Dostum SS ler kendi aerodinamik gövdelerinin arkasına saklıyabiliyorlar sürücüyü , resimdeki motorların havayı yarabilecek bir şekilleri yokki , bırak sürücünün yatmasını sürücüsüzü olarak uzaktan kumanda ile bile sürsen yinede olmaz .
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:57 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:55 ----------
Nerede yapıyor o hızı , uçaktan paraşütsüz olarak atıldığındamı
valla gorurmuu gormezmı 200u dıyenler ıcın soyluyorum bundan seneler once desıfre programında anteptemı artık bılmıyorum boyle mobılletlerle yatarak otobanda hız yapıyolardı habercılerın altında dublo araba vardı bunları cekmek ıcın arabanın ıbresı 160 tı ozmanlar ben hıc ınanmazdım hatta o motorları ayaklarıyyla ıttırıp kalkıs yapıyolardı sok olmustum .sonucta yapabılırler ama olum makınası bıle bu teneke yıgınlarından onbın kat daha guvenlı kalıyo bunları yapanların aklı dengesı normal degıl sonucta olumlu karsılayın arkadaslar:D
Mustafa Kemal Atatürk
Hocam hayatının neredeyse 30 senesini o iki tekerin üzerinde geçirmiş birisine seni yakaladım diyebilmek için daha çok fırın ekmek yemen gerekir. Honda VTR 250 , 200 km sürat yapamaz yarışlarda kullanılan versiyonlarında elde edilen en yüksek sürat (VTR nin kendi rekorudur) 186 km dir. Kaldıki bu tiplerinin arka tekerlekteki gücü yaklaşık 42 hp dir. (sen şimdi kranktaki güç ile tekrelekteki gücüde karıştırırsın birbirine neyse bakıver internete oradan bulursun )
eyvallah hocam
sen bilirsin deyince olay kapanırmış.
186 olsun
senin yazında doğru olsun.
tamam diyorum seni kendi vicdanınla başbaşa bırakıyorum
yaa bunları çocuklar bile biliyor
---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:09 ----------
yazını yeniden okudum. vtr 250 nin arka tekerinde 30 beygirden 1 beygir fazla al ben motorumu yakacağım. 42 beygirmiş. motor 30 beygir üretip tekere geçince 42 beygir mi oluyor.teker den güç artışını ilk defa duyuyorum. o kadar dergi var daha görmedim
pes diyorum. pes.
ninja 250 de grenaj var 33 beygir . vtr 250 de grenaj yok. ninja bu durumda vtr den senin dediğine göre baya bi hızlı gitmeli.
tekrar düşün.
200 az bence orta ayak,sele vs çıkarsa 220 basar bu.
yettim uleyynnn bensiz olmaz
yapabilme imkanı var 200 olmazda 180-190 olur ne farkeder youtube da bir sürü video var ufacık scooterle pistte yarış motorlarını kovalıyordu birtanesi ybr 170 cc yapınca 180 vuruyor ahada size video
http://www.youtube.com/watch?v=M_3QA9BB5ZA
O motorlar 200 yapar. Hatta bizim bir arkadaş hiper modifiye mobiletle (2 zamanlı 8 kafalı) 295'le radara girdi, polis inanmadı.
bu konunun uzmanı bi antepli olarak bana düşer arkadaşlarım inanmayan etmeyen varsa buyursun gelsin misafirim olsun otabana gidelim bi pazar kendi aracıyla ister faze ister bmw km sini alsın kaç vurdugunu gelsin burda size de açıklasın.Bizim anteplilerin kafası böle yarış işine çok çalışır her pazar yarış olurmu burda olur. adamlar kafamız kadar krank atıyo motrlara en son TARSUSLA ve ADANAYLA bizim motrcuların yarışı vardı 2 sinide antepliler aldı 1,500 lirasınaydı. hala inanmayan lar için videosunu bulacam..
Rx 115 Mavi (2004) Rx 135 King Yeşil (2002), Rx 135 King Yeşil-Siyah (2003) Ford Fiesta Flair Bordo (2000) Ford Fiesta Ghia Gri (2000) Peugeot 206 Xt Gümüş Gri (2005) Ybr Esd Siyah 125 (2012) Ford Fiesta (2006) Ford Fiesta (2009) Yamaha R6 (2013 ) Vınn Vınnn
Verin 100 cc motoru, yerden yarım metre yüksekte motor yapıyım, kalkışı 3 dk sürer ama o hızları görürsün. Ama o motor değildir artık, sadece son sürat için kullanırsın. Son sürati her motorda artırmanız mümkündür.
Ama çarşıda gezeyim, uzun yolculuklara çıkayım diyemezsin artık o motorla, en ufak bayırı bile çıkamaz artık bayılır. o yolu bile çıkamayan motora motor deme artık.
Elin gavuru son sürat yarışması değil, DRAG denilen kalkış ve bitiş yarışması yapar. Hadi kalkışta nal toplatan motor yapsınlarda görelim. İddia ediyorum yapamazlar Kalkış motorları için beygir, tork ve en önemlisi CC gereklidir.
İkinci el Dragstar alacaksanız bknz: http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/44545-yamaha-dragstar-xvs-650-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-12.html#post2100035
Şehirli arkadaşlar pek inanamamışlar ama evet anadoluda bu işler çok yaygın.
Hatta kendi halinde bir sektör ve bahis konusudur
Bahsedilen hızları yaparlar ama öyle zart diye çıkamazlar o hızlara, yarışları genelde maraton tarzında olur.
Arap atı gibi koştukca açılırlar
Atıyorum mesela bahsedilen motorun son hızı 200 km olsun, fabrika çıkışı 140-150 hız yaapan bir motoru asla yakalayamazlar.
Asla derken sonsuzluk kavramını es geçiyorum.
Yakalayana kadar yolda biter yarışta, uamrım anlatabilmişimdir
"normal insanlar bir yerden bir yere gitmek için araba kullanırlar, motorcular ise motosiklet kullanmak için bir yerlere giderler"
ön fren olmamasının sebebi mantıksız ama akışı daha fazla oluyormus zaten öle şehiriçinde kullanmıyrlar şehirler arası otobanda yarışıyolar 7 km tam..yarış bitimine kadar tam gaz ondan sonra yavaşlıyorlar..Diceksinki malzemler nerden geliyo.. Süriyeden 250-300 cc komple alt motr olarak getırıp takan bile var 74 -77 mm kadar piston çapları var..Kalkışta motoru zaptedemiyosunuz..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:03 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:54 ----------
adminimiz güzel açıklama yapmış ama tek şurda farklılık var 170--180 'e 2 km de çıkıyorlar çok seri bi şekilde.. 180 den sonrası anca yarış bitiminde ama Allah canını alıyo bu motrlarla tam gaz 30 40 km gidemezsiniz.. son olarak o resiimdekiler 170 180 Yamaha nın yarış moturu 200 210 km hız yapar ahada yarış motoru yamaha
buda Güneydoğunun tek geçilmeyen ÇİN malı yarış motoru Turgay abimindir.. Tarsus ve Adanalılardan para ala ala paraları kalmadı
Rx 115 Mavi (2004) Rx 135 King Yeşil (2002), Rx 135 King Yeşil-Siyah (2003) Ford Fiesta Flair Bordo (2000) Ford Fiesta Ghia Gri (2000) Peugeot 206 Xt Gümüş Gri (2005) Ybr Esd Siyah 125 (2012) Ford Fiesta (2006) Ford Fiesta (2009) Yamaha R6 (2013 ) Vınn Vınnn
ön fren yok grejnaj yok lastık yok motor 90-100 kilo 200km/hz yapıor yaparda ama sonra ne olur size birsey diyeyim bu agırlıkta kı motor 200'e cıkacak ....ucar o motor yol almaz ................anlayan anladı
**dede** derki azraili gıcık etmek ıstıyorsan kask tak
aydınlattıysam bazı inanmayan arkadaşları ne mutlu bana..Ama çok riskli benim diyen motorcu üstünde duramaz.. Yok 200 basamaz edemez diyenler çıkarsa onlarda videoyla cvp vercem..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:12 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:08 ----------
antalya dışında başka yere gitmediğiniz için anlaymazsınız bu motrların orjınalınde grenaj yokki zaten size yalan soleyecek halimde yok herkesin girdiği gördüğü sitede ıspatlayamayacagım seyi niye solim .Adam gibi düzgün şekilde açıkladım uçmuyo m.etme maşa ya bakarsan motor tamamen yere yakın arka cant 19 ön 17 ondan sorun olmuyor saygıdeğer abicim.. bide çin malı olan için 200 demiyorum 185 190 en fazla oda çok zor ama yamaha öle değil direk 200 ölüm makinası diye boşa adı çıkmamş
Rx 115 Mavi (2004) Rx 135 King Yeşil (2002), Rx 135 King Yeşil-Siyah (2003) Ford Fiesta Flair Bordo (2000) Ford Fiesta Ghia Gri (2000) Peugeot 206 Xt Gümüş Gri (2005) Ybr Esd Siyah 125 (2012) Ford Fiesta (2006) Ford Fiesta (2009) Yamaha R6 (2013 ) Vınn Vınnn
duur hani benim olacaktı o motor
tr100a o motor zaten 170 cc türkiyeye gelmeyen bir ybr modeli
Khutuck yok artık
dişlileriyle oynayıp yapabilirler benceVerin 100 cc motoru, yerden yarım metre yüksekte motor yapıyım, kalkışı 3 dk sürer ama o hızları görürsün. Ama o motor değildir artık, sadece son sürat için kullanırsın. Son sürati her motorda artırmanız mümkündür.
Ama çarşıda gezeyim, uzun yolculuklara çıkayım diyemezsin artık o motorla, en ufak bayırı bile çıkamaz artık bayılır. o yolu bile çıkamayan motora motor deme artık.
Elin gavuru son sürat yarışması değil, DRAG denilen kalkış ve bitiş yarışması yapar. Hadi kalkışta nal toplatan motor yapsınlarda görelim. İddia ediyorum yapamazlar Kalkış motorları için beygir, tork ve en önemlisi CC gereklidir.
İkinci el Dragstar alacaksanız bknz: http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/44545-yamaha-dragstar-xvs-650-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-12.html#post2100035
hani 200 cc motordan bahsediyorduk . tuttunuz çift silindir yaptınız . suriyeden getirtip iki motor bağladınız ... millet 200 cc motor 200 km hıza çıkarmı çıkmaz mı onu konuşuyoruz . ama motor atmosferik besleme olacak . silindir sayısını arttır bir şey demem istersen 10 silidir yap ama motor hacmin 200 cc yi geçmeyecek. ve herhangi bir turbo ve noss işlemi yapmadan motoru 200 km saate ulaştıracaksın.... hadi bakiiim motor ustaları .yorumlarınız..?
---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:40 ----------
ve motor otto çevrimini göre çalışacak. yani 2 zamanlı değil..
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)