versys nin olumsuz tarafı sanırım 8000 dev. de red line bölgesine yaklaşmaması, sanırım orada boşu boşuna duran bir 2000 devir daha var ve sadece öylesine duruyor (devir kesici)
versys nin olumsuz tarafı sanırım 8000 dev. de red line bölgesine yaklaşmaması, sanırım orada boşu boşuna duran bir 2000 devir daha var ve sadece öylesine duruyor (devir kesici)
kardeş sağolasın.ben şuan iskenderun'dayım.memleket antalya.ama anca tatillerde gidebiliyoruz memlekete.iskenderuna yeni çıktı tayinim.artık bundan sonra iskenderunda olacağım.bakalım hayırlısı..
bazen25 devir kesici nasıl olurda kırmızı çizgi olmadan 2 bin devirini yer motorun anlayamadım.devir kesiciler kırmızı çizgide devreye girmez mi?
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
saygı değer yörük üstadım iki modelde hemen hemen aynı özelliklere sahip.. illada 2 sinden biri dersen şahsi fikrim versys den yana.. amma velakin kesinlikle ve kesinlikle bu katagoride TRANSALP ve AFRİCA TWİN den ötesi yalan gibime geliyor.. tabi bu şahsi fikrim, saygılar hörmetler..
What goes around, Comes back arround...
Doğru yüz kişi yalanlasa da DOĞRUDUR.
Yanlış yüz kişi doğrulasa da YANLIŞTIR.
Dürüst olun DANSÖZLERİ kimse sevmez
otopsici teşekkür ederim arkadaşım.olmazsa iş yerindeki o doktor gelince tanışmaya çayını içmeye giderim.
internette bir tane ilan buldum versys için..
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...-kle-650/detay
bu motor nasıl km fazla mı sizce?
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
Tarzım çok basittir.....
Her zaman en kalitelisi ile memnun olurum
özer bir de bunu buldum..
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...32019275/detay
bu arada ikinci eli düşük gibi geldi bana biraz versys in..
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
Tarzım çok basittir.....
Her zaman en kalitelisi ile memnun olurum
ben de griyi tercih ederim tabiki ama sıfırı 20 bin civarı iken neden 3 yaşındaki motor-bir de donanımlı olmasına rağmen-bu kadar uygun fiyata satılıyor pek anlamış değilim.acaba kazası düşmesi mi varki?neyse..
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
işte bende farklı bir ilden motoru almak için yola çıkıp sonradan kötü süprizlerle karşılaşıp bir sürü masraf yapmak istemem.ilandaki adamlara mesaj attım bakalım ne diyecekler..
özer gerçekten yardımların ve ilgin için çok teşekkürler..
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
Tarzım çok basittir.....
Her zaman en kalitelisi ile memnun olurum
abi kawasakinin yüksek cc li motorlarının ikinci eli herzaman düşüktür satanların çoğu servis mağduru olduğundan kaynaklanıyor
dikkat et 250 cc motorunu satanlar neredeyse sıfır fiyatına ilan veriyor
arz ve talep meselesi
bak bende hyosung var 650 likleri 6-7-8 binliraya satılırken 250 liklerini satanlar hiç 5 binden aşağı düşmüyolar
yaf bide bana versys endurodan çok cadde motoru görünüyor dikkat ederseniz hiç öyle bi ofroad şekli yok motorda
Doğru yüz kişi yalanlasa da DOĞRUDUR.
Yanlış yüz kişi doğrulasa da YANLIŞTIR.
Dürüst olun DANSÖZLERİ kimse sevmez
özer,bende oğuz motordan alacaktım ilk motorumu ama nasip değilmiş.ama tatile her memlekete gidişimde fırsat buldukça uğruyorum motorlara bakmaya gidiyorum.
otopsici walla bana da garip geldi bu bahsettiğin durum.ama dediğin gibi arz talep meselesi galiba..şimdi tekrar kawasaki servislerine bakacağım.bakalım iskenderun'da varmı yada hatay'da..
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
Yörük Bey, versys için 3 lü çanta seti fiyatı baktınız mı? Pek yaygın olmadığı için aksesuarda sıkıntı çekmeyesiniz? Hem fiyet hem de bulunabilirlik açısından.
yağmurs bey baktım ama açıkcası bulamadım.o yüzden ikinci gösterdiğim ilanda üçlü çanta sistemi de var motorda..aklıma o yattı gibi ama otopsici nin dediği gibi enduro yapabilirmiyim ben bununla?yani tam enduro değil ama...
ya aslında toprak yollara girme isteğim olmasa tarzımı değiştirmeden aynı tarz 650 lik bir motor almak ama enduro bizim ülkemize en uygun motor gibi geliyor yol şartları göz önünde bulundurulduğu zaman özellikle..yani şöle asfaltta giderken "karşı tepede kale var ne acaba gidip baksam mı?" yada "yaw ileriki ormanlığın içinde çeşme ve gölet varmış ama yolu asfalt değilmiş" gibi durumlar hep oluyor ben bu yüzden enduroya geçiş yapmak istiyorum.şimdi bu durumda versys benim ihtiyacıma cevap verir mi?ben yabancı sitelerdeki videolardan gördüğüm kadarıyla böle toprak yollara giren var.ama ama ama ama hep bu ama'lar yüzünden çok kararsız kalıyorum.
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
duvarımda asılı KTM poster
motur dediğin sevilmek ister
herşey tek moturda? banada göster
akıl DL der, gönül versys der
fatih der ki motor gönül işidir
motorcu kafası dik bir kişidir
motorsuz geçen gün ömrün kışıdır
akıl DL der, gönül versys der
"laubalilikten hoşlanmam, ciddiyeti severim, disipline hayranım!.."
ya süper olmuş fatih arkadaş.valla beynine sağlık..tam bizlik olmuş teşekkürler..
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
Türkiye'de Kawasaki'nin ikinci elinde maalesef genel bir problem var. Örneğin Versys segmentinde bir motor almak niyetindeki çoğu insan Kawasaki'yi alternatif olarak görmüyor (henüz, zira Versys hala yeni bir model sayılır). Fakat her modelde de durum böyle değil. Z-Moto'nun kötü imajı tüketiciyi kendinden uzaklaştırmış ama bu kötü imaj supersport ve motocross'larda Kawasaki tutkusuna yenik düşebiliyor. Aynı şeyi Versys için de söylemek isterdim.
Bunun ardında yatan diğer önemli sebep ise Kawasaki'nin 125cc ve scooter pazarında olmaması (sadece Türkiye'de değil tüm dünyada). Zira bu iki küçük segment firmaların en çok kazancı elde ettiği segmentler, yani lokomotiflerdir. Böyle bir lokomotiften yoksun firmanın Türkiye'deki yatırımının zayıf olması, satış rakamlarının düşük olması, dolayısıyla ikinci elinin zayıf olması doğal. Buna bir de Z-Moto imajını ekleyince Kawasaki dışlanır olmuş memlekette.
Ben ER-6n'imi alırken elden kolay çıkarmak konusunu hiç takmadım çünkü bu motoru didik didik araştırmış. Kullanım tarzıma uygun olan, fiyat ve performansı en iyi motor olduğuna kanaat getirdim. Dolayısıyla alırken satmayı düşünerek almadım. Ayrıca ikinci el alıyordum ve değerinde satabileceğimi biliyordum. Güvendiğim bir servisim de vardı. Dolayısıyla servis konusunu da takmadım. Fakat parça konusu kafamı karıştırıyordu. Ama şu ana dek Z-Moto'ya değil, kendi güvendiğim serviste "Service Manual" eşliğinde bakımları yaptırdım. Hiç bir sarf parça sıkıntısı olmadı (yağ filtesi, buji, fren balataları). Hepsi her düzgün servisin stoğunda bulunan üniversal parçalar. Eğer ki modele özel parça ihtiyacınız olursa Ebay ve Yurtdışı siteleri imdata yetişiyor, hem de Türkiye fiyalatından daha ucuza. Orada da bulamazsanız Z-Moto ihtiyaç parçasını Hollanda'daki merkezden 2 günde getiriyor. Bunu da arkadan dokunan kamyonetin çizdiği arka stop ve kuyruk grenajını yaptırırken tecrübe ettim. Sigorta eksperi boya yerine değişim verdi. Parçalar DHL ile 2 günde geldi. Üstelik sadece çizik olduğu için hiç bir acelesi yoktu.
Hiç mi sıkıntı yok. Var tabii. Aksesuar almaya kalkarsanız motorunuza uygunu olanı yerli firmalardan bulmanız Suzuki'ye veya Honda'ya oranla daha zor olabiliyor. Ama orada da Ebay imdata yetişiyor, ve gene Türkiye fiyatından çok daha ucuza.
Aslında benim Kawasaki kullanırken tek sıkıntım "Neden Kawasaki abi?" diye soranlara derdimi anlatmak oluyor. Onun dışında ne motorumla ne de Z-Moto ile bir sıkıntım yok.
Bu yazıyı DL650 ile Versys karşılaştırması adına değil; sadece bir Kawasaki kullanıcısı olarak tecrübelerimi aktarmak, size fikir vermek adına yazdım. Mutlaka benden daha muzdarip (ya da daha memnun) Kawasaki ve Suzuki kullanıcıları vardır.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)