hmm uzakmış oraya yakın illaki arklar yardımcı olucaktır
hmm uzakmış oraya yakın illaki arklar yardımcı olucaktır
Ben motosikletimi almadan önce Honda'nın Güvenli Sürüş 1 eğitimine katıldım. Orada debriyaj hakimiyeti, viralarda doğru noktalara bakış, frenaj gibi çok mühim konular gösterilmekte. Yani motosikleti DOĞRU kullanmak için temel özellikler veriliyor. Ancak trafiğe tabi kendiniz başta yavaş yavaş sürerek alışacaksınız. Honda'nın kursu 250 TL civarı birşey olacak. İnternetten kendi motoruyla öğretecek birini bulmanız biraz zor gibi...
günlüğü 50 tl den orta derece sürüş eğitimi verebilirim
Bence Honda Güvenli Sürüş Eğitimi'ne ya da Vespa Academy'ye ya da BMW Academy'ye ya da bu işi profesyonelce yapan bir organizasyona katılın, bütçenize göre.
Özel ders almayı çok istiyorsanız da, Lisanslı bir hocadan alın.
Budur.
BiLdiğini BiLenin Arkasından Gidiniz. Bildiğini bilmeyeni uyarınız. Bilmediğini bilene öğretiniz. Bilmediğini bilmeyenden kaçınınız.
Zeliş ablacımm sen gzel artçısın :D benim arkamdayken denge kontrolun gayet iyiydi kısa zamanda öğreniceğine inanıyorum motoru alalım sana kendi motorunla öğrenmesi daha kolay olur bilmeden sana hyo ile öğretip bi yerini yaralamanı istemem yoksa amenna öğretirim tabikide...
bu arada zeliş abla temiz bir CBF 150 bulalım sana tam ideal bir motor isteğine göre ilerleyen zamanda cc de büyüütürsün tam kararında başlamış olursun...ne çok ne az hemde vitesliyi öğreticek bir motor.. ;) senide yormaz kolay kavrarsın motor olayınıda... Gt250R ıda ondan sonra alırız..
[B][COLOR="Gray"]Hyosung [/COLOR][COLOR="DeepSkyBlue"]GT[/COLOR]250[COLOR="Red"]R[/COLOR][/B]
[B][COLOR="Red"]Drift religion[/COLOR][/B]:cat:
[QUOTE=X-Fi;2099164]hocam scooterla başlamak neden tehlikelidir acaba bilmediğim için soruyorum ben ikisini de kullandım çünkü vitesli motor yeni başlıyanlar için tehlikeli olmayıpda scooterları tehlikeli yapan şey nedir [/QU
bacaklarının arasında motosıkletolması daha güvenlı zaten arkadaşımızın gt serısınde ilerde bır motosıklet alacağı için vıteslı ile başlaması daha ıyı bırde benım bır cok arkadaşımla yaptığım konuşmalarda vıteslı kullananlar scooterde zorlanıyor yada kullanmak istemıyor bızım kullanış yaşımız ve zamanımız farklı olduğundan da olabılır nedense scootere karsı güvensızlığımız var
maxi olan cok kalıtelı scoterler var beğenıyoruz da ama tarz işte vıteslı herzaman tercıhımız oluyor ok
okay o zaman "scooterle başlamak daha tehlıkelıolduğunu bılmıyormusunuz" deyince bende scooter yeni başlayanlar için tehlikeli olduğunu söylediğinizi anladım neden çıkarttıysam scooterlar güvenlidir kaza anında insanın en az yara almasını sağlayan motorlardır vazgeçilmezdir zevk işidir ne gariptirki sevmeyenlerde çıkabiliyor
BiLdiğini BiLenin Arkasından Gidiniz. Bildiğini bilmeyeni uyarınız. Bilmediğini bilene öğretiniz. Bilmediğini bilmeyenden kaçınınız.
abi bide şöyle birşey var ki; tekerlerinin küçük ve ön kısmının hafif olması scooterları dengesiz ve bozuk yol şartlarında rahatsız yapar.
neden otomatikleri vitesli motosikletler gibi tasarlamadıklarını çözemedim.
otomatik olsun ama bacaklarımı yine yanlara atayım, tekerler büyük olsun.
olma mı
"laubalilikten hoşlanmam, ciddiyeti severim, disipline hayranım!.."
zelişim hayırlı olsun ehliyetin.,
bugün söyledim sana fikrimi ama gene söyliycem. hyo ile başlamak yerine cbf 150 alalım sana koruma demirli filan. önce onunla iyice bi ögren. sonra alırız hyo.
kursa gitmen en iyisi elbette. izinli oldugun hafta sonları trafiğe kapalı müsait yerlerde yinede yardımcı olur arkadaşlar. ;)
[B]durmak yok... yola devam.....
[/B]
[COLOR="Red"][B][I]selam dünyalı ben dostum......::sapka::::151::[/I][/B][/COLOR]
Neye kime göre tehlikeli anlamadımki Keşke yazdığımı biraz daha dikkatli okusaydın ama ben şöyle özetliyorum konuyu...
Neyden düşersen düş çin, italyan, japon hangi sınıfta olursa olsun cross, supersport, naked, enduro, scooter yapışacağın asfalt aynı asfalt. Motorun ne olursa olsun düştüğünde asfalt affetmez.
Bunun için önce temel olarak koruyucu ekipmanlar hangi kriterlere göre tercih edilmeli, Motorsiklet hangi kriterlere göre tercih edilmeli, Motorsikleti tanımak var. Zaten bunları kavradıktan sonra sürmesi hikaye çarpıcağını anladığında nasıl düşeceğini hesaplayabilecek kadar hızlı düşündüğünde profosyonel sürücü olursun. Karburatör yayın koptuğunda, gaz kilitlendiğinde önüne ani birşey çıktığında nasıl müdahale edebilmek önemli ha birde şöyle birşey varki arkadaşımdan örnek veriyorum ben trafiğe çıkmıcam sahilde yazlıkta kullanıcam diyip 50cc lik scooter aldı koca sahilde araba geldi çarptı. Buda kısmet
En doğrusu, kısa yolu ve kişinin olası yanlış bilgilerle ileride düzeltilmesi zor teknikler edinmesi yerine bedelini almış olmanın sorumluluğuyla ders verecek gerçek profesyonellerden hakkınca eğitim almak bence.
Nerede ikamet ettiğinizi bilmiyorum ancak Süleyman Memnun motosiklet yerinde bir tercih olabilir. Yeri Hazerfan Havalimanı içersinde.
Hem bu şekilde (önce kendinizi) yeni alacağınız motorunuzu yada gönüllü öğretmeninizinkini gereksiz riske atmamış olursunuz.
Çok kısa bir sürede temel eğitimi, düimeyi, motoru tekrar kaldırmak vb. gerekli becerileri elde edebilirsiniz. Daha sonra da isterseniz ileri seviye sürüş teknikleri eğitimini alarak trafiğe sağlam temele çıkar emniyetinizi arttırabilirsiniz.
Süleyman memnun motosiklet bu sitede önerildi ya artık daha da bir şey demiyorum ben..
Ben hazerfan havalimanında işim gereği bulunurken izleme fırsatı bulmuştum, motokross eğitim kurslarını şürüş eğitimlerini izledim bir aksaklık görememiştim. Bahsettiğim 2004 - 2006 seneleri arası yaz dönemleriydi.
Bununla birlikte benim bilmediğim yaşanılan bir aksaklık yanlışlık varsa öğreneyim de tavsiye ederken bir daha düşüneyim yada S.memnuna söyleyeyim gerekli önlemi alsın (gerçekten)
Oradaki eğitmenlerin neler yaptığı hakkında bir bilgim yok..Hepsi çok kaliteli insanlar olabilir veya olmayabilir..
Ancak Süleyman Memnun isimli TMF eski başkanı kişinin Türkiye'deki motosiklet camiasına ne kazandırıp ne kaybettirdiğini belirli bir yaş ve birikimdeki her motosiklet kullanıcısının az çok bildiğini düşünürüm ya da şu ana kadar düşünürdüm..
Dolayısıyla onun ön ayak olduğu herhangi bir oluşum veya organizasyonun insanlara önerilmesinin ne derece doğru olduğu bence tartışılır..Meselem bu..
Öncelikle baştan söyleyeyim apaçi midir nedir onlardan değilim ve kötü niyetli değilim.Takip ediyorum kimse bayanın işini tam olarak görememiş. Hatta para talep eden bile olmuş. Yuh arkadaşlar yaw çıkmadı mı kimse aramızdan.
Ben Avrupa yakasındayım ve size piste değil ama trafiğe çıkaracak kadar öğretirim kullanmayı. İsterseniz benimle irtibata geçebilirsiniz. İrtibat bilgilerimi özelden yolladım size
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)