Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

İçimden geldi...

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    alfawings - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Triumph Tiger 1050 SE
    İlgililere atfedilmiştir:

    Buyrun size bir sürü hat........








    Hatların şahı....



    Sıkıyosa basın... Sevgilerimle,
    Karanlığa küfür edeceğinize kalkıp bir mum yakın. Konfiçyüs.
    alfamotosiklet.blogspot.com


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Samet Ağır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2008
    Şehir
    istanbul pendik
    Motosikleti
    YAMAHA YZF 1000 thunderace ,NC 750 S
    Abicim seni bilenler biliyor..neyse burada senin ve yazdıklarınla ilgili kimin ne düşündüğünüde sen az çok biliyorsun..
    biz senden memnunuz,yaptıklarının da devamını bekliyoruz....
    Biliyorsan konuş,ibret alsınlar...
    Bilmiyorsan sus ki,seni ADAM sansınlar...

  3. #3
    zeda3000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2005
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda CB750 Cafe Racer
    Sevgili Alfa wings paylasimlariniz guzel ama yinede tekrarlamak zorundayim , cizim yeteneginiz anlatim yeteneginiz kadar gelismis degil. Cizimleriniz biraz daha anlasilir ve acikliyici yapmanizi rica ederim.Lutfen size yapilan elestirilere saldiri ile yaklasmayin , amac daha iyisini yapmaktir her zaman, elestirilemiz sizlerin daha iyi seyler vermeniz adinadir.


    Daha dogru olmasi adina.


    Bordo Hat : Hatali hat

    Sari hat : Dogru hat

    Kirmizi hat: Sadece yaris motosikletleri icin, trafige kapali ortamlarda uygulanir.

    1. numara girisi sembolize eder

    2. Apex i belirtir

    3. Cikisi belirtir.
    [COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti

  4. #4
    alfawings - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Triumph Tiger 1050 SE
    Alıntı zeda3000 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sevgili Alfa wings paylasimlariniz guzel ama yinede tekrarlamak zorundayim , cizim yeteneginiz anlatim yeteneginiz kadar gelismis degil. Cizimleriniz biraz daha anlasilir ve acikliyici yapmanizi rica ederim.Lutfen size yapilan elestirilere saldiri ile yaklasmayin , amac daha iyisini yapmaktir her zaman, elestirilemiz sizlerin daha iyi seyler vermeniz adinadir.


    Daha dogru olmasi adina.


    Bordo Hat : Hatali hat

    Sari hat : Dogru hat

    Kirmizi hat: Sadece yaris motosikletleri icin, trafige kapali ortamlarda uygulanir.

    1. numara girisi sembolize eder

    2. Apex i belirtir

    3. Cikisi belirtir.
    Evet çizimlerim gerçekten berbat... Ama senin verdiğin çizimde trafik soldan akıyor galiba..! Sevgiler. Yani denmem o ki bahane arasanız bulursunuz. ER kişi oturur kendisi bir şeyler yapar. Sana değil sözüm.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:22 ----------

    Alıntı sametagir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Abicim seni bilenler biliyor..neyse burada senin ve yazdıklarınla ilgili kimin ne düşündüğünüde sen az çok biliyorsun..
    biz senden memnunuz,yaptıklarının da devamını bekliyoruz....
    Eyvallah motorcu. Bırak onlar birde gazlamaya devam etsinler. Motorları patlayınca düşünmeye başlarlar.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:25 ----------

    Bu arada galiba motorculuğa dönebileceğim. Tek engel kan sulandırıcı ilaçlar kaldı gibi. Düşündüğüm makina Triumph Rocket III Roadster. UyaR MI SİZCE?
    Karanlığa küfür edeceğinize kalkıp bir mum yakın. Konfiçyüs.
    alfamotosiklet.blogspot.com

  5. #5
    alp_tunay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2006
    Şehir
    iZMİR
    Motosikleti
    cbf1000-cygnus
    Sevgili alfawings....
    Samet in dediği gibi bilenler bilir... Bilmeyenler bilenlerden sorsunlar öğrensinler seni...
    Gerek yok canını sıkmaya...
    Ne mecburiyetin var..
    Motorculuk adına paylaşım işte budur...
    Çizim kötü de olsa anlatılmak istenen anlaşılıyor... Önemli olan budur....
    Sabrına ve paylaşımlarına topyekün teşekkür ederim...
    Zaman buldukça kurcalıyorum...... )

    Sevgiler saygılar...
    T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R

    N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E

  6. #6
    inzell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2010
    Muntazam bir çizime gerek yok bana kalırsa. İlk bakışta anladım...
    Elinize sağlık...
    www.motorumla.net

  7. #7
    MkD - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ekim 2009
    Motosikleti
    92 301 98 vstar
    Alıntı alfawings adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu arada galiba motorculuğa dönebileceğim. Tek engel kan sulandırıcı ilaçlar kaldı gibi. Düşündüğüm makina Triumph Rocket III Roadster. UyaR MI SİZCE?
    motosiklet felsefesi konusundaki yazınızdan motosiklete olan aşkınızın büyüklüğünü anlamış sağlık problemleri nedeni ile kullanamama gibi bir durumun söz konusu olduğunu söylediğinizde çok üzülmüştük
    umarım şimdi yeniden o aşkı yaşar istediğiniz motosiklete istediğiniz kadar binebilecek sağlığa kavuşursunuz.

  8. #8
    alfawings - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Triumph Tiger 1050 SE
    Çok sağolun. İnsanın sevilmeyede ihtiyacı çok büyüktür esasen sosyal yaratıklar olarak sevgisiz yaşayamayız. Yaşasakda mutlu ve dengeli olamayız. Önce ailelerimiz, sonra akrabalar, arkadaşlar sonra tüm motorcu camia diyorum. Neden bir olamayız ki!

    Mutluyum, sizlerde varsınız elbette biliyorum...
    Karanlığa küfür edeceğinize kalkıp bir mum yakın. Konfiçyüs.
    alfamotosiklet.blogspot.com

  9. #9
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var
    Siz biryerlerde kapışıp kapışıp başlık açıyorsunuz sonra da henüz çözemedim ben

  10. #10
    zeda3000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2005
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda CB750 Cafe Racer
    Alıntı alfawings adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet çizimlerim gerçekten berbat... Ama senin verdiğin çizimde trafik soldan akıyor galiba..! Sevgiler. Yani denmem o ki bahane arasanız bulursunuz. ER kişi oturur kendisi bir şeyler yapar. Sana değil sözüm.[COLOR="Silver"]
    Ogretmek meziyettir, o meziyet bende hic olmadi oldugunu dahi idaa etmedim. Kendi esime bile motor surmeyi ogretmekte zorlandim.

    Halbuki 3 sene GM de calisirken Subaru ve Chevroletin pilot bolge, suruculugunu yapmis , bir cok egitim almis ve birincilikleri olan biri olmama ragmen bildigimi aktarmak ta cok titiz oldugumdan bunu beceremiyorum.

    Ingilterede cizilmis bir goruntudur, ve acikcasi sizin de bildiginiz gibi trafigin yonunun hic bir onemi yoktur. Hic bir sebepten dolayi karsi seride gecemezsiniz, yolun ortasindaki cizgi kaldirim anlamina geliyor. O yuzden arabanin sagdan yada soldan gecmesinin bir onemi yok.

    Bu arada Triumph Rocketi Ispanyada test etmistim, cok begeneceksiniz.
    [COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti

  11. #11

    Üyelik
    14 Mayıs 2008
    Dıştan her viraj alınmaz.
    http://www.motosiklet.net/forum/moto...videolari.html

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:30 ----------

    Alıntı alfawings adlı üyeden alıntı Mesajı göster


    Sıkıyosa basın... Sevgilerimle,
    Bu ne böyle dağcı ipi lazım.

  12. #12
    GorkeM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2006
    Şehir
    Moskova / İstanbul / Kiev
    Ben de konuya çizimleriniz doğrultusunda bir iki ekleme yapmak istiyorum.

    Yanlış hat:


    Neden yanlış:
    Viraj alabileceğiniz en hızlı hat bu olsa da , trafikte çok tehlikeli bir hattır.
    Virajın içerisine girdiğinizden çıkışı görmeniz zorlaşır , viraj çıkışındaki tehlikelerden birhaber olursunuz.
    Virajın en iç apeks noktasında , karşından gelen araçlara tehlikeli biçimde yaklaşırsınız.

    *Ne yazık ki birkaç yıl önce sahil yolunda bir motorcu arkadaşımız karşından gelen otobüse bu şekilde köşesinden çarpıp hayatını kaybetmişti.

    Doğru hat:


    Daha yavaş , daha zor bir hattır. Fakat en güvenli hattır. Virajın çıkışını görebileceğiniz açıyı verir ve viraj içindeki tehlikelerden korur.
    Fakat çalışılması gereken bir çizgidir. Gereğinden hızlı girdiğinizde yukarıda verilen çizgiden daha tehlikeli olarak viraj çizgisi kaybedilebilir. Yani töleransı daha azdır.



    Bunlar tamamen benim düşüncem ve yorumum.
    Yanlışım varsa düzeltiniz.
    Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu
    Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero

  13. #13
    MotorKafa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBF 1000 FA
    Ben anlayamadım bordo çizgi nden hatalı ?
    Motosikletli Kaplumbağa...

  14. #14
    Motosiklet Eğitmeni COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    Honda
    Alıntı MotorKafa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben anlayamadım bordo çizgi nden hatalı ?
    Eger Zeda'nin koydugu çizim için soruyorsan, super guzel bir soru.


    Hadi bakalim ustalar.
    Bu neden dogru sorusuna uç asagi bes yukari iyi cevaplar geliyor.
    ama bu bordo çizgi neden dogru degil?
    Ona da guzel cevaplar beliyoruz.
    Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
    Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)

  15. #15
    MotorKafa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBF 1000 FA
    Alıntı coq adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eger Zeda'nin koydugu çizim için soruyorsan, super guzel bir soru.


    Hadi bakalim ustalar.
    Bu neden dogru sorusuna uç asagi bes yukari iyi cevaplar geliyor.
    ama bu bordo çizgi neden dogru degil?
    Ona da guzel cevaplar beliyoruz.
    Evet evet zeda nın bordo çizgisi
    Motosikletli Kaplumbağa...

  16. #16
    audioslave - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mayıs 2008
    Şehir
    34
    Motosikleti
    Honda & Yamaha
    Alıntı MotorKafa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet evet zeda nın bordo çizgisi
    Son düşüşümden sonra artık en çok kullandığım dönüş şekli bu Bence hatalı değil doğru

  17. #17
    MotorKafa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBF 1000 FA
    Alıntı audioslave adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Son düşüşümden sonra artık en çok kullandığım dönüş şekli bu Bence hatalı değil doğru
    İşte buna koparım

    Sen yolun azizliğine uğradın be abi orda senden kaynaklanan pek bi hata yoktu

    Motoru kaldırdıktan sonraki halimiz geldi aklıma duvar dibine yanaşmış 500 TL abi o yaa
    Motosikletli Kaplumbağa...

  18. #18
    tr100a - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2009
    Alıntı alfawings adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İlgililere atfedilmiştir:

    Buyrun size bir sürü hat........








    Hatların şahı....



    Sıkıyosa basın... Sevgilerimle,



    ben viraj cıkışını görmüyorsam kesinlikle bu yöntemi uygularım çok önemli bir ayrıntı pistte ne yaparsanız yapın araba atında kalınca teknik adamı kurtarmıyor

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:33 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:27 ----------

    Alıntı zeda3000 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sevgili Alfa wings paylasimlariniz guzel ama yinede tekrarlamak zorundayim , cizim yeteneginiz anlatim yeteneginiz kadar gelismis degil. Cizimleriniz biraz daha anlasilir ve acikliyici yapmanizi rica ederim.Lutfen size yapilan elestirilere saldiri ile yaklasmayin , amac daha iyisini yapmaktir her zaman, elestirilemiz sizlerin daha iyi seyler vermeniz adinadir.


    Daha dogru olmasi adina.


    Bordo Hat : Hatali hat

    Sari hat : Dogru hat

    Kirmizi hat: Sadece yaris motosikletleri icin, trafige kapali ortamlarda uygulanir.

    1. numara girisi sembolize eder

    2. Apex i belirtir

    3. Cikisi belirtir.



    ben burdada eğer viraj çıkışı görünmüyorsa karşıdan viraja hatalı şeritten giren dallamanın altına girmemek için bordo çizgiyi takip ederim karşı şeridin çizgisine yaklaşmam bu türkiyede geçerli öldükten sonra haklı olman bir şey ifade etmez

  19. #19
    alfawings - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Triumph Tiger 1050 SE
    Alıntı zeda3000 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ogretmek meziyettir, o meziyet bende hic olmadi oldugunu dahi idaa etmedim. Kendi esime bile motor surmeyi ogretmekte zorlandim.

    Halbuki 3 sene GM de calisirken Subaru ve Chevroletin pilot bolge, suruculugunu yapmis , bir cok egitim almis ve birincilikleri olan biri olmama ragmen bildigimi aktarmak ta cok titiz oldugumdan bunu beceremiyorum.

    Ingilterede cizilmis bir goruntudur, ve acikcasi sizin de bildiginiz gibi trafigin yonunun hic bir onemi yoktur. Hic bir sebepten dolayi karsi seride gecemezsiniz, yolun ortasindaki cizgi kaldirim anlamina geliyor. O yuzden arabanin sagdan yada soldan gecmesinin bir onemi yok.

    Bu arada Triumph Rocketi Ispanyada test etmistim, cok begeneceksiniz.
    Siz çizgi kalitesini vurgulamak için bu grafiği sunmuşsunuz. Yolun ortasındaki çizgi kaldırım anlamına geliyorsa onu bilemem ama ben esasen alakasızlığın bir örneği olsun diye o tarafa çektim işte. Benim vurgulamak istediğimde üç ref. noktası idi ki burada da hemen hemen aynı yerde duruyorlar.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 05:03 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 04:51 ----------

    Alıntı alfawings adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Siz çizgi kalitesini vurgulamak için bu grafiği sunmuşsunuz. Yolun ortasındaki çizgi kaldırım anlamına geliyorsa onu bilemem ama ben esasen alakasızlığın bir örneği olsun diye o tarafa çektim işte. Benim vurgulamak istediğimde üç ref. noktası idi ki burada da hemen hemen aynı yerde duruyorlar.
    Bu arada Necati nin verdiği hat kapalı dönüşlerde uygundur. Tabi bu tür dönemeçlerde hızda düşük olur.
    Karanlığa küfür edeceğinize kalkıp bir mum yakın. Konfiçyüs.
    alfamotosiklet.blogspot.com

  20. #20
    draggy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Dragstar 650
    Şimdi eğer hızlı alacaksak virajı, sizin dediğiniz gibi dönmek bariyerlere girmemek için mi? Virajları benim gibi maximum 60 la giren biri için bariyerlere 1,5 mt mesafe vererek eşit arlaıkta dönmenin sakıncası olabilir mi?
    İkinci el Dragstar alacaksanız bknz: http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/44545-yamaha-dragstar-xvs-650-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-12.html#post2100035


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)