3 hafta önce tanıdığım birinden GV250 aldım.
Eksiler:
Boşa geçmesi gerçekten zor oluyor. Ben motorun debriyajı değişince düzeleceğini umuyorum
1. vitesten boşa geçmiyor, 2'den yavaşca basınca boşa geliyor.
- Tarzı çok klasik daha spor bir görüntüsü olmasını isterdim.
Artılar:
- İri kaslı bir motor
- Otobanda 145 km/h hıza çıktım
Motorda ön cam ve kocaman yan çantalar var. Onlar da olmasa azalan rüzgar direnci ile 150 basardı herhalde. Çok fazla farklı motor kullanmadım ancak GV250'nin performansı, ara hızlanması, sollamalardaki kıvraklığı şimdilik bana yetti. Aslında gözüm GV650'de. Aynı kalite cc650 nasıl bişeydir acaba?
- Alt devirlerdede canlı bir motor. 5. viteste 50 hatta 40 la bile gidersen gazı açman yeterli motor uzuyor. Eğerki 7.000-8.000 devir aralığında kullanırsan adeta coşuyor. Ok gibi fırlıyor. 60-70 km hızdan 120 lere çabucak çıkması etkileyici oluyor. Ben yaptığımda yüzümde kocaman bir gülümseme vardı.
Eski ve halen satmadığım sevgili ilk motorum YBR125 kullanıcısıyım. GV250'nin titreşim seviyesi YBR den az. YBR 90-100'e gelince elciklerde çok ince ve tiz bir titreşim yapıyordu. Uzun yola gidince parmak uçlarında karıncalanma oluyordu. GV250de alt devirlerde titreşim yok, ani hızlanmalarda ayaklıklarda titreşim hissediyorsunuz ancak motor ivmelenmeyi kestiğinde titreşimde kayboluyor. Daha ayrıntı vermek gerekirse, 40 km/h hızla giderken vites düşürüp ani hızlanmak istersen gaza basınca ayaklıklarda titreşim oluyor, ama sürekli değil, baskı azalınca titreşimde kayboluyor. Ancak hiç rahatsız edici bir durum yaşamadım, titreşim seviyesi el yada ayaklarda karıncalanmaya sebep olmadı.
250 lik regal kullandım çamaşır kurutma makinesi gibiydi
5 dakka bindim kendimden geçtim.
indigimde heryerim zıngırdıyordu.
- Bakım giderleri düşük. yağ kapasitesi yaklaşık 1.5 litre, ayda bir bile değiştirebilirsin.
- Yakıt tüketimi YBR den %40 kadar fazla, YBR 100 km'de 2.5 litre yakardı. GV 250 3,5 litre falan yakıyor.
- Fren kabiliyeti bana yeterli gibi geldi.