- Katılım
- 20 Mar 2006
- Mesajlar
- 3,261
- Konu Yazar
- #1
Bu konu çoğu arkadaşımıza rahatsız edici gelebilir. Ama biz motorcuların acı gerçeklerinden biri de "Düşmemiş motorcu yoktur, henüz düşmemiş motorcu vardır" durumunun hayatımızın ayrılmaz bir parçası olmasıdır.
Bizler manyak adamlarız, günün birinde düşeceğimizi bildiğimiz halde bu makinalara bineriz. Daha da kötüsü
düştükten sonra da genelde devam ederiz.
Evet henüz düşmediyseniz, buraya yazın. Ne kadar süredir motosiklete bindiğinizi ve toplamda kaç km yaptığınızı da belirtmeyi unutmayın.
Buraya yazmaktan korkmayın, nazar değmez.
Buraya yazdığınız için ertesi gün gidip düşmezsiniz. Düşmenizin nedeni buraya yazmanız değil, büyük ihtimalle sizin bir hatanız olacaktır. İlk düşüşler genelde böyle olur çünkü.
Düşmemiş adam sayısının çok fazla olacağını da sanmıyorum gerçi.
Bu başlık altında birbirimize faydalı şeyler söyleyeceğimizden de eminim.
Bizler manyak adamlarız, günün birinde düşeceğimizi bildiğimiz halde bu makinalara bineriz. Daha da kötüsü
Evet henüz düşmediyseniz, buraya yazın. Ne kadar süredir motosiklete bindiğinizi ve toplamda kaç km yaptığınızı da belirtmeyi unutmayın.
Buraya yazmaktan korkmayın, nazar değmez.
Düşmemiş adam sayısının çok fazla olacağını da sanmıyorum gerçi.
Bu başlık altında birbirimize faydalı şeyler söyleyeceğimizden de eminim.