Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
Motomax
Dragon 50
5. sayfa BirinciBirinci ... 345

Motosiklet İçin Rampa(Motorum Mahsur Kaldı)

    Leoncino
    Motosiklet Online
  1. #81
    mcyassin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mart 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Sym Gts 250i Evo
    Arkadaşlar an itibariyle rampa problemini çözmüş bulunuyorum,ne mutlu bana

    Bakınız resimler:

    Rampanın iniş noktası sağdan gitmeliydi aslında ama başında duramadığımız için ustanın maalesefki düm düz yapmış eline sağlık

    Kapıyıda güzel kesmiş (bu arada kestiği alet iptal olmuş ) Betonu tırtıklamakta ustanın işi

    İşaretlediğim yere biraz beton atıp eğimi bir nebzede olsa azaltmayı düşünüyorum son olarak. Çünkü bi anda dikleşiyo rampa ve o işaretli noktada ayaklarımın yerle teması yok. Acemilik sürecinde işe yarar diye umuyorum bu düşüncemin. Çünkü o noktada her halükarda durmam gerekiyo manevra için.

    Valla benim çok beğendim Sizce nasıl olmuş üstadlar?





    Premium Motosiklet Servis Randevusu
    Motomax
  2. #82
    Felon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2010
    Motosikleti
    GSXR
    güzel olmuş dediğin yeride yaptırsaydın hazır usta getirmişken harc yapılmışken

    http://www.youtube.com/deadlytr111
    https://www.facebook.com/felontr

  3. #83
    sadist39 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mayıs 2010
    Şehir
    kırklareli / lüleburgaz
    Motosikleti
    YUKİ YK150T
    arkadaşım şimdilik o rampanın altına , tam ortasına sıkışacak şekilde bir tuğla yerleştir... o seni yeni rampa alana kadar idare eder.. esneme yapamaz.. yeni rampa içinde ölçüleri al ve bi kaynak ustasına git durumu anlat o sana yardımcı olur.. maliyet de taş çatlasın 50-70 tl tutar.
    Bazen gidilecek yere en çabuk varmanın yolu mola vermektir

  4. #84
    mcyassin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mart 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Sym Gts 250i Evo
    Alıntı sadist39 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşım şimdilik o rampanın altına , tam ortasına sıkışacak şekilde bir tuğla yerleştir... o seni yeni rampa alana kadar idare eder.. esneme yapamaz.. yeni rampa içinde ölçüleri al ve bi kaynak ustasına git durumu anlat o sana yardımcı olur.. maliyet de taş çatlasın 50-70 tl tutar.
    Hocam rampanın oraya beton yaptık zaten

  5. #85
    sadist39 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mayıs 2010
    Şehir
    kırklareli / lüleburgaz
    Motosikleti
    YUKİ YK150T
    ben biraz geç kalmışım arkadaşlar ben de son fotolar gözükmedi daha yeni gördüm
    Bazen gidilecek yere en çabuk varmanın yolu mola vermektir

  6. #86
    mcyassin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mart 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Sym Gts 250i Evo
    Alıntı Felon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    güzel olmuş dediğin yeride yaptırsaydın hazır usta getirmişken harc yapılmışken
    o sıra aklıma gelmemişti,zaten rampa şekillenirken yanındada değildim ustanın maalesef ki. Bakalım yaa zamanla o da olur inşallah

  7. #87
    mcyassin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mart 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Sym Gts 250i Evo
    Bu arada aklımın almadığı bir şey var. Çıkarken rampada stop ettirdim diyelim,debriyajdanda çektim elimi,motor olduğu yerde kaldı ne ileri ne geri gidiyo. E nasıl çalıştırcam motoru debriyaja basmadan? Debriyaja bassam direk geri kayar? Arka freni sıktık diyelim çalıştırırken nasıl ayarlıcam ki gazı freni.. Çok karışık yaa

  8. #88
    mahoretti - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2005
    Şehir
    İzmir BORNOVA
    Motosikleti
    o şimdi YAYA...
    düz yolda motor kullanmak gibi değil tabi. Bu senin için aslında çok güzel bir antrenman yeri. Düşün, trafikte böyle bir yokuşta kaldın. Nasıl çıkıcaz ? Sen çıkıcan biz bakıcaz

    Arka fren basılı iken debriyajı sıktın. motor duruyor. Kayma eğilimi varsa ön frenden de yardım al. Sonra hafif gaz ver. Debriyajıda KAVRAMA NOKTASINA kadar hafifçe bırak. Öne doğru hareketlenmeye başladığını görücen. gazı arttır sakince aynı anda debriyajı bırakırken frenleride yavaşça serbest bırak.
    DİKKAT..! İleri derecede Cruıser bağımlısı, plastikle yaklaşmayın. Kriz anında yeterli dozda kromaj gösterilmelidir

  9. #89
    mcyassin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mart 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Sym Gts 250i Evo
    Alıntı mahoretti adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    düz yolda motor kullanmak gibi değil tabi. Bu senin için aslında çok güzel bir antrenman yeri. Düşün, trafikte böyle bir yokuşta kaldın. Nasıl çıkıcaz ? Sen çıkıcan biz bakıcaz

    Arka fren basılı iken debriyajı sıktın. motor duruyor. Kayma eğilimi varsa ön frenden de yardım al. Sonra hafif gaz ver. Debriyajıda KAVRAMA NOKTASINA kadar hafifçe bırak. Öne doğru hareketlenmeye başladığını görücen. gazı arttır sakince aynı anda debriyajı bırakırken frenleride yavaşça serbest bırak.
    Tek ayakla zor dururum ben orda ama Keşke arabalardaki el freni tarzında bir özellik olsaydı bizim makinalardada Neyse zamanla tecrübe edineceğiz artık

  10. #90
    Şeyh Şamil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Aralık 2009
    Şehir
    Blacksea
    Eskisine göre tabiki fena değil. Ama arzu edersen aşağıda ifade

    etmeye çalıştığım şekilde yeni bir uygulama yaparsan yaz kış

    rahatlıkla motorunla iniş ve çıkış yapabilirsin

    KOLAY GELSİN...

    1) Resimdeki kapının üst tuğla kısmını 50-55 cm kadar balyozla

    kıracaksınız.Kapının eni kadar!..

    2) Mevcut kapıyı yerinden çıkaracaksınız...

    3) Aşağı yukarı 1 traktör kadar inşaat molozu döküp ezeceksiniz..

    4) İnşaat molozu yada hafriyat artığının üzerine betonunuzu atacaksınız..

    5) Yapılan bu uygulama meyil yüzdesini büyük oranda düşürmüş olacaktır..

    6) Kapı iç tarafına yaptığınız ilave betonu bu kez yükseltip takribi
    bir (1) metre kadar mesafesini içeriye uzatıp yeniden beton dökeceksiniz.

    7) Söktüğünüz kapıyı monte edeceksiniz. Tabi eski yerinde 50-55 cm daha
    yukarıda bir konumda olacak..


    İşin özü fotoğrafda görünen kapıyı yukarıya yani beyaz boyalı kısma

    sıfır olacak şekilde üst tarafa kaldırmış oalacaksın..

    Meyilli kısmın yarısından itibaren kapı girişi dahil kademeli

    betonlayacaksın..
    Ne insanlar gördüm üzerinde elbise yok..Ne elbiseler gördüm içinde insan yok..

  11. #91
    EmoTHEp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Temmuz 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    '10 Monster 696
    Dostum gerçekten güzel ve kullanışlı olmuş... benzer bir durum var bende de... 1 metrelik bir kapıdan 20-25 cm basamak yapmışlar ben güvenli olsun diye hergün o delikten geçiriyorum. üstelik kapı tam basamak hizasında... biraz geç kalmışım sanırım... ben sorunu 30mmlik bir sunta ile hallettim. 50x80mm ebatında kestirdim ve basamak kısmına ve tam orta kısmına destek attım, bir de güzelce vernikledim... şimdi motorum ve benim ağırlığım (ki yaklaşık 260 kg ediyor ) rahat rahat girip çıkıyorum park alanıma... üstelik üzerinde durdursam bile orta destek sayesinde esneme yapmıyor... (böyle probelmi olup, beton döktüremeyecek olan arkadaşlara duyurulur)
    rampada durma mevzusu içinse ön fren bence daha mantıklı çünkü senin zeminin beton motor kolay kaymaz, ben mermerde çıkarıyorum bende bile kaymıyor, ayrıca askıda kaldığında iki ayağının açık olması daha güvenli, kaldırıkende ön fren sıkılı iken az gaz verirsin yarım debriyaj yapıp yarı kavramada çıkartırsın motoru, biraz yük biner baskı-balatana ama sıkıntı yaratmaz şimdilik... bende yeni şöförüm, öğrendikçe yazıcam


    Leoncino
    Daelim Motosiklet
5. sayfa BirinciBirinci ... 345

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler