sahibinden.com'un kullanıcılarını sövüşleme çabası

Katılım
25 Nis 2010
Mesajlar
161
Arkadaşlar sahibinden.com gün geçtikçe kabak tadı vermeye başlıyor. Önceden ilanlarımız rahatça sergilerken artık ücret almadan yayınladığı ilanlar neredeyse toplu ignenin deliğinden ipliği geçirmeye çalışmak kadar zor.

Sitedeki motorsiklet ilanımda önceki gece km ve vize güncellemesi yaptım. iilk adımdan sonra "ilanınızı doping yapın" diye ödeme ekranı çıktı. ekranı kapattım ve devam ettim. sahibinden.com sitesinden bugun ilan ile ilgili mail gedi mailde "galeri firması olduğunuz için...." diye yazıyordu bende itiraz ettim. gelen cevap bence çok komikti :)

"Üyeliğinizde galeri firması olduğunuza dair bir not bulunduğundan dolayı ilanınız askıya alınmıştır. İlan içeriğinde yer alan araç size ait ise ruhsat bilgilerinizi tarafımıza fakslamanız halinde ilanınız aktif duruma getirilecektir. "

yazıyordu bende cevap olarak ilanımın içersinde her hangi bir galeri firması olduguma dair not bulun hemen ruhsatı size faxlayayım dedim :) komik çünkü öyle bir yazı olmadıgı gibi ikinci bir araç ilanımda yok.

Yanı durum analaşılacagı gibi sahibinden.com kullanıcıları yakın gelecekte tüm ilanları için para ödemek zorunda kalacak görünen yol bu.

Sahibinden.com tarafından ücretsiz verilen hizmetler için sövüşlenmeye hazır olun arkadaşlar :D

İlanım :
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-mondial-250-mct-turkiye-de-tek-28310494/detay
 
Katılım
13 Mar 2010
Mesajlar
485
Yalnız galeri firması olduğunuza dair notun üyeliğinizde geçtiğini söylüyorlar.Acaba üye olurken böyle bir seçim veya yazı mı bıraktınız ?
 
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
1,231
Ben memnunum fakat başınıza gelen şey düşündürücü.
Her güncellemede veya ilan eklemede doping reklamları çıkması doğal , türkiye'nin en çok ziyaret edilen sitelerinden biri ve doğal olarak reklamlardan para kazanmaya çalışması en doğal hakları.Doping almadan "DEVAM ET" yazısına tıklayacaksınız geçiceksiniz gayet basit.Tamamen ücretli sisteme geçeceklerini düşünmüyorum , hitleri düşer , hitleri düşerse şuanki gibi reklam ve dopinglerden kazanamaz yani mantıksız olduğunu kendileride biliyorlardır öyle birşey yapmazlar.

sahibinden.com birçok siteden üstün durumda "alexa" verilerine bakabilirsiniz , o hite göre az bile reklam yapıyorlar desem yeridir.
 
Katılım
25 Nis 2010
Mesajlar
161
Yalnız galeri firması olduğunuza dair notun üyeliğinizde geçtiğini söylüyorlar.Acaba üye olurken böyle bir seçim veya yazı mı bıraktınız ?

Hayır arakdaşım her hangi bir galeri firması olduguma yönelik ne üyelik girişimde nede ilanımda mevcut.
 
Katılım
18 May 2009
Mesajlar
239
Serbest piyasa. İstediklerini yaparlar, zararıda, faydasıda kendilerine. Ben severim Sahibinden.com'u. İkinci elde tartışmasız liderdir. Çok da satış yapmışımdır.
 
Katılım
14 Ocak 2008
Mesajlar
4,154
birden fazla aynı tip olduğundan dolayı olabilir. başıma gelmişti.

netekim ilgili site "tekke" mantığı ile kurulmuş bir site değil, ticari bir site, ticarete aracılık ederek komisyon kazanma peşindeler. şüphesiz karlarını maksimize etmek için hoşumuza gitmeyecek yöntemlere başvurabilirler. kullanıcı sözleşmesine göz atın belki yardımı olur.
 
Katılım
25 Nis 2010
Mesajlar
161
Ben memnunum fakat başınıza gelen şey düşündürücü.
Her güncellemede veya ilan eklemede doping reklamları çıkması doğal , türkiye'nin en çok ziyaret edilen sitelerinden biri ve doğal olarak reklamlardan para kazanmaya çalışması en doğal hakları.Doping almadan "DEVAM ET" yazısına tıklayacaksınız geçiceksiniz gayet basit.Tamamen ücretli sisteme geçeceklerini düşünmüyorum , hitleri düşer , hitleri düşerse şuanki gibi reklam ve dopinglerden kazanamaz yani mantıksız olduğunu kendileride biliyorlardır öyle birşey yapmazlar.

sahibinden.com birçok siteden üstün durumda "alexa" verilerine bakabilirsiniz , o hite göre az bile reklam yapıyorlar desem yeridir.

Arkadaşım şu ana kadar bende bu siteden çok memnundum açıkçası. İllaki para kazanacaklar buna kuşku yok. Ancak benimde şimdiye kadar görmediğim bir uygulamaya geçilmeye başlandı sitede. Bende internet üzerinden ticaretle geçiniyorum. Ancak bu site yıllardır alışıla gelmiş bir politikası mevcut hepimizin site üzerinde alışıla gelmiş alışkanlıkları var.
Ancak bu olaydan önce de şöyle bir hadise oldu satılık domainim mevcuttu ilan süresi bitiyordu ilanın süresini uzatmak istedim. her hangi bir ücret ödemeden yapamaz durumdaydı. sonra bende motorumun ilanını güncellemeye başladım. sitede okuyan varsa yaklasık 2000km lik bir gezi yapmıştım ayrıca ilanımdaki eksik olan vize tarihinide yazmak istedim. İlan tarihinin bitmesine daha çok varken sadece yaptıklarım bunlar sadece. Ödeme yapmadan ilanımı onay sürecine götürdüm.
Sonuçta gördüğüm ve hissetiğim şu oldu, kullanıcıları yavaş yavaş ödeme noktasına getirmeye çalışıyorlar ilanlarından da ufak ücretle gelir elde etmek istiyorlar.
Bencede eger bu durumu sürdürürlerse ve kullanıcıların ilanları konusunda ücretlendirmeye geçerlerse mutlaka ki kan kaybına ugrayacaklardır. Başta ben ilanımı kesin çekerim. En önemlisi alışkanlık meselesi bu bence.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:09 ----------

Serbest piyasa. İstediklerini yaparlar, zararıda, faydasıda kendilerine. Ben severim Sahibinden.com'u. İkinci elde tartışmasız liderdir. Çok da satış yapmışımdır.

Bu konuda haklısın arkadasım ancak bence uygulamalarında ilan ücretlendirmeye giderlerse ikiciliğe oynarlar bu gidişte
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
hemen hemen tüm motorlarımı ve arabamı ilgili siteden aldım ve sattım.

bana herhangi bir dayatmaları olmadı.

farkında olmadan üyeliğini alırken galerici yada ona benzer bir seçeneği seçtiniz belkide.

haa bu arada mct ninde fiyatınında maşallahı var
 
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
1,231
Arkadaşım şu ana kadar bende bu siteden çok memnundum açıkçası. İllaki para kazanacaklar buna kuşku yok. Ancak benimde şimdiye kadar görmediğim bir uygulamaya geçilmeye başlandı sitede. Bende internet üzerinden ticaretle geçiniyorum. Ancak bu site yıllardır alışıla gelmiş bir politikası mevcut hepimizin site üzerinde alışıla gelmiş alışkanlıkları var.
Ancak bu olaydan önce de şöyle bir hadise oldu satılık domainim mevcuttu ilan süresi bitiyordu ilanın süresini uzatmak istedim. her hangi bir ücret ödemeden yapamaz durumdaydı. sonra bende motorumun ilanını güncellemeye başladım. sitede okuyan varsa yaklasık 2000km lik bir gezi yapmıştım ayrıca ilanımdaki eksik olan vize tarihinide yazmak istedim. İlan tarihinin bitmesine daha çok varken sadece yaptıklarım bunlar sadece. Ödeme yapmadan ilanımı onay sürecine götürdüm.
Sonuçta gördüğüm ve hissetiğim şu oldu, kullanıcıları yavaş yavaş ödeme noktasına getirmeye çalışıyorlar ilanlarından da ufak ücretle gelir elde etmek istiyorlar.
Bencede eger bu durumu sürdürürlerse ve kullanıcıların ilanları konusunda ücretlendirmeye geçerlerse mutlaka ki kan kaybına ugrayacaklardır. Başta ben ilanımı kesin çekerim. En önemlisi alışkanlık meselesi bu bence.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:09 ----------



Bu konuda haklısın arkadasım ancak bence uygulamalarında ilan ücretlendirmeye giderlerse ikiciliğe oynarlar bu gidişte

Anladım hocam demek istediğini , bende yazdım hatta böyle birşey kendileri yapmaz çünkü ücretli sisteme geçince hit azalır , hit azalınca şimdiki kadar reklam ve doping gelirleri alamazlar kazançları düşer bunu belirttim zaten.
Sana yanlış yapmış , yanlış anlamış olabilirler mesaj atarak veya telefon açarak bu durumu bildirirsen ilgilenirler diye düşünüyorum , bir karışıklık olmuş olabilir belki de bide bu açıdan bak :silent:
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Oyle bir sey olsa beni ilk once bulurlardi. Halen en az 10 adet motor parcasi satista. Hic bir sorun yasatmadilar. Sanirim bir yanlis anlama olmus.
 
Katılım
25 Nis 2010
Mesajlar
161
Şikayetvar.com agirin bakın arkadaşlar sahibinden.com için ne kadar şikayet var. bir tane benim gibi madur.http://www.sikayetvar.com/sikayet/n...lan+Yayinlanmasi+Icin+Tapu+Fotokopisi+Istiyor!

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:23 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:19 ----------

http://www.sikayetvar.com/sikayet/no/541634/g/Sahibindencom’a+Gore+Ben+Galericiymisim
http://www.sikayetvar.com/sikayet/no/503398/g/Sahibindencom´a+Ne+Oldu+Boyle

bunların dışında yüzlerce ödemelerle ilgili problemler mevcut.
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Artık onlarında para kazanma zamanı geldi ve bu yönde birçok çalışmaları var son zamanlarda. Ciddi anlamda büyüdü firma. Bu konuda diyecek birşey yok.
Fakat bazen olmadık nedenlerle ilanları aktif yapmıyorlar fakat bakıyorsunuz çoluk çocuğun eğlence olsun diye açtığı alakasız ilanları onaylıyorlar. Şikayet yazınca da hep o ağlak tavır. Herşeyi bilmemize imkan yok. vsvsvs...
 
Katılım
25 Nis 2010
Mesajlar
161
"Üyeliğinizde galeri firması olduğunuza dair bir not bulunduğundan dolayı ilanınız askıya alınmıştır. İlan içeriğinde yer alan araç size ait ise ruhsat bilgilerinizi tarafımıza fakslamanız halinde ilanınız aktif duruma getirilecektir. "

İlanım :
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-mondial-250-mct-turkiye-de-tek-28310494/detay[/QUOTE]

Beni kızdıran bu not oldu aslında ilanımda hiç bir şekilde galeri kelimesi geçmiyor geçmediği gibi ilanım sahibinden olarak seçilmiş. üstelik 2.ci bir araç satışım yok bugune kadar olmadıda.

hatalarını düzeltmemeleri ilanın hızlı yayınlanması için 0,90TL lik ödemeyi yapmama bağlıyorum sonuçta.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:33 ----------

Az önce şikayetvar.com dan aldıgım Sayın Üyelerimiz, sahibinden.com ürün ve hizmetleri ile ilgili şikayet,istek ve önerilerinizi [email protected] veya 0 216 571 19 19 numaralı Çağrı Merkezimize 7 gün 24 saat iletebilirsiniz. irtibat telefonunda yetkili arkadaşla görüştüm. bu durumu ve tüm şüphelerimi açıkça söyledim ve galerici oldugumu ispatlamasını istedim.
hatalı işlem yapıldıgını bildirip ilanı yayına açtı kendisine buradan teşekkür ederim.

Ancak şüphelerim bundan sonraki işlemlerimde ve sizlerin işlemlerinde zamanla açıga kavuşacaktır.
 
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
3,845
kötü amaçlı kullanım olduğu için mnlem almaya çalışıyolar bence. misal benimde kiralık ev ilanım vardı, bi numaradan arayıp eviniz hala kiralıkmı demişlerdi, evet hala kiralık diyincede, sahibinden.com dan arıyoruz, güncelliğini teyid için aradık dediler.
galeriler, emlakçılardan para almaya çalışıyolar sanırım.
 
Katılım
6 Nis 2008
Mesajlar
313
bir araba, 2 motosiklet sattım. bir motosiklet aldım bugüne kadar 1 lira da para vermedim. başarılı bir site çok memnunum inşallah çizgisini bozmaz
 
Katılım
26 Kas 2008
Mesajlar
1,468
Bundan önceki motosikletimi (Kymco People S 200) satmak için Şubat 2010 da ilan verdim Haziran 2010 da bu site vasıtasıyla sattım.

Ara ara km. ve bilgi güncellemesi yaptım hiç bir aksaklıkla karşılaşmadım.:cat:
 
Katılım
31 Eki 2006
Mesajlar
602
Sanırım siteleri artık bir yerlere geldiği için ticari işletlere abonelik sistemi gibi şeyler kurmaya çalışacaklar.
Yoksa bende motosiklet , ekran kartı , dumbell gibi şeyler sattım sorun yaşamadım hiç bir şekilde.
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
şu aralar,sahibinden de,acayip sahtekarlar dolaşıyor.bir ara,benim motoruma satış için verdiğim ilandaki resmi kullanan bir başka satıcı tesbit ettim.hemen sahibindeni aradım benim resmimi kullanıyor dedim ve düzelttiler.belkide kendilerince bir çeşit önlem alıyorlar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst