Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

cbr 600 rr almalımıyım ?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    c3nk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ocak 2010
    Şehir
    İstanbul/Tuzla - Yalova
    Motosikleti
    Honda PS 150i
    honda cbf 250,kawasaki ninja 250r,hyosung gtr 250 ;) bunlardan birini al


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    Carcharoth - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Nisan 2006
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Yamaha FZ6 Fazer
    Merhaba,
    Öncelikle hevesini çok iyi anlıyorum. Örnek olması için kendimi anlatayım:
    İlk motorum CBR125 di. 15,000 km kadar yol yaptım 125cc ile. İmkanım vardı, sonrasında 600RR 'a geçiş yapmak istedim. Aynı senin gibi bir konu açtım. Sağolsun Mehmet abi (BOY) bir güzel haşladı beni ve neyin ne olduğunu grafiklerle anlattı Vazgeçmemdeki en büyük etkenlerden biri bana yapılan uyarılardır. Sonrasında güç dağılımına göre tercih yapmaya karar verdim.
    Başlangıç SS sayılabilecek sitilde çok sakin bir motor oldu. (CBR125)
    Sonrasında ondan bir üst kademede F650GS kullandım. 3000 km kadar. Güç olarak düşük gibi gözükebilir fakat F650 nin ivlemenmesi CBR125 den sonra bana inanılmaz güçlü geldi. Öyleki 1 ay boyunca motora alışana kadar 1. ve 2. viteste gazı sonuna kadar açamadım bile 5/1 oranında açtığımda dahi motor altımdan fırlayacakmış gibi oluyordu. Enduro nun pek tarzım olmadığını düşünerek sonrasında FZ6 Fazer tercih ettim. Gerek oturuş pozisyonu, rahatlığı... Gerek gücü, gerek SS benzeri motoru benim için büyük tecrübe oldu.
    F650 de açtığım gazı Fazer da açtığımda Fazer'ın tabiri yerindeyse kıçı başı oynuyordu 1 hafta boyunca fazer'a tam hakim olamadım. Motorun gazı o kadar hassas geldiki, hoplaya zıplaya yürüdüm. Sonralarda arkadaşlarımın Race makinalarınıda kullanma fırsatım oldu. Yine tam oldumu desen öğreneceğim hala çok şey var. Çok şükür yaptığım 2 kazayıda CBR 125 le yaptım. Yaptığım o kazaları F650 veya Fazer le yapsaydım eminim sonuçları daha farklı olurdu. Biraz agresifleştiğinde 100hp olan Sport Touring bir makina bile inanılmaz güçlü. SuperSport lar tabiki daha farklı.
    Eğer ben 125 den direk 600'e atlasaydım eminim motosiklet kullanmaktanda soğurdum, kullandığım motoroda yazık ederdim.
    Emin adımlarla ilerlersen hem çok daha fazla zevk alırsın, hem kendin için güvenli bir sürüş izlersin. Farklı tarzları denemektede yarar var. Belki çok hoşuna gidecek
    Benim tavsiyem araya bir motor daha sıkıştır. 250cc olmasa bile 100hp+ veya civarı bir motor tercih etme. 50hp civarları seni her türlü tatmin edecektir emin ol.
    Okan ACAR

  3. #23

    Üyelik
    22 Ağustos 2010
    Alıntı SinanAksu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ne diyorsunuz siz ya?
    Çok kolay saniyorsunuz herhalde bu işleri?
    Ne demek ''Bakma sen onlara'' ? Adam 5 sene 150 cc kullanmış ama kaç kilometre yol kat etmiş bu 5 yıl içinde ?
    5 yıl içinde 2000 kilometre yapmış bir insana 600 cc racing al diyebilirmisin?
    Bu 2000 kilometre zaten altındaki motora adapte olmasına bile yetmez.
    Bence direk olarak fikir beyan etmeyin.
    İlk olarak sorular sorun ve kaç kilometre tecrübesi olduğunu anlamaya çalışın.
    Kimseye sebep olmayın..
    cvp ıcın tskler.. 5 sene ıcın de 15 000 kilometre yapmıslıgım war yada abıcım soyle orenek wereym şişliden cıkp tekırdag yada baska bı zaman yıne sıslıden sıle yapmıslıgım da oldu yanı trafk konusun da bı sıkıntım yok tabıı konu 600 luk olunca sızler daha ııı bılırsınız

  4. #24
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Eylül 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Tiger250
    Alıntı Burak_34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    5 sene değil 15 senede 150 lik bir motor kullanmam, birden bire 600lük bir canavarı kullanabileceğin anlamını taşımıyor.. çok ama çok farklı şeyler. .senin bindiğin 150 lik motorla 5 viteste zorla gördüğün km.yi o makinalar 1. viteste görüyor..
    ya kardeş kac kere 600cc kullandın ?
    anlamıyorum sen ve senin gibilerini... hatta bu konu için topic acıldı...
    yani ben 1 yıla yakın 125cc scoo kullandım, en fazla 3 kere 5er dakika vitesli 150 cc kullandım... 1 yıllık scoo tecrubeden sonra r6 aldım, ankara trafiğinde 60.000. kmyi devirdik...

  5. #25

    Üyelik
    22 Ağustos 2010
    Alıntı GT250rAlanya adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Mert dostum 250den 600 cc ye geçecek maddi ve sabrım yok diyosun fakat dediğin motosiklet, 5-6 bin lira değil. 15-20 arası belki daha fazladır bilmiyorum. hyosungu alınca paran boşa gitmeyecek ki. zarar etsen etsen 1.000 tl ile zarar edersin. 1 sene sonra istediğin motoru tekrar alabilirsin...

    600 cc yedek parça fiyatı olarak ta 250 cc den pahalı, 250 cc de yapacağın bi kaza ( allah göstermesin ) ile 600 cc de yapacağın kazanın sana faturaları farklı olabilir.
    kesınlıkle haklısın mantıklı bı sekılde dusundugun zaman kesınlıkle senın dedıgın yola cıkıyor ama ama ama ama ne bılım abıı hayellerım ıste benı hep hayallerıme yonlendırıyor...

  6. #26
    adrenalin59 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2009
    Şehir
    tekirdağ
    Motosikleti
    mondial 151 rs
    ben karışmak istemem ama kuzenim 125 cc bir vitesli makinayı 3 sene kullandı ve yamaha yzf 600 r ye bindi 2 senede onu kullandı ve sattı....

    iş kullanmada bence....!!!

  7. #27

    Üyelik
    22 Ağustos 2010
    Alıntı Carcharoth adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba,
    Öncelikle hevesini çok iyi anlıyorum. Örnek olması için kendimi anlatayım:
    İlk motorum CBR125 di. 15,000 km kadar yol yaptım 125cc ile. İmkanım vardı, sonrasında 600RR 'a geçiş yapmak istedim. Aynı senin gibi bir konu açtım. Sağolsun Mehmet abi (BOY) bir güzel haşladı beni ve neyin ne olduğunu grafiklerle anlattı Vazgeçmemdeki en büyük etkenlerden biri bana yapılan uyarılardır. Sonrasında güç dağılımına göre tercih yapmaya karar verdim.
    Başlangıç SS sayılabilecek sitilde çok sakin bir motor oldu. (CBR125)
    Sonrasında ondan bir üst kademede F650GS kullandım. 3000 km kadar. Güç olarak düşük gibi gözükebilir fakat F650 nin ivlemenmesi CBR125 den sonra bana inanılmaz güçlü geldi. Öyleki 1 ay boyunca motora alışana kadar 1. ve 2. viteste gazı sonuna kadar açamadım bile 5/1 oranında açtığımda dahi motor altımdan fırlayacakmış gibi oluyordu. Enduro nun pek tarzım olmadığını düşünerek sonrasında FZ6 Fazer tercih ettim. Gerek oturuş pozisyonu, rahatlığı... Gerek gücü, gerek SS benzeri motoru benim için büyük tecrübe oldu.
    F650 de açtığım gazı Fazer da açtığımda Fazer'ın tabiri yerindeyse kıçı başı oynuyordu 1 hafta boyunca fazer'a tam hakim olamadım. Motorun gazı o kadar hassas geldiki, hoplaya zıplaya yürüdüm. Sonralarda arkadaşlarımın Race makinalarınıda kullanma fırsatım oldu. Yine tam oldumu desen öğreneceğim hala çok şey var. Çok şükür yaptığım 2 kazayıda CBR 125 le yaptım. Yaptığım o kazaları F650 veya Fazer le yapsaydım eminim sonuçları daha farklı olurdu. Biraz agresifleştiğinde 100hp olan Sport Touring bir makina bile inanılmaz güçlü. SuperSport lar tabiki daha farklı.
    Eğer ben 125 den direk 600'e atlasaydım eminim motosiklet kullanmaktanda soğurdum, kullandığım motoroda yazık ederdim.
    Emin adımlarla ilerlersen hem çok daha fazla zevk alırsın, hem kendin için güvenli bir sürüş izlersin. Farklı tarzları denemektede yarar var. Belki çok hoşuna gidecek
    Benim tavsiyem araya bir motor daha sıkıştır. 250cc olmasa bile 100hp+ veya civarı bir motor tercih etme. 50hp civarları seni her türlü tatmin edecektir emin ol.
    tskler harbıden fıkrım degıstı daha dusuk bı cc le baslamam daha saglıklı olacak...600 luk mus bu sakasıı olmaz sonucta benı sewenlerı we aılemı uzmeye de bı hewes ugruna goz yaslarına bogulmasına hakkım yok saygılar...

  8. #28
    ilhan1154 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Temmuz 2007
    Şehir
    istanbul-beylikdüzü
    Motosikleti
    honda pcx 125
    Alıntı Ozan Turan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Adam ne yapsın parası yoksa? 150 cc-250cc-500cc-600cc böyle mi yapsın ?
    ya arkadaşım ne parasından neyınden bahsedıyorsun? gt250r alıp perte cıkarıp 600e gecıcek sankı.
    alır 6500e 6000e bır gt250r. kullanır 1sene sonra satar 500tl zararla.
    bırakta 500tl zararda olsun. hem emnıyetlı sekılde canına zarar vermeden kendıne gelıstırms olur hemde 1 sene boyunda 500tl karsılıgı motosıklete bnmıs olur. ve boylece ıcı rahat 600e bıner.


    maddı durumdan bahsedıyorsunuz ınsanın motordan motora gecıcek maddı durrumu yoksa 600cc nın benzın bakım vs masraflarını kım karsılayacak ?
    Dünyanın en güzel hediyesini sana vermek isterdim ama seni sana veremem ki...

  9. #29
    BerKToprak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ağustos 2008
    Şehir
    Burası İstanbul Hacı!
    Motosikleti
    HİLTİ
    ölmek için fazla gençsen tavsiye etmem
    Yolver gitsin .

  10. #30

    Üyelik
    22 Ağustos 2010
    Alıntı BerKToprak adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ölmek için fazla gençsen tavsiye etmem
    fazlasıyla gencım 24

  11. #31

    Üyelik
    28 Mart 2006
    Motosikleti
    HayaBusa1340 RGsxr1100 turbo gsxr1100
    Alıntı Ozan Turan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Adam ne yapsın parası yoksa? 150 cc-250cc-500cc-600cc böyle mi yapsın ?
    yok öle yapmasın ya 150-600-... yapsın... kardes sen 600 luk ıstıosun sıtede sana yakın arkadaslar varsa bı tur attırsınlar sana ıstemezsın zaten yada gel yanıma dogru busayla gezdırım senı bakım daha ıstıomusun..
    Suzilerimsiz Asla gsxr1100Turbo &Gsxr1100&HayaBusa1340R

  12. #32
    GT250rAlanya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Temmuz 2010
    Şehir
    Alanya - Ankara
    Motosikleti
    4 Silindirden başkası YALAN
    Alıntı mert cbr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    fazlasıyla gencım 24
    Mert kardeşim ikimizde aynı yaştayız, senin duyguların hislerin nasılsa inan ki benimki de birebir herşeyi ile aynı. Bak bugün alanyada gözümün önünde olan bi kazayaı anlattım forumda, ben bu kazaları her hafta gördükçe içimdeki hırçın çocuğu rahatlıkla 600 cc den 250 cc ye çekebiliyorum..

    250 cc de olmayacak mı kaza ? Kimse bilemez tabi ki.

    Ne kadar zengin olursan ol kardeşim. başlangıç için 15.000 TL ve yukarısı bi motosiklet almanı asla ama asla istemem. Çok fazla gelecek sana inan ki. 250 cc ye bindiğin zaman bile 6-7 saniye sonra 125 cc de yaptığın maximum hızı fazlası ile geçeceksin.

    O ses yok mu o ses değil mi kardeşim ?

    Arkanda sevdiklerin vardır, ailen vardır. Motosiklet bu. Zevkli ama tehlikelidir.

    Bizim farkımızı bile bile o tehlikeye göğüs germek. Ancak göğüs gererken de körü körüne gitmek olmaz değil mi?
    Yavaş yavaş acele etmeden. Varsın bu sene olmasın. SS'nin yaşı yoktur.
    Temelini ne kadar sağlam atarsan üst katlara çıktığında da o kadar sağlam olursun

    Kurbanın olayım yapma.

    Para da kazanılır, motosiklette alınır. Ama ilk yazımda dediğim gibi, bedenini hafızanı daha da önemlisi aileni canını tekrar alamazsın.
    "Ve ben 24 yaşındayken kendimi Türkiye'nin bağımsızlığına armağan etmekten onur duyuyorum."
    Deniz Gezmiş 28 Şubat 1947 - 6 Mayıs 1972

  13. #33
    Burak_34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hayabusa
    Alıntı qsTah adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ya kardeş kac kere 600cc kullandın ?
    anlamıyorum sen ve senin gibilerini... hatta bu konu için topic acıldı...
    yani ben 1 yıla yakın 125cc scoo kullandım, en fazla 3 kere 5er dakika vitesli 150 cc kullandım... 1 yıllık scoo tecrubeden sonra r6 aldım, ankara trafiğinde 60.000. kmyi devirdik...
    kardeşim benimle ilgili bilgi edinmek istiyorsan hiç 600 cc motorum olmadı fakat bir kere 98 model zzr1100 ve r1 kullandım o yüzden durumu idrak edebiliyorum az çok.. tartışmaya ne gerek var adam kararını verdi, neden bu kararı verdi, çünkü ona mantıklı geleni seçti..tabi ki sana birşey olmamış olabilir ama biz genelden bahsediyoruz, her 150cc den 600 e geçene birşey olmuyor fakat mantıklı olanı yapmak en doğrusu, sonuçta kolay bir iş değil bu motorlara binmek.
    sağlıcakla...
    Gitmek istediğinde gitmezsen geç kalmış olursun...

  14. #34
    kanucan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Kasım 2008
    Şehir
    Bursa
    Al arkadaşım al hiç durma al vallahi.
    Sende rahat et bizde rahat edelim.

  15. #35

    Üyelik
    22 Mayıs 2010
    sanirim ss lere gecerken ya da 600 luklemi baslasam diye dusunmemizin sebebi, hız tutkusu, motorun cıkardigi ses ve agresif kullanma hevesinden kaynaklaniyor, eger bunlar yoksa, ben kendime hakim olurum diyorsan, sorun yok diye dusunuyorum, onune viraj geldiginde max hız 60 dediginde arabalar bile 80 90 la donerken sen 140 la donmeye kalkısırsan istersen 30 sene ss kullan, kaza yapacagin asikar, istedigin kadar uzun km yap, cok motor degistir hala kasksız kullanıyorsan ne anlamı var tecrubenin,
    ben ilk motora 600 lukte bindim onda ogrendim, 32 yasindayim daha ehliyet alacagim falan derken motorumu almam 1 seneyi bulur, yine 600 luk ile baslayacagim, yalan yok korkuyorum da bazan, urkuyorum da, ama kendimden degil, motordan degil, asker yollayan dogan slx icindeki ankara havasi calan 6 kisiden, sol seriti kaplamıs kamyondan, ve yazıkki guzel ulkem de yesil ısık yanarken hem fren yapıp hemde 4 tarafa bakıp gecmek zorunda kalmaktan, micirli sehirler arasi yollardan,
    ben acemiyim, ustalar profesyoneller siz soyleyin lutfen, bu saydıklarim mı daha tehlikeli, 600 luk bir motormu?

  16. #36
    Toqi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2006
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Hayabusa - Resimdeki Srad 600 unutamadığım aşkım
    5 sene cbf 150 tecrübene dayanarak 600cc alabilirsin kullanabilirsin gaz koluna cbf150 ninki gibi asılmadığın sürece sorun olmaz...
    Ortadaki farka hemen biri 10beygir diğeri 120beygir diye bakmamak lazım , 600cc 120beygiri 12bin devirin altında vermiyor ağırlığı çok daha fazla cbf150 den lastikler daha kalın..
    Mesele 150cc 250cc 600cc değil , 1000cc kullanmak için 600cc kullanmış olmak çok bişey ifade etmiyor , 1000cc ile viraj dönerken bile gaz açtığında arkayı kaydıran , düz yolda ufak gazlamada kafayı diken makina 600cc de bunları yaşamazsınız , herşey biraz tecrübede birazda sizle gaz kolu arasında..
    Tekerlekli sandalyede olsan yanında olurmuydu fiyakalı...

  17. #37

    Üyelik
    27 Haziran 2010
    Şehir
    Kuşadası/Aydın
    Motosikleti
    Yamaha YBR 125 esd
    arkadaşlar merhabalar, bu forumu yaklaşık 2 yıldır takip ediyorum ama yeni üye oldum.ben çocukluğumdan beri motor kullanıyorum,ailemde motorcu (babam,babamın babası ve belkide onun babası)600cc bir makine kullanmak çokta zor bişi değil.sonuçta uçak kullanmıyoruz ya,motorsikletten anlıyorsan,içini dışını biliyorsan çocuk oyuncağı gibi gelir.sadece içini dışı bilmen lazım,bu motorun kapasitesi nedir,gazı açtığımda ne yapar yanlış bi harketimde ne olur,bunları bilmemiz yeterli.ben hep tek silindir motorsikletler kullandım 125cc 250cc falan.geçen gün gsxr 600 satın aldı arkadaşımın abisi. üstüne bindim bakındım ettim, anahtarı uzattı.ilk başta biraz çekindim.186 boyum var allaha şükür elim ayağım tutuyor gücüm yerinde.motoru ilk çalıştırdığımda azcık debriyajla oynadım hafif hafif gaz açtım,sağa sola hafif yatırdım motoru,1. vitese taktım kalktım gittim.öncelikle farkettiğim şey,şekline alışkın olmadığımdı,oturuş şekline alışamadığım.yani uzun lafın kısası motorda oturuş şekline,ağırlığına ve gücüne alıştıktan sonra hiç bir problemin kalmaz,buda 1 haftanı alır.korkmadan al derim ben sana.millet kullanıyor senmi kullanamicaksın,ben yabancı forumlarda direk 600cc den başlayan adamlar gördüm.yapman gereken tek şey herşeyin farkında olmak.kalkıpta 125cc motoru kullanır gibi o motoru kullanırsan kendini duvarda bulursun.git bayiye kurcala motoru.gerisi kolay zaten
    My Biker Lifestyle...

  18. #38
    m.şanveren - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ağustos 2008
    Şehir
    Sao Paulo BREZİLYA
    Motosikleti
    Honda Shadow vt 750 2006
    yaklaşık 13 senedir motosikletle haşır neşirim.Bunun sadece 5\6 senesini aktif olarak ''yani kendi motorum''anlamında sürekli binmişliğim vardır.

    Bu zaman zarfında zx6r kullandım birkere ''motordan indiğimde,harbi söylüyorum,dizlerim titriyordu''...Birkerede gsr600 kullandım,aynı şekilde ''yere indiğimde,yere indiğimde diyorum çünki bunlar yerle alakası olmayan makinalar,vücudumu kontrol edemiyordum,sanki vücudum hafiflemiş ve tüy gibi olmuştu ''KORKUDAN'' (ama acayip adrenalin salgılıyorsun,o an çok dehşet bir an,hiç bir duygu o ana benzemiyor''

    Anladımki şu bahsedilen ''İKARUS'' denen olay beni yakalamıştı,kendime aşırı öz güvenim vardı,buda çok yanlış ''ulen ben hele bilmem kaç km yol yapmış ve hele bilmem kaçsene motor sürmüş adamım''bu tıraş bir özgüvendir.

    Arkadaşın biri bu 600'lük bir makinanın arkasına artçı olarak bin demiş,çok güzel söylemiş valla...Ben beşiktaştan istinyeye kadar R1'in arkasında artçı oldum ''motorun üstünde adrenalin patlamasından yemin ederim gözlerim karardığını hatırlıyorum ve ineceğim yere geldiğimde,vücudum busefer 1 ton olmuştu,arkadan ayağımı kaldırıp inecek mecalim yoktu,tırnak diplerim 'zonk,zonk atıyordu''korkudan yumruklarımı sıkmışım

    Uzunlafın kısası,kendini hazır hissettiğinde ''İKARUSU''yendiğinde 600'lük bir makina kullana bilirsin...Umarım anlata bilmişimdir.
    "İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz" A. Şerif İZGÖREN

  19. #39
    otopsici - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2009
    Şehir
    van
    Motosikleti
    Yamaha tracer 900 - Yamaha tracer 700
    Alıntı RedLine12 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar merhabalar, bu forumu yaklaşık 2 yıldır takip ediyorum ama yeni üye oldum.ben çocukluğumdan beri motor kullanıyorum,ailemde motorcu (babam,babamın babası ve belkide onun babası)600cc bir makine kullanmak çokta zor bişi değil.sonuçta uçak kullanmıyoruz ya,motorsikletten anlıyorsan,içini dışını biliyorsan çocuk oyuncağı gibi gelir.sadece içini dışı bilmen lazım,bu motorun kapasitesi nedir,gazı açtığımda ne yapar yanlış bi harketimde ne olur,bunları bilmemiz yeterli.ben hep tek silindir motorsikletler kullandım 125cc 250cc falan.geçen gün gsxr 600 satın aldı arkadaşımın abisi. üstüne bindim bakındım ettim, anahtarı uzattı.ilk başta biraz çekindim.186 boyum var allaha şükür elim ayağım tutuyor gücüm yerinde.motoru ilk çalıştırdığımda azcık debriyajla oynadım hafif hafif gaz açtım,sağa sola hafif yatırdım motoru,1. vitese taktım kalktım gittim.öncelikle farkettiğim şey,şekline alışkın olmadığımdı,oturuş şekline alışamadığım.yani uzun lafın kısası motorda oturuş şekline,ağırlığına ve gücüne alıştıktan sonra hiç bir problemin kalmaz,buda 1 haftanı alır.korkmadan al derim ben sana.millet kullanıyor senmi kullanamicaksın,ben yabancı forumlarda direk 600cc den başlayan adamlar gördüm.yapman gereken tek şey herşeyin farkında olmak.kalkıpta 125cc motoru kullanır gibi o motoru kullanırsan kendini duvarda bulursun.git bayiye kurcala motoru.gerisi kolay zaten
    size öyle geliyor canım benim yok sadece oturuş pozisyonuymuş yok 10 beygirle 120 arasında fark yokmuş bu tür şeyleri unutun arkadaşım altında hız makinesi var manifoltlu şahin veya murat 134 kullanmıyor bu insanlar bu çocuk ben hemen gaz açmam diyece ama yalan
    ben motosikleti aldığımın ikinci günü hız denemesi yaptım
    bu forumda yapmadım diyen varsa bende ona kesinlikle yalan söylüyorsun derim
    ben 500 cc 50 beygir makineden (kawasaki en 500) 650 cc 82 beygir makineye geçtim (hyo gt650)
    arada ne fark var biliyormusunuz 1. viteste 80 yapıyor gazı sadece 3/2 açınca
    bunların tamamı hikaye motosikleti çalıştırıp kaldırıp hız yapmak çok kolaydır eşşeğe verseniz eşşek bile yapar o işi
    ama işin durma kısmı var durdurabiliyor musunuz ? hayır eğer durduramazsn ölürsün
    125 cc ile 600 cc arasındaki fark budur 125 cc 105 kg motoru 50 ile giderken 5 metrede durdurursun ya 600 cc yi bırakın bu işleri ben geçerim ben yaparım bak yaptılar falan kişi yaptı filan kişiye bişey olmadı bunların tamamı şehir efsanesi
    istatistiği var kardeşim bu işin motosiklet ile kaza yapıp ölenlerin yüzde 95 i 20 beygir üzeri motosiklet alanlar ve bu oranın %89 u ilk birinci haftasında ölüyor neden adam gaza basmayı biliyor çünkü ama durmasını öğrenmek en az 5 -6 aydır
    ha bu arada aynı istatistiklerin dediği ölenlerin %97 si ss motosiklet kullananlar
    yani ne demek biliyormusunuz görüntüsüne ve sesine aldanıp mahalledeki kızlara hava atacam diye gidip 20 beygir üzeri ss motosiklet alırsanız %95 ihtimalle ilk haftada ölürsünüz demek
    Doğru yüz kişi yalanlasa da DOĞRUDUR.
    Yanlış yüz kişi doğrulasa da YANLIŞTIR.
    Dürüst olun DANSÖZLERİ kimse sevmez

  20. #40
    GT250rAlanya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Temmuz 2010
    Şehir
    Alanya - Ankara
    Motosikleti
    4 Silindirden başkası YALAN
    Alıntı otopsici adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    size öyle geliyor canım benim yok sadece oturuş pozisyonuymuş yok 10 beygirle 120 arasında fark yokmuş bu tür şeyleri unutun arkadaşım altında hız makinesi var manifoltlu şahin veya murat 134 kullanmıyor bu insanlar bu çocuk ben hemen gaz açmam diyece ama yalan
    ben motosikleti aldığımın ikinci günü hız denemesi yaptım
    bu forumda yapmadım diyen varsa bende ona kesinlikle yalan söylüyorsun derim
    ben 500 cc 50 beygir makineden (kawasaki en 500) 650 cc 82 beygir makineye geçtim (hyo gt650)
    arada ne fark var biliyormusunuz 1. viteste 80 yapıyor gazı sadece 3/2 açınca
    bunların tamamı hikaye motosikleti çalıştırıp kaldırıp hız yapmak çok kolaydır eşşeğe verseniz eşşek bile yapar o işi
    ama işin durma kısmı var durdurabiliyor musunuz ? hayır eğer durduramazsn ölürsün
    125 cc ile 600 cc arasındaki fark budur 125 cc 105 kg motoru 50 ile giderken 5 metrede durdurursun ya 600 cc yi bırakın bu işleri ben geçerim ben yaparım bak yaptılar falan kişi yaptı filan kişiye bişey olmadı bunların tamamı şehir efsanesi
    istatistiği var kardeşim bu işin motosiklet ile kaza yapıp ölenlerin yüzde 95 i 20 beygir üzeri motosiklet alanlar ve bu oranın %89 u ilk birinci haftasında ölüyor neden adam gaza basmayı biliyor çünkü ama durmasını öğrenmek en az 5 -6 aydır
    ha bu arada aynı istatistiklerin dediği ölenlerin %97 si ss motosiklet kullananlar
    yani ne demek biliyormusunuz görüntüsüne ve sesine aldanıp mahalledeki kızlara hava atacam diye gidip 20 beygir üzeri ss motosiklet alırsanız %95 ihtimalle ilk haftada ölürsünüz demek
    "Ve ben 24 yaşındayken kendimi Türkiye'nin bağımsızlığına armağan etmekten onur duyuyorum."
    Deniz Gezmiş 28 Şubat 1947 - 6 Mayıs 1972


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)