- Katılım
- 21 Haz 2010
- Mesajlar
- 775
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar Fazla Lafı Uzatmıycam Çünki Artık Çıldırma Noktasına Geldim
r:
r:
Şimdi İşin Özü Şu Ben Motorumun Şaşesini Değiştiriyorum Etraftaki Kişilerin Bana Ruhsatınıda YENİLEMEN DEĞİŞTİRMEN Gerekiyor Dediler Şimdi Olay Şu Bu Ruhsat Yenileme İşlemi Nasıl Yapılıyor Nerele Gidiyor Neler Alıyor Ve Ben Şaşe Numarasını Yeni Ruhsata Nasıl İşleticem Bana Ne Kadara Patlar Şunuda Eklemek İstiyorum Motorun 1 Yıllık Muanesi Yok Yeni Aldığım Şaşeyle Muayene Nasıl Giricem Ruhsattaki Numarayla Şaşe No Tutmiycak Çünki Bu İşin İçinden Nasıl Çıkıcam SAĞI Solu Arayıp Soruyorum HERKEZ YARIM AĞIZLA Konuşuyor Kimsenin Bişey Bildiği Yok...
r:
r:
r:
Şimdi İşin Özü Şu Ben Motorumun Şaşesini Değiştiriyorum Etraftaki Kişilerin Bana Ruhsatınıda YENİLEMEN DEĞİŞTİRMEN Gerekiyor Dediler Şimdi Olay Şu Bu Ruhsat Yenileme İşlemi Nasıl Yapılıyor Nerele Gidiyor Neler Alıyor Ve Ben Şaşe Numarasını Yeni Ruhsata Nasıl İşleticem Bana Ne Kadara Patlar Şunuda Eklemek İstiyorum Motorun 1 Yıllık Muanesi Yok Yeni Aldığım Şaşeyle Muayene Nasıl Giricem Ruhsattaki Numarayla Şaşe No Tutmiycak Çünki Bu İşin İçinden Nasıl Çıkıcam SAĞI Solu Arayıp Soruyorum HERKEZ YARIM AĞIZLA Konuşuyor Kimsenin Bişey Bildiği Yok...