Egzozun motora bağlı olduğu yerdeki sorun!!!
-
28 Temmuz 2010, 10:06
#21
zamisli adlı üyeden alıntı
acelem yok aga diger civata saglam tutuyor .. contası da yerinde .. az biraz hava kaçıyo o da problem yaratmıyor . siz ustamısınız ? işlem ne kadar sürüyor ve ne kadara mal olur ?
( benim bi civata saglam fakat digeri içinde kırıldı .. matkapla acılması lazım ..uzun matkap lazım o da olmadigi için üst blok inmesi lazım.. komple motor inmesine gerek yok yani.. ne kastettigimi anladin sanırım ? )
tavsiye olarak belirtmek isterim bu gibi civata kırılmalarında sıkıntı yaşamamak için civata boyu önemli
civatanın boyu karşılığındaki derinlik ile aynı uzunlukta olursa tam sıkıldığında dip noktada kendini ezerek şişme yapar ancak dip noktaya ulaşmayan kısa civata kullanırsanız kafası kopsa bile şişme yapmadığı için kolayca çıkarabilirsiniz.
umarım anlatabilmişimdir.
en azından bundan sonrası için böyle yapmaya çalışınız.
"Dünyanın sorunu, Akıllılar hep kuşku içindeyken, aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır." B.Russell
"Yaşamak bir ağaç gibi tek ve hür; ve bir orman gibi kardeşcesine" Nazım Hikmet
Reklamlar
-
28 Temmuz 2010, 10:40
#22
zamisli adlı üyeden alıntı
acelem yok aga diger civata saglam tutuyor .. contası da yerinde .. az biraz hava kaçıyo o da problem yaratmıyor . siz ustamısınız ? işlem ne kadar sürüyor ve ne kadara mal olur ?
( benim bi civata saglam fakat digeri içinde kırıldı .. matkapla acılması lazım ..uzun matkap lazım o da olmadigi için üst blok inmesi lazım.. komple motor inmesine gerek yok yani.. ne kastettigimi anladin sanırım ? )
dostum cıvatanın kopan taraf derınde degılse herhangı bır tornacıya git,tornavıdaya benzer aletle 2 cekıc sallayarak cıkardı.aynısı bende olmustu.en kotu ıhtımalle arkadasın belırttıgı gıbı kırılan cıvatanın ortasını delıp ters dıs acıp parcayı sokebılır.bu arada senmı sıktında kırıldı ?
-
28 Temmuz 2010, 13:53
#23
klingrit conta diye birşey varmış duydunuz mu ?
-
28 Temmuz 2010, 14:12
#24
Geçenlerde arkadaşın egzozu değiştirirken civata manifoldun içinde kırıldı...Sanayiide tornacı matkapla kırılan civatayı oyarak yerinden çıkardı...Bir diğer yöntemde ince uçlu bir tornavidayı kırılan civatanın kenarından hafif hafif vurarak yer açmaktır...Dişlerin spiral yapısı olduğu için her darbede biraz daha çıkar...WD40 ta bu işlemi kolaylaştırabilir...Kırılan vidayı çıkarıp yerine yenisini takın ancak sıkmadan önce manifoltta mevcut yuvaya amyant conta veya özel üretilmiş aliminyüm veya bakır tel conta takın ve iyice sıkın...Sorun hallolur diye umuyorum...
-
Merhabalar benimde ikinci el motorum var (motoran torro) egzozun bağlantı yeri paslanmıştı bende wd-40 sıktım temizledim çalıştırdıgım zaman ordan duman gelmeye başladı herhangi bir sorun olur mu baktırmam gerekir mi teşekkürler.
-
(yanlış başlığa yazdığımı fark ettiğim için sildim)
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)