Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

R6 İle Uzun Yol Yapmak ?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    KUVVETMİRA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Temmuz 2008
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    xt 600
    hele bakın koçyiğide

    "laubalilikten hoşlanmam, ciddiyeti severim, disipline hayranım!.."


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    extrem_015 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2010
    Şehir
    ☺ ßƲRĐƲR ☻
    Motosikleti
    EŞŞİZ TR'DE TEK CBR600F PC35 4 CİĞERLİ EŞEK ARISI
    Alıntı Osbourne adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bence de biçimsiz 600 rr lar..Ne olacak şimdi

    Aslında alakam yok ss motosikletlerle hiçbiri ilgimi çekmiyor ama cbr 600 rr ın en güzel tipli ss makine olduğu göreceli bir durum neticede..LBiçimsiz lafı neden ağır ola ki?
    herkezin fikri kendine zaten ss makineler ilginizi çekmediği içindir belki de. Biçimsiz demek kötü,hoş olmayan,kendine özgü bir şekili olmayan demektir ve bu TABİRLERDE CBR 600 RR a yakışmaz bunun için ağır olmuş. anladınız herhalde ne demek istediğimi

  3. #23
    McWarnaly - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Kasım 2009
    Şehir
    Antwerpen-BELGIUM
    Motosikleti
    Aprilia AF1+FZR 1000+YZFR6
    Alıntı VIA adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kısa mesafelerde hissedilmeyen vibrasyon uzun yolda özellikle bir gün içerisinde 200_250 kmden sonra yorgunluk hissini arttırıyor.Sadece motor karakteristiği değil sürüş pozisyonlarıda çok farklı oyüzden eşdeğer olacağını sanmıyorum

    Bikaç kmlik denemeleri saymazsak hiç kullanmadığım makinalar.Sonuç olarak anlamak istediğim uzun yolda konfor beklemiyoruz ama vereceği rahatsızlık katlanılabilir derecedemidir.
    Dostum katiliyoruum.uzun yolculuklarda cok rahatsizlik veriyor ancak motor askindanmidir nedendir katlaniliyor
    RIDE or DIE

  4. #24
    VIA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ağustos 2010
    Şehir
    Başkent
    Motosikleti
    Yamaha XT660R- Afrika twin 1000L
    Alıntı KUVVETMİRA adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hele bakın koçyiğide

    Xt ile kıyıpda giremiyom öyle yerlere mecbur kalmadıkça

    Adam hakkaten çılgınmış

  5. #25
    n61l - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ağustos 2008
    Şehir
    Fiyordlar
    Motosikleti
    jawa 638
    Alıntı takendy adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    yukarıda verilen örnek extrem olduğu gibi arkadaşın bahsettiği uzun yol kavramından uzak ancak ufkumuzu açtığın için teşekkürler
    memnun oldum

    Alıntı VIA adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kısa mesafelerde hissedilmeyen vibrasyon uzun yolda özellikle bir gün içerisinde 200_250 kmden sonra yorgunluk hissini arttırıyor.Sadece motor karakteristiği değil sürüş pozisyonlarıda çok farklı oyüzden eşdeğer olacağını sanmıyorum

    Bikaç kmlik denemeleri saymazsak hiç kullanmadığım makinalar.Sonuç olarak anlamak istediğim uzun yolda konfor beklemiyoruz ama vereceği rahatsızlık katlanılabilir derecedemidir.
    bu tamamen sizin motivasyonunuz, zihinsel ve fizik kondusyonunuzla alakali, genel bir cevabi yok. gerek nick sanders gerekse de sjaak lucassen taradindan hani sadece uzun yol da degil dunya turu olarak yapildi demek ki birileri bu motorla boyle yolculuklarin zorluklarini kabullenebilmis.

    Alıntı KUVVETMİRA adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hele bakın koçyiğide

    muazzam
    "yorgunum cok yorgun"

  6. #26
    shule - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Kasım 2007
    Motosikleti
    ninja250r-600RR-gs650
    Alıntı n61l adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    o konuda farkli dusunmuyorum, ama en zevkli yolculuk da kisinin sevdigi motorla yaptigidir. o yuzden zorluklar bu konuda yildirici olmayabilmis. bu tip yolculuklara cok daha uygun motorlar var tabiki kisi onunla da mutlu olabiliyorsa o yonde de tercihte bulunabilir elbette.
    kesinlikle katılıyorum... kullanmayana eziyet gibi görunsede ..yol bittiginde ulaşılan keyife paha biçilemez
    Düş kurmaya cesaret edenler,onları gerçekleştirmeye de cesaret eder

  7. #27
    chopperrider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Temmuz 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Honda Goldwing GL1800...
    r6 yı bilmem 600f ile tatile çıkıyorum 3 bin kilometre sonra dönüyorum çok da güzel oluyo. aynı şeyi daha önce gs500 ile yapıyodum bundan sonra r serisi bi makine alırsam hiç düşünmem onunla da yaparım.
    sport makine yorucudur ama genellikle acemi sürücüler için yorucudur, sürüş pozisyonuna hakim ve ne yaptığını bilen sürücü için o kadar da değil.
    ama r serisi bi motorla ne artçı alınır ne de fazla eşya. elbetteki de asfalttan ayrılınmaz çok kısa mesafeler haricinde. e zaten uzun yola gitmek benim lügatımda şehirler arası devler karayolunda ve de otoyollarda seyahat etmek demek.
    .....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç orta sehpalı supersport gördün mü.....

  8. #28
    htmetin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Temmuz 2008
    Şehir
    İstanbul -MALTEPE
    Motosikleti
    Honda Twister - honda cbf 150
    Alıntı kamsea adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşım önemli iki noktadan biri motor ve yol.... evet belki istanbul-izmir olsa ortalama 6 yada 8 mola verebilirsin ama söz konusu güzergah istanbul-ankara olunca pek de motor yormuyor körfezi geçtikten sonra tek yapman gereken sellektör vermek...

    Bu yorumu çok beğendim eline sağlık..
    Sözün en güzeli, söyleyenin doğru olarak söylediği, dinleyenin de yararlandığı sözdür.

  9. #29
    regal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Haziran 2008
    Şehir
    kahraman maraş
    Motosikleti
    bmw650gs kawasaki er6 n
    ne kadar mühim bir mesele imiş bu gidermi gidmezmi meselesi gitmek isteyen gider kardeş bu kadar basit bnir konuya bu kadar yorum bile beni rahatsız etti gereksiz konular bilgilenme sıfır bence herkesin faydalanacağı konularda yorumlarınız daha değerli olacağı kanatindeyim
    bu şekilde konuya girdiğim için kusura bakmayın ama dikkatimi çekiyordu bayadır bu tür konular
    05428381357 mustafa minyas kahraman maraş merkez şimdiye kadar motor geçmişi +++ mobilet +mz 150cc++150cccelik coper +250cc regal rabtor+vf750c honda magna++er6 n++125cckymco++er5++şimidlik suziki bandit650s ve 150cckmt çelik sport

  10. #30
    n61l - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ağustos 2008
    Şehir
    Fiyordlar
    Motosikleti
    jawa 638
    Alıntı shule adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kesinlikle katılıyorum... kullanmayana eziyet gibi görunsede ..yol bittiginde ulaşılan keyife paha biçilemez
    zaten bir motorlu araca binerken oncelikli beklentimiz konfor olsa arabaya binmemiz gerekirdi, ama biz genelde kendi sahip olduklarimizi baskalarininkini kotuleyerek daha "guzellestirmeyi" sevdigimizden sahip olmadigimiz yada sevmedigimiz tarz motorlari haksiz yere elestirme yada o gozle bakma yoluna gidebiliyoruz.

    Alıntı chopperrider adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    r6 yı bilmem 600f ile tatile çıkıyorum 3 bin kilometre sonra dönüyorum çok da güzel oluyo. aynı şeyi daha önce gs500 ile yapıyodum bundan sonra r serisi bi makine alırsam hiç düşünmem onunla da yaparım.
    sport makine yorucudur ama genellikle acemi sürücüler için yorucudur, sürüş pozisyonuna hakim ve ne yaptığını bilen sürücü için o kadar da değil.
    ama r serisi bi motorla ne artçı alınır ne de fazla eşya. elbetteki de asfalttan ayrılınmaz çok kısa mesafeler haricinde. e zaten uzun yola gitmek benim lügatımda şehirler arası devler karayolunda ve de otoyollarda seyahat etmek demek.
    600f heralde gundelik kullanima daha yatkin haliyle gezmeyi seven sporcular icin guzel bir secenek. gs500'un de avrupada bir F modeli var ki tr'ye getirilmemis olmasi cok yazik.
    "yorgunum cok yorgun"

  11. #31
    VIA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ağustos 2010
    Şehir
    Başkent
    Motosikleti
    Yamaha XT660R- Afrika twin 1000L
    Alıntı regal adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ne kadar mühim bir mesele imiş bu gidermi gidmezmi meselesi gitmek isteyen gider kardeş bu kadar basit bnir konuya bu kadar yorum bile beni rahatsız etti gereksiz konular bilgilenme sıfır bence herkesin faydalanacağı konularda yorumlarınız daha değerli olacağı kanatindeyim
    bu şekilde konuya girdiğim için kusura bakmayın ama dikkatimi çekiyordu bayadır bu tür konular
    Madem ilgini çekmiyor ozaman sazanlık yapma...konu açarken yorum yaparken sana soracak değiliz.

    Başkalarına müdahale etme hakkını nerden alıyorsun.Seni ilgilendirmiyorsa yazmazsın olur biter.Maksat ne anlayamadım?

  12. #32

    Üyelik
    21 Eylül 2010
    süper suport motorların bir çogu yorar ama zamanla kullanıcı alışyor.uzun yolda motora biniş tarzı ve yapılan sürat ında yorulmayla ılgisi vardır.ben 2005 model r6 ile en son hıc durmadan 100 km yol yaptım 0rtalama hız 220 dıyelım bu yola gore degısyor arada 280 ne kadar cıkyordum ve 150 ye kadar dusyordum pek yorulmadım 150 ıle devamlı gıdersen zaten yorulmuyorsun cunku cok yatmana yanı surat ıcın pozısyon almana gerek kalmıyor. yüksek suratta hem yatyorsun hemde bacaklarınla motorsıkletı kavrıyorsun kı yapmazsan makınanın ustunden ucarsın yatman ve bacaklarınla moturu sıkıca kavraman alışkın degılsen yorabılır.aynı yolu 2008 1000 rr ıle hıc durmadan yaptım ve yoruldum kı yorulmamın sebebi 1000 rr dakı koltuk ıle dıreksıyon arasındakı mesafa daha fazla buda öne dogru daha cok yatmanı gerektıryorkı bu 1 santım bıle olsa buyuk fark yaratır.kımse yanlış anlamasın 1000 rr ı kesınlıkle kotulemiyorum ki yeni kasası çok iyi bir makina olup virajlarıda cok iyidir.kawasakı er 6n ım vardı alım satım yaptıgım ıcın sattım cok guzel ve kıvrak bır aletti ama uzun yolda ruzgar olayı yoryordu.honda shadow ve dragstar 650 cc chopper makınalarım vardı onlarlada yol bıtmıyordu.yol bıtmıyordu derken race e alışan bir adam daha yavaş bir makinaya binince tatmin olmuyor,r6 ve ya baska bır race makına ıle strabize yolda uzun sure gıtmek tehlıkelı olur.cunku devamlı yavaş gitmen gerekir yavaş gidersen erken yorulursun hele arkanda başka biri varsa oda yorulacak agırlıgı sana daha fazla bınecek makına boyle bır yolda ıkı kısının agırlıgı ile daha agır olup yavaş gıttıgın ıçin kontrol zorlaşacaktır.zaten race makınada iyi bir direksiyon amasörü yoksa bozuk yada mucurlu yolda suratlı gıtmek dıreksıyonun saga sola fazla sallamasına neden olur buda tehlike yaratır.bence kötü motorsiklet yoktur herkes tarzına göre ve kullanacagı alana göre motor seçmelidir aksi taktirde motor kullanıcının gıdecegi yola göre dizayn edilmemişse motoru kötülüyorlar.örnek şehir içinde fazla kulanacaksan ve uzun yolda biraz sürat ve rahatlık istiyorsan naked makinalara bineceksin,arazide kullanmayı sevyorsan kros makinaya bineceksin,ben şehir içinde fazla kullanmam araziylede işim olmaz ama uzun yol yaparım ve süratı severim dersen o zaman race e bineceksin,eşimle rahat bir şekilde yavaş ama emniyetli türkiye turuna cıkacam araziyle ve hızla işim olmaz dersen o zamanda chopper makinaya bineceksin.her motor farklı kullanım tarzları için üretilmiştir tarzına göre motor seçimi yaparsan motoru kullanmaktan zevk alırsın.

  13. #33
    jesse - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Şubat 2006
    Motosikleti
    ''00 ZX-12R..00 cb1100,, "16 integra 750


    Uploaded with ImageShack.us

    bu yaz haziran ayında ben eşim ve 12R ile resimde görüldügü gibi istanbul ayvalık tatiline pendik , yalova, bursa, susurluk,balıkesir üzerinden yola çıktık..

    pendik yalova arası feribot gerikalan 450 km küsür yol boyunca rahat birşekilde gittik .. gerçi oturuş pozisyonu 1000 cc yada 600 cc stock makinalar kadar sert degil .. ama kilo ve artçı atrı bagaj yükü eşdeger sayılabilir.. rahat ve keyifli bir yolculuk diyebilirim ..

    r6 uzun yol ikilemi kulacının sabrına göre degişir... bir yere yetişmek zorunda degilsen dünyayı bile dolaşırsın ki yapanlar var arkadaşlar eklemişler resimleri.. ama birde rahat yolculuk yapmak var.. bu naked olabilir choper olabilir enduro olabilir.. bu bi gerçek
    bridge stone shirdge stone sharidge stone... ve tanrı lastikten kadını yarattı, sharon stone..
    Drift Religion

  14. #34

    Üyelik
    21 Eylül 2010
    Alıntı jesse adlı üyeden alıntı Mesajı göster


    Uploaded with ImageShack.us

    bu yaz haziran ayında ben eşim ve 12R ile resimde görüldügü gibi istanbul ayvalık tatiline pendik , yalova, bursa, susurluk,balıkesir üzerinden yola çıktık..

    pendik yalova arası feribot gerikalan 450 km küsür yol boyunca rahat birşekilde gittik .. gerçi oturuş pozisyonu 1000 cc yada 600 cc stock makinalar kadar sert degil .. ama kilo ve artçı atrı bagaj yükü eşdeger sayılabilir.. rahat ve keyifli bir yolculuk diyebilirim ..
    o zx 12 oturum acısından rahat bir makinadır.bende kullandım race lerden cok daha rahat bir alettir onla eşinizle uzun yol yapmanız çok mantıklı ve yerinde olmuş.kazasız sürüşler.

  15. #35
    jesse - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Şubat 2006
    Motosikleti
    ''00 ZX-12R..00 cb1100,, "16 integra 750
    Alıntı sbk01 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    o zx 12 oturum acısından rahat bir makinadır.bende kullandım race lerden cok daha rahat bir alettir onla eşinizle uzun yol yapmanız çok mantıklı ve yerinde olmuş.kazasız sürüşler.
    teşekkür ederim...

    aslında oturuş pozisyonu ile alakalı diil... insanın aldıgı rüzgar en büyük etkendir.. uzun mesafe kısa zamanda kat etmek hız gerektirir hızlandıgın zman rüzgara maruz kalır yorulursunuz..

    zx-12 ..xx1100.. hayabusa bunlar bu yolculuklar için tasarlanmış hızlı ve rahat motorlardır.. sende bilirsin 1000 rr da aldıgın rüzgarın 4 te 2 sini zx-12 de alamazsın .. devasa grenaj bunu engeller..

    2005 1000 rr la antalya istanbul yaptım ... birdaha tövbe.. para verseler gitmem :D :D :D
    bridge stone shirdge stone sharidge stone... ve tanrı lastikten kadını yarattı, sharon stone..
    Drift Religion

  16. #36
    McWarnaly - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Kasım 2009
    Şehir
    Antwerpen-BELGIUM
    Motosikleti
    Aprilia AF1+FZR 1000+YZFR6
    Alıntı jesse adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    teşekkür ederim...

    aslında oturuş pozisyonu ile alakalı diil... insanın aldıgı rüzgar en büyük etkendir.. uzun mesafe kısa zamanda kat etmek hız gerektirir hızlandıgın zman rüzgara maruz kalır yorulursunuz..

    zx-12 ..xx1100.. hayabusa bunlar bu yolculuklar için tasarlanmış hızlı ve rahat motorlardır.. sende bilirsin 1000 rr da aldıgın rüzgarın 4 te 2 sini zx-12 de alamazsın .. devasa grenaj bunu engeller..

    2005 1000 rr la antalya istanbul yaptım ... birdaha tövbe.. para verseler gitmem :D :D :D
    Masallah dostum iyi gezmissin
    RIDE or DIE

  17. #37
    efsars - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2010
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    fz8,hayabusa, ybr125 07,08
    Alıntı KUVVETMİRA adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hele bakın koçyiğide

    bende enduro-cross sürücüsüyüm ama motoruma kıyıpda oraya girmem :D

  18. #38
    cbr125cbr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2008
    Şehir
    İstanbul-Beylikdüzü
    Motosikleti
    CBF150'2011 Kırmızı
    Alıntı KUVVETMİRA adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hele bakın koçyiğide

    nasıl çıkarmışlar acaba oradan, devam fotoları yok mu KUVVETMİRA

    Ben istanbul-enez arası cbf 150 ile hiç molasız gidiyorum ,küçük cc li yani daha uzun sürüyor, rüzgardan daha çok etkileniyor ama yoruluyorum diyemem. Gayet keyif veriyor , açılın sağ şerit benim

    Not: istanbul-enez yaklaşık 250-300km


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)