Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

İkilem :(

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    necathan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ekim 2010
    Şehir
    Lüleburgaz
    Motosikleti
    Arora 200 Tiger
    Hyosung ve s&t kanuni ikisi arasında fark varmı ya gt 250 r düşünüyorum ama bu ikilem beni gün geçtikçe düşündürüyor ...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    MrSharp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Kasım 2009
    Şehir
    Mugla/Marmaris
    Motosikleti
    TVS Apache 150 RTR / BMW e30 3.20i #35 S0430
    S&T Kanuniler Enjeksiyonlu. Birde Yanında Kocaman Kanuni Yazıyor. Sıkıntı o diye biliyorum.
    Sarp Ögütlü Ab_Rh(+) TVS Apache 150 RTR '2010' / Your selection of Ride Or Die ? Feel Me ! #35 S 0430 BMW e30 3.20i This is Life,Life is Bmw e30

  3. #3
    rasta07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Haziran 2008
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    NT700 v Deauville
    karbüratörlü ve enjeksyonlu olarak ayırabiliriz , birkaç değişiklik daha var ancak genel olarak aynı marka sayılır ikiside ...

    Böyle konuda sormaktansa forumda aratarak çok ayrıntılı bilgilere ulaşabilirsin...

    İyi forumlar...
    Köpeğe atılan bir kemik yardımseverlik değildir. Yardımseverlik, en az köpek kadar aç olduğunda etini onunla paylaşmaktır. Jack London

  4. #4
    necathan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ekim 2010
    Şehir
    Lüleburgaz
    Motosikleti
    Arora 200 Tiger
    peki abi sizce enjeksiyonlu mu karbüratörlü mü ?

  5. #5
    extrem_015 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2010
    Şehir
    ☺ ßƲRĐƲR ☻
    Motosikleti
    EŞŞİZ TR'DE TEK CBR600F PC35 4 CİĞERLİ EŞEK ARISI
    enjeksiyon

  6. #6
    eko29 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Eylül 2009
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    99' Hornet 600 04' KLE 500
    benim açımdan basit her zaman iyidir mantığına dayanarak karbüratör derim gerçi bu bahsi geçen motorları hiç sürmedim ama

  7. #7
    fat280 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2009
    Şehir
    Alanya/ANTALYA
    Motosikleti
    en kısa zamanda olacak inş.
    enjeksiyonlu tabiki ama geçen bir abiden öğrendim stkanunilerin bazılarında 10.000 km den sonra enjeksiyonlarda sorun oluyor dedi ama ne kadar doğru bilemem
    SALCANO WOLF125 SİYAH BENİM MAKİNE

  8. #8
    otopsici - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2009
    Şehir
    van
    Motosikleti
    Yamaha tracer 900 - Yamaha tracer 700
    Alıntı necathan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    peki abi sizce enjeksiyonlu mu karbüratörlü mü ?
    kesinlikle karbüratör
    neden dersen her şey mekanik bi yeri bozulunca hemen tamir edersin
    enjeksiyonlunun herşeyi elektronik en ufak arızasında 1000 tl bayılırsın
    Doğru yüz kişi yalanlasa da DOĞRUDUR.
    Yanlış yüz kişi doğrulasa da YANLIŞTIR.
    Dürüst olun DANSÖZLERİ kimse sevmez

  9. #9
    McWarnaly - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Kasım 2009
    Şehir
    Antwerpen-BELGIUM
    Motosikleti
    Aprilia AF1+FZR 1000+YZFR6
    Alıntı otopsici adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kesinlikle karbüratör
    neden dersen her şey mekanik bi yeri bozulunca hemen tamir edersin
    enjeksiyonlunun herşeyi elektronik en ufak arızasında 1000 tl bayılırsın
    iyi bi yaklasim.Teknoloji dusmani aslinda benden basitlikten yanayim.ancak enjeksiyonunda avantajlari var tabiki.en basinda yakit tasarrufu.
    RIDE or DIE

  10. #10
    otopsici - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2009
    Şehir
    van
    Motosikleti
    Yamaha tracer 900 - Yamaha tracer 700
    Alıntı McWarnaly adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    iyi bi yaklasim.Teknoloji dusmani aslinda benden basitlikten yanayim.ancak enjeksiyonunda avantajlari var tabiki.en basinda yakit tasarrufu.
    abi sen yakıt tasarrufu diyosun ama benim motor karburatörlü 100 km de 5.6 yakıyo enjeksiyonlusu 5.3 yakıyo
    300 cc yakıt için o kadar uğraşa ve masrafa değmez eğer ben tamir edemiyorsam o motora binmem
    bu işler çok basittir "nekadar az teşkilat o kadar az müşkilat"
    Doğru yüz kişi yalanlasa da DOĞRUDUR.
    Yanlış yüz kişi doğrulasa da YANLIŞTIR.
    Dürüst olun DANSÖZLERİ kimse sevmez

  11. #11

    Üyelik
    19 Ağustos 2010
    Şehir
    İstanbul/Amasya
    Motosikleti
    Mondial 100 MFH
    karbüratör olsa daha mantıklı yakıt aşırı oynamaz ama enjeksyonluda arızada daha yüksek para bayılmak var nede olsa japon değil arıza eksik olmaz

  12. #12
    takendy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2007
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    K 1300 GT
    karbüratörlüyü tercih ederim. ayarlaması kolay temizlemesi kolay , ustası parçası hepsi kolay

    enjeksiyon yakıt tasarrufu nedeniyle tercih ediliyor ,

    şimdi bir hesap yapalım ,

    enjeksiyonlu motor karbüratörlüye nazaran %25 daha az yaksın diyelim (olmaz ya )
    yani 10 litrede 2.5 litre kar ettiğini varsayıyorum TL cinsinden yaklaşık 9 liraya tekabül etsin.

    enjeksiyon arızası ise iyi bir niyetle 500 TL olsun.

    500 TL / 9 TL = 55 adet 10 litre yani 550 lt benzin koyarak yaptığın km. içerisinde bozulursa zarardasın.

    550 lt ile yapacağın km nedir ?
    100 km. de 4 lt yaktırıyorum iyi mi ?

    550 lt / 4 lt = yaklaşık 140 diyelim
    140 x 100 km = 14000 km. eder
    14.000 km içerisinde enjeksiyon arızası yaşar mısın ?

    yüksek ihtimalle !!!
    "Dünyanın sorunu, Akıllılar hep kuşku içindeyken, aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır." B.Russell
    "Yaşamak bir ağaç gibi tek ve hür; ve bir orman gibi kardeşcesine" Nazım Hikmet

  13. #13

    Üyelik
    24 Eylül 2010
    Şehir
    konya
    Motosikleti
    05' CBR 125R
    Alıntı takendy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    karbüratörlüyü tercih ederim. ayarlaması kolay temizlemesi kolay , ustası parçası hepsi kolay

    enjeksiyon yakıt tasarrufu nedeniyle tercih ediliyor ,

    şimdi bir hesap yapalım ,

    enjeksiyonlu motor karbüratörlüye nazaran %25 daha az yaksın diyelim (olmaz ya )
    yani 10 litrede 2.5 litre kar ettiğini varsayıyorum TL cinsinden yaklaşık 9 liraya tekabül etsin.

    enjeksiyon arızası ise iyi bir niyetle 500 TL olsun.

    500 TL / 9 TL = 55 adet 10 litre yani 550 lt benzin koyarak yaptığın km. içerisinde bozulursa zarardasın.

    550 lt ile yapacağın km nedir ?
    100 km. de 4 lt yaktırıyorum iyi mi ?

    550 lt / 4 lt = yaklaşık 140 diyelim
    140 x 100 km = 14000 km. eder
    14.000 km içerisinde enjeksiyon arızası yaşar mısın ?

    yüksek ihtimalle !!!
    Brehhh... kafa basmadı

  14. #14
    takendy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2007
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    K 1300 GT
    Alıntı buggin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Brehhh... kafa basmadı
    yahu karbüratörlü işte ,

    yukarıya doğru rakamları koysan 25.000 km filan eder , bu motor 25.000 km. içinde enjeksiyon arızası çıkarır mı ona bakmak lazım
    "Dünyanın sorunu, Akıllılar hep kuşku içindeyken, aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır." B.Russell
    "Yaşamak bir ağaç gibi tek ve hür; ve bir orman gibi kardeşcesine" Nazım Hikmet


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)