Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

gv 250 doğru kararmı ?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    Sinan Er - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2006
    Şehir
    Türkmenistan
    Motosikleti
    BMW F650 GS
    Hyosun 250 cc serisi gerçekten muhteşemdir. Gv 250 yi 20.000 km Gt 250 yi 33.000 km kullandım. Bu forumda da defalarca yazdım. İki kişi dağ bayır tepe orman yağmur çamur yaz kış her tür şartta ve uzun yolda defalarca kullandım. Bir kez olsun yolda kalırım endişesi duymadım. Çünkü hiç bozulmadı. Tek yaptığım zamnında bakımını yapmak. Yeri geldi agresifde kullandım sert de kullandım öyle cok da nazik bir motor değil parasında göre inan çok çok iyi bir motor. Performansına gelince zaten hyoddan daha hızlı 250 cc naked yada cruiser motor yok bas basabildiğin kadar. 2 kişi 130-150 ortalama hızda depo boşalana kadar gidebilirsin. ( 2 hyo 2şer kişi ful dolu şekilde hiç durmadan antalyaya gidip döndük ) Çok daha fazla övgüyü hakettiğini inan bana kullandıkca anlayacaksın. Özelliklede başka motorlara bindikce.
    Kuş olup uçmak isterken uzaklara, Ağaç olup kök salıyorum buralarda.........


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    05 Aralık 2009
    Şehir
    adapazarı
    Motosikleti
    hyosung gv250
    arkadaşlar hepinize çok teşekkür ederim amacım kullananların tecrübelerinden faydalanmaktı istediğimi fazlasıyla aldım sanırım doğru tercih yapmışım kafamda ksinleşti hyo alacam ama mevsim gereği biraz daha bekliyecem heralde maddi durumlarda yeterince olgunlaşır ozamana kadar zaten tekrar teşekkür ederim..

  3. #23
    mayildiz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mart 2010
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yamaha Xmax 250 abs
    Alıntı mosfet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar hepinize çok teşekkür ederim amacım kullananların tecrübelerinden faydalanmaktı istediğimi fazlasıyla aldım sanırım doğru tercih yapmışım kafamda ksinleşti hyo alacam ama mevsim gereği biraz daha bekliyecem heralde maddi durumlarda yeterince olgunlaşır ozamana kadar zaten tekrar teşekkür ederim..
    3 hafta önce tanıdığım birinden GV250 aldım.

    Eksiler:
    Boşa geçmesi gerçekten zor oluyor. Ben motorun debriyajı değişince düzeleceğini umuyorum 1. vitesten boşa geçmiyor, 2'den yavaşca basınca boşa geliyor.
    - Tarzı çok klasik daha spor bir görüntüsü olmasını isterdim.

    Artılar:
    - İri kaslı bir motor
    - Otobanda 145 km/h hıza çıktım Motorda ön cam ve kocaman yan çantalar var. Onlar da olmasa azalan rüzgar direnci ile 150 basardı herhalde. Çok fazla farklı motor kullanmadım ancak GV250'nin performansı, ara hızlanması, sollamalardaki kıvraklığı şimdilik bana yetti. Aslında gözüm GV650'de. Aynı kalite cc650 nasıl bişeydir acaba?

    - Alt devirlerdede canlı bir motor. 5. viteste 50 hatta 40 la bile gidersen gazı açman yeterli motor uzuyor. Eğerki 7.000-8.000 devir aralığında kullanırsan adeta coşuyor. Ok gibi fırlıyor. 60-70 km hızdan 120 lere çabucak çıkması etkileyici oluyor. Ben yaptığımda yüzümde kocaman bir gülümseme vardı.

    Eski ve halen satmadığım sevgili ilk motorum YBR125 kullanıcısıyım. GV250'nin titreşim seviyesi YBR den az. YBR 90-100'e gelince elciklerde çok ince ve tiz bir titreşim yapıyordu. Uzun yola gidince parmak uçlarında karıncalanma oluyordu. GV250de alt devirlerde titreşim yok, ani hızlanmalarda ayaklıklarda titreşim hissediyorsunuz ancak motor ivmelenmeyi kestiğinde titreşimde kayboluyor. Daha ayrıntı vermek gerekirse, 40 km/h hızla giderken vites düşürüp ani hızlanmak istersen gaza basınca ayaklıklarda titreşim oluyor, ama sürekli değil, baskı azalınca titreşimde kayboluyor. Ancak hiç rahatsız edici bir durum yaşamadım, titreşim seviyesi el yada ayaklarda karıncalanmaya sebep olmadı.


    250 lik regal kullandım çamaşır kurutma makinesi gibiydi 5 dakka bindim kendimden geçtim. indigimde heryerim zıngırdıyordu.

    - Bakım giderleri düşük. yağ kapasitesi yaklaşık 1.5 litre, ayda bir bile değiştirebilirsin.

    - Yakıt tüketimi YBR den %40 kadar fazla, YBR 100 km'de 2.5 litre yakardı. GV 250 3,5 litre falan yakıyor.

    - Fren kabiliyeti bana yeterli gibi geldi.
    Haksızlığın önünde eğilmeyin, hakkınızla beraber şerefinizi de kaybedersiniz.

  4. #24
    Otoburkaplan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Nisan 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Mobilette > Titan > GV650 > VERSYS > F650 CS
    Eğer yağında bir sıkıntı yoksa 1'den boşa daha kolay almak için motorun yaklaşık 3000 devirlerde dönmesi gerekli..

    Hafif gaz vererek dene
    Ever tried, ever failed..No matter, try again, fail again, fail better

  5. #25
    mayildiz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mart 2010
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yamaha Xmax 250 abs
    Alıntı Otoburkaplan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eğer yağında bir sıkıntı yoksa 1'den boşa daha kolay almak için motorun yaklaşık 3000 devirlerde dönmesi gerekli..

    Hafif gaz vererek dene
    Denerim. Aslında bi bakıma götürücem havalar buz oldu motor 1 haftadır yatıyor.
    Haksızlığın önünde eğilmeyin, hakkınızla beraber şerefinizi de kaybedersiniz.

  6. #26

    Üyelik
    05 Aralık 2009
    Şehir
    adapazarı
    Motosikleti
    hyosung gv250
    Alıntı mayildiz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    3 hafta önce tanıdığım birinden GV250 aldım.

    Eksiler:
    Boşa geçmesi gerçekten zor oluyor. Ben motorun debriyajı değişince düzeleceğini umuyorum 1. vitesten boşa geçmiyor, 2'den yavaşca basınca boşa geliyor.
    - Tarzı çok klasik daha spor bir görüntüsü olmasını isterdim.

    Artılar:
    - İri kaslı bir motor
    - Otobanda 145 km/h hıza çıktım Motorda ön cam ve kocaman yan çantalar var. Onlar da olmasa azalan rüzgar direnci ile 150 basardı herhalde. Çok fazla farklı motor kullanmadım ancak GV250'nin performansı, ara hızlanması, sollamalardaki kıvraklığı şimdilik bana yetti. Aslında gözüm GV650'de. Aynı kalite cc650 nasıl bişeydir acaba?

    - Alt devirlerdede canlı bir motor. 5. viteste 50 hatta 40 la bile gidersen gazı açman yeterli motor uzuyor. Eğerki 7.000-8.000 devir aralığında kullanırsan adeta coşuyor. Ok gibi fırlıyor. 60-70 km hızdan 120 lere çabucak çıkması etkileyici oluyor. Ben yaptığımda yüzümde kocaman bir gülümseme vardı.

    Eski ve halen satmadığım sevgili ilk motorum YBR125 kullanıcısıyım. GV250'nin titreşim seviyesi YBR den az. YBR 90-100'e gelince elciklerde çok ince ve tiz bir titreşim yapıyordu. Uzun yola gidince parmak uçlarında karıncalanma oluyordu. GV250de alt devirlerde titreşim yok, ani hızlanmalarda ayaklıklarda titreşim hissediyorsunuz ancak motor ivmelenmeyi kestiğinde titreşimde kayboluyor. Daha ayrıntı vermek gerekirse, 40 km/h hızla giderken vites düşürüp ani hızlanmak istersen gaza basınca ayaklıklarda titreşim oluyor, ama sürekli değil, baskı azalınca titreşimde kayboluyor. Ancak hiç rahatsız edici bir durum yaşamadım, titreşim seviyesi el yada ayaklarda karıncalanmaya sebep olmadı.


    250 lik regal kullandım çamaşır kurutma makinesi gibiydi 5 dakka bindim kendimden geçtim. indigimde heryerim zıngırdıyordu.

    - Bakım giderleri düşük. yağ kapasitesi yaklaşık 1.5 litre, ayda bir bile değiştirebilirsin.

    - Yakıt tüketimi YBR den %40 kadar fazla, YBR 100 km'de 2.5 litre yakardı. GV 250 3,5 litre falan yakıyor.

    - Fren kabiliyeti bana yeterli gibi geldi.
    ayrıntılı bilgi vermişin çok ii etmişin kardeş bunların hepsini bilmem ii oluyo motor hakkında tereddütüm kalmadı en kötü ihtimali düşünüyorum olurda parça lazım olursa rütin değişen parçalar dışında, nasıl kolay bulabilirmiyim adapazarında

  7. #27
    YÖRÜK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Temmuz 2008
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    BMW R1200 GS
    kardeş aradığın normal sarf maddeleri de olsa yedek parça da olsa elinin altında internet olduğu sürece problem yaşamazsın bu konularda..ben ülkemizde satılan fiyatlardan daha hesaplı olarak yurt dışından getirtiyorum..bu konuyu hiç kafana takma.kaldı ki hiç yapamazsan kuralkandan alırsın..
    SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!

  8. #28

    Üyelik
    05 Aralık 2009
    Şehir
    adapazarı
    Motosikleti
    hyosung gv250
    Alıntı YÖRÜK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kardeş aradığın normal sarf maddeleri de olsa yedek parça da olsa elinin altında internet olduğu sürece problem yaşamazsın bu konularda..ben ülkemizde satılan fiyatlardan daha hesaplı olarak yurt dışından getirtiyorum..bu konuyu hiç kafana takma.kaldı ki hiç yapamazsan kuralkandan alırsın..

    ebay dan falanmı buluyon parçaları yoksa belli bi sitesi varmı sipariş edilen bu konuda bana bi yardımcı olursan sevinirim

  9. #29
    extrem_015 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2010
    Şehir
    ☺ ßƲRĐƲR ☻
    Motosikleti
    EŞŞİZ TR'DE TEK CBR600F PC35 4 CİĞERLİ EŞEK ARISI
    iyidir ....

  10. #30

    Üyelik
    08 Haziran 2010
    Şehir
    İstanbul - Kozyatağı
    Motosikleti
    CBR 600F
    Alıntı mosfet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ebay dan falanmı buluyon parçaları yoksa belli bi sitesi varmı sipariş edilen bu konuda bana bi yardımcı olursan sevinirim
    www.hyosungsource.com

  11. #31
    mayildiz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mart 2010
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yamaha Xmax 250 abs
    Alıntı Onyx250 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu siteye bende baktım. Türkiye satış fiyatlarını bilmiyorum ama sitedeki fiyatlar gerçekten makul gibi. Kargo ve gümrük bedeli ne kadar tutuyor bilen varmı?
    Haksızlığın önünde eğilmeyin, hakkınızla beraber şerefinizi de kaybedersiniz.

  12. #32
    Otoburkaplan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Nisan 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Mobilette > Titan > GV650 > VERSYS > F650 CS
    Belli bir ağırlığa kadar 30 civarı tutar kargo, onu aştıktan sonra yavaş yavaş artmaya başlar...
    Ever tried, ever failed..No matter, try again, fail again, fail better

  13. #33
    omersirin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mart 2007
    Motosikleti
    Gara Yılan, Nam-ı Diğer Bandit 650 SA ve F 800 S
    Ben bir kez kullandım, beğendim..250 cclikler arasnda en hızlı ve konforlu olduğunu tecrübe ettim.Bayii desteği nasıldır bilemem. Tek ve kesin tavisyem çinlilerden uzak durun. Zaten bütçeniz de yüksekmiş,ona göre bir makina alın.
    Türkiye köylüsü çalışkandır ve kafasının değerini bilir! Rüya dediğin şey de bizden oluşur işte / Ve minicik ömrümüzü yine bir uyku noktalar. (We are such stuff. As dreams are made on; and our little life. Is rounded with a sleep)

  14. #34
    Yasoe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Nisan 2005
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Kawasaki EN500
    Selamlar,

    Hatırlarsan beraber bir Kerpe- Kefken turu yapmıştık, ben gruba İzmitten katılmıştım, kırmızı bir GV 250'im vardı.

    Ben motorumu ihtiyaçtan sattım ancak çok memnundum motordan.
    Öncelikle duruşu diğer 250 cc lere göre çok daha güzel. Ayrıca 29 beygirlik motoru GT 250 dekiyle aynı motor ve baya atik (bir cruiser için).
    Parça kalitesi de gayet güzel.

    Gelelim parça sorununa,
    Yörük'ün de dediği gibi yurt dışından parça getirmek kolay. Forumda GV 250 bilgi paylaşımı başlığını incelersen, bu siteyi ben bulmuş, site yöneticileriyle bağlantıya geçmiş ve arkadaşlarla paylaşmıştım. Sonra birçok arkadaş sorun yaşamadan buradan parça getirtti. Kargo ücretini de sitede hemen görüyorsun.
    Ayrıca bu başlık altında motorun zincirinden elektrik aksamına, lastiğinden beynine her parçası ile ilgili bilgi bulabilirsin.

    Motorun eksilerine gelirsek;
    - 2007 model öncesinde ufak bir beyin problemi var. 3. viteste 5000 devir civarında 1-2 saniyelik bir gaz kesiyor sonra normale dönüyor. 140 TL ye değiştirebileceğin beyin ile bu sorunu çözersin ama beni hiiiiiçç rahatsız etmedi, değiştirmeye gerek görmedim.
    - Boşa alma problemi; aslında yazıyorum ama ben pek yaşamadım bu problemi. Gayet kolay boşa alabiliyordum motoru. Tabiki normal vites değiştirir gibi sert değil biraz daha hafif değiştirmek gerekiyor.

    Son söz olarak; bence gayet doğru bir seçim. Ben birkaç aylık araştırma sonunda almıştım motoru ve diğer tüm alternatifleri inceledim. Benim motoru görmüş geçende başka bir motorlu arkadaşım, emekli bir amcaymış şimdiki sahibi, (benden alan arkadaş sanırım hemen satmış, daha ehliyeti falan da yoktu zaten, sevmedi herhalde motor işini ) adam benden sonra 25-30.000 km yol yapmış motorla. Arkadaş motor hala pırıl pırıl dedi..

    Ben satarken tadı damağımda kaldı, korkuyorum şimdi kırmızı GV 250 gördüğümde bakmaya, benim motoru görürüm diye..

    İyi günler..

  15. #35

    Üyelik
    05 Aralık 2009
    Şehir
    adapazarı
    Motosikleti
    hyosung gv250
    Alıntı Yasoe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selamlar,

    Hatırlarsan beraber bir Kerpe- Kefken turu yapmıştık, ben gruba İzmitten katılmıştım, kırmızı bir GV 250'im vardı.

    Ben motorumu ihtiyaçtan sattım ancak çok memnundum motordan.
    Öncelikle duruşu diğer 250 cc lere göre çok daha güzel. Ayrıca 29 beygirlik motoru GT 250 dekiyle aynı motor ve baya atik (bir cruiser için).
    Parça kalitesi de gayet güzel.

    Gelelim parça sorununa,
    Yörük'ün de dediği gibi yurt dışından parça getirmek kolay. Forumda GV 250 bilgi paylaşımı başlığını incelersen, bu siteyi ben bulmuş, site yöneticileriyle bağlantıya geçmiş ve arkadaşlarla paylaşmıştım. Sonra birçok arkadaş sorun yaşamadan buradan parça getirtti. Kargo ücretini de sitede hemen görüyorsun.
    Ayrıca bu başlık altında motorun zincirinden elektrik aksamına, lastiğinden beynine her parçası ile ilgili bilgi bulabilirsin.

    Motorun eksilerine gelirsek;
    - 2007 model öncesinde ufak bir beyin problemi var. 3. viteste 5000 devir civarında 1-2 saniyelik bir gaz kesiyor sonra normale dönüyor. 140 TL ye değiştirebileceğin beyin ile bu sorunu çözersin ama beni hiiiiiçç rahatsız etmedi, değiştirmeye gerek görmedim.
    - Boşa alma problemi; aslında yazıyorum ama ben pek yaşamadım bu problemi. Gayet kolay boşa alabiliyordum motoru. Tabiki normal vites değiştirir gibi sert değil biraz daha hafif değiştirmek gerekiyor.

    Son söz olarak; bence gayet doğru bir seçim. Ben birkaç aylık araştırma sonunda almıştım motoru ve diğer tüm alternatifleri inceledim. Benim motoru görmüş geçende başka bir motorlu arkadaşım, emekli bir amcaymış şimdiki sahibi, (benden alan arkadaş sanırım hemen satmış, daha ehliyeti falan da yoktu zaten, sevmedi herhalde motor işini ) adam benden sonra 25-30.000 km yol yapmış motorla. Arkadaş motor hala pırıl pırıl dedi..

    Ben satarken tadı damağımda kaldı, korkuyorum şimdi kırmızı GV 250 gördüğümde bakmaya, benim motoru görürüm diye..

    İyi günler..
    hatırlamammı yasin abi senin motoru gördüğümde hasta oldum zaten hatırlarsan bendede jinlun vardı sattım onu çok problem çıkarmadı bana ve çok şey öğrendim o motor sayesinde bizim adapazarından fatih vardı onla birlikte gelmiştik hani geziye onla muhabbet ederken söledi satmışın motoru ama bi naked alma hevesin varmış öle sölemişti bana neyse verdiğin bilgiler için teşekkür ederim nasipse 2006-2007 model 10000km civarı araştırıyorum alacam 1-2 ay içersinde inşallah.. görüşmek üzere yine bi gezi falan ayarlayıp biraraya gelmek isterim seninle bide hakan abi vardı istanbuldan onuda unutmadım buarada oda iiydi

  16. #36
    Yasoe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Nisan 2005
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Kawasaki EN500
    Alıntı mosfet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hatırlamammı yasin abi senin motoru gördüğümde hasta oldum zaten hatırlarsan bendede jinlun vardı sattım onu çok problem çıkarmadı bana ve çok şey öğrendim o motor sayesinde bizim adapazarından fatih vardı onla birlikte gelmiştik hani geziye onla muhabbet ederken söledi satmışın motoru ama bi naked alma hevesin varmış öle sölemişti bana neyse verdiğin bilgiler için teşekkür ederim nasipse 2006-2007 model 10000km civarı araştırıyorum alacam 1-2 ay içersinde inşallah.. görüşmek üzere yine bi gezi falan ayarlayıp biraraya gelmek isterim seninle bide hakan abi vardı istanbuldan onuda unutmadım buarada oda iiydi
    İnşallah sen yeni GV ile bende inşallah transalp veya DL-650 ile beraber bir gezi yaparız..

  17. #37

    Üyelik
    18 Ocak 2010
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    keeway land cruiser
    gv 250 chopper değildir...o motorda chopper ruhu yok maalesef motor yapısından dolayı.ama karar senin

  18. #38
    Yasoe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Nisan 2005
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Kawasaki EN500
    Alıntı serknozkn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    gv 250 chopper değildir...o motorda chopper ruhu yok maalesef motor yapısından dolayı.ama karar senin
    Haklısın, Bence de,
    GV 250, cruiser ve chopper farkının anlaşılması için güzel bir örnek..

    Tabiki burada seri üretim motorlardan bahsediyorum, asıl chopper, seri üretim olmayan, "kesip biçilmiş" (chopper ın kelime anlamı) de yapılmış motorlara denir.

  19. #39
    bazen25 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Haziran 2006
    Motosikleti
    x evo 400
    42 bin km dir kullanıyorum, sanırım bi bu kadar daha gideceğim.

  20. #40

    Üyelik
    05 Aralık 2009
    Şehir
    adapazarı
    Motosikleti
    hyosung gv250
    arkadaşlar motoru aldım, hatta 1000 km yol yaptım yaklaşık bir ay oldu bursadan aldım bindim geldim jinlun dan inince eşşek ten inip ata binmiş gibi oldum yolda gazı açtım 130-140 dedim noluyo ya gaz kestim motorun yabanısıyım sakata gelmiyim beni fazlasıyla tatmin etti hız merakımda yok, amacım sollamada problem çıkarmasın rahat geçeyim sıyrılayım tam aradığım motor bundan sonraki tecrübelerimi ve hissettiklerimi gv 250 sayfasında parlaşayım hatta bu yazıyı olduğu gibi kopyalayım .yanlız nazar değdi 1 haftalıkken onuda söleyim deponun dibinde pislik varmış yedeğe alınca karbüratör tıkandı tekledi hatta motorcuma gittiğimde öndeki piston ateşlemiyomuş bujiler değişti temizlik falan bi ton iş neyse şimdi ii.havalarda bi ısınsa görüşmek üzere..


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)