Apaçi imajı çizmeden grenaj aydınlatmak mümkün mü ??
-
evet arkadaşlar kafama takılan soru başlıkta yazdığım gibi ??
basit ve banal durmadan grenajlı bi motoru neon ışıkla abartıya kaçmadan aydınlatmak mümkün müdür ?
mümkünse nasıl bir ürünle hangi bölgelere uygulamak lazımdır ?
denemiş olan bilgisi olan gösterebilecek resmi olan varsa sevinirim.
.....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç
orta sehpalı supersport gördün mü.....
Reklamlar
-
başbakanın çılgın projesi sen misin arkadaş?
yapacağın her türlü ışıklandırma ille apaçiliğe kaçacaktır bence.
ha apaçi damgası yimekten çekinir miyiz?
ben yapsam arkaya gidip gelen bi kara şimşek şeysi yapardım. yapmasam da aklımdan bi geçerdi yani
"laubalilikten hoşlanmam, ciddiyeti severim, disipline hayranım!.."
-
ben yapmazdım her gün biniyorum zaten birde onların temizliğiylemi uğraşcam arkadaş orjinal daha iyi
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
-
Ultraviole yapılırsa çok ilginç ve ilgi çekici olabilir. Fakat uv uygulaması ve malzemeleri hakkında biraz bilgi edinmen lazım.
Ben bir ara birkaç deneme yapmayı düşünüyorum fakat zaman bulamadım.
Yakın zamanda bir arkadaşın honda civic aracının ön kaputunu şefaf plexy yapıcaz ve motor aksamını uv ile renklendiricez. Belki burayada resimlerini eklerim.
Ucuz motor olmaz , Sorunlu motor olur.
-
soruyu sorarak gozumde apaci damgasını aldın... Sen kendine yazık ettin bari motora acı
-
Kendine ait marka ile bırakın otomobili doğru dürüst bir motosiklet dahi yapamayan,ama kafasının japon yada alman mühendislerden daha fazla çalıştığını düşünüp motorunun orasını burasını karıştıran,otomobiline carıltıdan başka birşey kazandırmayan abart ismini koyduğu egsozlar takan şahinden çakma doğan yapan yurdum insanının önünde saygı ile eğiliyorum
-
bence grenajlara pasta cila at parlarlar
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
-
arkadaşlar dikkat ederseniz konu başlığına "apaçi imajı çizmeden" yazdım, mesajın içerisinde abartıya kaçmadan basit ve banal görünmeden dedim.
Eğer otomobil ya da motosiklet fabrika çıkışında tam anlamıyla tekamül etmiş olsaydı profesyonel performans modifiyesine yönelik ürün geliştiren şirketler de, tasarımlara görsel zenginlik katan ürünler de anlamsız olurdu.
Herkes satın aldığı aracı, gerek kullanım ihtiyaçlarına göre özelleştirebilir. Daha iyi olsaydı elin gavuru bunu düşünür yapardı mantığı yanlış. Ben otomobilimde konfordan ödün vermeyi göze alır ama daha iyi yol tutmasını istersem gider spor helezon alır, aracı yere yaklaştırırm. O zaman ne olur otomobil sertleşir, zıplar, konfor biter, kasislerden geçerken altı sürter vs. ama bu nedir ?? benim kullanıcı için tercihimdir.
üreticiler genele hitap eden optimum ve ortalama ayarlar sunarlar. bunları değiştirmek kullanıcıya kalır. bunu yapmak her zaman APAÇİLİK değildir.
otomobil örneğinden gidelim, spor helezon alıp bilinçli milimetrik hata olmadan süspansiyon modifiye etmek başka bişeydir, mevcut helezonları alıp spiralle göz kararı doğramak başka bişeydir.
aradaki farka lütfen dikkat edelim.
beyler, benim sorduğum soru farklı, motoru pavyona döndüren tiplerden bahsetmediğimi anlamış olmanız lazım. sorduğum sadece küçük rötüşlar dokunuşlar.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:59 ----------
ZIPPIRMAN adlı üyeden alıntı
Kendine ait marka ile bırakın otomobili doğru dürüst bir motosiklet dahi yapamayan,ama kafasının japon yada alman mühendislerden daha fazla çalıştığını düşünüp motorunun orasını burasını karıştıran,otomobiline carıltıdan başka birşey kazandırmayan abart ismini koyduğu egsozlar takan şahinden çakma doğan yapan yurdum insanının önünde saygı ile eğiliyorum
hocam bilemedim bu yorum bana mı ama ;
eğer doğru düşünce ille orjinale sadık kalmaksa, ne egzos alalım, ne daha uzun ya da bombeli cam alalım, ne farklı maddeden elcik alalım ne manet alalım hiçbir şey yapmayalım
.....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç
orta sehpalı supersport gördün mü.....
-
-
DRL Daytime Running Lamps den başka birşey yapılamaz.(tabi bu far içi için geçerli)
Olursada sinyal ve stoplarda led olur.
Motorunun orjinalinde varmı bilmiyorum.
-
zamanında bu led uygulamaları arabalarda kullanılırken milletin gözüne sokulmazdı ve bence çok hoş dururdu bazen
aynı şekilde kullanılabilir
motorun rengine uygun şekilde ve led şeridin kendisi görünmeyecek halde uygulanabilirse tabi
mesela @GorkeM çok güzel örnekler göstermiş
Araba Bedeni Taşır
Motosiklet Ruhu
-
görkem ;
örnekler için teşekkür ederim.
dediğiniz gibi led şerit gözükmeyecek şekilde bir yere montajlanır ve belli belirsiz bir ışık olursa hoş olabilir. kuyruğun altı ve belki ön çamurluğun içi de uygun olabilir bunun için.
bir de dediğin gibi devamlı yanmaması gerekir.
bir arkadaşımın arabasında ön göğsün altında ışıklandırma vardı. sadece kapılar açıldığında yanıyordu. inip binerken hoş bi görüntü oluyordu.
.....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç
orta sehpalı supersport gördün mü.....
-
vfr 800'un grenajlarının altına bu tür aydınlatma yapan biri vardı. RGB renklerde yanan ledler ile aydınlatma yapmıştı. farklı renklerle sürekli yada değişken olarak aydınlatma yapabiliyordu. bence güzel görünüyordu.
bu tür bir aydınlatma yapmayı bende istiyorum ama apaçi damgası yemekte istemiyorum doğrusu
Görkem'in eklediği resimlerdeki hayabusa ile chopper (ilk resimdeki) çok güzel görünüyor.
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
-
bende şaka falan zannetmiştim, hakkaten motoru baştan sona dizayn etmede iddialısın
Mondial 151RS ( 2009-2010) = 7.500Km
Honda CBR 125R (2011,2016) = 27.000Km
Yamaya YZF R25(2016, ∞) = 5550Km
-
-
http://www.motoyol.com/forum/organiz...aydnlatma.html şöyle bir link buldum ama ne derece işinizi görür bilinmez
-
GorkeM adlı üyeden alıntı
Bence nasıl kullandığına bağlı olarak değişir.
En büyük kural , led'lerin kendisinin görünmemesi. Iyi gizlemelisin ki sadece ışığını görebilelim.
Şerid ledlerde ışığın kesik kesik değil bütün halinde görülmesi görselliği arttırır.
Ayrıca uyguladığın bölgeye keyfine göre plexiglass uygulaması veya angeleye'da olduğu gibi çubuklar ile led uygulaması yapabilirsin aşırıya kaçmadan.
Bence motorun altına değil motorun içerisine uygulanmalı. Mümkünse çamurluk altına da uygulanabilir.
Bana göre en büyük apaçilik ise kullanımı. Otoyolda her daim fener gibi gezmektense , gezerken kapatıp bir yere , bir cafeye parkedip kontak kapadığınızda yanması daha hoş izlenim yaratabilir.
çok doğru sürüş esnasında yanarsa güzel durmuyor gündüz feneri gibi parlıyor insanları rahatsız edip tepki çekebilir,ama bir mekan önünde dururken yakılırsa deyme keyfine süper görüntü olur.
-
acayüp adlı üyeden alıntı
Ultraviole yapılırsa çok ilginç ve ilgi çekici olabilir. Fakat uv uygulaması ve malzemeleri hakkında biraz bilgi edinmen lazım.
Ben bir ara birkaç deneme yapmayı düşünüyorum fakat zaman bulamadım.
Yakın zamanda bir arkadaşın honda civic aracının ön kaputunu şefaf plexy yapıcaz ve motor aksamını uv ile renklendiricez. Belki burayada resimlerini eklerim.
resim ekleyebilirseniz sevinirim. ultraviole aydınlatmayı ilk defa duydum.
KUVVETMİRA adlı üyeden alıntı
başbakanın çılgın projesi sen misin arkadaş?
yapacağın her türlü ışıklandırma ille apaçiliğe kaçacaktır bence.
ha apaçi damgası yimekten çekinir miyiz?
ben yapsam arkaya gidip gelen bi kara şimşek şeysi yapardım. yapmasam da aklımdan bi geçerdi yani
müdürüm aşırı orjinal bi 600f görecek Ankara inşallah
nezih77 adlı üyeden alıntı
güzel ve görkemli ama elbette ki sadece bir show motosikleti için uygun. paylaşım için teşekkürler.
!Lk£® adlı üyeden alıntı
bende şaka falan zannetmiştim, hakkaten motoru baştan sona dizayn etmede iddialısın
İlker, kaliteli malzemelerle kişiselleştiriyorum motoru, umarım güzel olacak.
jeneau adlı üyeden alıntı
bu link çok işime yaradı, teşekkürler.
movibiker adlı üyeden alıntı
çok doğru sürüş esnasında yanarsa güzel durmuyor gündüz feneri gibi parlıyor insanları rahatsız edip tepki çekebilir,ama bir mekan önünde dururken yakılırsa deyme keyfine süper görüntü olur.
motoru stop edince 5-10 sn. yanan ve kendiliğinden sönen (bir nevi follow me home özelliği gibi ) bir sistem düşünüyorum.
.....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç
orta sehpalı supersport gördün mü.....
-
KUVVETMİRA adlı üyeden alıntı
başbakanın çılgın projesi sen misin arkadaş?
yapacağın her türlü ışıklandırma ille apaçiliğe kaçacaktır bence.
ha apaçi damgası yimekten çekinir miyiz?
ben yapsam arkaya gidip gelen bi kara şimşek şeysi yapardım. yapmasam da aklımdan bi geçerdi yani
senin bişey yapmana gerek yok sen zaten apaçinin önde gidenisin
bizde arkadan geleni
---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:12 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:08 ----------
GorkeM adlı üyeden alıntı
Bence nasıl kullandığına bağlı olarak değişir.
En büyük kural , led'lerin kendisinin görünmemesi. Iyi gizlemelisin ki sadece ışığını görebilelim.
Şerid ledlerde ışığın kesik kesik değil bütün halinde görülmesi görselliği arttırır.
Ayrıca uyguladığın bölgeye keyfine göre plexiglass uygulaması veya angeleye'da olduğu gibi çubuklar ile led uygulaması yapabilirsin aşırıya kaçmadan.
Bence motorun altına değil motorun içerisine uygulanmalı. Mümkünse çamurluk altına da uygulanabilir.
Bana göre en büyük apaçilik ise kullanımı. Otoyolda her daim fener gibi gezmektense , gezerken kapatıp bir yere , bir cafeye parkedip kontak kapadığınızda yanması daha hoş izlenim yaratabilir.
Görkem sana çok seviyorum yaf resmen duygularımı anlatmışsın
Doğru yüz kişi yalanlasa da DOĞRUDUR.
Yanlış yüz kişi doğrulasa da YANLIŞTIR.
Dürüst olun DANSÖZLERİ kimse sevmez
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)