honda güvenli sürüş 2 eğitimi 12 şubat :)
-
Eğitim bugün itibarı ile bitti sertifikamızı aldık kesinlikle 3. kurada gitmeye karar verdim.CBF 150 ile bile yer yer zorlandığım parkurları CBF 500 ile yapmaya çalışmak beni epeyce geliştirir.Bu yaz veya seneyede 3. kur artık sadece CBF 1000 lerle yapılacakmış.1000 liklere geçtiklerinde tekrar G.S. 3 eğitimine gidermiyim kesin giderim.Motorla o parkurlarda oynamak bambaşka.Trafikte 10000 km de devirseniz bu tadı alamazsınız.
İkinci günün sonunda CBF 500 VE CBF 1000 lerle 3'er tur attık.Binlik , 600'lük motor alıpta basmadan giderim diyenlere eskiden inanırdım artık inanmıyorum
Ayrıca her kursiyere 2 şer adet fuar bileti hediye edildi hem ctesi hem pazar gidebileceğim fuara
JAWA = ilk aşk , Monster696 = hala kalbimde , hypermotard 1100 = unutulmaz , MT07 = Mantık evliliği , XV950 = güzel ama kesmiyor
Reklamlar
-
arifziyaar adlı üyeden alıntı
Eğitim bugün itibarı ile bitti sertifikamızı aldık
kesinlikle 3. kurada gitmeye karar verdim.CBF 150 ile bile yer yer zorlandığım parkurları CBF 500 ile yapmaya çalışmak beni epeyce geliştirir.Bu yaz veya seneyede 3. kur artık sadece CBF 1000 lerle yapılacakmış.1000 liklere geçtiklerinde tekrar G.S. 3 eğitimine gidermiyim kesin giderim.Motorla o parkurlarda oynamak bambaşka.Trafikte 10000 km de devirseniz bu tadı alamazsınız.
İkinci günün sonunda CBF 500 VE CBF 1000 lerle 3'er tur attık.Binlik , 600'lük motor alıpta basmadan giderim diyenlere eskiden inanırdım artık inanmıyorum
Ayrıca her kursiyere 2 şer adet fuar bileti hediye edildi hem ctesi hem pazar gidebileceğim fuara
Dostum bende böyle güzel bir eğitime katılıp kendimi geliştirmek çok istiyorum İnş. ilerde bende 2,3,4 yani hepsine gidip iyi bir sürücü olmaya çalışacağım Fiyat tabi biraz yüksek gibi görünsede aslında karşılaşacağımız bir çok trafik kazasını önlediği için hatta hayatımızı bile kurtardığı için fazlasıyla bu parayı hak ediyo
Gül Dediğin Nedir Senin? Üç Beş Diken Biraz Yaprak, Ömür varya Ömür Çok Sevdiğin Üç Beş Nefes Sonra Toprak. . .
-
19-20 şubat gs 1 e de ben katılacağım. havalarında soğuyacağı tuttu ama hayırlısı bakalım. ehliyet sınavı ardından kurs onun ardından fuar , bu hızla ankara ya motoru almış dönersem şaşırmayacağım. gerçi mart sonu nisan başı gibi ehliyet elimde olacak ama bakalım hayırlısı.
Tekerlek döndüğü sürece hedefine varırsın. Önemli olan hedefe ulaşabilmektir, erken varmak değil. CBF 150[/COLOR]
-
cesur509 adlı üyeden alıntı
Dostum bende böyle güzel bir eğitime katılıp kendimi geliştirmek çok istiyorum
İnş. ilerde bende 2,3,4 yani hepsine gidip iyi bir sürücü olmaya çalışacağım
Fiyat tabi biraz yüksek gibi görünsede aslında karşılaşacağımız bir çok trafik kazasını önlediği için hatta hayatımızı bile kurtardığı için fazlasıyla bu parayı hak ediyo
Aslına bakarsan fiyat yüksek değil.2 günde toplam 14 saat kadar egitim aliyosun.Motor senin değil korumalrın tam trafik veya yaya girmeyecek güvenlikli bir pist.İstediğin kadar düşmek serbest İkram ve yemek bol (çay kahve soğuk içecek sandviç) servis imkanı.Hesaplarsan saati 20 tl ye profesyonel hocalar ve kurumsal bi firmadan bu fiyata eğitim almak bedava.Mahalle arasındaki araç sahipleri bile direksiyon dersi için saatine 50 tl den fazla çekiyor.
abolgi adlı üyeden alıntı
19-20 şubat gs 1 e de ben katılacağım. havalarında soğuyacağı tuttu ama hayırlısı bakalım. ehliyet sınavı ardından kurs onun ardından fuar , bu hızla ankara ya motoru almış dönersem şaşırmayacağım. gerçi mart sonu nisan başı gibi ehliyet elimde olacak ama bakalım hayırlısı.
Bende aynı sayılırım 29.12.2010 da elime geçti ehliyet.Ama hala motor alamadım :( Hayırlısıyla bi 2011 er 6 N alırsam dünya benim
JAWA = ilk aşk , Monster696 = hala kalbimde , hypermotard 1100 = unutulmaz , MT07 = Mantık evliliği , XV950 = güzel ama kesmiyor
-
bıkac yıl önce 1.egıtımıne gıtmıstım hondanın...çok faydasını gördum...dedıgın gıbı 2gun resmen tatıl modunda bır egtımdi..cbf150 lerle almıstık ılk suruş egıtımını..2 egitimde yaptıklarınızı senın için zor olmazsa tam olarak yazarmısın?acaba bende tekrar gıtsemmı dıye dusunuyorum..öğlen yemeklerıde cok güzeldı buarada öle dimi.?
Düş kurmaya cesaret edenler,onları gerçekleştirmeye de cesaret eder
-
shule adlı üyeden alıntı
bıkac yıl önce 1.egıtımıne gıtmıstım hondanın...çok faydasını gördum...dedıgın gıbı 2gun resmen tatıl modunda bır egtımdi..cbf150 lerle almıstık ılk suruş egıtımını..2 egitimde yaptıklarınızı senın için zor olmazsa tam olarak yazarmısın?acaba bende tekrar gıtsemmı dıye dusunuyorum..
öğlen yemeklerıde cok güzeldı buarada öle dimi.?
Aynen tatil gibi keyifli bir haftasonu idi. Beylikdüzünde oturmama ragmen hiç üşenmeden 5:30 da kalkıp eğitime gittim zevkle.(arabamı sattıgım için servisle gitmek zorunda kaldım)
İlk gün motorları tanımak için ısınma turlarıyla başladık.Hemen arkasından panik fren çalışması yaptık.(motoru tanımak için en iyisi bu sanırım acayip bi ön fren korkum vardı bu çalışmada ön fren mübtelası oldum).
ilk günün devamında sanırım sürekli viraj çalıştık.Tabi bu esnada sürekli iki egitmende bizleri izledi eksiklerimiz hatalarımız giderilmeye çalışıldı.Motor hakkındaki bildiğim hemen hemen herşey eksik veya hatalıymış onu görmüş oldum.
ögle yemekleri çok güzel ikramlarıda gayet başarılı bence.Biz sürekli tüketmemize ragmen sanki hiçbirşey eksilmiyor.Hondayı takdir ettiim gerçekten işlerini çok iyi yapıyorlar.Herşeyde kesin kuralları var.
İkinci gün çok çok düşük hızlarda denge çalışmasıyla başladı.15 metrelik 20-25 genişliklikte (yerden bikaç santim yüksek) metal üzerinde yarım debriyaj gaz açmadan geçişler yaptık.Bozuk zemin ve engel atlama çalışması yaptık.
Ama en çok üstünde durdukları şey viraj ve bakış.Nasıl girilir ?ne zaman gaz açılır ?Ne zaman kesilir? Fren ne zaman kullanılır? bunları artık beyninize kazıyana kadar çalıştırıyorlar.İlk gün birinci vitesle dönemediğim daracık u dönüşlerini ikinci gün ikinci vitesle rahat rahat döner hale geldim.Keza ilk gün yatırmaya korkarkan ikinci gün sürekli pegler yere sürtüyordu artık bi virajda peg yere sürtmüyosa orayı kötü döndüğümü düşünmeye başladım
Ve finalde CBF 500 ve 1000 e bindik.500 iyiydi ama 1000 çok hırçın bi makina sesi insanı gaz aç diye tahrik ediyor (hayatımda hiç dört silindir kullanmamıştım) Satın almayı düşündügüm motorun çok mantıklı olduğunu görmüş oldum.
JAWA = ilk aşk , Monster696 = hala kalbimde , hypermotard 1100 = unutulmaz , MT07 = Mantık evliliği , XV950 = güzel ama kesmiyor
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)