Bu iki motor arasından bisanı öneririm.Ama 2010 Ybr alacak kadar bütçe olusturduysan,100 lük cup alacağına,Git birtane Yuki YK 125 al.Bunlarda Geri dönüşüm yok.Ondan dolayı Kuba Asya ve mondiallere göre daha hızlılar.Tabi asya kuba yada mondi alıp geri dönüşümlerini iptal edebilirsin oda bi sey.ben öyle yapacağım mesela.Şahsen 2010 ybr nerden baksan en az 4500 tl bunu plaka cıkarması falanda cabası.Yuki 125 i 1600 e alırsın,Kredi kartı ile alırsan plakayı üstüne veriolar bizim burda.Sizin orda nası olur bilmem.1600 ona gider,vergisi zaten senelik 76 mı 79 tl mi ne.telefon da herhalde milyarlık almayacaksın,Üni masrafları da pek bilmiorum ama bu şekilde sıkıntı cekmzsin emin ol.Hem debriyajlı moto sürmek daha keyifli.125 lik almam diosan git 100 lük kuba al ama debriyajlı olsun.Cup lar yarım debriyaj olduğu için normallere göre daha çok yakar.