Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

Eyvahhhhh sağdan fırladı yola !!! Ne yapabilirim.

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    Okan Sinan Ocan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2009
    Şehir
    Hamburg
    Motosikleti
    BMW K1200GT (Helga) BMW S1000XR M Sport
    Aslında soldan veya sağdan kamyon , otomobil , bisiklet , köpek , KEÇİ
    Birşey fırladı yola ,

    Mesafeniz durmanıza kesinlikle yetmeyecek. Ne yapabilirsiniz

    Lütfen fikirlerimizi paylaşıp tartışalım...
    DAHA GİDİLECEK ÇOK YOL ,ÖĞRENECEK ÇOK ŞEY VAR


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    19 Şubat 2011
    kıvırmaca..

  3. #3
    alp_tunay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2006
    Şehir
    iZMİR
    Motosikleti
    cbf1000-cygnus
    Tüfeğimi alır atlarım.....
    T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R

    N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E

  4. #4

    Üyelik
    07 Aralık 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBF 150 ve toplama cross
    O an ne yapabileceğimi düşünmeye kesin fırsat bulamayıp olduğum yere kapaklanırım ön frene basmam nedeniyle Ee ŞU japonlar koymamışki activa ya ABS biz ne yapalım...
    Şerbeti mayhoştur beyinleri bulandırır, tutsak eder.Lisanı umumi küfürdür lakin mahyalarda yanıp söner. Mekteb-i rüştiyesinde kalburüstü bi kaç fahiş mürebbiyelikeder.Lisanları hafi...[COLOR="Red"][B][B][/B][/B][/COLOR]

  5. #5
    mavibuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ocak 2010
    Şehir
    istanbul / avcılar
    Motosikleti
    gt 250 r
    Bikere başıma geldi ön firene asılıp aklımın alamadığı kadar motoru yatırarak kurtardım. Ama bence Allah yardım etti yoksa ...
    AZRAİL herzaman artçıdır ona göre kullan, yoksa

  6. #6
    Okan Sinan Ocan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2009
    Şehir
    Hamburg
    Motosikleti
    BMW K1200GT (Helga) BMW S1000XR M Sport
    Alıntı cbr 125'm adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kıvırmaca..
    Kıvırmaca : yada teknik adı ile "engelden kaçış manevrası" 50 km ve altındaki süratlerde uygulanabilir ama siz 90 km ile gidiyorsunuz .
    DAHA GİDİLECEK ÇOK YOL ,ÖĞRENECEK ÇOK ŞEY VAR

  7. #7
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW R1200GS / Piaggio Medley / Peugeot Tweet
    debriyajı bile çekmeden vites levyesine basarım hemen,
    ondan sonrası trafik şartlarına bağlı..

  8. #8
    m.şanveren - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ağustos 2008
    Şehir
    Sao Paulo BREZİLYA
    Motosikleti
    Honda Shadow vt 750 2006
    Bu engelden kurtulma şansı,periferik açıyı nekadar kullana bildiğimize bağlı.
    "İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz" A. Şerif İZGÖREN

  9. #9
    Okan Sinan Ocan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2009
    Şehir
    Hamburg
    Motosikleti
    BMW K1200GT (Helga) BMW S1000XR M Sport
    Alıntı Nikkfurie adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    debriyajı bile çekmeden vites levyesine basarım hemen,
    ondan sonrası trafik şartlarına bağlı..
    Neden ????

    Arka freniniz tutmuyormu , transmisyona yüklenmenin faydası yokki.
    DAHA GİDİLECEK ÇOK YOL ,ÖĞRENECEK ÇOK ŞEY VAR

  10. #10
    -BSI- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Eylül 2006
    Şehir
    Çengelköy
    Motosikleti
    SH 300
    Vitesli motor kullanıp çarpışmanın kaçınılmaz olduğunun farkına varan bir sürücünün çarpmadan önce ayağa kalkması gerektiğini okumuştum biryerden. Hem çarpıştıktan sonra motordan daha kolay ayrılmak için hem de muhtelif organlara depodan dolayı gelecek hasarı korumak için. Scooterda motordan ayrılmak biraz daha zor gibi.

    Ben direk çarptım yanlız kurtarmak için bir girişimim olmadı.
    Okadar dengeli ki durunca ayaklarıma ihtiyaç duymuyorum..

  11. #11

    Üyelik
    19 Şubat 2011
    Alıntı oocan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kıvırmaca : yada teknik adı ile "engelden kaçış manevrası" 50 km ve altındaki süratlerde uygulanabilir ama siz 90 km ile gidiyorsunuz .
    Allah rahmet eylesin.

  12. #12
    Okan Sinan Ocan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2009
    Şehir
    Hamburg
    Motosikleti
    BMW K1200GT (Helga) BMW S1000XR M Sport
    Alıntı m.şanveren adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu engelden kurtulma şansı,periferik açıyı nekadar kullana bildiğimize bağlı.
    Evet ilk adımımız kesinlikle bu .

    Periferik bakışla engele odaklanmadan kaçış noktasını bulabilmek.

    Hadi arkadaşlar doğruya doğru ilerliyoruz yeni fikirler lütfen.
    DAHA GİDİLECEK ÇOK YOL ,ÖĞRENECEK ÇOK ŞEY VAR

  13. #13
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW R1200GS / Piaggio Medley / Peugeot Tweet
    Alıntı oocan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Neden ????

    Arka freniniz tutmuyormu , transmisyona yüklenmenin faydası yokki.
    tecrübeli motorcu böyle durumlarda fren kullanmaz,hatta 50 km nin üzerinde hiç fren kullanmaz..
    kendimi tecrübeli ilan etmiş olmayayım ama ben böyle yaparım..

  14. #14
    Okan Sinan Ocan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2009
    Şehir
    Hamburg
    Motosikleti
    BMW K1200GT (Helga) BMW S1000XR M Sport
    Alıntı -BSI- adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Vitesli motor kullanıp çarpışmanın kaçınılmaz olduğunun farkına varan bir sürücünün çarpmadan önce ayağa kalkması gerektiğini okumuştum biryerden. Hem çarpıştıktan sonra motordan daha kolay ayrılmak için hem de muhtelif organlara depodan dolayı gelecek hasarı korumak için. Scooterda motordan ayrılmak biraz daha zor gibi.

    Ben direk çarptım yanlız kurtarmak için bir girişimim olmadı.

    Aman güzel kardeşim dur acele etme daha bir yere çarpmadık , kurtarıcaz Allahın izniyle ve biraz tecrübe ile.
    DAHA GİDİLECEK ÇOK YOL ,ÖĞRENECEK ÇOK ŞEY VAR

  15. #15
    kanucan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Kasım 2008
    Şehir
    Bursa
    Kornaya uzunca bir süre basılı tutar sürücüye kendimi farketirmeye çalışırım.

    Yavaşlaya bildiğim kada yavaşlar, yola atlıyandan sıyrılmaya çalışırım.

    Kontra uygulayarak tabi ki.

  16. #16
    -eren- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Haziran 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Değişik bir sl 150
    Alıntı oocan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet ilk adımımız kesinlikle bu .

    Periferik bakışla engele odaklanmadan kaçış noktasını bulabilmek.

    Hadi arkadaşlar doğruya doğru ilerliyoruz yeni fikirler lütfen.
    Kendi hızımız
    Hayvanın hızı.
    Yolun durumu (çukur veya arkamızdan gelen araç vb)

  17. #17
    Motosiklet Eğitmeni COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    Honda
    40 olunca haber verin.
    Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
    Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)

  18. #18
    Okan Sinan Ocan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2009
    Şehir
    Hamburg
    Motosikleti
    BMW K1200GT (Helga) BMW S1000XR M Sport
    Alıntı Nikkfurie adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tecrübeli motorcu böyle durumlarda fren kullanmaz,hatta 50 km nin üzerinde hiç fren kullanmaz..
    kendimi tecrübeli ilan etmiş olmayayım ama ben böyle yaparım..
    Madem böyle düşünüyorsunuz , son adıma kadar beraberce bulacağımız tekniği takip edin bakalım aklınıza yatacakmı. Bence akıllıca olduğunu kabul edeceksiniz.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:54 ----------

    Alıntı coq adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    40 olunca haber verin.
    Gel hadi gel , kıyamam ben sana kenardan dudağını büzüp bakma öyleee.
    DAHA GİDİLECEK ÇOK YOL ,ÖĞRENECEK ÇOK ŞEY VAR

  19. #19
    Atahualpa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2006
    Şehir
    Izmir
    Motosikleti
    RR 250E-9
    1. Düz yolda yolun sağından gitmem. Fırlayana reaksiyon vermek için zamanım olur.
    2. Arka fren ve ön freni kademeli olarak sıkar hızımı düşürürüm. 90 dan 50 ye düştüğümde Swerving ile durumdan sıyrılmaya çalışırım.
    3. Baktım hiç olmuyor Low Siding ile yeri öpecek şekilde motosikletin ardını kaydırıp kendimi yere atarım. Olan motora olsun
    YOU WILL NEVER WALK ALONE

  20. #20
    Okan Sinan Ocan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2009
    Şehir
    Hamburg
    Motosikleti
    BMW K1200GT (Helga) BMW S1000XR M Sport
    Alıntı kanucan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kornaya uzunca bir süre basılı tutar sürücüye kendimi farketirmeye çalışırım.

    Yavaşlaya bildiğim kada yavaşlar, yola atlıyandan sıyrılmaya çalışırım.

    Kontra uygulayarak tabi ki.
    Kornayı unut engel yola çıktı bile daqha fazla paniğe neden olmaya gerek yok , ikinci adıma geçmek için doğru yoldasın sadece nasıl yavaşlayacaksın biraz daha açarmısın ?

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:00 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:58 ----------

    Alıntı Atahualpa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1. Düz yolda yolun sağından gitmem. Fırlayana reaksiyon vermek için zamanım olur.
    2. Arka fren ve ön freni kademeli olarak sıkar hızımı düşürürüm. 90 dan 50 ye düştüğümde Swerving ile durumdan sıyrılmaya çalışırım.3. Baktım hiç olmuyor Low Siding ile yeri öpecek şekilde motosikletin ardını kaydırıp kendimi yere atarım. Olan motora olsun
    Sizde ikinci adıma neredeyse vardınız frenaj esnasında bir küçücük nüans var hadi gayret.
    DAHA GİDİLECEK ÇOK YOL ,ÖĞRENECEK ÇOK ŞEY VAR


    REKLAM ALANI
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)