Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Anket: Hangi model daha iyi ?

Katılımcı sayısı
28. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
  • 150 MASH

    19 67.86%
  • 150 ZC

    9 32.14%
3. sayfa BirinciBirinci 123

150 Zc Vs 150 Mash

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #41

    Üyelik
    16 Temmuz 2009
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    Mobilet :)
    Dostum bence kanuni ronny e de bi bak derim önden suzuki gsxr gibi duruyo namussuz


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42

    Üyelik
    02 Aralık 2010
    Şehir
    Fatih
    Motosikleti
    150 ZC veya 150 MASH
    baktım kırmızı bir şey hacı abi bu :D



    KDV ve ÖTV Dahil Fiyatı: 2.331 TL
    Oğuzhan SERT

  3. #43
    Alper Kaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 600 FA (2011) Honda CBR 500R (2014)
    6300km bi zc kullanıcısı olarak kronik ağır hatalrı var diyenlere katılmıyorum onlar motor ucuz çin malı diye çok hor kulanıyorlar 2009 yılında aldığım motorumdan son derece memlunum hiç sorun çıkarmadı bu parayı fazlasıyla hakediyor bana inan o rsimde güzel çıkmamış yakından görsen mash tan çok daha yakışıklı ve oturaklı
    bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...

  4. #44

    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    mondial 150 zc
    önde yazıyo 150 zc nin kocaman abs diye ancak bi işe yaradığını sanmıyorum

  5. #45
    Burakxy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Eylül 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Sym XS125K
    Mondial alma, Çin malı alma, alacağım mı diyorsun... O halde kendin edersin. Kendin bulursun... Bu cümleleri sarfeden ben 4 sene Mondial 125Mt kullandım. 125Mt sorunsuz bilinir birde.. 10.000km'den sonra başlar sorunlar, teller kopabilir.. Varyatör sistemi değişecektir bu zaten Allah'ın emridir. Zamanla egsoz paslanır her sezon değiştirirsin. Ve 15.000km civarı piston ister(Bu daha erkende olabilir, ben iyi kullandım da bu km'yi gördü) Piston değişir, egzantrik zinciri ister, olmadı mı külbürütör ister. İster Allah ister... yolda kalırsın en boktan sebeblerden. Bujinin ucu kurum tutar ateşlemez motorun yolda kalır. 6.000 km gitmesi gereken varyatör kayışı 3.000 km'ye gelmeden kopar. Yolda kalırsın. Vs.Vs...(4 sene sonunda değişmeyen parçası var mı diye sor? Birde neden bindin be adam de... Bindim çünkü parçaları ucuzdu motordan vazgeçemedim ve yeni motor alcak param yoktu..)

  6. #46
    emreakyol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Eylül 2007
    Şehir
    İstanbul Tuzla
    Motosikleti
    ---waiting---
    öncelikle bende zc kullanıcısı olarak sana söyle soylim motora nasıl davranırsan sorunlarda ona göre çıkar en küçük örnek verim sana ben motoru arkadaşımlara beraber almıştım o mondial 151 rs aldı ben zc benim motor 2009 model olmasına rahmen 20.000kmde ve bugune kadar periyodik bakım haricinde bir aksilikle karşılaşmadım fakat arkadaşım daha 5000kmde krank çıkardı. sonuç olarak sen motora bakarsan motorda sana bakar fakat diğer arkadaşlarında dediği gibi sonuçta alet çin malı ve hassaslar onun için sen adam akıllı sürersen aklına hiç bişey takılmasın eğer 150zc topiğinede bakarsan benim motorumu detaylarıyla tanımış olursun


    REKLAM ALANI
3. sayfa BirinciBirinci 123

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)