Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

Motorsiklet üzerindeki tecrübemiz neye göre belirlenir?.

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    08 Haziran 2010
    Şehir
    İstanbul - Kozyatağı
    Motosikleti
    CBR 600F
    kullanım koşulların bağlı bence... yani bişeyi yapmadan tecrübe edinilmez... adam vardır kışın kullanmaz motorunu ama 20 yıldır motor kullanıyodur, ıslak zeminden geçer düşer... ne kadar sık ve geniş yelpazeli bir kullanım şekli ile kullanıyosan bence o kadar tecrübelisin.. tecrübe edinmek için kaza yapmaya gerek yok.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    Sinan Aksu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2009
    Motosikleti
    DL1000-Nmax155
    Hiçbiri..
    Tecrübe limitlerini bilmektir..
    İç sesim dışardan duyulsa beni kurşuna dizersiniz..

  3. #23
    Motosiklet Eğitmeni COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    Honda
    Alıntı yürekçe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bence şimdiye kadar açılmış en güzel başlıklardan birisi...
    Kimbilir bu sözü daha önce kaç tane üyeye söyledin!!!
    Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
    Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)

  4. #24
    inanck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2008
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    honda cbr 250r
    toplam yapılan yolun uzunluğu, yapılan (veya atlatılan) kazalar hepsi tecrübe.
    şehiriçi - şehirdışı, farklı tip yollarda kullanmak da tecrube.
    neticede amaç tecrubeli olmak değil kaza yapmadan güzel güzel kullanmak.
    hiçkimse ayda bir motordan düşüp orasını burasını kıran biri kadar tecrübeli olamaz

  5. #25
    900rr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Aralık 2004
    Şehir
    manisa
    Motosikleti
    pc ve motosiklet
    Alıntı Qweasdnon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1.Madde algılarda bir sorun olduğunu biraz tabiri caiz ise dallamalığı gösterir.

    2.Madde de pek bir şey ifade etmiyor.Bütün km'yi bakkala gidip gelmek için yapmış olabilirsin.

    3.Pratik olmadan teori bir işe yaramaz.Bu sadece bu işe ayırabileceğin ciddi bir bütçen olduğunu gösterir.

    4.Bu makul gözüküyor ama 10/20/40 yıl boyunca bakkala gidip gelirken hiç kaza yapmamış olabilirsin.

    5.Hiçbiri

    Bence motor tecrübesi insanın kendine yakışanı giymesidir...Tecrübe; Kendini geliştirebilme kabiliyetidir.İnsan hata yapar,bunların toplamı tecrübeyi oluşturur ancak aynı hatayı tekrarlarsa bu yanlışı oluşturur.Tecrübe yanlış yapmamaktır sanırsam...
    sanırım sen bu işi ya bilmiyor yada ciddiye almıyorsun...

  6. #26
    Qweasdnon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ocak 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Dragstar XVS650
    Alıntı 900rr adlı üyeden alıntı Mesajı göster


    sanırım sen bu işi ya bilmiyor yada ciddiye almıyorsun...
    Bence sen de herşeyi fazla ciddiye alıyorsun...Seni neyin rahatsız ettiğini anlamadım ama sonunda yazdığımı okumadın galiba...

    Bir arkadaşta rossi olsam dallama lafına gücenirdim demiş ama pistlere çıkanları düşünerek yazmadım,amatör sürücüler için yazdım...Yani şimdi bir adam atıyorum ıslak bir zeminin olduğu yerde hız kesmeden viraja girdi yatırdı motoru...Daha sonra aynı koşullarda yine aynı şekilde girerse, öncekinden "tecrübe" edinememişse, dediğim gibi ya algılarında sorun vardır ya da dallamadır...En basit anlatımla...

  7. #27
    aparat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Şubat 2008
    Şehir
    ist/ümraniye
    Motosikleti
    honda cbf 150
    Alıntı m.şanveren adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1.Nekadar ''kaza'' okadar tecrübe

    2.Nekadar ''Km.'' okadar tecrübe.

    3.Nekadar ''eğitim'' okadar tecrübe.

    4.Uzun yıllar motor kullanıp ''10/20/40'' yıl gibi ''şeytan kulağına kurşun hiç kazam olmadı''

    5.Hepsi

    Sizce hangisi
    Aslına bakarsanız bu konu çok göreceli ve bir sürü yoruma açık ve güzel bir konu


    Motorsiklet üzerindeki tecrübemiz neye göre belirlenir ?

    aklıma hemen şu geliyor ne tür bir motosiklet

    racinğ ,Kross,enduro,Naket,touring,spor touring,çhopper,Scooter,cup ....

    zincir aktarmalı.şaftlı ve kayış aktarmalı...

    sizlerinde malumu motosikletlerede kendi içlerinde gruplara ayrılır ve tarz olarak kendi içlerinde belli kullanım özellikleri taşır.

    Eğer...
    1. şıktaki kazadan kastımız, iki aracım çarpışması sonucu ortaya çıkan durummu yoksa herhangi bir şekilde düşmekmi bence her iki olasılıkta geçerli nasıl düşeceğini bilmekte bir tecrübedir

    2.şıktaki ne kadar çok km...aslında yabana atılacak bir şey değil ama nerede ve nasıl yaptığıki o da önemli yapılan onca km de çözmesi gereken bir sürü sorunla karşılaşmış demektir,bu da başlı başına bir tecrübe

    3.ne kadar eğitim o kadar tecrübe...tek başına eğitim teorik olarak işe yaramaz pratik ile bir araya geldiği zaman ve kişi eğitimde aldığı bilgileri uygulaya biliyor ise mükemmel ve eğitim kesinlikle şart. (malesef eğitim ülkemiz şartlarında biraz maddi güç ile bağlantılı,motosiklet Fuarlarında ücretsiz eğitim seminerleri veriliyor imkanı olan arkadaşlar katılsın faydası olacaktır hatırlatmak istedim)

    4. 10/20/40 yıl kullanıp hiç kaza yapmamak daha duymadım ama şayet var ise tekeri düz bassın düşmeyen motorcu değil düşmeye aday motorcu vardır. ...

    5.hepsi ....

    Motosikletin oyuncak olmadığını ve pardonun az olduğunu biliyorsanız..
    Kullanmış olduğunuz motosikletin ve kendinizin sınırlarını biliseniz...
    Her hangi bir olumsuz anda en az zarar ile atlatmayı başarırsanız...
    Yapmış olduğunuz hatayı tekrarlamıyorsanız...
    Bakkal giderken bile KASKINIZI takıyorsanız....

    Tecrübe kazanmaya başlamışsınız demektir
    Rüzgarınız bol tekerleriniz düz bassın
    ...kağıttan gemilerle okyanusları geçemezssin...
    Drift Religion

  8. #28
    efsars - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2010
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    fz8,hayabusa, ybr125 07,08
    bence 1 ve 3 önemliside 1 çünkü ben ilk kazamda düştüğümde ayağımı ve kolumu kırmıştım çok basit bi kazaydı ama o kazadan daha kötü kazalar yaptım tecrübem olduğu için kendimi yuvarladım çiziklerle kurtuldum : )

  9. #29
    Mersin İl Temsilcisi yürekçe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2006
    Şehir
    Bende sığar iki cihan, ben bu cihana sığmazam
    Motosikleti
    Cân ile hem cahan, dehr ile hem zaman
    Alıntı aparat adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aslına bakarsanız bu konu çok göreceli ve bir sürü yoruma açık ve güzel bir konu


    Motorsiklet üzerindeki tecrübemiz neye göre belirlenir ?

    aklıma hemen şu geliyor ne tür bir motosiklet

    racinğ ,Kross,enduro,Naket,touring,spor touring,çhopper,Scooter,cup ....

    zincir aktarmalı.şaftlı ve kayış aktarmalı...

    sizlerinde malumu motosikletlerede kendi içlerinde gruplara ayrılır ve tarz olarak kendi içlerinde belli kullanım özellikleri taşır.

    Eğer...
    1. şıktaki kazadan kastımız, iki aracım çarpışması sonucu ortaya çıkan durummu yoksa herhangi bir şekilde düşmekmi bence her iki olasılıkta geçerli nasıl düşeceğini bilmekte bir tecrübedir

    2.şıktaki ne kadar çok km...aslında yabana atılacak bir şey değil ama nerede ve nasıl yaptığıki o da önemli yapılan onca km de çözmesi gereken bir sürü sorunla karşılaşmış demektir,bu da başlı başına bir tecrübe

    3.ne kadar eğitim o kadar tecrübe...tek başına eğitim teorik olarak işe yaramaz pratik ile bir araya geldiği zaman ve kişi eğitimde aldığı bilgileri uygulaya biliyor ise mükemmel ve eğitim kesinlikle şart. (malesef eğitim ülkemiz şartlarında biraz maddi güç ile bağlantılı,motosiklet Fuarlarında ücretsiz eğitim seminerleri veriliyor imkanı olan arkadaşlar katılsın faydası olacaktır hatırlatmak istedim)

    4. 10/20/40 yıl kullanıp hiç kaza yapmamak daha duymadım ama şayet var ise tekeri düz bassın düşmeyen motorcu değil düşmeye aday motorcu vardır. ...

    5.hepsi ....

    Motosikletin oyuncak olmadığını ve pardonun az olduğunu biliyorsanız..
    Kullanmış olduğunuz motosikletin ve kendinizin sınırlarını biliseniz...
    Her hangi bir olumsuz anda en az zarar ile atlatmayı başarırsanız...
    Yapmış olduğunuz hatayı tekrarlamıyorsanız...
    Bakkal giderken bile KASKINIZI takıyorsanız....

    Tecrübe kazanmaya başlamışsınız demektir
    Rüzgarınız bol tekerleriniz düz bassın
    tebrik ederim mükemmel bir yazı... evde komşularla oturuken okudum herkes çok beğendi, yetmez dediler balkona çıkıp megafonla haykırarak okudum, şimdi belediye hoparlörden anons yapıyor... az sonra ulusal kanaldan sayın başabakan okuyacakmış


    seni çok seviyorum be kardeşim
    KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
    BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
    KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....

  10. #30
    aparat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Şubat 2008
    Şehir
    ist/ümraniye
    Motosikleti
    honda cbf 150
    Alıntı yürekçe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tebrik ederim mükemmel bir yazı... evde komşularla oturuken okudum herkes çok beğendi, yetmez dediler balkona çıkıp megafonla haykırarak okudum, şimdi belediye hoparlörden anons yapıyor... az sonra ulusal kanaldan sayın başabakan okuyacakmış


    seni çok seviyorum be kardeşim
    bir r bir redir anladın sen akşam akşam güldürdün beni allahda seni güldürsün emi

    bende seni çok seviyorum
    ...kağıttan gemilerle okyanusları geçemezssin...
    Drift Religion


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)