Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

xt 600 sele yüksekliği ile ilgili

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    cezerye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2006
    Şehir
    Melbourne, AU
    Motosikleti
    Hyosung gt250 (vardi)
    XT600 kullanıcılarına bir sorum olacak. Nisan ayında 2. el 2002 model bir xt600 almak istiyorum fakat motora takoz yardımıyla binmek de istemiyorum. Öğrendiğim kadarıyla bu motorun sele yüksekliği 855mm. Ben daha önce sele yüksekliği 795mm olan (gt250 comet) motorumu parmak uçlarımda kullandım. Bu arada boyum maalesef 165cm:(

    Şimdi uzaktan, comet ile xt600 boyu arasında bayağı fark varmış gibi görünüyor fakat şunu merak ediyorum... Bu motorların süspansiyonları, motorun üstüne ağırlık bindiği için selenin alçalmasını sağlar mı?


    "Onu alma bunu al" gibi tavsiyelere de açığım, şimdiden teşekkürler
    Wanna see my Bannnnnnnkai?!?!!!


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    VIA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ağustos 2010
    Şehir
    Başkent
    Motosikleti
    Yamaha XT660R- Afrika twin 1000L
    XT600 kullanıcısıyım ve mutluyum motorun üzerine bindiğinizde 3-4 cm daha alçalır.Forumdan bir arkadaş şöyle bir çözüm bulmuş;


    Uploaded with ImageShack.us

    Tahminim bu şekilde sele 5-6cm daha alçalmıştır umarım sizede faydası olur.

  3. #3
    cezerye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2006
    Şehir
    Melbourne, AU
    Motosikleti
    Hyosung gt250 (vardi)
    Bu seleyi kim, nerede yapıyormuş? Özel yapım bu... Yamaha yazısı dahi duruyor... Eğer bunu yapanı bulursak sorun yok.

    (Bu arada 85.5-3=82.5 Ben seleyi değiştirmezsem xt600'ü anca rüyamda görürüm)
    Wanna see my Bannnnnnnkai?!?!!!

  4. #4
    VIA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ağustos 2010
    Şehir
    Başkent
    Motosikleti
    Yamaha XT660R- Afrika twin 1000L
    Valla benim xt'nin eski sahibide 165 boylarındaydı ve xt600ü duruşlarda tek ayak beklemek zorunda kalsada standart haliyle gayet iyide kullanıyordu.Bence sizde alıştıktan sonra kullanırsınız standart haliylede fakat alışma sürecinde ve sonrasındada daha rahat olması için koltuk modifiyesi bence en güzel yöntem olur resimdeki koltuk modifiyesini yaptıran arkadaş otosanayinde herhangi bir döşemecide yaptırılabileceğini söylemiş.

    Bence xt'yi rüyada görmek yerine seleyi modifiye ettirip rüya gibi geziler yapmak çok daha iyi bir seçim olur

  5. #5
    cezerye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2006
    Şehir
    Melbourne, AU
    Motosikleti
    Hyosung gt250 (vardi)
    Çoook teşekkür ederim
    Wanna see my Bannnnnnnkai?!?!!!

  6. #6
    fz6_fazer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2010
    Şehir
    alanya
    Motosikleti
    ybr 125 esd
    Alıntı VIA adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Valla benim xt'nin eski sahibide 165 boylarındaydı ve xt600ü duruşlarda tek ayak beklemek zorunda kalsada standart haliyle gayet iyide kullanıyordu.Bence sizde alıştıktan sonra kullanırsınız standart haliylede fakat alışma sürecinde ve sonrasındada daha rahat olması için koltuk modifiyesi bence en güzel yöntem olur resimdeki koltuk modifiyesini yaptıran arkadaş otosanayinde herhangi bir döşemecide yaptırılabileceğini söylemiş.

    Bence xt'yi rüyada görmek yerine seleyi modifiye ettirip rüya gibi geziler yapmak çok daha iyi bir seçim olur
    xl 700 transalp benım ıcınde bı cozum olacak, cok cok tesekkur ederım elıne saglık

  7. #7
    Atahualpa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2006
    Şehir
    Izmir
    Motosikleti
    RR 250E-9
    Kullanırsınız kullanmasına da , güvenliği nereye atarsınız onu bilemem.

    Motosiklet seçimi madde 1

    Motorun üzerine oturun. Ayaklarınız yere tam olarak basılı iken motosikleti ileri geri hareket ettirebiliyor musunuz ? Ettiremiyorsanız o sizin motosikletiniz değildir.
    YOU WILL NEVER WALK ALONE

  8. #8
    tigermbz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Şubat 2006
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Ducati 797
    comet için de uygun değildir demiştim sana
    açık söyle, comette kullanım açısından ciddi sıkıntılar yaşamadın mı?

    xt600 mü? 2 numara büyük gelir

  9. #9
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX
    bence bu motor size uygun değildir... sele aşşagıya düşürüle bilir ama bana göre her şey orjinali ile güzeldir...
    Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI

  10. #10

    Üyelik
    03 Şubat 2011
    Şehir
    Antalya
    Honda Nx4 Falcon derim.

    Daha hafif,selesi daha alçak.

    Ayrıca suspansiyon bağlantı linkleri değiştirilerek daha da alçaltılabiliyor.

    Hem de tasarım açısından daha yumuşak hatlara sahip,bayan kullanıcıya yakışan bir motosiklet.

  11. #11
    KUVVETMİRA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Temmuz 2008
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    xt 600
    xt600 irkek motoru
    bmw f650 gs en iyi seçenek
    sele alçaklığıyla meşhur, rahat, her yola gelir, az yakar iyi kaçar.
    "laubalilikten hoşlanmam, ciddiyeti severim, disipline hayranım!.."

  12. #12
    VIA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ağustos 2010
    Şehir
    Başkent
    Motosikleti
    Yamaha XT660R- Afrika twin 1000L
    Alıntı KUVVETMİRA adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    xt600 irkek motoru
    Bir motosikletçi bayana kavgada söylenmez bu

  13. #13
    Atahualpa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2006
    Şehir
    Izmir
    Motosikleti
    RR 250E-9
    Gs de yüksek kalır bu boydaki bir insana. F650CS yani Scarver bulunabiliyorsa bak o güzel olur.
    YOU WILL NEVER WALK ALONE

  14. #14
    Gökhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2006
    Şehir
    Rize
    Motosikleti
    F 650 GS
    Enduro fanatikligini bir yana bırakırsak cezerye işin gerçekten zor. 795mm sele yüksekligi olan cometi parmak ucuyla kullanıyor olman nasıl bir motosiklet kullanacagın konusunca ciddi fikir veriyor.Tabanların zemine degmedigi sürece o motosikleti kullanmak herzaman yüksek risk taşır. Motosikleti park edecegin yer herzaman düz zemin olmayabililiyor veya park esnasında kısa süreli kontrolü kaybedebilrsin bu durumlarda tabanların zemine degmesi şart.

    Şuanki bligilere göre xt en iyi şartlarda comet seviyesine kadar inebiliyor. Hernekadar yanlış olsada comete parmak uçlarıyla binmek mümkün birazda şanşın varsa sorunda yaşamayabilirsin fakat xt farklı. Xt'nin motor blogu comete göre yerden daha yüksek yani agırlık merkezi daha yukarda. Buda ufak denge problemlerinde comet kadar anlayışlı olmayacagı anlamına gelir.

    Birde arazi olayı varki böyle parmak ucuyla binerek araziye çıkmayı bırak yaklaşamazsın bile

    Kısaca cezerye comete parmak ucuyla binmiş ve sorun yaşamamış olabilirsin am xt'de sorun yaşayabilirsin. Bence birazdaha bekleyip f 650 gs düşünebilirsin.

  15. #15
    KUVVETMİRA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Temmuz 2008
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    xt 600
    Alıntı Atahualpa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gs de yüksek kalır bu boydaki bir insana. F650CS yani Scarver bulunabiliyorsa bak o güzel olur.
    ikiside 780 mm.

    http://www.motorcyclespecs.co.za/mod...650gs%2006.htm
    "laubalilikten hoşlanmam, ciddiyeti severim, disipline hayranım!.."

  16. #16
    Atahualpa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2006
    Şehir
    Izmir
    Motosikleti
    RR 250E-9
    Alıntı KUVVETMİRA adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ikiside 780 mm.
    Ops haklısın bizim Dakar a kaydı kafa. 87cm de o Ama; şu da var yanlış anımsamıyorsam Scarver alçaltılabiliyordu ekstra bir aparat a ihtiyaç duymadan
    YOU WILL NEVER WALK ALONE

  17. #17
    KUVVETMİRA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Temmuz 2008
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    xt 600
    Alıntı Atahualpa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ops haklısın bizim Dakar a kaydı kafa. 87cm de o Ama; şu da var yanlış anımsamıyorsam Scarver alçaltılabiliyordu ekstra bir aparat a ihtiyaç duymadan
    dakar'da irkek motoru zaten
    bende amma kaşındım haa. şaka yaptım cezerye, akşam okuyunca kızma
    "laubalilikten hoşlanmam, ciddiyeti severim, disipline hayranım!.."

  18. #18
    TutkuluAcemi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2010
    Kupır al abla kupır.
    Türkçe giderse, Türkiye gider!

  19. #19
    cezerye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2006
    Şehir
    Melbourne, AU
    Motosikleti
    Hyosung gt250 (vardi)
    Alıntı tigermbz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    comet için de uygun değildir demiştim sana
    açık söyle, comette kullanım açısından ciddi sıkıntılar yaşamadın mı?

    xt600 mü? 2 numara büyük gelir
    Acık konuşayim, comet'i kullanırken boydan dolayi hiç sorun yaşamadım. -Bu arada xt600'ün yaşı kaç kilo?

    ("Duran motoru kaç dereceye kadar yatırırsam tutamam acaba?!" diye denememin dışında... )

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:09 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:15 ----------

    Alıntı Ls_motard adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Honda Nx4 Falcon derim.

    Daha hafif,selesi daha alçak.

    Ayrıca suspansiyon bağlantı linkleri değiştirilerek daha da alçaltılabiliyor.

    Hem de tasarım açısından daha yumuşak hatlara sahip,bayan kullanıcıya yakışan bir motosiklet.
    Hım.. Bu arada Nx4 Falcon da guzel gorunuyor. Tavsiye için tesekkurler. Araştıracam.

    (Bu arada su an bulundugum yerden sadece online arastirabiliyorum. Yoksa coktan bizzat motosiklet satıcılarına gidip kendim denemiştim.Fikirlerinizi paylaştığınız için teşekkur ederim)
    Wanna see my Bannnnnnnkai?!?!!!

  20. #20
    GaCCaLL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    KTM 1190-DR 350-Joyride 200-BMW R26-Jawa 250
    Alıntı KUVVETMİRA adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    xt600 irkek motoru
    .
    hahah dannn diye abi alemsin ya
    ANGARAJ


    REKLAM ALANI
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler