Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
4. sayfa BirinciBirinci ... 23456 ... SonuncuSonuncu

Size Nizipten Örnekler (200lük piston silindir 250 lik üst kapak atılmıs motorlar)

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #61
    Jubaa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Kasım 2008
    Şehir
    Amerika,CA
    Alıntı Levsy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İlahi oocan

    Açıklamalı bilgi için teşekkürler bu arada
    Katilmadan edemicem.
    We are many...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #62

    Üyelik
    21 Kasım 2007
    Alıntı oocan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hakkaten ya , komedi olmuş benim açıklama
    kitaplara bağımlı kalmayalım azda kendi yorumunuzu katın

    honda vtr 250 grenajsız 250cc 30 beygir ama 200 e yakın hızı var

  3. #63
    Okan Sinan Ocan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2009
    Şehir
    Hamburg
    Motosikleti
    BMW K1200GT (Helga) BMW S1000XR M Sport
    Alıntı osmaniyeli adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    senin yazına göre mobiletin 20yi geçmemesi lazım

    sürücüye rüzgar gelmediğinden de hızlı gidiyor ss ler. bu motorlarda da sürücüye rüzgar gelmiyor yalnız
    Dostum SS ler kendi aerodinamik gövdelerinin arkasına saklıyabiliyorlar sürücüyü , resimdeki motorların havayı yarabilecek bir şekilleri yokki , bırak sürücünün yatmasını sürücüsüzü olarak uzaktan kumanda ile bile sürsen yinede olmaz .

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:57 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:55 ----------

    Alıntı osmaniyeli adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kitaplara bağımlı kalmayalım azda kendi yorumunuzu katın

    honda vtr 250 grenajsız 250cc 30 beygir ama 200 e yakın hızı var
    Nerede yapıyor o hızı , uçaktan paraşütsüz olarak atıldığındamı

  4. #64

    Üyelik
    21 Kasım 2007
    Alıntı oocan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dostum SS ler kendi aerodinamik gövdelerinin arkasına saklıyabiliyorlar sürücüyü , resimdeki motorların havayı yarabilecek bir şekilleri yokki , bırak sürücünün yatmasını sürücüsüzü olarak uzaktan kumanda ile bile sürsen yinede olmaz .
    ne grenajı hocam adam lastikten10 cm yukarıda rüzgar yiyor bırakta 150-160 170 yokuş aşağıda biraz daha yapsın


  5. #65
    motorcu48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2007
    Şehir
    marmaris ve muğla
    Motosikleti
    İNAZUMA keyfiii :DD
    valla gorurmuu gormezmı 200u dıyenler ıcın soyluyorum bundan seneler once desıfre programında anteptemı artık bılmıyorum boyle mobılletlerle yatarak otobanda hız yapıyolardı habercılerın altında dublo araba vardı bunları cekmek ıcın arabanın ıbresı 160 tı ozmanlar ben hıc ınanmazdım hatta o motorları ayaklarıyyla ıttırıp kalkıs yapıyolardı sok olmustum .sonucta yapabılırler ama olum makınası bıle bu teneke yıgınlarından onbın kat daha guvenlı kalıyo bunları yapanların aklı dengesı normal degıl sonucta olumlu karsılayın arkadaslar:D
    Mustafa Kemal Atatürk

  6. #66

    Üyelik
    21 Kasım 2007
    Alıntı oocan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dostum SS ler kendi aerodinamik gövdelerinin arkasına saklıyabiliyorlar sürücüyü , resimdeki motorların havayı yarabilecek bir şekilleri yokki , bırak sürücünün yatmasını sürücüsüzü olarak uzaktan kumanda ile bile sürsen yinede olmaz .

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:57 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:55 ----------



    Nerede yapıyor o hızı , uçaktan paraşütsüz olarak atıldığındamı
    yazınız yanlış lütfen savunmayın

    vtr 250 dediğin motor 100 beygir değil ama . 200 yapıyor işte.

    boşuna savunma kendini yıpratırsın
    savunmacı yazmak iyi değildir fanatiklipğe girer

    kötü yakaladım seni

    başka yazıda düzeltirsin.olur bazen

  7. #67
    Okan Sinan Ocan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2009
    Şehir
    Hamburg
    Motosikleti
    BMW K1200GT (Helga) BMW S1000XR M Sport
    Alıntı osmaniyeli adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yazınız yanlış lütfen savunmayın

    vtr 250 dediğin motor 100 beygir değil ama . 200 yapıyor işte.

    boşuna savunma kendini yıpratırsın
    savunmacı yazmak iyi değildir fanatiklipğe girer

    kötü yakaladım seni

    başka yazıda düzeltirsin.olur bazen
    Hocam hayatının neredeyse 30 senesini o iki tekerin üzerinde geçirmiş birisine seni yakaladım diyebilmek için daha çok fırın ekmek yemen gerekir. Honda VTR 250 , 200 km sürat yapamaz yarışlarda kullanılan versiyonlarında elde edilen en yüksek sürat (VTR nin kendi rekorudur) 186 km dir. Kaldıki bu tiplerinin arka tekerlekteki gücü yaklaşık 42 hp dir. (sen şimdi kranktaki güç ile tekrelekteki gücüde karıştırırsın birbirine neyse bakıver internete oradan bulursun )

  8. #68

    Üyelik
    21 Kasım 2007
    Alıntı oocan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam hayatının neredeyse 30 senesini o iki tekerin üzerinde geçirmiş birisine seni yakaladım diyebilmek için daha çok fırın ekmek yemen gerekir. Honda VTR 250 , 200 km sürat yapamaz yarışlarda kullanılan versiyonlarında elde edilen en yüksek sürat (VTR nin kendi rekorudur) 186 km dir. Kaldıki bu tiplerinin arka tekerlekteki gücü yaklaşık 42 hp dir. (sen şimdi kranktaki güç ile tekrelekteki gücüde karıştırırsın birbirine neyse bakıver internete oradan bulursun )
    eyvallah hocam
    sen bilirsin deyince olay kapanırmış.
    186 olsun
    senin yazında doğru olsun.

    tamam diyorum seni kendi vicdanınla başbaşa bırakıyorum


    yaa bunları çocuklar bile biliyor

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:09 ----------

    Alıntı oocan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam hayatının neredeyse 30 senesini o iki tekerin üzerinde geçirmiş birisine seni yakaladım diyebilmek için daha çok fırın ekmek yemen gerekir. Honda VTR 250 , 200 km sürat yapamaz yarışlarda kullanılan versiyonlarında elde edilen en yüksek sürat (VTR nin kendi rekorudur) 186 km dir. Kaldıki bu tiplerinin arka tekerlekteki gücü yaklaşık 42 hp dir. (sen şimdi kranktaki güç ile tekrelekteki gücüde karıştırırsın birbirine neyse bakıver internete oradan bulursun )
    yazını yeniden okudum. vtr 250 nin arka tekerinde 30 beygirden 1 beygir fazla al ben motorumu yakacağım. 42 beygirmiş. motor 30 beygir üretip tekere geçince 42 beygir mi oluyor.teker den güç artışını ilk defa duyuyorum. o kadar dergi var daha görmedim

    pes diyorum. pes.

    ninja 250 de grenaj var 33 beygir . vtr 250 de grenaj yok. ninja bu durumda vtr den senin dediğine göre baya bi hızlı gitmeli.

    tekrar düşün.

  9. #69

    Üyelik
    14 Mayıs 2008
    200 az bence orta ayak,sele vs çıkarsa 220 basar bu.

  10. #70
    tr100a - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2009
    yettim uleyynnn bensiz olmaz

    yapabilme imkanı var 200 olmazda 180-190 olur ne farkeder youtube da bir sürü video var ufacık scooterle pistte yarış motorlarını kovalıyordu birtanesi ybr 170 cc yapınca 180 vuruyor ahada size video

    http://www.youtube.com/watch?v=M_3QA9BB5ZA

  11. #71
    Khutuck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Aralık 2005
    Şehir
    Yollarda...
    Motosikleti
    2.5 yıl akbil, sonra CuBuF150, şimdi Fazer, az KTM
    O motorlar 200 yapar. Hatta bizim bir arkadaş hiper modifiye mobiletle (2 zamanlı 8 kafalı) 295'le radara girdi, polis inanmadı.

  12. #72
    kingcüneyt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Aralık 2009
    Şehir
    Gaziantep/Merkez
    Motosikleti
    ---
    bu konunun uzmanı bi antepli olarak bana düşer arkadaşlarım inanmayan etmeyen varsa buyursun gelsin misafirim olsun otabana gidelim bi pazar kendi aracıyla ister faze ister bmw km sini alsın kaç vurdugunu gelsin burda size de açıklasın.Bizim anteplilerin kafası böle yarış işine çok çalışır her pazar yarış olurmu burda olur. adamlar kafamız kadar krank atıyo motrlara en son TARSUSLA ve ADANAYLA bizim motrcuların yarışı vardı 2 sinide antepliler aldı 1,500 lirasınaydı. hala inanmayan lar için videosunu bulacam..
    Rx 115 Mavi (2004) Rx 135 King Yeşil (2002), Rx 135 King Yeşil-Siyah (2003) Ford Fiesta Flair Bordo (2000) Ford Fiesta Ghia Gri (2000) Peugeot 206 Xt Gümüş Gri (2005) Ybr Esd Siyah 125 (2012) Ford Fiesta (2006) Ford Fiesta (2009) Yamaha R6 (2013 ) Vınn Vınnn

  13. #73
    draggy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Dragstar 650
    Verin 100 cc motoru, yerden yarım metre yüksekte motor yapıyım, kalkışı 3 dk sürer ama o hızları görürsün. Ama o motor değildir artık, sadece son sürat için kullanırsın. Son sürati her motorda artırmanız mümkündür.

    Ama çarşıda gezeyim, uzun yolculuklara çıkayım diyemezsin artık o motorla, en ufak bayırı bile çıkamaz artık bayılır. o yolu bile çıkamayan motora motor deme artık.

    Elin gavuru son sürat yarışması değil, DRAG denilen kalkış ve bitiş yarışması yapar. Hadi kalkışta nal toplatan motor yapsınlarda görelim. İddia ediyorum yapamazlar Kalkış motorları için beygir, tork ve en önemlisi CC gereklidir.
    İkinci el Dragstar alacaksanız bknz: http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/44545-yamaha-dragstar-xvs-650-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-12.html#post2100035

  14. #74
    Süper Moderatör Olcay Avşar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mayıs 2005
    Şehir
    İstanbul / Çekmeköy
    Motosikleti
    Honda NC 750X
    Şehirli arkadaşlar pek inanamamışlar ama evet anadoluda bu işler çok yaygın.

    Hatta kendi halinde bir sektör ve bahis konusudur

    Bahsedilen hızları yaparlar ama öyle zart diye çıkamazlar o hızlara, yarışları genelde maraton tarzında olur.

    Arap atı gibi koştukca açılırlar

    Atıyorum mesela bahsedilen motorun son hızı 200 km olsun, fabrika çıkışı 140-150 hız yaapan bir motoru asla yakalayamazlar.

    Asla derken sonsuzluk kavramını es geçiyorum.

    Yakalayana kadar yolda biter yarışta, uamrım anlatabilmişimdir
    "normal insanlar bir yerden bir yere gitmek için araba kullanırlar, motorcular ise motosiklet kullanmak için bir yerlere giderler"

  15. #75
    kingcüneyt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Aralık 2009
    Şehir
    Gaziantep/Merkez
    Motosikleti
    ---
    Alıntı cakob adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yav yapmayın etmeyin 200 km nedemek ben bile fazer la 200 km ulaştığım zamanlar oldu çenemi deponun içine sokuyodum nerdeyse bunların ne ön camı var ne rüzgarı yarabilcek grenajları var o bisiklet lastikleri 1 çakıl taşı ile yerden kesilir .bu motosikletler fantezi motosikleti o çartur çutur çıkardığı sesleriyle millete illallah ettirirken sahibini keyiften havalara uçuran motosikletletler gibin çanakkaleye görün apaçiler o kadar keyifle kullanıyolar ki zaten bunların keyfi böyle çıkar özenti gibi benim motor da 200 görüyo demek için değil.la bunların ön freni de yok yeni gördüm 130 u gördüm kardeş sağolsun bunlar nasıl duruyor 200 le giderken ilerde bişey görse 1 km de anca durur
    ön fren olmamasının sebebi mantıksız ama akışı daha fazla oluyormus zaten öle şehiriçinde kullanmıyrlar şehirler arası otobanda yarışıyolar 7 km tam..yarış bitimine kadar tam gaz ondan sonra yavaşlıyorlar..Diceksinki malzemler nerden geliyo.. Süriyeden 250-300 cc komple alt motr olarak getırıp takan bile var 74 -77 mm kadar piston çapları var..Kalkışta motoru zaptedemiyosunuz..

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:03 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:54 ----------

    Alıntı Eyong adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şehirli arkadaşlar pek inanamamışlar ama evet anadoluda bu işler çok yaygın.

    Hatta kendi halinde bir sektör ve bahis konusudur

    Bahsedilen hızları yaparlar ama öyle zart diye çıkamazlar o hızlara, yarışları genelde maraton tarzında olur.

    Arap atı gibi koştukca açılırlar

    Atıyorum mesela bahsedilen motorun son hızı 200 km olsun, fabrika çıkışı 140-150 hız yaapan bir motoru asla yakalayamazlar.

    Asla derken sonsuzluk kavramını es geçiyorum.

    Yakalayana kadar yolda biter yarışta, uamrım anlatabilmişimdir
    adminimiz güzel açıklama yapmış ama tek şurda farklılık var 170--180 'e 2 km de çıkıyorlar çok seri bi şekilde.. 180 den sonrası anca yarış bitiminde ama Allah canını alıyo bu motrlarla tam gaz 30 40 km gidemezsiniz.. son olarak o resiimdekiler 170 180 Yamaha nın yarış moturu 200 210 km hız yapar ahada yarış motoru yamaha

    buda Güneydoğunun tek geçilmeyen ÇİN malı yarış motoru Turgay abimindir.. Tarsus ve Adanalılardan para ala ala paraları kalmadı
    Rx 115 Mavi (2004) Rx 135 King Yeşil (2002), Rx 135 King Yeşil-Siyah (2003) Ford Fiesta Flair Bordo (2000) Ford Fiesta Ghia Gri (2000) Peugeot 206 Xt Gümüş Gri (2005) Ybr Esd Siyah 125 (2012) Ford Fiesta (2006) Ford Fiesta (2009) Yamaha R6 (2013 ) Vınn Vınnn

  16. #76
    ensar007x - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ekim 2010
    Şehir
    antalya/manavgat
    Motosikleti
    yamaha dt 125r ybr 125/3
    ön fren yok grejnaj yok lastık yok motor 90-100 kilo 200km/hz yapıor yaparda ama sonra ne olur size birsey diyeyim bu agırlıkta kı motor 200'e cıkacak ....ucar o motor yol almaz ................anlayan anladı
    **dede** derki azraili gıcık etmek ıstıyorsan kask tak

  17. #77
    kingcüneyt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Aralık 2009
    Şehir
    Gaziantep/Merkez
    Motosikleti
    ---
    aydınlattıysam bazı inanmayan arkadaşları ne mutlu bana..Ama çok riskli benim diyen motorcu üstünde duramaz.. Yok 200 basamaz edemez diyenler çıkarsa onlarda videoyla cvp vercem..

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:12 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:08 ----------

    Alıntı ensar007x adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ön fren yok grejnaj yok lastık yok motor 90-100 kilo 200km/hz yapıor (deniyor) size birsey diyeyim bu agırlıkta kı motor 200'e cıkacak ....ucar o motor yol almaz ................anlayan anladı
    antalya dışında başka yere gitmediğiniz için anlaymazsınız bu motrların orjınalınde grenaj yokki zaten size yalan soleyecek halimde yok herkesin girdiği gördüğü sitede ıspatlayamayacagım seyi niye solim .Adam gibi düzgün şekilde açıkladım uçmuyo m.etme maşa ya bakarsan motor tamamen yere yakın arka cant 19 ön 17 ondan sorun olmuyor saygıdeğer abicim.. bide çin malı olan için 200 demiyorum 185 190 en fazla oda çok zor ama yamaha öle değil direk 200 ölüm makinası diye boşa adı çıkmamş
    Rx 115 Mavi (2004) Rx 135 King Yeşil (2002), Rx 135 King Yeşil-Siyah (2003) Ford Fiesta Flair Bordo (2000) Ford Fiesta Ghia Gri (2000) Peugeot 206 Xt Gümüş Gri (2005) Ybr Esd Siyah 125 (2012) Ford Fiesta (2006) Ford Fiesta (2009) Yamaha R6 (2013 ) Vınn Vınnn

  18. #78

    Üyelik
    12 Haziran 2009
    Alıntı osmaniyeli adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    vtr 250 nin arka tekerinde 30 beygirden 1 beygir fazla al ben motorumu yakacağım.
    duur hani benim olacaktı o motor

    tr100a o motor zaten 170 cc türkiyeye gelmeyen bir ybr modeli

    Khutuck yok artık

    Verin 100 cc motoru, yerden yarım metre yüksekte motor yapıyım, kalkışı 3 dk sürer ama o hızları görürsün. Ama o motor değildir artık, sadece son sürat için kullanırsın. Son sürati her motorda artırmanız mümkündür.

    Ama çarşıda gezeyim, uzun yolculuklara çıkayım diyemezsin artık o motorla, en ufak bayırı bile çıkamaz artık bayılır. o yolu bile çıkamayan motora motor deme artık.

    Elin gavuru son sürat yarışması değil, DRAG denilen kalkış ve bitiş yarışması yapar. Hadi kalkışta nal toplatan motor yapsınlarda görelim. İddia ediyorum yapamazlar Kalkış motorları için beygir, tork ve en önemlisi CC gereklidir.
    dişlileriyle oynayıp yapabilirler bence

  19. #79
    draggy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Dragstar 650
    Alıntı cihan_kavsak adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    duur hani benim olacaktı o motor

    tr100a o motor zaten 170 cc türkiyeye gelmeyen bir ybr modeli

    Khutuck yok artık

    dişlileriyle oynayıp yapabilirler bence
    İsterse titanyum dişli taksınlar yapamazlar Bisikleti bile 20 km bayır aşağı vur, 150 yapar.. İddia ediyorum Drag makinası yapamazlar, asıl yarış Dragla olur, duramayacağın manevra yapamayacağın artık ciğeri en fazla 1 dk dayanacağı hızlarda değil...
    İkinci el Dragstar alacaksanız bknz: http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/44545-yamaha-dragstar-xvs-650-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-12.html#post2100035

  20. #80

    Üyelik
    01 Temmuz 2010
    Şehir
    safranbolu KARABÜK
    Motosikleti
    2017 nmax155. 2012 hyosungGV250
    hani 200 cc motordan bahsediyorduk . tuttunuz çift silindir yaptınız . suriyeden getirtip iki motor bağladınız ... millet 200 cc motor 200 km hıza çıkarmı çıkmaz mı onu konuşuyoruz . ama motor atmosferik besleme olacak . silindir sayısını arttır bir şey demem istersen 10 silidir yap ama motor hacmin 200 cc yi geçmeyecek. ve herhangi bir turbo ve noss işlemi yapmadan motoru 200 km saate ulaştıracaksın.... hadi bakiiim motor ustaları .yorumlarınız..?

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:40 ----------

    ve motor otto çevrimini göre çalışacak. yani 2 zamanlı değil..


    REKLAM ALANI
4. sayfa BirinciBirinci ... 23456 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)