Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
7. sayfa BirinciBirinci ... 56789 ... SonuncuSonuncu

Başlangıç cc si aldatmacası

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #121

    Üyelik
    11 Haziran 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha FZ6 FAZER
    Ferni kardeş, bu işin normal olanı adım adım gelişmektedir. Önce 5000 km kadar 125 cc kullanılmalı mesela. Daha sonra 250 cc belli bir süre ve bu şekilde geliştirilmeli. Aslında hayatın her alanında bu geçerli. Hiç iş hayatına genel müdür olarak başlayanı gördün mü ya da teğmenlikten doğrudan orgeneralliğe yükseleni. Yakın tarihimizde bir trajik olay yaşandı biliyorsunuz.. Enver Paşa, saraya damat olduktan sonra hiç tümen, kolordu ve ordu komutanlığı yapmamış olmasına rağmen kendini genelkurmay başkanı yaptırdı. Sonuç Parçalanan bir impratorluk, Sarıkamışta 90.000 şehit vs. Yetenek vardı ama yeterince pişmemişti belki de.

    Ferni kardeşim bence bu konuda sadece DD nin kitabını oku, eğitim al motorları tanı ondan sonra neyle başlayacağına karar ver. Her r6 kullanan sana doğru tavsiyeler verecek diye bir şey yok görüyorsun ki yanlış olma ihtimalinde de kimse sorumluluk almıyor. O yüzden sürücülerden değil bu konunun ehli olanlardan tavsiye al.

    DD den bir alıntı

    Ilk sececegimiz motosiklet herseyden once hafif olmalidir, kivrak olmalidir.

    50cc den baslamak uzere butun motosikletler (scooter ler de dahil olmak uzere) size trafikte yetecek guc ve hizi saglayacak yetenektedir. O yuzden aman 50HP den asagi olmasin, bu 25 oburu 35 o zaman 35 HP alalim filan gibi bir kaygiya kapilmayin. Bu kaygi yarinin problemidir ve yarin sizden 10,000 km uzaktadir. Kaba bir olcutle, alacaginiz motosiklet 250 cc den buyuk olmamalidir. Bununla beraber 125 yada 250cc “baslangic motosikleti” degildir, tum omur boyu zevkle kullanabileceginiz, her isinizi gorebilecek bir makinedir.

    .....Demek bir enduro yada standart/cadde turu motor sececegiz, 250cc den buyuk olmayacak, ayaklarimiz yere basacak.....
    Life is for my own to live my own way - Metallica
    (Yaşam benim için, istediğim gibi yaşamam için)


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #122
    boy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2003
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    2016 Aprilia RSV4 RF
    Cüssesine ve becerisine göre herkese uygun olan motor farklıdır. Yeni başlayanlar için küçük hacimli motor uygundur diye bir anlayış bana kalırsa yanlıştır. Tabi ki hiç motora binmeyen adamın ilk motorunu racing veya endoro olarak seçmesi pek doğru değil. Ancak motor alacak kişi kullanabileceği motoru kendisi seçmelidir. Bu da ancak motor üstüne oturarak, hatta imkan varsa kullanarak karar verilmelidir.
    Hayatta en büyük eğlence başkasının yapamazsın dediğini yapmaktır.

  3. #123
    ccbbdd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mayıs 2005
    Şehir
    Gebze
    Motosikleti
    5Yamaha3Virago5
    bu konuda milleti çok gergin ve akıl vermek için çok istekli görüyorum nedense,birde "tüm genellemeler yanlıştır"demiş birisi o da bir genelleme olmuş ve yanlış olmuş....
    [B]"Akıllı olanlar sebepler konusunda tartışırlar,ama nihai kararı sonuçta sürekli aptallar verir...!"[/B]

  4. #124
    EgeKnn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Eylül 2005
    Şehir
    izmir/Karşıyaka
    Motosikleti
    YAMAHA FZR 1000 EXUP
    Yeni araba kullanmaya başlayacak birine aman önce git bir Fiat Uno yada Palio kullan 1200 yada 1400 lük bir araba olsun sakın ilk etapta BMW 320 yada subaru Impreza kullanma diyomuyuz??

    125cc yada daha altı başlangıç cc si değildir.. Herzaman savunduğum mantık şudur ki Önce Akıl mantık ve dikkat içerisinde tüm gerekli güvenli sürüş kurallarına uyarak ve bunları öğrenerek gereksiz risk ve tehlikeye atılmadan 600cc bir motorla da başlanabilir..

    Bakınız Sitemize üye olan ve grubumuzda bizlerle beraber olan HalaOğlu Nickli Okan abimizin ilk motoru yani başlangıç motoru 650cc lik Suzuki V strom dur..

    Gayet iyi kullanıyor ve gittikçe de tecrübeleniyor.. Unutmayalım ki scooter lar ufak tekerlekleri ile kaza yapmaya ve yaptığınızda da sakat kalmaya daha yatkın motosikletler bırakın da herkes önce kesesine sonra aklı ve mantığına sonrada fizik ve hakimiyet yeteneğine göre istediği motosikleti seçsin!!!

    İkaz edilmesi gerekilen öneri verilmesi gereken şey kesinlikle ve kesinlikle Korumalı kıyafetler giyilmesi,iyi bir kask tercih edilmesi Güvenli sürüş teknikleri hakkında eğitim alınması dır...!!!

  5. #125
    Potenza - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bmw S1000 RR HP4 & Aprilia Sr150 2T
    Umarım o arkadaşın tecrübeleri kötü birşeyle sonuçlanmaz.Kazada bence lastik kadar, kaza esnasında sürücünün göstereceği refleks ve buna bağlı hareketleride önemli.en azından kaza esnası ve sonrası için.Herkes için hayırlısını dilerim.
    Herkes hakettiğini yaşar.

  6. #126

    Üyelik
    11 Haziran 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha FZ6 FAZER
    EgeKnn motorun kaportası sürücüdür. Farkındasın değil mi? Arabaya motorcular kafes der. Kaza anında arabanın kaportası sizi korur ama motorda tüm darbeler vücüda gelir. Arabayla motor karşılaştırılamaz, hiç bir şekilde...
    Life is for my own to live my own way - Metallica
    (Yaşam benim için, istediğim gibi yaşamam için)

  7. #127
    Süper Moderatör Olcay Avşar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mayıs 2005
    Şehir
    İstanbul / Çekmeköy
    Motosikleti
    Honda NC 750X
    Bu tartışmanın içerisinde RACE leri ayrı tutuyorsunuz di mi? Bunu her seferinde hatırlatmak isterim...
    "normal insanlar bir yerden bir yere gitmek için araba kullanırlar, motorcular ise motosiklet kullanmak için bir yerlere giderler"

  8. #128
    HAYALBUYSA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Kasım 2005
    Motosikleti
    YZF - R6
    Alıntı boy adlı üyeden alıntı
    Cüssesine ve becerisine göre herkese uygun olan motor farklıdır. Yeni başlayanlar için küçük hacimli motor uygundur diye bir anlayış bana kalırsa yanlıştır. Tabi ki hiç motora binmeyen adamın ilk motorunu racing veya endoro olarak seçmesi pek doğru değil. Ancak motor alacak kişi kullanabileceği motoru kendisi seçmelidir. Bu da ancak motor üstüne oturarak, hatta imkan varsa kullanarak karar verilmelidir.

    Ahh be abi nerelerdeydin sen yaa.... Burada millete laf anlatacaz diye klavyenin tuşları erdi yaaa...

    Gaffarın yazdığı mesajda bir alıntı var ; 50 cc lik motorsikletler bile size trafikte gidecek kadar güce sahiptir. diyo.... YALAAANNN.. hadi al bi honda today çık bakalım tem e veya çok taksimden bi beylikdüzü yap geri gel.Bak bakalım ömründen kaç sene gidiyor...

    Birde diyorsun ki Her R 6 kullanan doğru şeyler söylemez, evet ben doğrucu başı değilim ancak mantık çerçevesi içerisinde yazıyorum.Öyle önce 125 al sonra 250 , 500- 750 demekle olmuyor bu iş..

    Enver paşa eğitim almadığı için ve kendisinde tecrübeli olanların sözünü dinlemediği için çuvalladı. O rahmetli olan arkadaş ta motor kullanırken tecrübeli olanların sözünü biraz dinleseydi şimdi yine motor üzerindeydi.



    Bunu yapacağına al bi 500-600 lük naked , bu motor yükseltme sırasında ödeceyeceğin paralar ile rider academy den tut honda eğitimine kadar hepsine git olsun bitsin...

    125 cc motor alınca o motor sana kendi kendine motor kullanmayı öğretmiyor.veya matrix teki gibi motorla beraber sürüş disketi vermiyorlar kendine yüklemek için...

    Potenza

    "Motorsiklete yeni başlayan birinin temel denge becerileri nasıl iyi olsun ki" demişsin.

    Neden iyi olmasın , daha önce ikiteker li bir alet kullanan her insanın temel denge becerileri standart düzeydedir.Motora yeni başlıyo demek yürümeyi bilmiyor kucaklayıp adamı motorun üzerine oturtuyorlar demek değil ki.

    Yaa unuttuğunuz bi şey var.

    Alet isterse 100 bg olsun veya 10bg lik Mz olsun. bu motor siz ne derseniz onu yapar. yani güç sizin sağ avcunuzun içi ve sol ellerinizin parmakların ucunda. Siz bu iki eli iyi bir kombinasyonda kullanırsanız bi sorun yok....

    Bunun için her mesajımda dediklerimi söylüyorum. Eğer ki kendinizi bilirseniz bir şey olmaz. Her R6 veya 600RR ı olan bu caddelerde motoru max devirde kullanmıyor.Siz hep kötü örnekleri ortaya atıyorsunuz.
    FAZER FZ-1 OLACAK YAKINDA......

  9. #129

    Üyelik
    11 Haziran 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha FZ6 FAZER
    Alıntı HAYALBUYSA adlı üyeden alıntı
    Enver paşa eğitim almadığı için ve kendisinde tecrübeli olanların sözünü dinlemediği için çuvalladı.
    Enver Paşa (sanırım) albaydı. Askeri okullarda okumuş mektepli bir subaydı. Bir çok savaşta da subay olarak görev yapmıştı ama kariyeri orduları komuta etmeye yetmiyordu.

    Hep kötü örnekler diyosunuz ya benim dilimde tüy bitti artık zaten sorun kötü örneklerde iyi örneklere bakarak kötüleri önemsememezlik yapamazsın. Ben yazılımcıyım yazılımları akıllı insana göre yazamıyoruz ne yazıkki, en aptalın bile kullanabileceği bir şekilde yazıyoruz.(yazmaya çalışıyoruz)

    Al bir 500 lük motor diyorsun adam aldı ama kontrol edemediği bir motor en iyi ihtimalle motordan soğutur en kötüsü artık hiç bir derdi kalmaz. İnsanların hayatı söz konusu olduğunda para kaybının ne önemi olabilir arkadaşlar. Motor değiştirirken kaybedeceği para hastane masraflarıyla kıyas edilebilir mi...

    Kaza her zaman ve her türlü motorda olabilir ama acemilikten, motoru kontrol edememekten kaynaklanan kazalardan bahsediyoruz.
    Life is for my own to live my own way - Metallica
    (Yaşam benim için, istediğim gibi yaşamam için)

  10. #130
    EgeKnn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Eylül 2005
    Şehir
    izmir/Karşıyaka
    Motosikleti
    YAMAHA FZR 1000 EXUP
    125 cc her motor 120 km hızı rahatlıkla görebilir..... Bu sadece bir ayrıntı

    peki 125 + 250 yada daha altı motorlarda ayrıyetten kaportamı var motorun kaportası sürücü değilmi??

    600 cc ve üzerindemi kaporta sürücü??

  11. #131
    HAYALBUYSA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Kasım 2005
    Motosikleti
    YZF - R6
    Alıntı gaffar adlı üyeden alıntı

    Al bir 500 lük motor diyorsun adam aldı ama kontrol edemediği bir motor en iyi ihtimalle motordan soğutur en kötüsü artık hiç bir derdi kalmaz. İnsanların hayatı söz konusu olduğunda para kaybının ne önemi olabilir arkadaşlar. Motor değiştirirken kaybedeceği para hastane masraflarıyla kıyas edilebilir mi...

    Kaza her zaman ve her türlü motorda olabilir ama acemilikten, motoru kontrol edememekten kaynaklanan kazalardan bahsediyoruz.
    *************** Motor neden kontrol edilmez *************

    1- Fiziki şartların kullandığın motora uygun değildir.

    a) 160 cm lik adama KTM adventure veya Yamaha Xt 660 verirsin motor durunca ayakları yere değmez kontrolu kaybeder düşer..

    b) 50 kg.lik adama dragstar 1100 verirsiniz , bu ağırlığı o bacaklar kaldırmaz, en ufak bir denge kaybında hooop aşağı....

    2- Kendini rossi gibi zannedersin olmadık yerde gaz açarsın.hoppala aşağıya.


    Bu yukarıdaki örneklere ilişkin ben her yazımda uyarılarda bulunuyorum.

    - Fiziki yapınıza uygun bir motor bulun.
    - İlk önce kendinizi bilin....


    Bu sözlerden sonra diyecek başka bi şey kalmıyor bana ,

    Hem bir insanın motordan düşüp yaralanması için çok küçük hızlar bile yeterli sebeptir. İlla ki R6 veya 600RR olması gerekmez...
    FAZER FZ-1 OLACAK YAKINDA......

  12. #132
    Süper Moderatör (BBRR) Barış Şuşut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2005
    Şehir
    marmaris
    @gaffar
    Al bir 500 lük motor diyorsun
    kimse öyle bişey demiyor sen öyle anlıyosan yapılabilecek bişi yok...
    diyozki burda henüz motoru olmadan hatta motora dahi binmeden fikir veren uzmanlar var al bi cbr al bi ybr al bi twister....vb...
    biz diyoruzki bunlara kulak asma git eğitim al ve bu eğitim neticesinde eğer inanırsan 650 cc bi enduro bile eğitimle kullanılabilir ...motorlu polis ve jandarmalar buna en iyi örnek ... ama bazılarının işine gelmiyomu desem anlama zorluğumu var desem illa nasıl git bi 500 al dersin diye tutturmuş yazıları baştan sona oku .... tam tersine eğitim alınmadan bi 50 cc today bile ölümcül olabilir denmiş okumak - anlamak , bakmak -görmek
    @kawalim
    Honda'dan 1-2 eğitimler, aldım, Villa Levent'den trafikte kullanım dahil eğitimler aldım, yetmedi ehliyet kursunun dandik eğitimlerini dahi eğitim eğitimdir deyip aldım. Sıra motor almaya gelince aldı beni bir düşünce, eee herkes düşük CC diyor, bir bildikleri var herhalde ama 125'lik bir makinede beni mutlu etmiyor. Uzun araştırmalardan sonra (özellikle yurtdışı forumlar) gittim ER6f aldım. İlk trafiğe bir pazar sabahı saat 06,30'da çıktım, önce Carrefour'un içindeki otoparkta (sağolsun Güvenlik Görevlisinin yardımı ile) döndüm durdum, motoru tanımaya çalıştım. Sonra nerede ise sayım yasağı gibi boş yollarda 100 km yol yaptım. Arkasından ufak ufak trafiğe adapte oldum (evet eğitimden çok farklı, ama eğitimde öğrendiklerim olmasa bu kadar rahat olamazdım) ve şunu gördüm ki 125-250'lik bir motor alsaydım kesin pişman olacaktım (bu benim için geçerlidir), üstüne de ÖTV kazığı girecekti.
    burda ne demek istediğimizi birebir yaşayan biri var.... bu deneyim arkadaşlar atıp tutmakla iş olmuyor burda 600 cc ile başlanabilir diyenler hep deneyimlerini anlatmış oysa karşı fikirler genelde başkalarının azı ile yada copy-paste ile cevap vermiş...

    bi ayrıntı daha bir çok kişi motorun ağırlığına takmış durumda motoru sırtınıza alıp taşımıyacaksınız ...motorun ağırlığını motorun gücü dengeler beyler ... 110 kg 9 beygir motor 175 kg 50 beygirden daha zor dengelenir bunu bilmek için her iki motorada binmek gerekir ... burda tahmini atış değilde bilgi deneyim paylaşalım lütfen

    @gaffar
    Arkadaşlar yanlış fikirler öne sürüyosunuz demiyorum farkındasınız değil mi?
    Yanlış düşünüyosunuz da demiyorum. Dediğim şey bu düşüncelerin "başlangıç cc si aldatmacısı" diye bir başlıkta (özellikle yeni başlayacakların ilgisini çekecektir) bir şekilde sunuluyor olması ve bunun yanlış yönlendirmelere neden olabileceği
    bu başlık tamamen yeni başlayanlara rehber olsun diye hazırlanmıştır..Yeni başlayacak birine git eğitim al demek nasıl yanlış yönlendirme oluyor bunu anlamak cidden çok zor....

    @gaffar

    Arkadaşlar ben motor almadan önce Honda'dan eğitim aldım. Eğitimin sonunda yüksek cc li motorları da kullandım. Sonra CBR 125 aldım. Ve trafiğe çıkınca gördüm ki asıl eğitim trafikte kendi kendine yapılyor. Bunu yaparken kontrol edilebilir makinenin üzerinde olmak bence şart. Bu da 125cc-250cc motorlardır.
    Ne güzel işte sen kararını vermişsin aynı hakkı neden başkası kullanmasın ve o başkası neden 650 cc bi motor kullanabileceğine karar vermesin ...Bu başlık açılmadan önce bir çok köşe yazarı illa 125-250 diyodu kimse karşılarına çıkıp dikilemedi hayır 650 cc ilede başlanabilir ama eğitimini alarak diye ...
    [B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]

  13. #133
    ccbbdd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mayıs 2005
    Şehir
    Gebze
    Motosikleti
    5Yamaha3Virago5
    Alıntı BBRR adlı üyeden alıntı
    kimse öyle bişey demiyor sen öyle anlıyosan yapılabilecek bişi yok...
    diyozki burda henüz motoru olmadan hatta motora dahi binmeden fikir veren uzmanlar var al bi cbr al bi ybr al bi twister....vb...
    biz diyoruzki bunlara kulak asma git eğitim al ve bu eğitim neticesinde eğer inanırsan 650 cc bi enduro bile eğitimle kullanılabilir ...motorlu polis ve jandarmalar buna en iyi örnek ... ama bazılarının işine gelmiyomu desem anlama zorluğumu var desem illa nasıl git bi 500 al dersin diye tutturmuş yazıları baştan sona oku .... tam tersine eğitim alınmadan bi 50 cc today bile ölümcül olabilir denmiş okumak - anlamak , bakmak -görmek
    +123456...
    [B]"Akıllı olanlar sebepler konusunda tartışırlar,ama nihai kararı sonuçta sürekli aptallar verir...!"[/B]

  14. #134
    cobalt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2005
    Şehir
    istanbul - Kocamustafpaşa (Paşa)
    Motosikleti
    XL600V 91 Transalp (Gırmızı)
    10 sene once kızıltoprak ta kı galerılerden bırıne gırıp bır race e yapıstım almayıda kafaya takmıstım ama sahıbı tarafından azarlandım, sana boyle bı motoru ne ben satarım nede buralardan bıyerden almana fırsat verırım kımsenın katili olmam demıstı ..Bu kadar zaman sonra sevdamız deprestı ve bır motosıklet aldım (150 cc) ama almadan once burada ve dıger forumlarda motosıklet kullanımı , teknıgı, bakımı ıle ılgıli bulabıldıgım ne varsa okudum yaklasık 4 ay surdu ( ehlıyetı almadan tabıı kı motor almadım ) hangı motosıkletı alacagıma karar vermek . Yani motosıklet almadan once takkeyı onune koyop dusunmelı ınsan , bu alet tam benlık hocam dıyıp yapısmamalı
    Loneliness has followed me.my whole life, everywhere.In bars, in cars...
    ...sidewalks, stores, everywhere.There's no escape.I'm God's lonely man.

  15. #135

    Üyelik
    11 Haziran 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha FZ6 FAZER
    Alıntı BBRR adlı üyeden alıntı
    "bu başlık tamamen yeni başlayanlara rehber olsun diye hazırlanmıştır..Yeni başlayacak birine git eğitim al demek nasıl yanlış yönlendirme oluyor bunu anlamak cidden çok zor...."
    "Başlangıç cc si aldatmacası " nasıl bir rehber ismidir arkadaşım. Sanırım benim anlatmak istediğimi değil yazdığım şeylere takılmakta ısrar ediyorsunuz. Tekrar arz edeyim..

    1 - Motorsiklete başalamdan ve başladıktan sonra da eğitim almak şarttır. Bu eğitimleri arada çalışmak da gerekir.
    2 - Motorsiklet tehlikeli bir araçtır. Bir çok kaza binicinin tecrübesizliğinden kaynaklanır.
    3 - Motorsiklette yapılan hata ölümle veya kalıcı hasarla sonuçlanabilir. (Tüm korumalı ekipmana rağmen)
    4 - Bu kadar hayati bir konuda en doğru ve mantıklı yol hedefe adım adım gitmektir. Gerekli liyakat kazanılarak yani. Nasıl ki ben lise 3 konularını anlayacak yetenekteyim lise 1 ve 2 yi atlayıp direk lise 3 okuycam diyomiyorsak, cc lerde de belli bir sıra takip edip kişisel gelişimi tamamlamak gerekir.
    5 - İstisnalar kaideyi bozmaz. Herkes kendi düşüncesine göre örnek bulup buraya yazabilir, fakat bu doğruyu çarpıtma hakkı vermemeli bize.

    Özetin özeti: Başlangıç cc si diye bir şey var ve doğrusu liyakat sahibi olarak üst cc lere çıkmak. Kişi bu bilginin üzerine kendi seçimini yapmalı ve kendi riskini doğru bilginin üzerine kurarak almalı.
    Life is for my own to live my own way - Metallica
    (Yaşam benim için, istediğim gibi yaşamam için)

  16. #136
    EgeKnn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Eylül 2005
    Şehir
    izmir/Karşıyaka
    Motosikleti
    YAMAHA FZR 1000 EXUP
    Bir kitap yada resmi bir yazı da başlangıç cc si 125 diye yazıyomu ben artık şüphelenmeye başladım

    her iki fikrin savunucuları da bu başlığa fikirlerini yazıyor kimseye kendi fikrimizin doğruluğunu zorla kabul ettirmeye çalışmıyoruz tabikide herkesin aklı fikri ve karar verme yeteneği var başlangıç için hangi cc ile başlayacağını kişi bu forumdaki fikirlerden hangisine itibar ederse öyle hareket eder sanırım..

  17. #137
    motocycleboyreigns - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Şubat 2006
    Motosikleti
    BMW R26-MZ 251-SRAD 750
    Egekann hocam yine de çok düzeyli tartıştığımızı düşünüyorumşu ana kadar,147.mesaj bu.Henüz düşük cc mafyası da devreye girmedi

  18. #138

    Üyelik
    11 Haziran 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha FZ6 FAZER
    Alıntı BBRR adlı üyeden alıntı
    cbr süper sport sınıfına girmesede cbr 125 kesinlikle bir başlangıç modeli değildir ...illa vitesli ile başlanacaksa bi chopper veya cross çok daha kolay kullanılır....
    Buyrun benim anlatmak istediğimi bu alıntıdan daha iyi hiçbirşey açıklayamaz heralde. Yazıyı yazan bu başlığı açıp rehber hazırladığını düşünen arkadaş. Bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmaya güzel bir örnek değil mi? Biliyorsunuz kılavuzu karga olanın...

    Alıntı yapılan başlık:
    http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=12160
    Life is for my own to live my own way - Metallica
    (Yaşam benim için, istediğim gibi yaşamam için)

  19. #139
    EgeKnn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Eylül 2005
    Şehir
    izmir/Karşıyaka
    Motosikleti
    YAMAHA FZR 1000 EXUP
    Bana kalırsa önce alıntı yapılan yazıda anlatılmak isteneni iyice bir anla arkadaşım daha sonra yorumunu istediğin şekilde ancak klavuz karga benzetmeleri yakıştırmaları yapmadan yap...

    kendi fikrinin doğruluğunu insanlara kabul ettirmek adına bu tip yakıştırmalar yapmak yerine forumda yazılan yazıları gerçekten anlamaya çalış ve şahsi fikrini belli bir seviye doğrultusunda yap kimse fikrini söyleme demez ama başkalarının fikrine de saygılı ol

  20. #140
    Süper Moderatör Olcay Avşar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mayıs 2005
    Şehir
    İstanbul / Çekmeköy
    Motosikleti
    Honda NC 750X
    Gaffar ne dediğinin farkında mısın?
    Bu şekilde hakaret etme hakkını nereden buldun?
    Ki alıntı yaptığın yazıda bi anlamsızlık göremedim, banada anlatır mısın derdini?
    "normal insanlar bir yerden bir yere gitmek için araba kullanırlar, motorcular ise motosiklet kullanmak için bir yerlere giderler"


    REKLAM ALANI
7. sayfa BirinciBirinci ... 56789 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler