MotoAVM Motosiklet Aksesuarları
Kapat
Üye Girişi
Hadisatinal Buse - 468x80 - Forum Orta
Benelli TNT 25
Hudson Deri

Mondial 100 lük cup ta otomatik mi 4 vites yarı otomatik vitesmi ?

  1. #1
    utkan35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ağustos 2010
    Şehir
    35 İzmir / 07 Antalya
    Motosikleti
    Mondial 125 MH Drift
    Reklamlar  
    Kaskcim.com - Dünya Markası Kasklar
    Benelli TNT 25

    arkadaşlar merhaba mondialin 100 lük cuplarında alıcamda 4 vites yarı otomatikmi tam otomatikmi hangisini alayım otomatikde sorun cıkar die korkuyorum ama hangısı ıyıse onu alcam kolay olanını tercih ederim


    AVM Forum
    Motosikletciyiz.com Outdoor & Motosiklet & Motor Aksesuarları
    Motomax
  2. #2
    utkan35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ağustos 2010
    Şehir
    35 İzmir / 07 Antalya
    Motosikleti
    Mondial 125 MH Drift
    evt arkadaşlar

  3. #3
    K.K.T.C. Temsilcisi Blackeagletr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2010
    Şehir
    Mersin/Anamur - KKTC/Girne
    Motosikleti
    XR 125
    100 lük cup diyorsun arkadaşım. cubların hepsı zaten yarı otomatik 4 vites. scooter gibi tam otomatiği yok.
    Hızdan zevk alan, hastaneden sevk alır

  4. #4
    methal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2010
    Şehir
    BaLıKEsiR 10
    Motosikleti
    Kanuni 100 s
    onun tam otamatıgı var cok benziyor ona benzetmısler ama onlardsn sakın alma sen yarı otamatık al vitesliden şaşma
    Kask takmaya ihtiyacın olmadığını düşünüyorsan,muhtemelen
    Gece yol yapma ki; gün doğumunda uyumayasın
    Motosikletine binmek için acele et ama bindikten sonra etme

  5. #5
    mates - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Nisan 2008
    Şehir
    Diyarbakır
    Motosikleti
    masmavi YBR 2008
    bence vitesli olandan al ben vitesli olanını 3 yıl kullamdım hiç bir sorun yaşamadım (10600 km kullandım)yalnız benim mondial değildi

  6. #6
    methal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2010
    Şehir
    BaLıKEsiR 10
    Motosikleti
    Kanuni 100 s
    modial hiç bulaşma derim 100 lük alıcaksan son cıkanları dökülüyor granajlar yolda kırılıyor cıx ben beyenmedim aldım ama pişmanım servis kötü alıcaksan motoran veya kuba hondanın var 100 lük onlarda güzel
    Kask takmaya ihtiyacın olmadığını düşünüyorsan,muhtemelen
    Gece yol yapma ki; gün doğumunda uyumayasın
    Motosikletine binmek için acele et ama bindikten sonra etme

  7. #7
    motorcu12 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Eylül 2010
    Şehir
    niğde
    Motosikleti
    mondial 100 ukh
    Alıntı methal adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    modial hiç bulaşma derim 100 lük alıcaksan son cıkanları dökülüyor granajlar yolda kırılıyor cıx ben beyenmedim aldım ama pişmanım servis kötü alıcaksan motoran veya kuba hondanın var 100 lük onlarda güzel
    kardeşim senin motor kulanılmış olabilir bizim tanıdık almış bi tane sıfır ön tarafta çamurluk rengi tam beyaz değil götürdü aldığı yere bunu nie verdiniz adama die azarladı çırakları geldi değiştir di motoru

  8. #8
    methal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2010
    Şehir
    BaLıKEsiR 10
    Motosikleti
    Kanuni 100 s
    Alıntı motorcu12 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kardeşim senin motor kulanılmış olabilir bizim tanıdık almış bi tane sıfır ön tarafta çamurluk rengi tam beyaz değil götürdü aldığı yere bunu nie verdiniz adama die azarladı çırakları geldi değiştir di motoru
    bende sıfır aldım 1 aylık motor yerde dökülüo resman alahtan garantisi var da yapıolar servise gitmei utanıorum artık her gün hergün valaha adamlar kovalıcak
    Kask takmaya ihtiyacın olmadığını düşünüyorsan,muhtemelen
    Gece yol yapma ki; gün doğumunda uyumayasın
    Motosikletine binmek için acele et ama bindikten sonra etme

  9. #9
    motorcu12 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Eylül 2010
    Şehir
    niğde
    Motosikleti
    mondial 100 ukh
    kardeşim bağzen kullanıyorlar motoru kmsini sıfırlıyorlar git adam gibi iste ne kovalıyacaklar anlat dökülüyo de iste paranı yok olmadıysa verirler korkarsan adam dahada babalanır
    Reklamlar  

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)