Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Hadi sorgulayalım!!!

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    14 Eylül 2010
    Şehir
    Antalya , Isparta
    Motosikleti
    Honda Msx125 olacak gibi
    1 haftadır ybr 125 kullanıyorum.Dediğiniz gibi.R6 ile direk çıkmayayım diye yapıyorum bunu.Bir kere ybr125 ile R6'nın sürüş tekniğini deneyen bir kişi olaraktan sormadan edemeyeceğim. Ne alaka!!! Bence olay trafiği okumakta bitiyor.Trafiği okuyamıyorsan altında ne olursa boş...R6 da tamamen hakimiyetin vücut.Gelelim HyosungGT250 re ve Kawasaki 250 'ye. Sanki ikiside çok masum motorlar.Trafiği okuyamıyorsan hepsi boş benim için.
    I've woken now ,to find myself , in the shadows all I've created.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    zaferkarizma - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ocak 2010
    Şehir
    Altınoluk
    Motosikleti
    hepsi satıldı :(
    sen ya kopru korune motor sürüyosun yada kendini aşmışsın.
    Zafer hiç düşmemek değil, her düştüğünde yeniden ayağa kalkabilmektir !

  3. #3
    MrSharp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Kasım 2009
    Şehir
    Mugla/Marmaris
    Motosikleti
    TVS Apache 150 RTR / BMW e30 3.20i #35 S0430
    Yalnız birinde Trafik okurken Daha düşük hızdasın. Digerinde ise hızına göre Risk ve Okuma da Azalır. Bence. R1 İle R6 nın ki bile farklı. Mesela Altındaki makine 125 YBR olunca Kaçamıyacagın bir yerden R 6 ile kaçabilirsin. Ama Ybr ile Alıcagın bir Virajı R 6 ile alamayabilirsin.
    Sarp Ögütlü Ab_Rh(+) TVS Apache 150 RTR '2010' / Your selection of Ride Or Die ? Feel Me ! #35 S 0430 BMW e30 3.20i This is Life,Life is Bmw e30

  4. #4
    sezginkalkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Kasım 2009
    Şehir
    İstanbul, Kadıköy
    Motosikleti
    Bmw R1200GS Adv - 2015
    ben aslında hak veriyorum...eğer race motor kullanılcaksa küçük cc bir race ile baslanmalı..cbr125 gibi...ama ybr125 nereee r6 nereeee

  5. #5
    efsars - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2010
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    fz8,hayabusa, ybr125 07,08
    kardeş sen olaya çok yanlış yerden bakıyorsun sana küçük cc ile başla denmesinin nedeni motoru öğren demek kaza anında ne yapıca virajlarda motor kayasa nasıl toplucan onları öğrenmen için daha neler neler öğreniceksin ben motor tepesinde en az 70 bin km yaptım ama her hafta yeni şeyler öğreniyorum ..

  6. #6
    RunemagicK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2008
    Şehir
    Çekmeköy
    Motosikleti
    Mondial 150 ZAT, Burgman 400 ve SYM Maxsym 400
    misal bir örnek, eminimki sizlerinde başına gelmiştir birkaç kez.
    trafik var ve öndeki aracı geçmek istiyosunuz, tam hızlanıp aynadan arkaya bakarken öndeki fren yapmış oluyor ve son anda farkedip duruyosunuz. şimdi düşük ccli bir motorda birden hızlanamayacağın için kurtarma şansın var ama yüksek ccli bir makina birden fırlayacağı için ve refleksler daha tam gelişmediği için arabaya arkadan gireceksiniz.
    o yüzden iyi etmişin, düşük cc ile devam
    ATAMASI YAPILAN ÖĞRETMEN

  7. #7
    otopsici - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2009
    Şehir
    van
    Motosikleti
    Yamaha tracer 900 - Yamaha tracer 700
    Alıntı blackhhat adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1 haftadır ybr 125 kullanıyorum.Dediğiniz gibi.R6 ile direk çıkmayayım diye yapıyorum bunu.Bir kere ybr125 ile R6'nın sürüş tekniğini deneyen bir kişi olaraktan sormadan edemeyeceğim. Ne alaka!!! Bence olay trafiği okumakta bitiyor.Trafiği okuyamıyorsan altında ne olursa boş...R6 da tamamen hakimiyetin vücut.Gelelim HyosungGT250 re ve Kawasaki 250 'ye. Sanki ikiside çok masum motorlar.Trafiği okuyamıyorsan hepsi boş benim için.
    dün akşam bağdat caddesinde ölen de(arkadaşlar tabirim kötü kusura bakmayın ama başka laf bulamıyorum) bu forumda ben kendimi kontrol edebiliyorum siz hep aynı lafı ezberlemişsiniz diyordu kendisi öldü gitti ama adamın birini sakat bıraktı altındaki motor zannedersem cbr 600 dü
    EVET SORGULUYORUM VE SEN ÖL KARDEŞ
    sen ölde başkasını sakat bırakmazsın umarım
    Doğru yüz kişi yalanlasa da DOĞRUDUR.
    Yanlış yüz kişi doğrulasa da YANLIŞTIR.
    Dürüst olun DANSÖZLERİ kimse sevmez

  8. #8
    RunemagicK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2008
    Şehir
    Çekmeköy
    Motosikleti
    Mondial 150 ZAT, Burgman 400 ve SYM Maxsym 400
    Alıntı otopsici adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dün akşam bağdat caddesinde ölen de(arkadaşlar tabirim kötü kusura bakmayın ama başka laf bulamıyorum) bu forumda ben kendimi kontrol edebiliyorum siz hep aynı lafı ezberlemişsiniz diyordu kendisi öldü gitti ama adamın birini sakat bıraktı altındaki motor zannedersem cbr 600 dü
    EVET SORGULUYORUM VE SEN ÖL KARDEŞ
    sen ölde başkasını sakat bırakmazsın umarım
    kim öldü dün yahu?????
    ATAMASI YAPILAN ÖĞRETMEN

  9. #9
    motoseyyah - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Kasım 2009
    Şehir
    Yalova
    Motosikleti
    cbf 500
    Alıntı otopsici adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dün akşam bağdat caddesinde ölen de(arkadaşlar tabirim kötü kusura bakmayın ama başka laf bulamıyorum) bu forumda ben kendimi kontrol edebiliyorum siz hep aynı lafı ezberlemişsiniz diyordu kendisi öldü gitti ama adamın birini sakat bıraktı altındaki motor zannedersem cbr 600 dü
    EVET SORGULUYORUM VE SEN ÖL KARDEŞ
    sen ölde başkasını sakat bırakmazsın umarım
    Dün Selamiçeşme'de dolmuşa arkadan çarpan bizim forumdanmıydı
    '' Baki kalan bu kubbede bir hoş sada imiş ''

  10. #10

    Üyelik
    10 Nisan 2010
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı RunemagicK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    misal bir örnek, eminimki sizlerinde başına gelmiştir birkaç kez.
    trafik var ve öndeki aracı geçmek istiyosunuz, tam hızlanıp aynadan arkaya bakarken öndeki fren yapmış oluyor ve son anda farkedip duruyosunuz. şimdi düşük ccli bir motorda birden hızlanamayacağın için kurtarma şansın var ama yüksek ccli bir makina birden fırlayacağı için ve refleksler daha tam gelişmediği için arabaya arkadan gireceksiniz.
    o yüzden iyi etmişin, düşük cc ile devam
    Bunun sadece bana ait bir özellik olduğunu sanıyordum ben. şaka yapmıyorum...
    rahatladım nedense...

  11. #11
    RunemagicK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2008
    Şehir
    Çekmeköy
    Motosikleti
    Mondial 150 ZAT, Burgman 400 ve SYM Maxsym 400
    Alıntı jam session adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bunun sadece bana ait bir özellik olduğunu sanıyordum ben. şaka yapmıyorum...
    rahatladım nedense...
    hepimizin içinde gazcı bi insan var. şahsen ben acelem olmamasına rağmen yapıyorum bunu, halbuki bekle 2 saniye ölmezsinya:D
    ATAMASI YAPILAN ÖĞRETMEN

  12. #12
    acayüp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Nisan 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cawa
    Alıntı otopsici adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dün akşam bağdat caddesinde ölen de(arkadaşlar tabirim kötü kusura bakmayın ama başka laf bulamıyorum) bu forumda ben kendimi kontrol edebiliyorum siz hep aynı lafı ezberlemişsiniz diyordu kendisi öldü gitti ama adamın birini sakat bıraktı altındaki motor zannedersem cbr 600 dü
    EVET SORGULUYORUM VE SEN ÖL KARDEŞ
    sen ölde başkasını sakat bırakmazsın umarım
    Tebrikler konuyu kapatmışsınız.

    Bu arada Ispartada trafiği okumakla İstanbulda okumak arasında harvard okumakla gölbaşı meslek yüksek okulu okumak kadar fark da vardır sanırım...(gölbaşında okuyanlarda alınmasın, ilk aklıma gelen oydu

    Ayrıca bilmek ayrı öğrenmek ayrı olğunlaşmak ayrı şeylerdir. 1 hafta ybr kullanmış olman sadece bir hafta ybr kullanmış olman anlamına gelir ötesi yoktur...

  13. #13
    efsars - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2010
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    fz8,hayabusa, ybr125 07,08
    kardeş kusura bakma ama bence sen trafiğide okuyamıyorsun trafiği okuyabilne bir kişi 1 haftadır ybr sürüyorum gibi gülünç bi kelime kullanamaz : )

  14. #14

    Üyelik
    04 Ocak 2008
    Şehir
    hatay/iskenderun
    Motosikleti
    Stunt Apache RTR Artık Yok....
    Bence kendini bilen biri eşşekten iner f16 ya yine biner
    [B]Bahadır Şenonar[/B] [COLOR="Red"]A rh(+)[/COLOR]
    [B]Sözcüklerin gücünü anlamadan insanların gücünü anlayamazsınız.[/B] :bounce:

  15. #15
    efsars - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2010
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    fz8,hayabusa, ybr125 07,08
    Alıntı Şenonar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bence kendini bilen biri eşşekten iner f16 ya yine biner
    kardeş motor bu her an kendini kaybeder gazı açabilirsin o zaman ne yapıcanı bilmen gerekir : )

  16. #16

    Üyelik
    04 Ocak 2008
    Şehir
    hatay/iskenderun
    Motosikleti
    Stunt Apache RTR Artık Yok....
    Alıntı efsars adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kardeş motor bu her an kendini kaybeder gazı açabilirsin o zaman ne yapıcanı bilmen gerekir : )
    Yazının sonuna eklediğim ifadelerle ne demek istediğim anlaşıldı sanıyordum ama
    [B]Bahadır Şenonar[/B] [COLOR="Red"]A rh(+)[/COLOR]
    [B]Sözcüklerin gücünü anlamadan insanların gücünü anlayamazsınız.[/B] :bounce:

  17. #17
    overcloud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    XL650V Transalp
    Alıntı blackhhat adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1 haftadır ybr 125 kullanıyorum.Dediğiniz gibi.R6 ile direk çıkmayayım diye yapıyorum bunu.Bir kere ybr125 ile R6'nın sürüş tekniğini deneyen bir kişi olaraktan sormadan edemeyeceğim. Ne alaka!!! Bence olay trafiği okumakta bitiyor.Trafiği okuyamıyorsan altında ne olursa boş...R6 da tamamen hakimiyetin vücut.Gelelim HyosungGT250 re ve Kawasaki 250 'ye. Sanki ikiside çok masum motorlar.Trafiği okuyamıyorsan hepsi boş benim için.

    r6 kullanmadım ama yaklaşık 1 yıldır (neredeyse 8bin km) cbr125 kullanan biri olarak son günlerde şunu çok sık düşünüyorum:

    kısmet olursa 250cc bir racing yada naked motor alacağım fakat motora hakim olmanın dışında kişinin kendisinede hakim olması gerekiyor ve bence 125cc ile başlamanın en iyi sebeplerinden biride bu. trafiği okumayı geçtim, motosikletten ne beklediğini, sana getirilerini ve senden alabileceklerini bu süreç içinde öğreniyorsun.

    bana iki kere araba çarptı bu motor ile, birinde 80 ile giderken tank slapping denilen olayı yaşadım karşı şeride uçmamayı başardığım için şanslıyım.

    diğerinde ise yağışlı bir havada 50km ile giderken bi araba beni hızla çarparak sıyırdı, sağ elim ve sağ ayağım kırılabilirdi, yere düşseydim arkadan gelen araçlar beni ezebilirdi.

    artık yağışlı havalarda trafiğe çıkmıyorum.

    şimdi diyeceksin bunlar trafiği okumakla ilgili diye, bende trafiği iyi okuyorum, senin düşündüğün gibi düşünüyorum ama karşı taraf her zaman trafiği senin benim kadar iyi okuyamayabiliyor. bu tür olaylarda "saniseler içinde" göstereceğin anlık refleksler hayatını kurtarabiliyor ve bunları öğrenebilmenin tek yolu tecrübe edinmek.

    125cc'nin hakimiyeti ile r6'nın hakimiyeti aynı olmayacaktır, seni trafikte gaza getirmeye çalışanlar olacaktır, altındaki motoru kıskanıp seni bilerek sıkıştıranlar olacaktır. tüm bunlara önlem alabilmek için sürüş tekniğini geliştirmen gerektiği gibi sürüş karakterini (kendini) de geliştirmelisin, bunun içinde uygun bir motor ile sürüşe başlamalısın.

    kırk yıllık motorcu gibi konuştum, benden daha tecrübeli arkadaşlar tabiki var, haddimi aştıysam kusura bakmasınlar, fikrimi söylemek istedim.
    the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda

  18. #18
    efsars - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2010
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    fz8,hayabusa, ybr125 07,08
    Alıntı Şenonar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yazının sonuna eklediğim ifadelerle ne demek istediğim anlaşıldı sanıyordum ama
    pardon kardeş ifadeye dikkat etmemişim : )

  19. #19

    Üyelik
    06 Eylül 2010
    Bu konunun ardı arkası kesilmez arkadaşlar tabiki çok önemli bir konu Yüksek cc ile başlama konusu ,Öncelikle konuyu mantıklı olarak ele almak gerekiyor takib ettiğim kadarıyla diğer topiklerde de gözlemlediğim bazı hususlar var 1. si Yüksek cc ile başlamak isteyen arkadaşlar , karşı görüşte olan yani yüksek cc ile başlanmaması gerektiğini düşünen arkadaşlara biraz kırılıyorlar , ve bence bunun sebebide bu eleştirileri yapıcı olarak değilde sanki onları yeteneksiz görüyormuşuz gibi zannedip öyle algılamalarından kaynaklanıyor , 2. olarak eleştiriler de de dikkatli olmak gerekiyor bece karşı tarafı kırmadan doğru yola güvenli yola sevk edebilmek adına buda önemli ve son olarak benim görüşüm şu bunu bir örnekle anlatsam şöyle olur ,mesela henüz 4. Sınıfta okuyan bir öğrenciyi direkt olarak Lise son Sınıfa alsak bu tecrübesiyle ve bildikleriyle mezun olma şansı % kaçtır ? imkansızmıdır ? veya olma ihtimali nedir, eğer gerçekten çok yetenekliyse ,algıları ve sezgisel olarak hareketleri, gittiği yolda engelleri çok çabuk atlatmasına yardımcı olacak derecede hızlı işliyorsa yine düşük bir yüzde ile bu ihtimali verelim evet olabilir de ,ama unutmayalımki bu ihtimalin bu denli düşük olmasındandır bu yorumların yoğunluğunun olmaz yönünde olması , ve söz konusu başarısızlıkta bir ''Can'' ve bir ''hayatın'' olması yorumların yönünüde belirleyen önemli bir etkendir .

  20. #20
    ufukk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    kymco venox
    merhaba arkadaşlar
    sitenize dün üye oldum.Siftah yapıp muhabbetinize ortak olayım dedim.Çocukluğumuz motorun üstünde geçti 15 sene Kuşadasın'da ikamet ettik.Babamda motor mereklısı hatırlıyorum 9 ,10 yaşlarındayım peugeot 103 vardı o zamanlar benim boyum kısa haliyle babam motoru çalıştırır beni üstüne bindirirdi bi tur atar gelirdim beni tutardı.Birgünde nasıl dolaştıysam eve giriş yaptım kimse yok birden panik oldum fren aklıma gelmiyo tabi beni durdurun diye feryad ederek bahçe duvarına çarptım durdum.Neler neler yaptık yahu motorun gaz teli bağlantısı kırıldı dedik nasıl olsa frenler tutmuyo dedik,gaz telini frene bağladık, freni sıkınca motor gidiyo ama yarım gaz olmuş dedik biraz gerdirelim,gerdirdik tabi bu seferde tam gaz olmuş gitmeyen motor aldı başını gidiyo ben sağından bilader solundan tutuyo motor durmuyo bilader bıraktı, biraz sonra ben ,motor kaldırıma , kaldırımdan ağaca çıktı ters düştü rolantide çalışmayan motor rolantide çalışmaya başladı.
    kuşadası gibi yerlerde modifiyeli araba falan yoktur.Hep motorlar modifiyedir ama motor aksamı silindirler değiştirilir glardoni tek sekman, polini , eleştro vs karbüratörler değişir arkaya puf dişli birdev para ganiyse sanayiye gidersin çift silindir mobilet, yani liseye gidipte chopper ımız olacak kadar zengin değildik o zamanlar....Şu an Ankara'da ikamet ediyorum. Chopper almayı düşünüyorum yani yukardaki muhabbete istinaden formüllü mobilet kullanmış biri olarak en500 mü alayım yoksa 250 lik bir makinamı yani sonuçta gaz da benim elimde frende yani gaza dokununca uçacakmı bu makina ,yavaş yavaş alışamazmıyım.şimdi 250 lık alsam biliyorum 1 sene sonra küçük gelecek satmaya uğraşacam, düşük fiyatla gidecek yazık olacak. Yani elin amerikalısı başlangıç olarak 500 lükten başlıyo bizim neyimiz eksik ....

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:10 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:45 ----------

    arkadaşlar kimsenin aklını karıştırmak istemem,elin amerkalısı 500 den başlıyomuş, deyipte 1000 lik motor almaya gitmeyin Hani benim motorla çok geçmişim var, motorla iki takla atıp düştükten sonra üç takla atan biri olarak o cesareti kendimde buluyorum.Sizce 250 likmi alayım yoksa attığım taklalara bakarak 500 lük mü yoksa formüllü mobilet miSİZ NE DERSENİZ O USTA


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)