Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

kawasaki klr 250 ile ilgili

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    fat280 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2009
    Şehir
    Alanya/ANTALYA
    Motosikleti
    en kısa zamanda olacak inş.
    slm arkadaşlar 1992 model kawasaki klr250 motorla motorumu takas yapacağımda başa baş olacak kawasakinin motoru yeni yapılmış sizce değişsem kawasaki ilerde bir problem yaratır mı cross motor alacağımdan birde kawasaki olunca değişesim geldi bana kawasaki ile ilgili bilgi verirseniz sevinirim

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:54 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:15 ----------

    klr 25 ile ilgili yardım edebilecek kimse yok mu arkadaşlar iyi motormudur
    SALCANO WOLF125 SİYAH BENİM MAKİNE


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    fat280 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2009
    Şehir
    Alanya/ANTALYA
    Motosikleti
    en kısa zamanda olacak inş.
    klr 250 kullanan yok galiba :D
    SALCANO WOLF125 SİYAH BENİM MAKİNE

  3. #3
    cesur509 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Aralık 2008
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    Çok yakında...
    Kardeş keşke bilgimiz olsada yardımcı olabilsem
    Gül Dediğin Nedir Senin? Üç Beş Diken Biraz Yaprak, Ömür varya Ömür Çok Sevdiğin Üç Beş Nefes Sonra Toprak. . .

  4. #4
    fat280 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2009
    Şehir
    Alanya/ANTALYA
    Motosikleti
    en kısa zamanda olacak inş.
    celal abi kimse bu klr250 ile ilgili birşey bilmiyor galiba onun için vaz geçtim sayılır bilinmeyen motoruda almak iyi olmaz değil mi:D
    SALCANO WOLF125 SİYAH BENİM MAKİNE

  5. #5
    overcloud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    XL650V Transalp
    klr250 ile ilgili hiç bilgim yok ama motorun 92model olması beni düşündürdü.

    Eskişehirde sürekli olarak cross gezileri yapan arkadaşlar var MT'den. biri kawasaki diğer ikisi ise sanırım çin malı motorlar kullanıyorlar. parkurlarıda oldukça zorlu, konu başlıklarından görebilirsin.

    istersen bu arkadaşlarla bir irtibata geç. düşüncem belki yanlış olabilir ama 92 model kawasaki almaktansa (dile kolay neredeyse 20 yaşında) belki 2000+ model bir çinli almak daha iyi olabilir

    http://www.motosiklet.net/forum/etki...ene-kadar.html
    the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda

  6. #6
    VIA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ağustos 2010
    Şehir
    Başkent
    Motosikleti
    Yamaha XT660R- Afrika twin 1000L
    Modeli eskide olsa;motoru yeni yapılmış ve şasesi iyi durumdaysa klr250 iyi motordur. Motorun durumu iyiyse bence hiç kaçırma keçi gibidir heryere tırmanır ama asfaltta, kullandığın motor kadar konforlu değildir.Deneme imkanın olduysa farketmişsindir söylediğim gibi motor ve şase iyi durumdaysa modeline hiç takılma

  7. #7

    Üyelik
    18 Ekim 2010
    Şehir
    İçerenköy/İstanbul
    Motosikleti
    Ninja ZX-6R '08
    20 yaşına gelmiş bir makinenin motoru ne kadar yeni olursa olsun şasesi beklenildiği kadar sağlam olmayacaktır.
    ZX-6R '08 Blue

  8. #8

    Üyelik
    14 Ocak 2009
    Motosikleti
    klr 600
    klr 250 iyi motor ama biraz yaşlı motor temiz değilse temiz olsa bile belli çapta tamir işinden anlamıyosan alma zaten parçası pahalı birde usta parası verirsen altından kalkamassın dikkat emen gereken klr 250 yağı biraz eksilmiş çalıştığında hemen egzantrikleri sarar alacağın motorun sübaplarnı ve egzantriklerini çok iyi dinle çünkü bu motorun kronık sorunlu ve en pahalı parçası yağ yakıyormu ona bak motorun şasesinde kırık çatlak varmı motor kafadan darbe almışsa şase deponun altından kırılmışdır imkanın varsa depoyu falan söktür şaseyi iyice kontrol et yağa su karıştırıyor olabilir yağın rengini kontrol et grileşmişse su karıştırıyordur radyatörler delik su akıtıyor veya tıkalı olabilir motor hararet yapıyormu ona bak biraz zorla yarıyı geçmez normalde gösterge geçiyorsa sorun vardır fan açıyormu ona bak ön amortisör keçelerini kontol et yağ kaçıyormu arka amortisörüde kontrol et salıncak burçlarına falan bak şimdilik bukadar merak ettiğin bişey varsa sor

  9. #9
    mayildiz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mart 2010
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yamaha Xmax 250 abs
    KUBA nıın STR 250 modeli var. Kalite ve sağlamlık olarak nasıldır bilemem ama çok yakışıklı bir cross. Bi bak derim. Bende seneye bir cross alıp dağ bayır gezmek niyetindeyim.

    http://www.kubamotor.com/new2/tr/mod...z/cross/str250
    Haksızlığın önünde eğilmeyin, hakkınızla beraber şerefinizi de kaybedersiniz.

  10. #10
    fat280 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2009
    Şehir
    Alanya/ANTALYA
    Motosikleti
    en kısa zamanda olacak inş.
    sağolun arkadaşlar motoru yeni yaptırdım dedi depoda duruyormuş sürmüyorum dedi almanyadan getirtmiş parçaları motoru şahsen görmedim internetden görmüştüm telden konuştum o yüzden önce sizden bir bilgi alayım demiştim
    SALCANO WOLF125 SİYAH BENİM MAKİNE

  11. #11
    fusuy364 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Haziran 2010
    Şehir
    Sakarya
    sende enduroya geçmek isteyenlerdensin. e normal tabi, dağ taş geziyorsun. ben Ramzey'in QY200 modelini alacağım salı günü. bu motoru da bi araştır derim ben. ben bayağı bi araştırdım. şikayetçi olan yok.2006 modelden öncesi de yok zaten. motora iki kişi bindik. dik bir yokuşu 3 vites bana mısın demedi.
    aklında bulunsun bu da.
    Cesaret insanı zafere, kararsızlık tehlikeye, korkaklık da ölüme götürür.Yavuz Sultan Selim
    Cesaret on kısımdır, biri korkmamak, dokuzu dikkat ve ihtiyattır. Hz.Ali

  12. #12

    Üyelik
    06 Kasım 2010
    Şehir
    Y@LOV@
    Motosikleti
    ooo viraGOO
    Valla dostum klr 650 kullandım 4 5 ay kadar gayet sıkı bi aletti dağa taşa pek getiremedik boy 175 biraz irice duruyodu altımda ayaklar yere anca basıyodu ama şehr içi ve uzun yolda gayet iyydi 250 sini hiç kullanmadım keske bilsemde bilgilendirsem
    [B][COLOR="Red"]BİZ İNSANLARA MOTOSİKLETİ SEVDİRMEYE ÇALIŞIRKEN SAĞDA SOLDA GAZ ÇEKİP ! ARA SOKAKLARDA TEKER YAPARSANIZ!! ASLA ÖNYARGILARI YIKAMAYIZ ! BİLİNÇLİ SÜRÜCÜLER OLALIM VE MOTOSİKLET = ŞEYTAN İŞİ TABUSUNU HEPBİRLİKTE YIKALIM !! :queen:[/COLOR][/B]

  13. #13

    Üyelik
    10 Haziran 2011
    Şehir
    samsun, sakarya
    Motosikleti
    belli değil
    klr 250 94 model her parçası sıfır falan diyorum ama düşündürüyor. 4000 tl çekti 34000 km bakmaya değer mi?
    düşünceler gerçeklere dönüşür

  14. #14
    biglebowski - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2010
    Şehir
    Adana
    Ben de bu kategoride cok fazla secenek olmadigindan ilgilenmistim KLR 250 ile. Daha once bu makineyi kullanmis ve satmis olan bir abim "uzerine tanimam, bu motorun uretimi durduktan sonra bir devir kapandi" demisti. Bahsettigi devir orjinal Japon enduro/cross devriydi. Nitekim NX 250, XT 350 ve DR 350 gibi efsanelesmis modellerin uretiminin durmasi hemen hemen ayni doneme rasgelir ki; bahsettigim kisi aralarinda en iyisinin tartismasiz KLR oldugunu anlatmak istemisti sanirim. Sonrasinda, iscilik maliyetleri ve Cin, Kore ve Hindistan gibi ulkelerin yukselisi ile birlikte dusen pazar payi, buyuk markalari yeni bir uyum surecine soktu. 2 binli yillara girilirken bu buyuk markalarin bazilari kar marjinin dustugu ulkelerde sozkonusu modellerin satisini durdururken kimisi daha dusuk maliyetli ulkelerde uretime devam ettiler. Ornegin bugun XT 250, XR 250, DR 200, XRE 300 gibi sahane motosikletler Turkiye de satisa sunulmazken; yine, uretimi 2005'de sonlandirilmis olan XL 200 ve NX 4 Falcon gibi modeller Brezilya gibi ulkelerde uretilip Turkiye pazarina sunulmustur.
    Yani orjinal japon enduro/cross tarzi bir motor istiyorsan oncelikle KLR, XT, DR ve XR modellerine bakarsin. Bunlarin en gencinin 98 model oldugunu gorup biraz daha genc modeller olan XL ve NX4'le ilgilenirsin fakat bunlarin Japon montajlilarla arasindaki farki gorup bu sefer ya Orjinal japonlara doner temizini ararsin ya da imkanlarini zorlayip turkiye pazarinda "tek" olan KLX 250'yi dusunmeye baslarsin. Tek diyorum cunku KLX 10.800 TL civarindayken WR 250 nin fiyati 14.750 TL. paran da kavusmazsa eger doner Kuba STR, Kanuni Cross 150'leri falan dusunmeye baslarsin ki asil caresizlik orda baslar! bundan sonraki motosiklet kariyerin eski ama temiz bir Japon ararken acaba gidip Cin mali da olsa bir motosikler alsam mi, ayni fiyata hic olmazsa kafam rahat olur diye dusunmekle devam eder. Bir taraftan da yaz gecmektedir!...
    Daha once yine bu platformda bir motosiklet icin kmlerce yol gidip motoru almadan dondugumden bahsetmistim. Ustelik bu motor benim icin bir alt seviye olan XL idi. Yani KLR icin, hele ki temizse biraz mesai ayirilabilir…
    Simdi gelelim asil konuya; Eger ki Cin malina binecegime gider gunahiyla sevabiyla bir Japon alirim diyenlerdensen-ki bugune kadar sadece Japon’a binmis biri olarak ben galiba onlardanim-, yogunlas, ustani gotur baktir, icine sinerse al! Mesela 91 model XL 185 icin bir haftadir dusunmekte olan bir arkadasim dun almaya karar verdi ve bugun notere gidecekler sanirim...
    Biraz cesaret anlicagin…
    Umarim biraz yardimci olmustur...

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:58 ----------

    Farkinda olmadan farkli bir perspektiften bakmisim olaya ama surec boyle gelisiyor malesef. Ben bu konuda bir baslik atmayi bile dusunmustum. "250 cc enduro/cross sinifinda dunyada onca model varken neden bizde tek secenek KLX 250" diye!
    Syanur bunu beğendi.

  15. #15
    gti_king - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul Bayrampaşa
    Motosikleti
    Kawasaki KLX 250
    Kesinlikle yazılanlara katılıyorum. Bizzat KLR 250, XT 350 ve NX 250 kullanmış biri olarak gerçek anlamda bunların ardından bir devir kapandı. O kalite, o çeviklik hakikaten bugün hiç bir motorda bulunmuyor. Kullandığım onca motordan en yüksek cc'li olan XT idi. Bugüne kadar hiç öyle büyük kuvvette motora sahip olmadım, hep küçüklerden keyif aldım ve bana en büyük keyfi yaşatan motorlardandı KLR. Kesinlikle bugün alıcısına güvenilen bir motosiklet bulunursa kaçırılmayacak motorlardır hepsi. Açıkçası ayrım yapamam, bu tip motorlar o zaman da yakınlardı birbirlerine ancak ben en büyük keyfi KLR'den aldığımı hatırlıyorum. Şu an da XL 200'e biniyorum, fakat bir KLR veya XT gördüğümde anılarım depreşiyor her seferinde. Gerçek anlamda efsanedir kendileri...

  16. #16
    fat280 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2009
    Şehir
    Alanya/ANTALYA
    Motosikleti
    en kısa zamanda olacak inş.
    abilerim yorumlar için teşekkürler keşke o zaman bu yorumları yazsaydınız tam açıklayıcı bir cevap alamayınca vazgeçtim motoru almaktan eski motoruma devam ancak sizin yazıları okuyunca alsaymışım keşke dedim
    SALCANO WOLF125 SİYAH BENİM MAKİNE

  17. #17

    Üyelik
    22 Ağustos 2006
    orasi burasi curumustur diyen arkadaslara kulak asma sen, ama kontrolunu de elden birakma insan yapimi sonucta. Ben klr250 yi melbourne ve tasmania da kullandim. Satmaya kiyamadim arkadasima emanet verdim, 2 yil sonra stajim bitince 2. sinifa devam edecegim o zaman gene uzerindeyim insallah. Bekle beni bush. ilk motorum jinlun 250 yi ise hala kullaniyorumTurkiye de.

    KLR amerikan ordusunun dahi guvenip kullandigi efficiency bakimindan tek gecilebilcek motorsiklettir. Motorundan ses geliyor hemen tamirciye gideyim de yolda kalmayayim derdi yoktur, bakim zamani geldiginde baktirirsin varsa arizasi yaparlar, yolda kalma ihtimali cok dusuktur.KTM yada H2o sanirim emin degilim ama 0km motor sattigi zaman yaninda piston kolunu da veriyor adamlar. Bu tarz motorlarin tamiri kolaydir, parcalari ise markanin diger model ve tarzlarina gore ucuz olmasi gerek. En azindan dunyadaki genel kural bu yonde. Malum ulkemizde tamircilerin standarti yok ya adama motorunu yaktirirlar yada islerinde gercekten sapka cikarilacak adamlar oluyorlar. Tamiri kolaydir ve yuksek yeterlilikte iscilik istemez. US ordusu basta olmaz uzere fransiz ordusu ve bir co orduda hala gorev yapiyorlar. Hem asfaltta hem arazide kullanabilirsin. Ben cruiserdan baska motora binmem diyordum. param klr ye yetigi icin onu aldim, idare edecez artik derken; ilk sefer donusumde bende bir klr bakmayi dusunuyorum. Asfaltta gayet iyi gider, frenleri on disk arka kampanadir. Ben memnunun, fazla sikarsan kilitler tabiki ama hassastir cabuk tutar. asfaltta sadece on fren sikarsan yigilma yapar tabi, ben alcak motora alisik oldugumdan ilk zamanalar zorlanmistim. Fren teknigini gelistirince guven verir. arkaya bir camasir sepeti baglayip market alisverisi yapardim. Canta falan takilabilir. Ayrca 2 takim(arzi/asfalt) tekerlek bulundurursan avantajli olur senin icin arka lastik janti ile cift olsun, on lastigi degistirmek arkaya gore daha kolay. Boylece muayene vs daha kolay olur.

    Birazda yogurdum eksi diyelim, suspansyonlari asfaltta biraz yumusak kalir, arazide ise sert; Zaten dual purpose(cift amacli) motosklet bu. titresim yapabilir, benim KLR jinlun kadar olmasa da ona yakin titreyebiliyordu. Benim gibi (kibar olmaya gerek yok) koca popolu isen sele ufak gelebilir, ama ben bunu cruiser selesi ile karsilastirip soyluyorum. Yakit tuketiminde gucune gore yakar, bir depo 11 litre ben 300km gdemedim daha; 200-250km belki biraz daha fazla gidebilirsin, gazlamana bakar. motor kick-startlidir, gerci sonradan mars motoru takilabiliyor sanirim, ama "old school" dur, akum bitti bitmedi derdin olmaz. ilk aldigimda cok zor calistiriyordum, 20dk ugrasip da calistiramadigim motor 1 mt hizlanma ile calisiyordu genede.Yani alinca onu da ogrenirsin, sonradan ilk tekmede calisir calismazsa 2l de calisir; 3. yu denemene gerek kalmaz, sorunsuzdur.

    Kisaca, yolda kalma ihtimali cok dusuktur. Ordu kullaniminda kullanilacak kadar saglam ve guvenilirdir.ciftamacli bir motorsiklettir, arazide ayakta kalacak kadar kuvvetli ve saglam yolda isini gorecek kadar hizlidir, ilk zamanlarda iki teker uzerinde zor tutabilisin sonra elin gaza alisir. kick startlidir, ama mars motoru da takilabilir(mars motoru bu araca luks gelir gereksizdir bile diyebilirim). titreyebilir, zira elektrikli degil icten patlamali motoru vardir. Tamiri cok incelikli degildir, ama Tr deki parca durumunu bilmiyorum(klx bir cok parcasinin uydugu soyleniyor). Yakiti 250cc lik kadar yakar. DOHC motor vardir. '90 oncesi ve sonrasi 2 nesildir ben 2.neslini tecrube edebildim. KLR bir efsanedir, ben de yasadigim icin cok memnunum. Tavsiye ederim.

    NOT: Bu tur motorsikletlerde km. onemsizdir, dikkate almayiniz.

  18. #18
    gs500inanc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Şubat 2007
    Şehir
    marmaris
    Motosikleti
    Honda Beat e kaldı :)
    Al dostum düzgünse kaçırma ....
    suzuki address 50cc=)yamaha dt125=)93 gs500=)99 gs500=)yamaha tt600=)99 er5=) virago 250=)92 kle500=)2004 gs500=) 2005 fazer)

  19. #19
    fat280 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2009
    Şehir
    Alanya/ANTALYA
    Motosikleti
    en kısa zamanda olacak inş.
    benim konu hortlamış :D 8 ay önce idi arkadaşlar o takas ve geçti gitti artık gene motorumla devam takasda yapmam artık bu zamandan sonra motoru büyütme işine girmeyecem en iyisi ufak benim görüşüm :D
    SALCANO WOLF125 SİYAH BENİM MAKİNE


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)