Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
4. sayfa BirinciBirinci ... 2345 SonuncuSonuncu

Fazer' ıma Lpg ?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #61
    anılyuksel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Temmuz 2007
    Şehir
    izmit/kandıra/cebeci
    Motosikleti
    Bianchi Falcon 125 (2006) Hyosung MS3 250 (2010)
    arka çantaya sadece çantanın içine koyarak olmaz, yani olur da sağlıklı olmaz yolda görmüşsünüzdür tehlikeli madde taşıyan tırların tanklarının etrafında koruma olur aynen o şekilde koruma demiri yapılmalı ve demir direk şaseye yani çanta bağlantı demirine sabitlenmeliki herhangi bir kaza durumunda motor takla filan atarsa yapacağınız koruyucu demir tankı korusun ve tabi motordan da kopmaması gerekir, teknik olarakta şahsi fikrimdir sonuç itibari ile fazer atmosferik bir motor bugün turbo beslemeli araçlara bile LPG takıldığını varsayarsak fazere takmak için hiçbir engel yok bide demişsiniz çekişten düşermi son hızı azalırmı tabiki azalır ama çok değişmez 2 kişi binmiş gibi olur onunda pek bir fark yarattığını düşünmüyorum ve tek bir düğme ile 5-6 saniye içinde benzine geçiyor motor ki ihtiyaç duyacağınız zannetmiyorum hemen benzine alıp çekişi arttırabilirsiniz
    Bianchi Falcon 125 41 N 3103
    Hyosung MS3 250 35 AP 4831
    Yeni bir gün, yeni bir savaş . . .


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #62

    Üyelik
    14 Mayıs 2008
    LPG tankı basınçlı kaplar statüsünde olup 67.5 Bar patlama ve dış etkenlere dayanımlı olarak yapılırlar. Genellikle bu tanklar; 3-4 mm kalınlığında özel saçlardan imal edilirler. Ayrıca saclar özel kaynak sistemiyle birleştirilir ve kaynaklar röntgen ışınlarıyla kontrol edilirler.

    Silindirik ve stepne olmak üzere iki çeşit LPG yakıt tankı vardır. Tanklar son derece sağlam çarpmalara karşı esnek malzemelerden yapılmışlardır. Tankların çarpma sonucunda yırtılması ve patlaması söz konusu değildi.

    LPG tankları ECER67-01 satandartlarında olmalıdır. LPG tankları imal tarihinden itibaren 10 yıldan fazla kullanılmazlar. LPG tankın binek araçlarda bagaj bölümüne, kendi orjinal sehpası üzerine montajı yapılmaktadır. Ayrıca tank en az iki adet orjinal bağlama karşı sıkı sıkıya gerdirilerek bağlanmalıdır.

    LPG tankın bağlama kayışları mutlaka lastik kaplamalı olmalıdır. Lastik kaplamasız çelik bağlama kayışları tankın boyasının yıpranmasına ve korozyon sonucu ise tank ömrünün azalmasına neden olmaktadır.

    LPG tankları; dış etkilerinden korunması için epoksi boya ile boyanmaktadır. tanktan sürekli LPG çekişi nedeni ile tank dış yüzeyinde terleme ve nemlenme meydana gelir. Tank boyası herhangi bir nedenden dolayı bozulmuş veya yıpranmış ise tankın bu bölümlerinde korozyon oluşur. Bu korozyon zamanla tankın delinmesine neden olabilir. Bunun önlenmesi için tankın yıpranan boyaları temizlenerek bu bölgelerin yeniden epoksi boya ile boyanması sağlanmalıdır.

    Aracın hareketli olması nedeni ile LPG tankı hergün sayısız titreşime maruz kalır. Bunun sonucu tankı sabitleyen kayışlarda gevşemeler meydana gelir. Bağlama kayışlarının gevşemesi sonucu LPG tankı hareket ederek bağlantı ayarlarının bozulmasına neden olur. Bu durum ise LPG tankı üzerinde bulunan multivalfin çalışma açısının bozulmasına ve bakır borularının zorlanarak kırılmasına neden olur. Bu nedenle LPG tankı bağlama kayışları sık sık kontrol edilmeli, gevşeyen kayışlar gerdirilerek tank sabit duruma getirilmelidir. Eğer bağlantı kayışlarının gevşemesi sonucu LPG tankı yerinden hareket etmiş ise mutlaka yetkili LPG servisine gidilerek tankın multivalf montaj açısına uygun olarak yerine sabitleme işleminin yaptırılması gereklidir.
    http://www.emkarlpg.com/forum/index.php?topic=7

  3. #63
    GÖЯKEM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Kasım 2010
    Şehir
    İzmir/Karşıyaka
    Motosikleti
    Gt250R bekliyoRR..
    Fazer'e Yazık Edersiniz Derim
    BYZ ARABALI ÇOCUK...

  4. #64
    extrem_015 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2010
    Şehir
    ☺ ßƲRĐƲR ☻
    Motosikleti
    EŞŞİZ TR'DE TEK CBR600F PC35 4 CİĞERLİ EŞEK ARISI
    Alıntı korkut 250 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yok hocam arka çantaya takacağım
    tamam aynı hesap, kazada bence çok tehlikeli olur ha yan ha arka hepsi darbe alır.

  5. #65

    Üyelik
    27 Mayıs 2010
    Motosikleti
    HusaberG Sf650
    bizim eniştenin 308'ine taktık sıralı sistemi...
    araç arızalandı yaptıracak adam bulamıyoruz..
    yetkili servise götürüyoruz bizim gazlı arabamız yok diye bakmıyor..
    özel servisler anlayamıyor yetkiliye gitmesi lazım diyor...
    al başına dert...
    sağlıklı değil gibime geliyor..
    karar sizin elbet ki...

  6. #66
    askon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Şubat 2009
    Şehir
    istanbul-gaziosman paşa
    Motosikleti
    pıoneer 200cc 2007
    ya ne desemki gecenlerde oto pazarında şroke bır arazı aracında satıcı arka kapıyı acmış içinde dev lpg. tüpü var bayağı garıpsemıştım .ya ekonomı yapacaksan şroke aracla işin ne valla korkutum belki beğenmeyeceksın ama dostıun olarak bence edeceğin masrafa gıt ufak bır motor al fazerın öyle orjınal halıyle kalsın derım

  7. #67
    motorcu48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2007
    Şehir
    marmaris ve muğla
    Motosikleti
    İNAZUMA keyfiii :DD
    adamın biri geçen gazetede joyride evoya tup taktırmış full deposu 16 tlye doluyorken 200 km yol yapıyormuş olmasına olur.hocam yalnız cekiş konusunda düşme olmazmı ya sorulurmu bu!neyseki motorunun beygiri çok nasıl olsa foruma bayadır girmiyodum motorun hayırlı olsun eskiden tanıyom seni:d
    Mustafa Kemal Atatürk

  8. #68
    Sinan Aksu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2009
    Motosikleti
    DL1000-Nmax155
    Alıntı askon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ya ne desemki gecenlerde oto pazarında şroke bır arazı aracında satıcı arka kapıyı acmış içinde dev lpg. tüpü var bayağı garıpsemıştım .ya ekonomı yapacaksan şroke aracla işin ne valla korkutum belki beğenmeyeceksın ama dostıun olarak bence edeceğin masrafa gıt ufak bır motor al fazerın öyle orjınal halıyle kalsın derım
    Cherooke bişey degil sinan abi, elin oglu ferrari'ye lpg takiyor, sende birde buna bak

    http://www.itusozluk.com/goster.php/...isteyen+t%FCrk
    İç sesim dışardan duyulsa beni kurşuna dizersiniz..

  9. #69
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var
    Hacım ne LPG'si yav..
    Bastır gitsin gaza..LPG ile ne işin olur senin
    Ziyan etme motoru..

  10. #70
    teknikhoca - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Kasım 2006
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Mondial 150 ZAT
    İyi geceler dilerim...
    LPG konusunda çok şey yazıldı çizildi. Gerek güvenliği gerekse performansı eleştirildi yada beğenildi. Ama ncelikle kabullenilmesi gereken şey, LPG fakir tercihi değildir. LPG'de bir tür petrol yakıtıdır ve hemen her araçta tercih edilebilir. Ucuz olması, kullandığınız aracın da ucuz olmasını gerektirmez. Jeep, yarış arabası ekonomik bir şehir aracı yada motosiklet...farketmez. Yeterki güvenli ve kurallara uygun şekilde kullanılsın. Zira, LPG diğer petrol ürünlerine göre hem daha temiz hem daha performanslı hemde daha ucuzdur. LPG ile ilgili birkaç detay;
    1- LPG benzine göre daha az enerji üretir neden?....
    http://www.eie.gov.tr/turkce/en_tasa...uetm/ts13.html
    Yukarıdaki linke bakıldığında LPG ve diğer yakıtların yanma sonundaki elde ettikleri ısı değerleri verilmektedir. Burada LPG'nin 1 litresinin yanması sonunda 6400 iken, Benzinin ise 8400 dür. Bunun sebebi ise, LPG'nin yoğunluğun düşük olmasındandır. Aslında yakıtlarda verim litre olarak değil, kütle yani kg olarak hesaplanır. 1litre benzinin ağırlığı 1.2 litre LPG'ye eş değerdir ve siz 1.2 litre LPG yakarak ancak 1 litre benzine eş değer ısı üretirsiniz. Bu nedenle eğer lpg ayarları düzgün yapılmaz ise, LPGli aracın performansı düşük olacaktır. Bunun sebebi kalorifik değeri değil, kütlesidir.
    2- LPG pahalı araca takılmaz?
    Bildiğimiz üzere uçaklar da çakmak gazı vari basit ve ucuz bir yakıt kullanmaktadır. Tirilyonluk uçaklarda böylesi basit bir yakıt kullanmalarının gereği elbette işi ekonomik hale getirmektir. Zira koca ucaklarda 97 oktan benzin pek ala kullanılabilir. Ancak ucak üreticileri neden daha ucuzu ve zararsızı varken pahalı bir yakıtı terih etinler ki? Aynı şeyler kara taşıtları içinde geçerlidir. Siz yüzmilyarlık bir aracı sırf ekonomik olsun diye diesel almıyor musunuz? Yani 100 milyarlık bir jeep'e bineceğim ve gidip ekonomik olsun diye diesel alacağım. Bu motosiklete lpg takmakla aynı şeydir. LPG güvenli ve temiz bir yakıttır ve ister motosiklette isterse yarış arabasında kullanılabilir.

    Şimdi....işin tek zor kısımı sistemin takılmasında. Eğer topcase içerisine yeterince güvenli bir tank bulursanız, ilk aşamadaki problem hallolur. Sıcaktan korkmayın. Zira tankı tam doldurmanızı önleyen bir supap sistemi vardır. Bu nedenle genelde tanklar %20'si boş kalacak şekilde doldururlur. Ayrıca düşme v.s gibi kazalarda eğer tank yeterince güvenli ise, korkulacak bir şey olacağını düşünmüyorum. Zira mahalle aralarında tüp satan kamyonlar hatırlarsanız, tüpler kasada hoplaya zıplaya sağa sola çarpa çarpa gider gelirler. Ayrıca, LPG tüpünün dolusu değil boşu tehlikelidir.

    İyi araştırırsanız sanırım sıralı sistemin aracınıza uygulanması mümkün. Ama iki silindirli bir araca göre ECU imal ettiler mi bilmiyorum. Firmalara danışmak gerekir. Ondan sonraki prosedür zaten otomobil motoru ile aynı. Ayrıca, LPG'nin oktan sayısının daha yüksek olması neticesinde, özellikle yüksek devirlerde daha yüksek performans alacaksınız. Tek dikkat edilmesi gereken şey, özellikle püskürtme süresinin benzin ile arasında 1.2 kat fazla olasıdır.

    Birde, depo ile tüp beyni arasında biraz daha kalın bakır boru kullanılırsa, sorunsuzca binebileceğinize eminim. Eski nesil karbüratörlü tiplerden taktırmayın. ARacınızda hem performans alamazsınız hemde tüketim değerleriniz benzine yakın olur.
    Jawa 350 TS...Asya 125 T

  11. #71
    remzi_39 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Kasım 2009
    Şehir
    büyük bir köy
    Motosikleti
    Var
    Korkut cum böyle seyler iyi hesaplamak gerekir...
    Motora LPG taktirmak nekadar tutuyor mesela..
    Bu LPG takma olayina harcadigin parayi kac KM gezince cikarican bunuda hesaplaman gerek..
    Bu harcadigin parayi cikartmak icin birkac sene motor tepesinde olacaksan hic bulasma derim..
    Olayin tehlikesine hic deginmiycem...
    Hayatin icin bir saniyeni harca.
    Hayatini bir saniye icin harcama.

  12. #72
    Alper41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ağustos 2009
    Şehir
    Motoru Karamürselde Kendisi İstanbulda
    Motosikleti
    Kawasaki EN500
    Fazer'a yakışmaz bence , dediğiniz gibi hafta sonları uzun yol vs. de Fazer kullanıp , işe gidip gelmek için ise İnnova gibi az yakan bi motosiklet tercih edebilirsiniz.
    Fikirlere Kurşun İşlemez .

  13. #73
    bugay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Kasım 2009
    Şehir
    istanbul
    Bence asıl güvenlik sorunu olası bi önden çarpma anında top case'deki lpg tankının yerinden fırlayarak belimizi kırması olacaktır. Daha aşağıda bi ye ve ya benzin tankını çıkarıp içine falan bi yere takılsa daha güvenli olur diye düşünüyorum. Bi de yan çantalara takılı fotolar var bunlar motorun dengesini bozacaktır heralde.

  14. #74
    ahmetnr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ocak 2006
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    BMW F650 GS DAKAR '06
    Alıntı teknikhoca adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İyi geceler dilerim...
    LPG konusunda çok şey yazıldı çizildi. Gerek güvenliği gerekse performansı eleştirildi yada beğenildi. Ama ncelikle kabullenilmesi gereken şey, LPG fakir tercihi değildir. LPG'de bir tür petrol yakıtıdır ve hemen her araçta tercih edilebilir. Ucuz olması, kullandığınız aracın da ucuz olmasını gerektirmez. Jeep, yarış arabası ekonomik bir şehir aracı yada motosiklet...farketmez. Yeterki güvenli ve kurallara uygun şekilde kullanılsın. Zira, LPG diğer petrol ürünlerine göre hem daha temiz hem daha performanslı hemde daha ucuzdur. LPG ile ilgili birkaç detay;
    1- LPG benzine göre daha az enerji üretir neden?....
    http://www.eie.gov.tr/turkce/en_tasa...uetm/ts13.html
    Yukarıdaki linke bakıldığında LPG ve diğer yakıtların yanma sonundaki elde ettikleri ısı değerleri verilmektedir. Burada LPG'nin 1 litresinin yanması sonunda 6400 iken, Benzinin ise 8400 dür. Bunun sebebi ise, LPG'nin yoğunluğun düşük olmasındandır. Aslında yakıtlarda verim litre olarak değil, kütle yani kg olarak hesaplanır. 1litre benzinin ağırlığı 1.2 litre LPG'ye eş değerdir ve siz 1.2 litre LPG yakarak ancak 1 litre benzine eş değer ısı üretirsiniz. Bu nedenle eğer lpg ayarları düzgün yapılmaz ise, LPGli aracın performansı düşük olacaktır. Bunun sebebi kalorifik değeri değil, kütlesidir.
    2- LPG pahalı araca takılmaz?
    Bildiğimiz üzere uçaklar da çakmak gazı vari basit ve ucuz bir yakıt kullanmaktadır. Tirilyonluk uçaklarda böylesi basit bir yakıt kullanmalarının gereği elbette işi ekonomik hale getirmektir. Zira koca ucaklarda 97 oktan benzin pek ala kullanılabilir. Ancak ucak üreticileri neden daha ucuzu ve zararsızı varken pahalı bir yakıtı terih etinler ki? Aynı şeyler kara taşıtları içinde geçerlidir. Siz yüzmilyarlık bir aracı sırf ekonomik olsun diye diesel almıyor musunuz? Yani 100 milyarlık bir jeep'e bineceğim ve gidip ekonomik olsun diye diesel alacağım. Bu motosiklete lpg takmakla aynı şeydir. LPG güvenli ve temiz bir yakıttır ve ister motosiklette isterse yarış arabasında kullanılabilir.

    Şimdi....işin tek zor kısımı sistemin takılmasında. Eğer topcase içerisine yeterince güvenli bir tank bulursanız, ilk aşamadaki problem hallolur. Sıcaktan korkmayın. Zira tankı tam doldurmanızı önleyen bir supap sistemi vardır. Bu nedenle genelde tanklar %20'si boş kalacak şekilde doldururlur. Ayrıca düşme v.s gibi kazalarda eğer tank yeterince güvenli ise, korkulacak bir şey olacağını düşünmüyorum. Zira mahalle aralarında tüp satan kamyonlar hatırlarsanız, tüpler kasada hoplaya zıplaya sağa sola çarpa çarpa gider gelirler. Ayrıca, LPG tüpünün dolusu değil boşu tehlikelidir.

    İyi araştırırsanız sanırım sıralı sistemin aracınıza uygulanması mümkün. Ama iki silindirli bir araca göre ECU imal ettiler mi bilmiyorum. Firmalara danışmak gerekir. Ondan sonraki prosedür zaten otomobil motoru ile aynı. Ayrıca, LPG'nin oktan sayısının daha yüksek olması neticesinde, özellikle yüksek devirlerde daha yüksek performans alacaksınız. Tek dikkat edilmesi gereken şey, özellikle püskürtme süresinin benzin ile arasında 1.2 kat fazla olasıdır.

    Birde, depo ile tüp beyni arasında biraz daha kalın bakır boru kullanılırsa, sorunsuzca binebileceğinize eminim. Eski nesil karbüratörlü tiplerden taktırmayın. ARacınızda hem performans alamazsınız hemde tüketim değerleriniz benzine yakın olur.
    Selam Teknikhoca uzun zamandır görüşemedik öncelikle merhaba demek istiyorum.
    Konuyu çok güzel özetlemişsiniz bende Türkiye'de bu sistemin eksik olduğuna inananlardanım zira motosiklet ile gezmek gerçek bir keyif ancak piyasada dünyanın en iyi olduğuna bir şey diyemem ama en pahalı benzinle gezmek biraz gezme keyfini kaçırıyor bazı arkadaşlarımız motora binen benzini aramaz diye düşünceleri var bende motorum için benzini aramam ama bir ara yaptığım hesapta Amerika'da 5.2lt hacminde bir motora sahip jeep ile 100km yola harcan yakıt ücreti bizim ülkemizde 1.2lt hacme sahip küçük bir otomobilin 100km için tükettiği yakıt ücreti aynı olması bakın lt olarak değil ücret olarak konuşuyorum, durum böyle olunca da bizler alternatif yakıt sistemlerini aramak durumunda kalıyoruz selamlar inşallah arkadaşımız bu işte başarılı olur
    45km yol + 90km/h = 30dk. 45km yol 180km/h=15dk. kazancımız 15dk, peki kaybedeceklerimiz

  15. #75
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX
    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ganga sen dar gelirlisin...bu makina sana fazla bence...neden doğaya aykırı hareket ediyorsun...sana fazla bu cc...yapman gereken o düldülden kurtulmak...

    belli bir bütçeye sahipsen haddini de bileceksin...hacmini de...
    Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI

  16. #76
    satoyama - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2006
    Şehir
    avrupa yakası
    Motosikleti
    Gilera Runner / Aprilia Sr GT200
    Alıntı motorhocası adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kaplumbağa araçların da ruhsatına işlenemiyor.(birkaç il dışında) Sorun olmuyor söküp takmak basit ama sıralı sistem için manifoldu delmek gerekiyor birşey diyemem.
    neden hava soğutmalı olduğu içinmi ?
    zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz... ) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)

  17. #77

    Üyelik
    14 Mayıs 2008
    Sanırım mühendis planı çizmiyor çok masraflı olduğu için, örnek Ankara'da ruhsata işlenemiyor başka bir ilde mümkün olabiliyor.

  18. #78
    satoyama - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2006
    Şehir
    avrupa yakası
    Motosikleti
    Gilera Runner / Aprilia Sr GT200
    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ganga sen dar gelirlisin...bu makina sana fazla bence...neden doğaya aykırı hareket ediyorsun...sana fazla bu cc...yapman gereken o düldülden kurtulmak...

    belli bir bütçeye sahipsen haddini de bileceksin...hacmini de...
    ee cub a commutere biner gibi her gün işe giderken fazer a binilmez zaten ama haftada ayda bir gezi için lpg ye gerek yok zaten 7-8 bin rpm den sonra lpg o silindirlere yetecekmi onu ayarlamak zor iş
    zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz... ) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)

  19. #79

    Üyelik
    12 Haziran 2009
    üst devirlerde hararet yapabilir. allah korusun motorun olduğu yerde değrildiğini düşün bir. depoya en ufak bir şey olsa patlayabilir. asıl tehlike bu gaz kaçırmadan değil bundan korkulmalı bence.

  20. #80
    GKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul-Hasanpaşa
    Motosikleti
    R1
    Tüketim tek avantajı iken bir sürüde dez avantajı olucak sana..
    Lpg aracımda kullanıyorum, gayette memnunum ama motosikletlerin bir çoğunda uzun vadede sıkıntı yaratacaktır.
    Sıkıntı ise; Fazer ın sübapları incetir şim boşukları sıfırdır, lpg nin ısıl değeri daha yüksek olduğu için malzeme sıcak altında marız kalıcak ve zamanla öncelikle sübap ayarlarını bozucak sonra sübapları inceltmeye başliyacak
    Bu durumda birincil sıkıntı basit ayarlarla çözülebilickken 2. sıkıntıda ise üst kapağın sökülüp sübaların ayarlanması grekicek.
    Nitekim yüksek devirlerde çalışan bir makina olduğu için sübap lastikleri hem küçük hemde milimetrik boşluklarda kaşırabilecek bir yapıya sahiptir, yanma odasında aşırı ısınan sübap lastiğinin içinde hareket ettikçe onu da deforme edicektir.
    Sonuçta üreticinin malzeme mukavetini benzin patlamasında ortaya çıkan ısıya göre yaptığı aşikar.
    Sübap lastiğinin aşınması motorun yağ eksiltmesi/yakmasına sebep olucaktır. Ki istanbul gibi sürekli trafik karmaşasında boğulan bir şehirde olduğunu düşünürsek, motosikletinin 100 derecelerde yağının iice incelip sübaplarını ne kadar korumasız bırakacağı malum..
    He bu işin çözümü yokmu, tabiki onuda yaptı italyan üreticiler..
    Extra yağlama sisteleri geliştirdiler, motorlara uygulanırmı blimiyorum incelemedim.
    Ama işin özüne geldiğinde yasal olmayan bir sistem, büyük bir risk faktörü ve 2500 lira civarında (yağlama sistemi yapılabilse) bir maliyet..
    Aşşa yukarı 30.000 km sonra kedini ekarte edebilir ancak..
    Şimdi otur kendin düşün, ne kadar mantıklı?
    GKN MOTORS


    REKLAM ALANI
4. sayfa BirinciBirinci ... 2345 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)