Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 1234 ... SonuncuSonuncu

600cc ye geçiş için ninja 250r mı hyo gt250r mi?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    30 Temmuz 2009
    Şehir
    osmaniye
    Motosikleti
    zx 750 r
    sıfır km yamaha honda suzuki de bile arıza çıkıyor ama demekki,hyo ve st de bu oran daha çok,yani ben çok sorun yaşadım acemide değilim, yaşamayanda var ama 10 gt 250r den 5 i çürük çıkıyosa,10 japondan biri çürük çıkıyor oranına kabaca varabiliriz bi arkadaş vardı hyo kore malı kia gibi suzuki japon malı toyota gibi derdi,kiada görüntü var ama çabuk dökülüyor ve kaza testlerinde 5 üzerinden 1.5 alıyor derdi,şimdi düşünüyorum çok haklıymış


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    otopsici - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2009
    Şehir
    van
    Motosikleti
    Yamaha tracer 900 - Yamaha tracer 700
    arkadaşım eğer benim profilimi veya avatarımı okursan imzada hem hyo hemde kawasaki motorum olduğunu görürsün yukarıda yazılanların hepsini okudum yorumu sana bırakacak bir yazı yazıyorum
    1-) kawasaki parçası çok pahalı ve bulunmazdır en ufak parçası bozulsa çıkma bulamazsan eğer eline en az 2 ayda gelir ki 2 ay da sezon biter
    2-) hyosung o kadar kötü makine değildir kore yapımıdır suzukiler halen korede imal edilmektedir
    3-) o ekzantirik ile krangı koparan arkadaşa sormak lazım kardeş sen bu motoru sürekli kaç bin devirde kullandın her büyük motor kullanıcısı bilir ki motor red line olarak en fazla 5 dakika kullanılır yoksa ya krank keser ya kol çıkarır yada ekzantirik kopartır (bunu bütün motor sürücüleri bilir)
    4-) ninja gibi bir motora 8 bin lira verip en ufak arızasında en az bin lira masraf edip birde en az 2 ay garajda yatırıp parça beklemeyi göze alacağıma gider bir hyo naked alırım piyasada 3500 - 4000 arasıdır (kesinlikle 250 r olanlarına 5500 veya 6000 verme en fazla edecekleri 4000 dir o da 10 bin km altındaysa)
    en azından bozuldu mu için cız etmez götürür her hangi bir kanuni bayisinde tamir ettirirsin
    bende hyo 650 gt var şu anda 250 kullandım ve bahsedilen arızaların hiç birini görmedim van ilinde halen 2 hyo 250 var biri şu anda 50 bin civarında ve halen arıza vermiş değil o zaman insan düşünmeden edemiyor kardeş bendeki motor hiç bir sıkıntı yapmazken adamların motoru nasıl daha 4 bin olmadan krank kesiyor?
    git hyo al ama alırken çok dikkat et güvendiğin bir tamircin olsun götür göster almadan paraya kıy motorun deposunu doldur en az bir 100 km yol yap motordan emin ol hiç bir motosiklet sürücüsü (paraya sıkışan garibanlar hariç) hiç bir şart altında içinde bir üçkağıt yoksa motorunu satmaz
    Doğru yüz kişi yalanlasa da DOĞRUDUR.
    Yanlış yüz kişi doğrulasa da YANLIŞTIR.
    Dürüst olun DANSÖZLERİ kimse sevmez

  3. #23

    Üyelik
    30 Temmuz 2008
    Şehir
    Manisa
    otopsici tebrik ediyorum bu yazında dolayı seni benim içinde geçerli yazdıkların bende istiyorum gt 250 r bakalım nasipse alıcaz inşallah...

  4. #24
    Akileos - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ocak 2009
    farkı neyki.. hangisini istiyosan onu al..
    AYNI DİLİ KONUŞANLAR DEĞİL,AYNI DUYGULARI PAYLAŞANLAR ANLAŞIR

  5. #25

    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    İST/beykoz
    Motosikleti
    ybr125
    Bence kesinlikle kawasaki.

  6. #26
    satoyama - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2006
    Şehir
    avrupa yakası
    Motosikleti
    Gilera Runner / Aprilia Sr GT200
    burada yorumumu yazacağım ama kimsenin darılmasını istemiyorum onun için yazmıyorum..

    kardeşim imkanın varsa ikisiyle birer tur at ozaman neyin ne olduğunu daha iyi anlayacaksın
    zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz... ) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)

  7. #27
    asm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    '13 Kymco G-Dink 250i
    Ben de 1.5 sene Hyosung GT250R kullandım.

    Kawasaki Ninja 250R'a sadece oturdum.

    Hyosung'un yanında cılız kaldı benim gözümde Ninja 250R.

    600cc motorlara geçiş öncesi sırf motora fiziki açıdan hakim olma adına Hyosung ile daha iyi prova yapılacağını düşünüyorum. (Hyosung gereksiz bir ağırlıktadır gerçi)
    Atın iyisi alayda,kabın iyisi kalayda belli olur.

  8. #28
    desert3737 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Eylül 2009
    Şehir
    Kastamonu
    Motosikleti
    cbf 150
    Alıntı Akileos adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    farkı neyki.. hangisini istiyosan onu al..
    olay bu işte.. bence anlayana çok iyi bi laf. ikisinin de artı ve eksileri her iki makineyi de eşit yapıyo bence...
    "cemalsafi.org"=> şiirden daha ötesi Üstad Cemal SAFİ...

  9. #29
    ferhat uçank - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Eylül 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    ninja 250r kısa bir süre için:)
    marka çatışmasına gerek yok...
    samimi fikrim, eğer kalite düşkünlüğün varsa egsozlu bir ninja gider...
    hyo ya baktığımda grenaj dahil hiçbişey bana güven vermiyor..
    ben bindiğim motora tam anlamıyla güvenmek isterim.. burda teknik bilgi vs ye girmicem o konuda az çok bilgin vardır.. ama bilki sen bu motoru en kötü ihtimalle aldığın fiyata satarsın..
    hyo yu kötülemiyorum ama kawa ile karşılaştırmak yanlış olur.. 1 yıl boyunca bu motor bana bir kez tık demedi....

  10. #30
    dreamdark - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Haziran 2006
    Şehir
    İstanbul/Anadolu
    1 sene kadar GT250R kullandım, motorum sattığımda 19000 km'de idi ve bana periyodik bakım masrafları haricinde herhangi bir problem çıkarmadı.
    GT250R gerek oturuş pozisyonu, gerek boyutları, gerekse hareketli ve hesaplı 2. el piyasasıyla, 600cc race makineye geçmek için en ideal geçiş motorudur bence.
    GT250R'dan sonra CBR 600F aldım ve edindiğim tecrübe sayesinde gaza alışmak haricinde hiçbir adaptasyon sorunu yaşamadım.

  11. #31
    dreamdark - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Haziran 2006
    Şehir
    İstanbul/Anadolu
    Geçiş motoru olarak bakıldığında Aprilia, hem fiyat ve yedek parça olarak pahalı, hem 2. el piyasası durgun, hem de 2 zamanlı olduğu için yıpranma payı fazla olacağından 2. elde değer kaybı fazla olan bir motordur.
    Yoksa parası olan adama çok güzel motor tabi, o ayrı.

  12. #32

    Üyelik
    28 Ağustos 2009
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yamaha Fazer 600
    Geçen pazar 3 motor bir tanesi GT 250 r ve iki fazer 600 yol yaptık. İnan hiçde kalitesiz ve görüntüsüz makine değil. Seni tatmin edecektir. Ben bile beyendiysem ki bu konularda kılımdır, seni hayli hayli tatmin eder. Güzel makine emin ol.
    ::piloot:: Yakaladın mı? bak bakalım ellerine yakaladım dediğin şey sadece mavi bir silüet.... Çoktan uçup gittik. Geçtin mi? bak bakalım ardına ve önüne geçmene izin verildiğinde ufuktaki mavilik kim........ ::uzgunum:

  13. #33
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat

    Üyelik
    09 Nisan 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '78 Honda XL50, T1, '68 Simson Schwalbe, '91 Honda
    Alıntı otopsici adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşım eğer benim profilimi veya avatarımı
    2-) hyosung o kadar kötü makine değildir kore yapımıdır suzukiler halen korede imal edilmektedir
    Yanlış bilgi. Suzuki Hamamatsu Japonya'da üretilmektedir.

    Kore'de Hyosung patent/lisans ödeyerek Suzuki motor bloğunu (SV 650 - Su soğutmalı çift silindir) üretmektedir. (GT 650 Bloğunu)

    Alıntı otopsici adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    3-) o ekzantirik ile krangı koparan arkadaşa sormak lazım kardeş sen bu motoru sürekli kaç bin devirde kullandın her büyük motor kullanıcısı bilir ki motor red line olarak en fazla 5 dakika kullanılır yoksa ya krank keser ya kol çıkarır yada ekzantirik kopartır (bunu bütün motor sürücüleri bilir)
    Yanlış bilgi.

    Hiçbir günmüz motorunda azami devirde sürülerek krank kesilmez, yatak vurmaz hiçbir şey olmaz. Hah, motor yağsız, susuz, sürülür, ya da ısınmadan gaza abanılırsa bu tür sorunlar çıkar. '90ların sonundan beri üretilen Japon motosikletlerinde normal kullanım ısısına gelmiş hiç bir makine çok gazlandığı için krankı koparmaz.

    Alıntı otopsici adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    almadan paraya kıy motorun deposunu doldur en az bir 100 km yol yap motordan emin ol
    Çok doğru. Satın almadan evvel bence de muhakkak denemelisiniz.

    Slmlr
    Brkn

  14. #34

    Üyelik
    30 Temmuz 2009
    Şehir
    osmaniye
    Motosikleti
    zx 750 r
    bna yazan arkadaşlar siz benim yazdığım yorumları bi okuyun ondan sonra yorum yapın,konunun ortasında girip kelimelerden kesit alıp yorum yapmayın,ben hususi not düştüm bu benim başıma gelen başkasınas gelmemiş olabilir diye,ayrıca titizim sıkıştırmam motoruda kimseye vermem diye yazdım. eğer 5 dk sıkıştırmakla krank kesecekse bu motor biz zamanında o kötü kalitesiz denilen jawalara mz lerede bindik olsa onlarda olurdu,bırak hondayı yamahayı,kimseye üzerine alınacak bişey demiyorum kanuni mal değildir 5 kuruş etmez paranızı kaptırmayın diyorum,illada isterseniz gidin alın benim için bi problem yok.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:08 ----------

    Alıntı dionysos06 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam merak ettim neden böyle yazdınızki... Belliki olumsuzluklar yaşamışsınız... Yaşadığınız olumsuzluklardan bahsederseniz bizde seçimlerimizde ona göre tercih ederiz ;) Yani referans olur deneyimleriniz..
    slm mesajınıza cevap verdim ama sanırım gitmedi siteden dolayı,msn yollarsanız özelden eklerim

  15. #35

    Üyelik
    19 Nisan 2010
    Şehir
    Denizli
    Motosikleti
    CBF150-2011-Silver
    Alıntı otopsici adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşım eğer benim profilimi veya avatarımı okursan imzada hem hyo hemde kawasaki motorum olduğunu görürsün yukarıda yazılanların hepsini okudum yorumu sana bırakacak bir yazı yazıyorum
    1-) kawasaki parçası çok pahalı ve bulunmazdır en ufak parçası bozulsa çıkma bulamazsan eğer eline en az 2 ayda gelir ki 2 ay da sezon biter
    2-) hyosung o kadar kötü makine değildir kore yapımıdır suzukiler halen korede imal edilmektedir
    3-) o ekzantirik ile krangı koparan arkadaşa sormak lazım kardeş sen bu motoru sürekli kaç bin devirde kullandın her büyük motor kullanıcısı bilir ki motor red line olarak en fazla 5 dakika kullanılır yoksa ya krank keser ya kol çıkarır yada ekzantirik kopartır (bunu bütün motor sürücüleri bilir)
    4-) ninja gibi bir motora 8 bin lira verip en ufak arızasında en az bin lira masraf edip birde en az 2 ay garajda yatırıp parça beklemeyi göze alacağıma gider bir hyo naked alırım piyasada 3500 - 4000 arasıdır (kesinlikle 250 r olanlarına 5500 veya 6000 verme en fazla edecekleri 4000 dir o da 10 bin km altındaysa)
    en azından bozuldu mu için cız etmez götürür her hangi bir kanuni bayisinde tamir ettirirsin
    bende hyo 650 gt var şu anda 250 kullandım ve bahsedilen arızaların hiç birini görmedim van ilinde halen 2 hyo 250 var biri şu anda 50 bin civarında ve halen arıza vermiş değil o zaman insan düşünmeden edemiyor kardeş bendeki motor hiç bir sıkıntı yapmazken adamların motoru nasıl daha 4 bin olmadan krank kesiyor?
    git hyo al ama alırken çok dikkat et güvendiğin bir tamircin olsun götür göster almadan paraya kıy motorun deposunu doldur en az bir 100 km yol yap motordan emin ol hiç bir motosiklet sürücüsü (paraya sıkışan garibanlar hariç) hiç bir şart altında içinde bir üçkağıt yoksa motorunu satmaz
    yorum için çok teşekkürler olayı tamamen özetlemişsin

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:17 ----------

    Alıntı satoyama adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    burada yorumumu yazacağım ama kimsenin darılmasını istemiyorum onun için yazmıyorum..

    kardeşim imkanın varsa ikisiyle birer tur at ozaman neyin ne olduğunu daha iyi anlayacaksın
    ne demek istediğini anlıyorum kardeşim ama oturuş pozisyonu dolayısıyla 600 cc ye daha yatkın olduğu için hyo demek zorundayım. sırf bu yüzden yoksa kime sorsan gözü kapalı kawa bundan adım gibi eminim

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:22 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:20 ----------

    Alıntı dreamdark adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1 sene kadar GT250R kullandım, motorum sattığımda 19000 km'de idi ve bana periyodik bakım masrafları haricinde herhangi bir problem çıkarmadı.
    GT250R gerek oturuş pozisyonu, gerek boyutları, gerekse hareketli ve hesaplı 2. el piyasasıyla, 600cc race makineye geçmek için en ideal geçiş motorudur bence.
    GT250R'dan sonra CBR 600F aldım ve edindiğim tecrübe sayesinde gaza alışmak haricinde hiçbir adaptasyon sorunu yaşamadım.
    teşekkürler kardeş gt250r bakmaya gidiyorum bugün temmuz ortası gibi alırız allah işi karışmazsa

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:26 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:22 ----------

    Alıntı DeathaN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Geçen pazar 3 motor bir tanesi GT 250 r ve iki fazer 600 yol yaptık. İnan hiçde kalitesiz ve görüntüsüz makine değil. Seni tatmin edecektir. Ben bile beyendiysem ki bu konularda kılımdır, seni hayli hayli tatmin eder. Güzel makine emin ol.
    valla kardeş fzr6 kullanıcısı olarak beğendiğini söyleyebiliyorsan sorun yok. sağoll

  16. #36

    Üyelik
    14 Haziran 2007
    Şehir
    iSTaNbUL(BeYlİkDüZü)
    Motosikleti
    mondi 150MC
    [B]Her beden üzerinde % 5o ölüm ihtimali ; % 5o yaşam ihtimali taşır... [/B][COLOR="Red"][b]!!!!!--HyO--!!!!!:queen:[/b][/COLOR]

  17. #37

    Üyelik
    24 Mart 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Sym Gts 250i Evo
    Hyosung'un 250'ye 5-6000 lira vereceğine üstüne 1000-2000 lira daha verip 650'liğini al derim. Sonuç itibariyle ikiside aynı ebatlarda diye biliyorum. Bende direk 650'likle başladım(scooter'ı saymazsak) ve motora çok çabuk ısındım. Alalı bir kaç hafta oldu,yaptığım yol 200 km kadar. Ama sanki yıllardır biniyorum Gerçi bende gt 250'yle gt 650 arasında kalmıştım ama 50 beygirlik fark beni gt 650'ye itti.

  18. #38

    Üyelik
    19 Nisan 2010
    Şehir
    Denizli
    Motosikleti
    CBF150-2011-Silver
    Alıntı ozan150zc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    valla dostum motor güzel rengide bana uyuyor. ama temmuzu beklemek beni öldürecek

  19. #39

    Üyelik
    30 Temmuz 2008
    Şehir
    Manisa
    bende nasipse bu hafta alıcak gibiyim sıfır s&tkanuni gt 250 r, ı inşallah memnun kalırız...

  20. #40

    Üyelik
    19 Nisan 2010
    Şehir
    Denizli
    Motosikleti
    CBF150-2011-Silver
    Alıntı metod adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bende nasipse bu hafta alıcak gibiyim sıfır s&tkanuni gt 250 r, ı inşallah memnun kalırız...
    inşallah kardeşim tek dileğimiz o? bu arada manisanın neresinden


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 1234 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)