usta ögreticiler aranıyor....
-
26 Temmuz 2010, 11:28
#81
Aranan kan bulundu
Doğduğunda Sen Ağlarken Herkes Gülüyordu.
Öyle Bir Hayat Yaşa ki; Öldüğünde Herkes
Ağlarken Sen Gülüyor Ol !
Reklamlar
-
26 Temmuz 2010, 12:47
#82
özcan1980 adlı üyeden alıntı
Haydi hayırlı olsun
tesekürler şimdiden
---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:47 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:45 ----------
starblazer adlı üyeden alıntı
Merhaba ,
Öncelikle bende hiç bir şey bilmeyerek girdim bu maceraya. Yaşımda esasında baya bir geç başlamk için ama anca sıra geldi . Neyse.
Ben öncelikle kimseyi dinlemeden
Honda Güvenli sürüs 1 e gittim . CBF 150 ler ile pek güzel bir eğitim aldım .
Eğitimde benim hadi canım dediğim şeyleri yapar olduğumu görünce doğru yeri bulduğumu anladım .
Kursta CBF 500 , CBF 1000 ve Transalp i 2 şer tur kullandırdılar kursun sonunda . O ana kadar pek kafamda canlanmıyordu farklar ama özellikle CBF 1000 ile trenini üzerinde gidiyormuşum gibi hissettim . ( sonradan söylediler 6. viteste kalkmışız bir sorun olmasın diye)
Neyse efendim gelelim maceranın devamına .
Adama dedim ki ben dedim ne alayım burada gördüğünüze göre iyi miyim ? Adam sen dedi buradaki yapıklarınla birşey olmazsın ama öğrendiklerini 3000 - 5000 km tecrübe edecek ufak bir motor al , sonra gel HGS 2 yi al sonra konuşalım .
Neyse bende bu arkadas herhalde para kazanmaya uğraşıyor , ömür boyu buraya gelir gideriz dedim içimden ama bir yandan da CBF 1000 i düşünüyorum , haklı olduklarını ispatlamak ister gibi herkesi bindiriyorlar.
CBF 150 aldım ( Metehan sağolsun) , dakka 1 motoru eve getirecez , yemedi . Hadi metehan getirdi.
sonraki hafta sonları arka sokaklarda , yok fren yaptım yok yana yattım , allah düşüyoruz falan gibi düşünceler ile kazasız belasız 500 600 km yol yaptım .
Sonra baktım oluyor gittim HGS 2 ye . HGS 2 de bizimle beraber eğitime gelenlerin büyük çoğunluğu HGS 3 'ü almak ,için zorunlu tutulan hgs 2 yi almaya gelmişler .
Adamlar minimum 3000 - 5000 km yapmışlar zaten . Bende gıcık ve çaylak bir şekilde başladım . İlk periyodda HGS 1 dekinin aynısı ama daha hızlı ve parkurlar daha keskindi.
Ama alışkanlıkla hiç zorlanmadığımı söyleyeyim. Eskiden beri motor kullanan birkaç arkadaş zorlandılar. Zorlanmalarının sebebi birçok şeyi tecrübe ile öğrendikleri için doğru olan teknikleri uygulamakta zorluk çekiyorlar alışkanlıklarına daha yatkın oluyorlardı .
2. kısımda parkurlar iyice zorlaşmış ama korku azalıp eğlence başlamıştı . HGS 1 de 2 . viteste gittiğim parkurun daha hızlısını daha keskini bağzen 3. vitese çıkarak yapmaya başladık. Zaten grup olduğunuz için uymak zorunda olmanın gazı ile oluyor herşey.
kurs bitti , bu sefer yine CBF 500 , 600 , 1000 ve bir hornet 900 test etmek mümkün oldu.
Aynı hisleri yaşadım HGS 1 ile .
Gittim gene ben ne yapayım nasıldım dedim. İyisin büyük motor cbf 500 gibi bir motor kullanabilirsin. Ancak şiddetle CBf 150 ile bir 5000 km daha yapmanı öğrendiklerini ototmatik olarak yapacak kadar alıştırmaya devam etmeni tavsiye ederiz dediler.
5000 km sonra gel HGS 3 ü al sonra git motorunu al şeklinde bir onayları oldu .
Ben halen CBF 150 ile geziyorum 5000 km ye 1000 km falan kaldı ama motorumuda seviyorum sanırım bir 5000 daha yapacağım 600 luk bir motordan önce .
Bu arada Çekmeköy - Ağva arasındaki sahil yolundan çok seferler gittim geldim. Hatta büyük motorlar ile beraberde gittim birkaç kere . düşük hızda viraj çalışmak için ideal ve malesef tehlikeli bir yol. Ama büyük motora hiç gerek yok bu tip yerde zaten hızlanamıyorsun .
Bir ufak kazam oldu , dozere köprüde girmeyeyim diye motoru yatırdım ve bunu refleks olarak yaptım . Eğitimde ne yapılacağı anlatılıyor ama düşülmesi gösterilmiyor tabiki. Ama kfada binlerce kez tiyatroyu oynarsan kafa otomatik yapıyor.
Belki sana eğitim hakkında bilgi verebilmişimdir.
Saygılar , kazasız belasız sürüşler dilerim .
gecmıs olsun.evet bilgiler için tesekkür ederim
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)