Zx-6 r

Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
50
Arkadaşlar araba sürmesini biliyorum.
Otomatik motorlarıda çok rahat kullanabiliyor ve kendimce hız yapabiliyorum hatta 2 kaza tecrübem bile var.
Ama vitesli motor hiç kullanmadım.
Kawasaki zx-6r ile ilk vitesli kullanımıma başlasam sizce yapabilirmiyim.
çevremden güzel bir teklif geldi.
Bu konuda düşünceleriniz nelerdir.
Ilk vitesli motorum olacak.
Sizce hışırını çıkarmadan bu işi götürebilirmiyim?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eyl 2009
Mesajlar
777
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
1-2 kaza tecrübeside 600ccde edinirsin...
diye düşünme... 600cc dediğin zx6, hayatında belkide görmediğin torku üretiyor.. ben 6 yıllık acemiyim... acemiyim diyorum... gerisini sen düşün...
 
Katılım
6 Tem 2010
Mesajlar
92
Kesinlikle böyle bir hata yapma sonradan pişman olursun daha vitesli motor kullanmadan 600 cc çokkk fazla kaçar önce 250 cc veya daha düşük cc li bir motorla başlamalısın.600 cc de ki hızla scotter daki hız aynımı tortu aynımı kesinlikle değildir.Başlangıç motoru olarak alma derim ben canını seviyosan.
 
Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
50
Arkadaşlar teşekkür ettim ve almaktan vazgeçtim.bu arada motor 2004 model.artık inş. Daha düşük cclik bir motorla başlayacağım
 
Katılım
6 Tem 2010
Mesajlar
92
Arkadaşlar teşekkür ettim ve almaktan vazgeçtim.bu arada motor 2004 model.artık inş. Daha düşük cclik bir motorla başlayacağım

Bunun benim yüzünden olmasını hiç istemem ama senin için en sağlıklısı bu biraz düşük motor al bence gazlamada vites değişikliklerinde vs zorlanmassın özelliklede gaz açıp kapamada.250 cc li,k motosikletler genellikle alışım ve geçiş motorudur.Böyle bir motosiklet alırsan daha 600 cc de zorlanmassın.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst