Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

100-110 kilo arası motor

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    14 Eylül 2007
    arkadaşlar 100-110 kilo arası 125 veya 100 cc bildiğiniz güzel motorlar var mı?
    kilosunun düşük olmasının sebebi motoru babam kullanacak ve ağır motor istemiyo.inip binmesi kolay olsun diye.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    27 Haziran 2009
    Şehir
    istenbul
    Motosikleti
    apache 2009
    100 cclik cup modelleri var onlar istediğiniz agırlıkta hemde hafif

  3. #3
    babaçi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2006
    Şehir
    İST
    Motosikleti
    Comet
    ybr 125 = 106kg
    Ne irfandır veren ahlâka yükseklik nede vicdandır, Fazilet hissi insanlarda, Allah korkusundandır

  4. #4

    Üyelik
    27 Haziran 2009
    Şehir
    istenbul
    Motosikleti
    apache 2009
    tvs apache var 110 kilo çok ekonomik ...

  5. #5
    muratcan7 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ağustos 2008
    Şehir
    Kırklareli / Lüleburgaz
    Motosikleti
    KMT Duke 250
    Lifan - Kuba 'nın cup modelleri var. onlar hafif az yakıyor. Kullanımı kolay. Tavsiye ederim.

    Lifan'ın yeni modellerinde 3 sübap teknolojisi var. Bu yüzden daha az yakıt yüksek performans ve uzun motor ömrü gibi avantajlar beraberinde geliyor.

    Sıfır fiyatları da 2000 tl civarı olması lazım.
    Cygnus Rs | CBF150 | RRaptor | CBF150 | GT250 |...

  6. #6

    Üyelik
    28 Ağustos 2009
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yamaha Fazer 600
    İstenilen doğru ama düşünce yanlış. Baban idaresi kolay ve düşünce altından kalkabileceği bir motorsiklet arıyor.
    1. ağırlığın coğunu lastikler kaldırır. Bak şöyle açıklayayım. 207 kiloluk makine yan ayak açık halden dik hale 5Kg kuvvetle doğrulur. Yani aslında kuş gibi hafiftir. Daha uç bir örnekse honda goldwing. Ağırlığı 400 küsur olması lazım. ama o bile hareket edince kuş gibidir.
    2. küçük tekerlekli motorlardan sakınması lazım. farzetki küçük su kanalına ön tekeri içinde olacak kadar parketti. Hem takozlar hemde acemi olduğu için gazı ayarlayamadığı için çıkarken motor fırlar.
    3. deposu bacak arasında olan motorsikletlerin ayaklarla dengede tutmak kolaydır. ama scooterlar daha fazla ayakları açmak isteyecektir. Dengede durmak daha zordur. Özellikle boyu 170 Cmden kısaysa.

    Kafan karışmıştır. Özetleyeyim YBR 125 yada CBF 150. Koruma demirleri takılı olduğunda ayakları motorla yer arasında sıkışmayacaktır. Hemde kilosu istediğin değerlerde. Tekerlekleri de geniştir. Yani tam başlangıç ve yaşlı insan motorsikleti. Ha aman dikkat et yaçını almış bir abim apache den sonra Gsr a binmeye başladı. Babanızı aleme salmayın sonra .
    ::piloot:: Yakaladın mı? bak bakalım ellerine yakaladım dediğin şey sadece mavi bir silüet.... Çoktan uçup gittik. Geçtin mi? bak bakalım ardına ve önüne geçmene izin verildiğinde ufuktaki mavilik kim........ ::uzgunum:

  7. #7

    Üyelik
    14 Mayıs 2008
    Tam baba motoru Cgl 125 108 kg.

  8. #8

    Üyelik
    14 Eylül 2007
    sağolun arkadaşlar ama benim aradığım cup değil, aradığım motor vitesli ve naked tarzı


    Alıntı alioyanik adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tvs apache var 110 kilo çok ekonomik ...
    tvs apache 136 kilo

  9. #9

    Üyelik
    27 Haziran 2009
    Şehir
    istenbul
    Motosikleti
    apache 2009
    Alıntı DeathaN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İstenilen doğru ama düşünce yanlış. Baban idaresi kolay ve düşünce altından kalkabileceği bir motorsiklet arıyor.
    1. ağırlığın coğunu lastikler kaldırır. Bak şöyle açıklayayım. 207 kiloluk makine yan ayak açık halden dik hale 5Kg kuvvetle doğrulur. Yani aslında kuş gibi hafiftir. Daha uç bir örnekse honda goldwing. Ağırlığı 400 küsur olması lazım. ama o bile hareket edince kuş gibidir.
    2. küçük tekerlekli motorlardan sakınması lazım. farzetki küçük su kanalına ön tekeri içinde olacak kadar parketti. Hem takozlar hemde acemi olduğu için gazı ayarlayamadığı için çıkarken motor fırlar.
    3. deposu bacak arasında olan motorsikletlerin ayaklarla dengede tutmak kolaydır. ama scooterlar daha fazla ayakları açmak isteyecektir. Dengede durmak daha zordur. Özellikle boyu 170 Cmden kısaysa.

    Kafan karışmıştır. Özetleyeyim YBR 125 yada CBF 150. Koruma demirleri takılı olduğunda ayakları motorla yer arasında sıkışmayacaktır. Hemde kilosu istediğin değerlerde. Tekerlekleri de geniştir. Yani tam başlangıç ve yaşlı insan motorsikleti. Ha aman dikkat et yaçını almış bir abim apache den sonra Gsr a binmeye başladı. Babanızı aleme salmayın sonra .



    kesinlikle katılıyorum abicim sana farkettiysen alemlere akmasın die cup öneriyoruz arkadaşa şaka bi yana kesinlikle katılıyorum heleki denge olayına cup modelleri önceden hoşuma gitmiyodu ama şimdi ilgimi çekmeye başladı nasip olursa bende almayı düşünüorum http://www.lifan.com.tr/


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)