bu nasil ybr 125

MkD

Katılım
22 Eki 2009
Mesajlar
767
:mrgreen: yaa o üstündeki ne civciv mi o :silent::queen:
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,015
abiiiii motora bakkk askere gideceğim diyo adammmmm bu motor erkek motoru muuuu :queen:
 

MkD

Katılım
22 Eki 2009
Mesajlar
767
valla o civcivi de vermezse yanında kimse almaz o motoru :queen::queen:
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
1,347
bu motosikleti cebeci de görmüştüm üni karşısında, otobüsteydim, gülmekten kendimden geçmiştim :D
bu motosiklet olmasa bile birebir aynsıydı o sonradan çıkma 6 adet anlam veremediğim şekilsiz hoparlör dahildi
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
672
arkadaşlar insanların hayata dair yaklaşımlarını sergilemesi sizi niye bu kadar ilgilendiriyor anlamıyorum, fabrikasyon olunca iyi, rutin olunca iyi; sıradışı olunca mı kötü? size bu motor ve sahibiyle dalga geçme hakkını kim veriyor? dahası bu motorun bu şekilde ortada dolaşmasından size ne? ortada bir ruh ve anlayış buna mukabilde ortaya konan bir sonuç var, siz kimsiniz ki hayata ömrü boyunca aynı pencereden bakan zihinlerinizle etrafınızdaki farklılıkarı eleştiriyorsunuz?

kusura bakmayın ama irrasyonel ve lümpensiniz.
 
Katılım
26 Eyl 2009
Mesajlar
333
arkadaşlar insanların hayata dair yaklaşımlarını sergilemesi sizi niye bu kadar ilgilendiriyor anlamıyorum, fabrikasyon olunca iyi, rutin olunca iyi; sıradışı olunca mı kötü? size bu motor ve sahibiyle dalga geçme hakkını kim veriyor? dahası bu motorun bu şekilde ortada dolaşmasından size ne? ortada bir ruh ve anlayış buna mukabilde ortaya konan bir sonuç var, siz kimsiniz ki hayata ömrü boyunca aynı pencereden bakan zihinlerinizle etrafınızdaki farklılıkarı eleştiriyorsunuz?

kusura bakmayın ama irrasyonel ve lümpensiniz.

felsefi argümanlarla ve hümanist yaklasimla bu motosikleti ve yapilan modifikasyonu savunabilmek ile hür ifade ile bu modifikasyonu yerden yere vurarak elestirebilmek arasindaki nüansi aciklarsan haklisin.

bu modifikasyon oldukca cirkin ve irretidir. bu da benim düsünce ve algi özgürlügüm. dalga bile gecebilirim.
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
1,347
arkadaşlar insanların hayata dair yaklaşımlarını sergilemesi sizi niye bu kadar ilgilendiriyor anlamıyorum, fabrikasyon olunca iyi, rutin olunca iyi; sıradışı olunca mı kötü? size bu motor ve sahibiyle dalga geçme hakkını kim veriyor? dahası bu motorun bu şekilde ortada dolaşmasından size ne? ortada bir ruh ve anlayış buna mukabilde ortaya konan bir sonuç var, siz kimsiniz ki hayata ömrü boyunca aynı pencereden bakan zihinlerinizle etrafınızdaki farklılıkarı eleştiriyorsunuz?

kusura bakmayın ama irrasyonel ve lümpensiniz.

lümpensin?
İrrasyonel?
AVUKAT ?

burası bi forum herkes istediği yorumu yapmakta özgür, forum kurallarını aşmadaıkça bi sorun yok.
Motorun sahibi ile dalga geçmediğin için tınnnlamıyorum.
Motorla seve seve dalga geçerim gözüme hitap etmiyor. kendi düşüncemi istediğim gibi yazarım
Benim evimin her odasında pencere var ve hepside ayrı yerlere bakıyor. üstüme alınmıyorum
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
672
felsefi argümanlarla ve hümanist yaklasimla bu motosikleti ve yapilan modifikasyonu savunabilmek ile hür ifade ile bu modifikasyonu yerden yere vurarak elestirebilmek arasindaki nüansi aciklarsan haklisin.

bu modifikasyon oldukca cirkin ve irretidir. bu da benim düsünce ve algi özgürlügüm. dalga bile gecebilirim.

insanlara zavallı diyemezsin, yeterli mi? dahası kimseyi hor görüp, alçaltamazsın, insanları alçaltmaya sevk edemezsin. sen başlık açarak bunu yaptın.

akabinde bildireyim zira muhtemelen bir sonraki mesajında şunu öne süreceksin:


lümpen ve irrasyonel hakaret değildir.
 
Katılım
17 Şub 2009
Mesajlar
159
bu motosikleti cebeci de görmüştüm üni karşısında, otobüsteydim, gülmekten kendimden geçmiştim :D
bu motosiklet olmasa bile birebir aynsıydı o sonradan çıkma 6 adet anlam veremediğim şekilsiz hoparlör dahildi

kardeş hoparlör de değil sadece süs...hoparlör olsa yine işe yarardı:queen:
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
durumum müsait olsa alır ve eski sahibinin gözü önünde benzin döker yakarım.

şahsi fikrimdir,kimseye hakaret etmiyorum.


motoru gece klübüne çevirirken len ben bunu satabilirmiyim bu vaziyette diye düşünür insan biraz.
 
Katılım
26 Eyl 2009
Mesajlar
333
insanlara zavallı diyemezsin, yeterli mi? dahası kimseyi hor görüp, alçaltamazsın, insanları alçaltmaya sevk edemezsin. sen başlık açarak bunu yaptın.

akabinde bildireyim zira muhtemelen bir sonraki mesajında şunu öne süreceksin:


lümpen ve irrasyonel hakaret değildir.

henüz okudugunu iyi anlayamayan ve karsisindakini de yazdigini anlamayacak seviyede zanneden bir insan oldugunu düsünüyorum. kastedilen "zavalli" sifati motosiklet icin kullanilmistir. yani birisi su motosikleti alsin da iskenceden kurtulsun zavalli motosiklet.

ikincisi, lümpen ve irrasyonel kelimelerinin manasini gayet iyi biliyorum, darilma fakat bu kelimeleri de yanlis tümce icerisinde kullanmissin, "bohem" desen anlardim. neyse edebi üslubu ben de severim fakat bu farkli olma cabasi ile olmamali.
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
1,347
Herkes bi araba görünce
Yapan insana göre 10 numara ama size göre ise tam bir rezalet olan bi araba hiç mi görmediniz?

Herkesin zevki farklıdır ve buna istinaden de buna yapılacak yorumu farklıdır.
kimse kimsenin yorumunu kısıtlayamaz, engelleyemez, şahsi olmadıkça.
aksi düşüncesi olan var ise ki mutlaka zıt düşünceler meydana çıkar bunlarda kendince aşşağılama yoluyla yapılmamalı diye düşünüyorum bende
babaçinin de dediği gibi durumum olsa benzin döker yakarım ben bu ybr yi.
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
672
can dündar ile nusret aras bir dönem tartışmaya girmişti, can dündar hezimete uğradıkça karşı tarafın lüzumsuz detaylarına takılarak konuyu sulandırmaya çalışıyor sonra onu küçümsemeye çalışıyor en sonunda da tezini öne sürüyordu. şu basit motor ve modifiye mefhumundan dahi nasıl bir egoya ve kendi olmayan entelektüelini, sözde aykırılığını ve "olağanüstü" zevkini yerlerde tabanda sürünen ideolojinle ifşa etmiş durumdasın hele az daha kulak ver diyceklerime zira vulture çırıpınışıdır yaşadıkların.

sözcükleri hayır yanlıs cümle içinde kullanmadım eş anlam yüklemenden çıkarılabileceği üzere pek de yeterince bilgiye sahip değilsin dil konusunda, hayata ve insanlara karşı bakışın da tıpkı sözcük haznen gibi çok sığ kısacası tam bir lümpensin. entelektüel bir insan olsan dahi farklı olma çabamı senin üzerinde sergilemezdim.
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
1,347
can dündar ile nusret aras bir dönem tartışmaya girmişti, can dündar hezimete uğradıkça karşı tarafın lüzumsuz detaylarına takılarak konuyu sulandırmaya çalışıyor sonra onu küçümsemeye çalışıyor en sonunda da tezini öne sürüyordu. şu basit motor ve modifiye mefhumundan dahi nasıl bir egoya ve kendi olmayan entelektüelini, sözde aykırılığını ve "olağanüstü" zevkini yerlerde tabanda sürünen ideolojinle ifşa etmiş durumdasın hele az daha kulak ver diyceklerime zira vulture çırıpınışıdır yaşadıkların.

sözcükleri hayır yanlıs cümle içinde kullanmadım eş anlam yüklemenden çıkarılabileceği üzere pek de yeterince bilgiye sahip değilsin dil konusunda, hayata ve insanlara karşı bakışın da tıpkı sözcük haznen gibi çok sığ kısacası tam bir lümpensin. entelektüel bir insan olsan dahi farklı olma çabamı senin üzerinde sergilemezdim.

ben yabancı kaldım okuyacam şimdi
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst