibi vergilerle yaşayan kaç ülke var ??. artık plakama don takıp gezmeyi düşünüyorsum çünkü almadıkları bir o kaldı...
    Alıntı overcloud adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sosyal devletin vatandaşlarına nasıl eğitim, sağlık hizmetlerini ücretsiz vermesi gerekiyorsa ulaşımıda ücretsiz yapmalıdır. Zira köprüden geçiş ve İstanbul adalarına yapılan vapur ile ulaşım keyfi yada gezi amaçlı değil, bir zorunluluktur.

    Kapitülasyon örneği çok anlamsız. Hoş ekonomik olarak birilerinin kucağına çoktan oturmuş durumdayız..

    Yunanistan örneğide keskel alaka olmuş. Ne yani Yunanistan ana karadan adalarına körü kurup geçiş ücreti alsa bu hale gelmeyecek miydi?
    Hırsızlık , hırsızlıktır bunun kılıfı mazereti olmaz.

    Sosyal devlet ile komunizm i karıştırmamalısınız. Dünyanın en sosyal ülkesi olan Norveçte de bu kuralların aynı şekilde uygulandığını , hatta bizden fazla olarak Norveçte özel mülk içinden geçen yollarda devletin kamulaştırma yapmak yerine her geçenin mülk sahibine para ödenmesini zorunlu tuttuğunu öğrenmelisiniz.

    Yunanistan örneği gayet net bir örnektir ve kapitülasyonlar için bariz örnektir. Kamu maliyesi çöken Yunanistanın tüm gelirlerine temlik konulmuş ve gelir elde edilen tüm kurumların başına AB nin atadığı yabancılar oturtulmuştur.

    Biraz gazete okuyup dünyadan haberdar olun arkadaşlar.
    DAHA GİDİLECEK ÇOK YOL ,ÖĞRENECEK ÇOK ŞEY VAR

  13. #33
    myagdi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Eylül 2006
    Şehir
    İstanbul, Göztepe
    Motosikleti
    Honda FES 250 Foresight; CBF 150, NC750S
    prensip olarak, köprü, eğitim, sağlık, aklınıza ne gelirse tüm hizmetlerin bir bedeli olması gerektiğini düşünüyorum. fakat devlet bu hizmetlerden fahiş kâr elde etmek düşüncesinde olmamalı, hizmet kalitesinin belli düzeyde kalması için bu ücret alınmalı...

  14. #34
    Okan Sinan Ocan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2009
    Şehir
    Hamburg
    Motosikleti
    BMW K1200GT (Helga) BMW S1000XR M Sport
    Alıntı overcloud adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yanlış anlaşılmasın, hırsız gibi para ödemeden geçmeyi savunmuyorum. Bende her seferinde kgs'mi okutarak geçiş yapıyorum. Sonuçta geçiş ücreti varsa tabiki ödenmek zorunda.

    Ancak köprü geçiş ücretinin benzindeki vergi oranı gibi devletin bütçe açığını kapamak ve vatandaşın sırtından geçinmek olduğunu düşünüyorum.
    Köprünün 20 sene önce özelleştirildiğini ve gelirinin devlete gitmediğini yukarıda yazmıştım sanırım atlamışsın.
    DAHA GİDİLECEK ÇOK YOL ,ÖĞRENECEK ÇOK ŞEY VAR

  15. #35
    kefeeee - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Eylül 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Triumph Speed Triple 955i / Yamaha BWS 100
    tutuldu tutuldu
    Bilgi Üniversitesi Motosiklet Kulübü Kurucu üyesi.
    Lütfen cevap yazdığınız yorumumu beğenin. Yazdıktan sonra bakmayı unutabiliyorum.

  16. #36
    overcloud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    XL650V Transalp
    Alıntı oocan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hırsızlık , hırsızlıktır bunun kılıfı mazereti olmaz.

    Sosyal devlet ile komunizm i karıştırmamalısınız. Dünyanın en sosyal ülkesi olan Norveçte de bu kuralların aynı şekilde uygulandığını , hatta bizden fazla olarak Norveçte özel mülk içinden geçen yollarda devletin kamulaştırma yapmak yerine her geçenin mülk sahibine para ödenmesini zorunlu tuttuğunu öğrenmelisiniz.

    Yunanistan örneği gayet net bir örnektir ve kapitülasyonlar için bariz örnektir. Kamu maliyesi çöken Yunanistanın tüm gelirlerine temlik konulmuş ve gelir elde edilen tüm kurumların başına AB nin atadığı yabancılar oturtulmuştur.

    Biraz gazete okuyup dünyadan haberdar olun arkadaşlar.


    Burda hiç kimse hırsızlığı savunmuyor. Amaç köprünün bakım ve onarım masraflarını karşılamaksa alınan ücret kat ve kat bunun üzerinde.

    Norveç ile Türkiye'yi kıyaslamak manasız. Burada insanların sırtına vurup ağzındaki lokmayı alıyorlar ve evet bunu devletimizde yapıyor.

    Özelleştirme adı altında devletin en karlı kurumlarını yok fiyata satıldıktan sonra üzerine köprüden alınan yuksek geçiş ücretini savunup birde Yunanistan ve kapitülasyonlar üzerinden örnek vermek bence saçma

    Eğer amaç devletin yeni yapılacak projelere vs kaynak yaratması olsaydı ilk başta sahip olduğumuz karlı kurumlar zaten satılmazdı, bunu sizde çok iyi biliyorsunuz. Köprülerde buna dahil.

    Evet, gazete okuyorum, ama konumuzla ne alakası var?
    the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda

  17. #37
    Sinan Aksu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2009
    Motosikleti
    DL1000-Nmax155
    Alıntı kefeeee adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tutuldu tutuldu
    Mutlumu oldun?
    İç sesim dışardan duyulsa beni kurşuna dizersiniz..

  18. #38
    Acil112 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Nisan 2010
    Alıntı SinanAksu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ambulans ile geçersen ödemezsin tabi
    Ambulanslardan da alıyorlar hatta köprüde gösteri yapan schumacher'e bile ceza geldi biliyorsunuz
    112ciyiz

  19. #39
    Okan Sinan Ocan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2009
    Şehir
    Hamburg
    Motosikleti
    BMW K1200GT (Helga) BMW S1000XR M Sport
    Alıntı overcloud adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Burda hiç kimse hırsızlığı savunmuyor. Amaç köprünün bakım ve onarım masraflarını karşılamaksa alınan ücret kat ve kat bunun üzerinde.

    Norveç ile Türkiye'yi kıyaslamak manasız. Burada insanların sırtına vurup ağzındaki lokmayı alıyorlar ve evet bunu devletimizde yapıyor.

    Özelleştirme adı altında devletin en karlı kurumlarını yok fiyata satıldıktan sonra üzerine köprüden alınan yuksek geçiş ücretini savunup birde Yunanistan ve kapitülasyonlar üzerinden örnek vererek savunmak çok saçma.

    Eğer amaç devletin yeni yapılacak projelere vs kaynak yaratması olsaydı ilk başta sahip olduğumuz karlı kurumlar zaten satılmazdı, bunu sizde çok iyi biliyorsunuz.

    Evet, gazete okuyorum, ama konumuzla ne alakası var?
    O zaman gazetenizi değiştirin bu ülkenin gerçeklerinden hiç haberiniz yok.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:06 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:04 ----------

    Alıntı Acil112 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ambulanslardan da alıyorlar hatta köprüde gösteri yapan schumacher'e bile ceza geldi biliyorsunuz
    Yola aniden fırlayan keçilerden de işgaliye vergisi alacaklarmış artık rahat rahat sürersin motorunu
    DAHA GİDİLECEK ÇOK YOL ,ÖĞRENECEK ÇOK ŞEY VAR

  20. #40
    bur-k@ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2006
    Şehir
    izmir-ankara- kısa süre istanbul :)
    Motosikleti
    cbr 125 pert oldu :(
    konuyla alakasız olacak biraz ama benm kgs kartım 1. sınıf şimdi köprüden geçersem kaç para vereceğim ?
    ÖĞRENMEDEN,ÇALIŞMADAN,YORULMADAN,RAHAT YAŞAMANIN YOLLARINI ARAMAYI ALIŞKANLIK HALİNE GETİREN MİLLETLER;ÖNCE HAYSİYETLERİNİ, SONRA HÜRRİYETLERİNİ,SONRA İSTİKLALLERİNİ,KAYBETMEYE MAHKUMDURLAR. K.ATATÜRK


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 1234 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)