cbr 125 rüzgara karşı biraz dayanıksız sanırım
-
20 Haziran 2010, 23:18
#1
Reklamlar
-
20 Haziran 2010, 23:26
#2
daha ne denebilirki o motorun tek eksiği hafif olması
Zafer hiç düşmemek değil, her düştüğünde yeniden ayağa kalkabilmektir !
-
20 Haziran 2010, 23:29
#3
zaferkarizma adlı üyeden alıntı
daha ne denebilirki o motorun tek eksiği hafif olması
aslında ybr de hafif cbr ile aşağı yukarı aynıdır ki ybryi kullanan arkadaşım 55-56 kilo ben 60 kiloyum
Ey ana eğer oğlun bir asuman aşkına tutulmuşsa bırak uçsun...
-
21 Haziran 2010, 00:05
#4
-
21 Haziran 2010, 00:10
#5
bugun bende gölbaşına gittim aynı şekilde acayip bir rüzgar vardı :D
85 kilo yum 120 km hıza çıktım heralde biraz ağır olduğum için fazla sarsılmadım :D:D
-
21 Haziran 2010, 00:17
#6
opsde adlı üyeden alıntı
bugun bende gölbaşına gittim aynı şekilde acayip bir rüzgar vardı :D
85 kilo yum 120 km hıza çıktım heralde biraz ağır olduğum için fazla sarsılmadım :D:D
Yandan gelen rüzgarda lastiklerin etkisi olabilir mi? Sanırım bunu daha önce okumuştum ama nasıldı hatırlamıyorum. Bende 70 kiloyum ve 2 yıldır rüzgara karşı aşırı sarsılma yaşamadım. Belki de aşırı rüzgar yemedim onu da bilmiyorum
-
21 Haziran 2010, 00:19
#7
Dediğiniz gibi aerodinamik tasarımından dolayı çapraz/yan rüzgarlardan daha fazla etkilenebilen bir motor.
"Geçmişini hatırlamayanlar onu tekrardan yaşamaya mahkumdurlar". -Santayana
-
21 Haziran 2010, 00:25
#8
Rüzgarlı havada grenajların kolayca sökülmesi lazım, aksi takdirde Honda'ya dava açın kazaırsınız.
-
21 Haziran 2010, 00:31
#9
zaferkarizma adlı üyeden alıntı
eemi atın o motorları alın bi çin
rahatınzıa bakın
belki o kadar gitmez ama gidenleride var yani
geçenler de bi topicte erif 250 lik choopper la 160 yaptıgını iddaa ediyordu kanuni ydi galiba
o kadar da değil 5 tane çin malına değişmem ben bu motoru garajda bi tane de çin var cesaret edip de üstüne çıkamıyorum allah korusun çin malıyla 160 gitmektense hondayla 100-120 giderim daha iyidir hiç değilse yaşama oranım daha fazla
Ey ana eğer oğlun bir asuman aşkına tutulmuşsa bırak uçsun...
-
21 Haziran 2010, 00:40
#10
Sizlere birazda ölçü olması açısından bir oran veriyorum, 120 km saat hızla giden bir arabanın bir tekerleğinin asfalta uyguladığı basınç 75 kg dır !! normal bir binek araba ise yaklaşık 950 kg dır 75 * 4 = 300 kg kalan 650 kg ise aerodinamik sürtünmenin en aza indirilmesine karşın havanın kaldırma gücüdür..
Şiddetli rüzgar karşısında eğer önümüzde giden bir araç varsa işimiz daha kolay demektir, bunuda şöyle bir örnekle açıklamak istiyorum, dikkat ettiyseniz ki görenleriniz olmuştur, gökyüzünde uçan, ördek , kaz , karabatak, tarzı yaban hayvanları sürekli V düzeninde uçmasıdır, bunun sebebide en öndekinin havayı yarması ve bir arkadakininde oluşan hava boşlugundan istifade % 30 daha az güç harcaması ve daha az rüzgar baskısına maruz kalmasıdır, sanırım önümüzde giden bir araç varsa nasıl istifade edeceğimizde anlaşılıyor, keyifli ve emniyetli sürüşler diliyorum..
-
21 Haziran 2010, 00:42
#11
Viyadük girişlerinde rüzgar balonları vardır. Bu balonlar genelde refüj aralarında bulunurlar, görülmesi daha kolay olsun diye. Bu balonları için rüzgar doluysa bilki rüzgardan uçabilirsin. Viyadüklerde genelde açık alanlardadır. Bu rüzgarlar arabayı bile uçurur ki senin benim kilomdaki motorunu nasıl uçurmasın?
Bak rüzgar balonları şuna benzer birşey. Genelde turuncu renkte olurlar.
İç sesim dışardan duyulsa beni kurşuna dizersiniz..
-
21 Haziran 2010, 00:43
#12
-
21 Haziran 2010, 00:50
#13
bizim burası esen rüzgarı,rüzgar gülleri ve surfü ile tanınır...rüzgar değil fırtına mübarek teksasta sanırsınız kendinizi!!!ben cbrla kışın yolculuk etmekten haz almıyorum ve neredeyse tüm kış yattı motor...abartmıyorum ama windgrudan hava durumuna bakmadan motora binmiyordum...cbrı kullanmak için rüzgarsız ve kuru havaları seçiyordum...yazın nispeten rüzgar daha tatlı esiyor sorun etmesede rüzgarlı havada yol tutuşu berbat kaldı ki 80kiloyum.100km hızın üzerine çıkmakta tereddüt ettiriyor sert bir gastta savuruyor(gast:rüzgarın ara hızlanması)
Kastino QM 50,Mondial 150 RF,Honda CBR 125R,Kawasaki KLR 650...
-
21 Haziran 2010, 00:58
#14
SinanAksu adlı üyeden alıntı
Viyadük girişlerinde rüzgar balonları vardır. Bu balonlar genelde refüj aralarında bulunurlar, görülmesi daha kolay olsun diye. Bu balonları için rüzgar doluysa bilki rüzgardan uçabilirsin. Viyadüklerde genelde açık alanlardadır. Bu rüzgarlar arabayı bile uçurur ki senin benim kilomdaki motorunu nasıl uçurmasın?
Bak rüzgar balonları şuna benzer birşey. Genelde turuncu renkte olurlar.
vallahi ben buna benzer bişey görmedim ya da gözümden kaçtı ama bunu söylediğin iyi oldu bunu bilmiyordum dikkat ederim bundan sonra teşekkür ederim
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:54 ----------
wanda adlı üyeden alıntı
Sizlere birazda ölçü olması açısından bir oran veriyorum, 120 km saat hızla giden bir arabanın bir tekerleğinin asfalta uyguladığı basınç 75 kg dır !! normal bir binek araba ise yaklaşık 950 kg dır 75 * 4 = 300 kg kalan 650 kg ise aerodinamik sürtünmenin en aza indirilmesine karşın havanın kaldırma gücüdür..
Şiddetli rüzgar karşısında eğer önümüzde giden bir araç varsa işimiz daha kolay demektir, bunuda şöyle bir örnekle açıklamak istiyorum, dikkat ettiyseniz ki görenleriniz olmuştur, gökyüzünde uçan, ördek , kaz , karabatak, tarzı yaban hayvanları sürekli V düzeninde uçmasıdır, bunun sebebide en öndekinin havayı yarması ve bir arkadakininde oluşan hava boşlugundan istifade % 30 daha az güç harcaması ve daha az rüzgar baskısına maruz kalmasıdır, sanırım önümüzde giden bir araç varsa nasıl istifade edeceğimizde anlaşılıyor, keyifli ve emniyetli sürüşler diliyorum..
teşekkür ederim bilgiler için size de kazasız belasız sürüşler
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:56 ----------
Kill_zone adlı üyeden alıntı
evet aynı dertten bende müzdaribim :( napalım yapacak bişey yok mecbur hızı düşürüyoruz bu arada millete rezil oluyoruz tabi
zaten ince ve narin artık satsak mı ne yapsak
öyle deme 150yi gördüm bugün hafif eğimli yolda ilk defa
Ey ana eğer oğlun bir asuman aşkına tutulmuşsa bırak uçsun...
-
21 Haziran 2010, 09:35
#15
Bence savrulmada rüzgarın önemi çok büyük.Ama biraz da lastiklerin eski olabilir mi? Arkadaşım kanuniyle sürekli arka lastiği kitleyerek,sonra kaydırarak kalkar.Ben hiç böyle birşey yapmadım.İkimiz giderken ben motosikleti tutarken zorlanmıyorum.Onun motor savruluyor.Bu arada o benden 5 kg fazla ama benim motor ondan 10 kg fazla.:
-
21 Haziran 2010, 11:07
#16
Ben 250cc chopper kullanıyorum. 174kg + 65 kg ben.
Sert rüzgarlarda beni bile sağa sola kaydırıyor. Tokat gibi geliyor yandan.
-
21 Haziran 2010, 11:42
#17
-
21 Haziran 2010, 12:29
#18
Terse kontra basın beyler çok önemli bir mevzu. Benim cıbıfla köprüde drift yaptığımı hatırlarım ben Zaten sorun aniden çıkan rüzgarlar, devamlı esen şiddetli rüzgar sorun değil.
-
21 Haziran 2010, 13:44
#19
Bende milastan güğllüğe gezmeye gittim geçenlerde, hava biraz rüzgarlıydı aynı şey benimde başıma geldi ( windy s 125cc) ben yola çıkmadan önce hava basınçlarını 36 psi yapmıştım ön arka ondan olabilir diye düşünüyorum Kazasız belasız sürüşler dilerim hepinize
-
21 Haziran 2010, 13:50
#20
doom 46 cbr ruzgar alıyor evet
zaten sevemedım o makınayı senden rıcam ybr ve cbr yı hız olarak ve genel performans olarak karsılastırabılırmısın.
ıkısınınde hızı aynı dıe bılıyorum
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)