memnun oldum
bu tamamen sizin motivasyonunuz, zihinsel ve fizik kondusyonunuzla alakali, genel bir cevabi yok. gerek nick sanders gerekse de sjaak lucassen taradindan hani sadece uzun yol da degil dunya turu olarak yapildi demek ki birileri bu motorla boyle yolculuklarin zorluklarini kabullenebilmis.
muazzam
"yorgunum cok yorgun"
r6 yı bilmem 600f ile tatile çıkıyorum 3 bin kilometre sonra dönüyorum çok da güzel oluyo. aynı şeyi daha önce gs500 ile yapıyodum bundan sonra r serisi bi makine alırsam hiç düşünmem onunla da yaparım.
sport makine yorucudur ama genellikle acemi sürücüler için yorucudur, sürüş pozisyonuna hakim ve ne yaptığını bilen sürücü için o kadar da değil.
ama r serisi bi motorla ne artçı alınır ne de fazla eşya. elbetteki de asfalttan ayrılınmaz çok kısa mesafeler haricinde. e zaten uzun yola gitmek benim lügatımda şehirler arası devler karayolunda ve de otoyollarda seyahat etmek demek.
.....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç orta sehpalı supersport gördün mü.....
ne kadar mühim bir mesele imiş bu gidermi gidmezmi meselesi gitmek isteyen gider kardeş bu kadar basit bnir konuya bu kadar yorum bile beni rahatsız etti gereksiz konular bilgilenme sıfır bence herkesin faydalanacağı konularda yorumlarınız daha değerli olacağı kanatindeyim
bu şekilde konuya girdiğim için kusura bakmayın ama dikkatimi çekiyordu bayadır bu tür konular
05428381357 mustafa minyas kahraman maraş merkez şimdiye kadar motor geçmişi +++ mobilet +mz 150cc++150cccelik coper +250cc regal rabtor+vf750c honda magna++er6 n++125cckymco++er5++şimidlik suziki bandit650s ve 150cckmt çelik sport
zaten bir motorlu araca binerken oncelikli beklentimiz konfor olsa arabaya binmemiz gerekirdi, ama biz genelde kendi sahip olduklarimizi baskalarininkini kotuleyerek daha "guzellestirmeyi" sevdigimizden sahip olmadigimiz yada sevmedigimiz tarz motorlari haksiz yere elestirme yada o gozle bakma yoluna gidebiliyoruz.
600f heralde gundelik kullanima daha yatkin haliyle gezmeyi seven sporcular icin guzel bir secenek. gs500'un de avrupada bir F modeli var ki tr'ye getirilmemis olmasi cok yazik.
"yorgunum cok yorgun"
süper suport motorların bir çogu yorar ama zamanla kullanıcı alışyor.uzun yolda motora biniş tarzı ve yapılan sürat ında yorulmayla ılgisi vardır.ben 2005 model r6 ile en son hıc durmadan 100 km yol yaptım 0rtalama hız 220 dıyelım bu yola gore degısyor arada 280 ne kadar cıkyordum ve 150 ye kadar dusyordum pek yorulmadım 150 ıle devamlı gıdersen zaten yorulmuyorsun cunku cok yatmana yanı surat ıcın pozısyon almana gerek kalmıyor. yüksek suratta hem yatyorsun hemde bacaklarınla motorsıkletı kavrıyorsun kı yapmazsan makınanın ustunden ucarsın yatman ve bacaklarınla moturu sıkıca kavraman alışkın degılsen yorabılır.aynı yolu 2008 1000 rr ıle hıc durmadan yaptım ve yoruldum kı yorulmamın sebebi 1000 rr dakı koltuk ıle dıreksıyon arasındakı mesafa daha fazla buda öne dogru daha cok yatmanı gerektıryorkı bu 1 santım bıle olsa buyuk fark yaratır.kımse yanlış anlamasın 1000 rr ı kesınlıkle kotulemiyorum ki yeni kasası çok iyi bir makina olup virajlarıda cok iyidir.kawasakı er 6n ım vardı alım satım yaptıgım ıcın sattım cok guzel ve kıvrak bır aletti ama uzun yolda ruzgar olayı yoryordu.honda shadow ve dragstar 650 cc chopper makınalarım vardı onlarlada yol bıtmıyordu.yol bıtmıyordu derken race e alışan bir adam daha yavaş bir makinaya binince tatmin olmuyor,r6 ve ya baska bır race makına ıle strabize yolda uzun sure gıtmek tehlıkelı olur.cunku devamlı yavaş gitmen gerekir yavaş gidersen erken yorulursun hele arkanda başka biri varsa oda yorulacak agırlıgı sana daha fazla bınecek makına boyle bır yolda ıkı kısının agırlıgı ile daha agır olup yavaş gıttıgın ıçin kontrol zorlaşacaktır.zaten race makınada iyi bir direksiyon amasörü yoksa bozuk yada mucurlu yolda suratlı gıtmek dıreksıyonun saga sola fazla sallamasına neden olur buda tehlike yaratır.bence kötü motorsiklet yoktur herkes tarzına göre ve kullanacagı alana göre motor seçmelidir aksi taktirde motor kullanıcının gıdecegi yola göre dizayn edilmemişse motoru kötülüyorlar.örnek şehir içinde fazla kulanacaksan ve uzun yolda biraz sürat ve rahatlık istiyorsan naked makinalara bineceksin,arazide kullanmayı sevyorsan kros makinaya bineceksin,ben şehir içinde fazla kullanmam araziylede işim olmaz ama uzun yol yaparım ve süratı severim dersen o zaman race e bineceksin,eşimle rahat bir şekilde yavaş ama emniyetli türkiye turuna cıkacam araziyle ve hızla işim olmaz dersen o zamanda chopper makinaya bineceksin.her motor farklı kullanım tarzları için üretilmiştir tarzına göre motor seçimi yaparsan motoru kullanmaktan zevk alırsın.
Uploaded with ImageShack.us
bu yaz haziran ayında ben eşim ve 12R ile resimde görüldügü gibi istanbul ayvalık tatiline pendik , yalova, bursa, susurluk,balıkesir üzerinden yola çıktık..
pendik yalova arası feribot gerikalan 450 km küsür yol boyunca rahat birşekilde gittik .. gerçi oturuş pozisyonu 1000 cc yada 600 cc stock makinalar kadar sert degil .. ama kilo ve artçı atrı bagaj yükü eşdeger sayılabilir.. rahat ve keyifli bir yolculuk diyebilirim ..
r6 uzun yol ikilemi kulacının sabrına göre degişir... bir yere yetişmek zorunda degilsen dünyayı bile dolaşırsın ki yapanlar var arkadaşlar eklemişler resimleri.. ama birde rahat yolculuk yapmak var.. bu naked olabilir choper olabilir enduro olabilir.. bu bi gerçek
bridge stone shirdge stone sharidge stone... ve tanrı lastikten kadını yarattı, sharon stone..
Drift Religion
teşekkür ederim...
aslında oturuş pozisyonu ile alakalı diil... insanın aldıgı rüzgar en büyük etkendir.. uzun mesafe kısa zamanda kat etmek hız gerektirir hızlandıgın zman rüzgara maruz kalır yorulursunuz..
zx-12 ..xx1100.. hayabusa bunlar bu yolculuklar için tasarlanmış hızlı ve rahat motorlardır.. sende bilirsin 1000 rr da aldıgın rüzgarın 4 te 2 sini zx-12 de alamazsın .. devasa grenaj bunu engeller..
2005 1000 rr la antalya istanbul yaptım ... birdaha tövbe.. para verseler gitmem :D :D :D
bridge stone shirdge stone sharidge stone... ve tanrı lastikten kadını yarattı, sharon stone..
Drift Religion
nasıl çıkarmışlar acaba oradan, devam fotoları yok mu KUVVETMİRA
Ben istanbul-enez arası cbf 150 ile hiç molasız gidiyorum ,küçük cc li yani daha uzun sürüyor, rüzgardan daha çok etkileniyor ama yoruluyorum diyemem. Gayet keyif veriyor , açılın sağ şerit benim
Not: istanbul-enez yaklaşık 250-300km
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)