Racing motorsiklet

Katılım
21 Ağu 2010
Mesajlar
8
iyi günler racing bir motorsiklet istiyorum ama daha once hiç vitesli motor kullanmadm ve boyumda uzun 1.92 boy 105 kilom hangi motorla baslamamı onerirsinz
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eyl 2009
Mesajlar
777
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hyosung GT250R
 
Katılım
31 Eki 2006
Mesajlar
602
Araba kullanmayı biliyosan vitesli motosikletinde mantığını anlarsın en azından kendinde belki öğrenirsin.Yok ben hayatımda hiç araç kullanmadım diyosan tanıdık birilerinin sana eğitim vermesi şart.
Kardeşimde hayatında hiç araç kullanmamıştı 125cc vitesli ile öğrendi , 1. vitesde git gel dedim gitti geldi , tekrar git 2. vitese at gel dedim yaptı , böyle böyle trafik olmayan bir yerde öğrettim...
 
Katılım
21 Ağu 2010
Mesajlar
8
saol araba kullanmayı biliyorum zorlanmam heralde arkadaslarımda kolay oldugunu sölemstı ztn
 
Katılım
22 Ağu 2010
Mesajlar
10
arkdaslar 5 senedr 150 cc motor kullanıyrm ehlıyetım de war ama sımdı cıddı bı sekılde cbr 600 rr almaya karar werdım sızce tehlıke kokusu var mı?:)tabıı kendıme de cok guvenıyorm:) bu konuda yardım edersenz sevınırm
 
Katılım
31 Eki 2006
Mesajlar
602
arkdaslar 5 senedr 150 cc motor kullanıyrm ehlıyetım de war ama sımdı cıddı bı sekılde cbr 600 rr almaya karar werdım sızce tehlıke kokusu var mı?:)tabıı kendıme de cok guvenıyorm:) bu konuda yardım edersenz sevınırm
Geçersin 1 haftada alışırsın 600cc çok kontrol edilemeyecek makina değil ama 260km hıza çıkabilen seri bir makinaya bineceksin , gaz kolu sende herşey sende bitiyor..
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
235
cbr 125 alma boyun cok uzun,
kawasaki ninja 250 leri biraz araştır temiz 2. eller var piyasada tam senlik motor.
egitim alırsan zorluk cekmezsin hic aklında soru işareti olmasın.

Hee. bende para çok (çöpe atacak kadar) diyosan al bi hyosung 250r.
 
Katılım
21 Ağu 2010
Mesajlar
8
cbr 125 alma boyun cok uzun,
kawasaki ninja 250 leri biraz araştır temiz 2. eller var piyasada tam senlik motor.
egitim alırsan zorluk cekmezsin hic aklında soru işareti olmasın.

Hee. bende para çok (çöpe atacak kadar) diyosan al bi hyosung 250r.

hyosung 250r saglam değilmi ? ben bi kaç kişiden iyi motor diye duymustum
 
Katılım
21 Ağu 2010
Mesajlar
8
cbf 150 nin tipi hosuma gitmiyor ya hayosung 250 r alıcam yada ninja 250 ama ninja lar biraz pahalı o yuzden ilk tercihim hyosung :D
 
Katılım
21 Nis 2009
Mesajlar
441
hyosung 250r, bu motoru bilmiyorum
sana şöyle bir şey diyeceğim;
benhayatımda 2 ay öncesine kadar hiç motora binmemiştim
yani binmiştim ama çalıştırmamıştım
kawasaki ninja 250r aldım (sıfır 2010 model)
tam 1 hafta baktım motora hiç binmedim
bazı arkadaşlarımdan bir iki kişi bindi bana göstermek için içim çız etsede biraz malum öğrenmem gerek
ilk motoru çalıştırdığımda ve gazı verdiğimde motor altımdan kaçar gibi oldu
neyse
baktım olmuyor bıraktım 1 hafta daha binmedim
ben motora bakıyorum motor bana bakıyor
aklım hep onda
platonik aşk gibi bir şey
sonra bir scooter buldum, baktım gidiyorum moralim biraz yerine geldi
1 kere bindim bir yarım saat kadar
sonra 125cclik bir motor buldum
ona da yarım saat kadar bindim 1 kere motora
sonra bir arkadaşım (abim) dedi sen kendi motorunla öğrenmelisin diye
verdi gazı , öğretti felsefesinden tut tüm teknik bilgilerle
o öğretti ben dinledim
uyguladık
baktım gidiyorum
2 kere o abinin gözetiminde bindim motora
sonra gece saat 2-3 gibi çıktım (burası küçük bir şehir, akşam saat 10'dan sonra yollar boşalır)
kimse olmadığı zaman bi 100 metre gittim, sonra 200 metre vs vs
sabahın 5-6'da kalktım sürdüm, gece sürdüm
şimdi sürüyorum
250lik bir motor
arkadaşlar gel gezmeye gidelim dese gidebilirim o bilgim var
arada istop ettirsem de
trafiğin yoğun olduğu zamanlarda biraz heyecanlansam da
ve yokuşu çıkarken önümdeki arabanın durmaması için dualar etsem de
gerçi burda yokuşlar çok dik pek girmiyorum o yollara
sahilde otobanda sürdüm vs.
sürüyorum yani şimdi
ama tamamen öğrendim demiyorum tabi
sürekli bir tedirginlik sürekli bir heyecan
ama yollarda yalnız olup da kendi hızında süzülüyorsun ya yollarda o zevk başka bir şey işte
neyse uzun tuttum galiba
bu yorumumdan ne çıkarırsın bilmem ama umarım gönlündeki motora binersin
saygılar

ek: (eğer fırsatın olursa, oldurmaya çalış) almadan önce karşılaştırdığın motorların üzerine mutlaka bin
istediğin motoru az da olsa hissedeceksin
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst