Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
3. sayfa BirinciBirinci 123

Motosiklet Kullanıcısı Virajda Neden Yatar?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #41

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Yarıçaptan dolayı demiyorum. Formül tekerleğin yere temas noktası için doğru ama başlık motosikletin devrilmesi ile ilgili olduğundan o kısmı açıklamıyor. Bu yüzden öyle dedim. Ben de derslerde bunları ve çok daha ilerisini ayrıntılı olarak gördüm.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    ylmzzz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Aralık 2005
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Kawasaki Z800
    onrbab arkadaşımın mesajı o. git ona söyle işte. ylmzzz yaklaştın filan demişin.

    ayrıca bu konunun babayiğitlikle ne ilgisi var anlamadım. edebiyat okuyanlar babayiğit olamaz illa müh. olacak
    Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredersin

  3. #43
    rEnE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ağustos 2005
    Şehir
    Denizli
    ylmzzz ne diyosun hoca yine
    Comfirmation Bias

  4. #44
    ylmzzz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Aralık 2005
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Kawasaki Z800
    Alıntı rEnE adlı üyeden alıntı
    ylmzzz ne diyosun hoca yine
    ne diyeyim yahu yarıçap kuvvet denge uğraşıp gidiyoruz. senden naber çoluk çocuk nasıl
    Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredersin

  5. #45
    rEnE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ağustos 2005
    Şehir
    Denizli
    eheh. Eyvallah iyi hepsi
    Comfirmation Bias

  6. #46
    Khutuck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Aralık 2005
    Şehir
    Yollarda...
    Motosikleti
    2.5 yıl akbil, sonra CuBuF150, şimdi Fazer, az KTM
    Yerlere yakından bakarak ıslak mı değil mi anlamak için yatmıyor muyduk

  7. #47
    kabil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Nisan 2005
    Şehir
    Istanbul-Bahçelievler ve B.çekmece
    Motosikleti
    Yok
    Alıntı Khutuck adlı üyeden alıntı
    Yerlere yakından bakarak ıslak mı değil mi anlamak için yatmıyor muyduk
    Aa hayır ne alakası var sende hiçbişey bilmiyomuşsun,
    sürtünme kuvvetini azaltıp motor daha az yaksın diye yatıyoruz.
    Yürürken bile dene bak daha az yorulduğunu göreceksin
    Four wheels good , two wheels better...

  8. #48
    rEnE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ağustos 2005
    Şehir
    Denizli
    Hoca odeil de Racingle yatmadan viraj dönebilen warmı onu bi söle sen ?
    Comfirmation Bias

  9. #49
    onrbab - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Aralık 2005
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    eskiden di yok artık
    ya hay yazmaz olaydım ya bu nedir bea relax biraz
    ylmzzz eywallah kardes saolssın
    nese seko hocam ben yazdım o formulu ok?
    sakin
    [B]RR gençliği[/B]

  10. #50
    saykoshey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ocak 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Kawasaki Ninja ZX-12R, Hayane?
    Alıntı Seko adlı üyeden alıntı
    Yarıçaptan dolayı demiyorum. Formül tekerleğin yere temas noktası için doğru ama başlık motosikletin devrilmesi ile ilgili olduğundan o kısmı açıklamıyor. Bu yüzden öyle dedim. Ben de derslerde bunları ve çok daha ilerisini ayrıntılı olarak gördüm.
    Hadi bakalim, "babayigit". Goster kendini, sen bizi degil, biz seni bir sinava tutalim. Yaw, roll ve steer ustune, formul, aciklama ve ornek istiyorum.
    HER TÜRK ASKER DOĞAR

  11. #51
    ylmzzz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Aralık 2005
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Kawasaki Z800
    Alıntı saykoshey adlı üyeden alıntı
    Hadi bakalim, "babayigit". Goster kendini, sen bizi degil, biz seni bir sinava tutalim. Yaw, roll ve steer ustune, formul, aciklama ve ornek istiyorum.
    seko kaçtı heralde ya da deney yaparken virajda uçtu
    Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredersin

  12. #52
    demonicdreams - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Kasım 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    DADYW
    - Motosiklet kullananlar virajda neden yatar?
    - Delikanlıysa yatmasın!..

  13. #53
    BMW_Rider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mart 2006
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    BMW F650CS Scarver
    Biraz geç de olsa viraj konusuna küçük bir katkı.

    İnsan beyni dönüşlerde 15 derece yatışa kadar tolerasyon gösterir. 15 dereceden fazla yatmalarda, bilinç dışı olarak düşeceğini veya düşmek üzere olduğunu düşünür ve size bir "karşı tepki" verme komutu verir. Kazalar da bu tepkilerin uygulanması sırasında ortaya çıkar genelde.

    Bunun üstesinden gelmenin bir yolu da, belirli eğitim senaryolarının, trafiğe kapalı alanda bol bol tekrarlanarak, billinç-altınıza 15 dereceden fazla yattığınızda düşmeyeceğinizi ona göstermek.

    Diğer bir püf noktası ise, gideceğiniz yöne bakmanızdır. dönüşlerde önünüze veya cockpit'e değik, döneceğiniz virajın görünebilen son noktasına bakarak dönmelisiniz. Herkesin bildiği gibi "baktığın yere gidersin". Eğer çapmamak için kaldırıma bakarsanız, kaldırıma çıkarsınız.

    Bu eğitimi karayolunda yapmanız risk taşır. trafiğe kapalı alanda yapmanızı öneririm.

    Sevgiler

  14. #54
    yamahaman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ocak 2006
    Şehir
    mersin
    Motosikleti
    YOK
    abi 2tekerde sıkıyorsa yatmayalım daa atv de neyapacaz..??

  15. #55
    BMW_Rider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mart 2006
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    BMW F650CS Scarver
    ATV esasen şehir içi kullanım için hiç uygun olmayan bir araç. zaten birçok ülkede de ATV'lere plaka verilmiyor bu sebepten ötürü. ATV kullanımdaki amaç YAVAŞ - YÜKSEK TORK ile engelleri aşmak. Kısacası yatmaya gerek de yok zaten.


    REKLAM ALANI
3. sayfa BirinciBirinci 123

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler