Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

honda vtr 250 türkiye'de satıştan kaldırıldı mı?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    -ibrahim- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2009
    Şehir
    Gaziantep
    Motosikleti
    Honda Cbf 150
    Alıntı overcloud adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bizimde komşu bana aynı şeeyi soyluyor 2800'e aldım diyorum cbr'i bana 4bin liraya araba alırdın die cevap veriyor. bende yapıştırdım cevabı 4bin liraya aldığım arabadan bana ne hayır gelirki..

    honda bence 200 - 250 cc aralığında bir motor getirmeli ama şöyle bir pazar politikası izliyor olabilirler:

    türkiye'de yıllarca tofaş şahin best seller idi. çünki bu aracı sarıya boyayıp taksi yapıyorlardı. honda 250cc segmentinden çekilmeyi planlıyor olabilir. nedeni ise cbf 150 satışlarının iyi olması. malum kuryeciler bu motoru çok tercih ediyor. fiyatı uygun servis ağı geniş yedek parça bol kalitesi iyi. bir nevi tofaş'ın şahini. ekonomik durumu iyi olanlar zaten 150cc ile acemiliği atıp direk daha yuksek cc'li modellere geçiş yapabiliyor (her ne kadar yanlış olsada) bu yüzden honda 250cc'lik pazarı gözden çıkarmış olabilir
    Ben cbf kullanan biri olarak şunu düşünüyordum.Kaliteli,piyasada tutulmuş bi 250 cc yakalarsam bir kaç sene sonra cc büyütürüm dedim.Ama görüldüğü gibi 250 cc bu ülkede tutmuyor..Ben şimdi cbf imi satmadan,daha uzun vadede 600 cc naked,enduro motosiklet alırım diye düşünürüm...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    27 Kasım 2008
    olmaz olmaz race tarzlı olsa satardı

  3. #23
    overcloud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    XL650V Transalp
    Alıntı -ibrahim- adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben cbf kullanan biri olarak şunu düşünüyordum.Kaliteli,piyasada tutulmuş bi 250 cc yakalarsam bir kaç sene sonra cc büyütürüm dedim.Ama görüldüğü gibi 250 cc bu ülkede tutmuyor..Ben şimdi cbf imi satmadan,daha uzun vadede 600 cc naked,enduro motosiklet alırım diye düşünürüm...
    bende 250cc'nin üzerini gereksiz buluyorum. bakım ve benzin masrafı çok artıyor. en azından şu anki bütçem ile 250cc'nin üzerini almam imkansız. bu segmentte fazla seçeneğimizde yok.

    hyosung'un servis ağı yok, kanunist'lerin servisleri güvenilir değil. kawasaki ninja ise sıfırı pahalı ikinci eli ise kısmen fiyatı yuksek ama yinede 7bin civarında temiz motorlar var. cbf/twister250 ise km'leri çok yüksek.

    böyle giderse ya çançinçon alıcam yada 125cc'ye talim..

    tvs'ninde 180cc'lik modelleri gelmedi bir türlü
    the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda

  4. #24
    EmoTHEp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Temmuz 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    '10 Monster 696
    ileride ikinci motor olarak düşünmek istediğim ?? bir makineydi... ama fiyatı kim ne derse desin çok yüksekti, hyo 9000 fiyat çekiyorsa, senin farkın maksimum 1500 tl olmalı... sen 3000 tl oturtursan kimse alamaz... bu 2+2=4 model olarak çok hoşuma gitsede fiyat olarak düşünüldüğünde SATADIĞI görüp kaldırmaları iyi olmuş... piyasaya kim girerse girsin tüketiciyi yolunmaya hazır tavuk olarak görüyorlar... bu zihniyet artık değişmeli... bunun yüzündendirki çoğumuz 125cc den sonra 500-600 seviyesine çıkıyor yada direk (her ne kadar doğru olmasa da) o kadar parayı vereceğime büyük alırım basmam diyor... (bu da külliyen yalan eğitim almadan binilmiyor bu merete ) düzeltsinler piyasayı..
    Kim Ağlarsa Yalan Ağlar, Beni Bi'tek Duca'm Anlar...

  5. #25

    Üyelik
    19 Ekim 2008
    Alıntı hocaseko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    üzülmedim çok pahalıydı,üzüldüm güzel motosikletti...kaç kere mail attım indirin 10000'e ilk ben alayım sizde satış patlaması yapın diye ama cevapları hep japonya'dan direkt geliyor ondan pahalı oldu...kendileri bilir...babamın markası değil ya...hem biz TÜRK tüketicisi ne anlarız ki zaten motordan?
    Külahıma anlatsınlar Japonyadan geliyor navlun masrafını. cbf150 de Çinden geliyor, navlun masrafı çok mu tutuyor? cbf150 nin Türkiye Hondaya maliyeti 650 dolar civarıdır en fazla (suzuki an125 in de 650 dolardı mesela, çinli scooterları 300 dolara alıyor bizim uğur, kanuni, asya, çelik motor falan filan), son kullanıcı satış fiyatından vergileri ve bayi karını düşün, geriye ne kadar kar ettiklerini bulursunuz.

    Kullanıcılar salak mı ki Japonya da vergiler dahil 567.000 yen e satılan motorun navlun dahil burada kaça satılabileceğini hesaplayamasınlar? Satabildikleri 3-5 motorla avunsunlar ama yanlış fiyatlama politikasının nasıl zararlı bir operasyon olabileceğine basit bir örnek oldu bu motor.

  6. #26
    c3nk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ocak 2010
    Şehir
    İstanbul/Tuzla - Yalova
    Motosikleti
    Honda PS 150i
    yeni bir fiyat politikasıyla tekrar piyasaya geri dönmeli vtr. Çok güzel motordu, 2.motorum olarak kesinlikle onu düşünüyordum, ama honda beni üzdü :(

  7. #27
    ünaltürkyazıcı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Nisan 2009
    Şehir
    İstanbul-Beşiktaş/Arnavutköy
    Motosikleti
    HONDA SH 300i
    Alıntı c3nk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yeni bir fiyat politikasıyla tekrar piyasaya geri dönmeli vtr. Çok güzel motordu, 2.motorum olarak kesinlikle onu düşünüyordum, ama honda beni üzdü :(
    Evet çok güzel bir motor hala biniyorum ve tık demedi...İnşallah yeni fiyat politikasıyla 2012 de gelsin diyelim ama zaman ne gösterir...
    İHANET arkadaşlık zincirini karartır, fakat VEFA onu her zamankinden daha parlak yapar.


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)