Motosiklet İçin Rampa(Motorum Mahsur Kaldı)
-
Reklamlar
-
güzel olmuş dediğin yeride yaptırsaydın hazır usta getirmişken harc yapılmışken
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
-
arkadaşım şimdilik o rampanın altına , tam ortasına sıkışacak şekilde bir tuğla yerleştir... o seni yeni rampa alana kadar idare eder.. esneme yapamaz.. yeni rampa içinde ölçüleri al ve bi kaynak ustasına git durumu anlat o sana yardımcı olur.. maliyet de taş çatlasın 50-70 tl tutar.
Bazen gidilecek yere en çabuk varmanın yolu mola vermektir
-
sadist39 adlı üyeden alıntı
arkadaşım şimdilik o rampanın altına , tam ortasına sıkışacak şekilde bir tuğla yerleştir... o seni yeni rampa alana kadar idare eder.. esneme yapamaz.. yeni rampa içinde ölçüleri al ve bi kaynak ustasına git durumu anlat o sana yardımcı olur.. maliyet de taş çatlasın 50-70 tl tutar.
Hocam rampanın oraya beton yaptık zaten
-
-
Felon adlı üyeden alıntı
güzel olmuş dediğin yeride yaptırsaydın hazır usta getirmişken harc yapılmışken
o sıra aklıma gelmemişti,zaten rampa şekillenirken yanındada değildim ustanın maalesef ki. Bakalım yaa zamanla o da olur inşallah
-
-
düz yolda motor kullanmak gibi değil tabi. Bu senin için aslında çok güzel bir antrenman yeri. Düşün, trafikte böyle bir yokuşta kaldın. Nasıl çıkıcaz ? Sen çıkıcan biz bakıcaz
Arka fren basılı iken debriyajı sıktın. motor duruyor. Kayma eğilimi varsa ön frenden de yardım al. Sonra hafif gaz ver. Debriyajıda KAVRAMA NOKTASINA kadar hafifçe bırak. Öne doğru hareketlenmeye başladığını görücen. gazı arttır sakince aynı anda debriyajı bırakırken frenleride yavaşça serbest bırak.
DİKKAT..! İleri derecede Cruıser bağımlısı, plastikle yaklaşmayın. Kriz anında yeterli dozda kromaj gösterilmelidir
-
mahoretti adlı üyeden alıntı
düz yolda motor kullanmak gibi değil tabi. Bu senin için aslında çok güzel bir antrenman yeri. Düşün, trafikte böyle bir yokuşta kaldın. Nasıl çıkıcaz ? Sen çıkıcan biz bakıcaz
Arka fren basılı iken debriyajı sıktın. motor duruyor. Kayma eğilimi varsa ön frenden de yardım al. Sonra hafif gaz ver. Debriyajıda KAVRAMA NOKTASINA kadar hafifçe bırak. Öne doğru hareketlenmeye başladığını görücen. gazı arttır sakince aynı anda debriyajı bırakırken frenleride yavaşça serbest bırak.
Tek ayakla zor dururum ben orda ama Keşke arabalardaki el freni tarzında bir özellik olsaydı bizim makinalardada Neyse zamanla tecrübe edineceğiz artık
-
Eskisine göre tabiki fena değil. Ama arzu edersen aşağıda ifade
etmeye çalıştığım şekilde yeni bir uygulama yaparsan yaz kış
rahatlıkla motorunla iniş ve çıkış yapabilirsin
KOLAY GELSİN...
1) Resimdeki kapının üst tuğla kısmını 50-55 cm kadar balyozla
kıracaksınız.Kapının eni kadar!..
2) Mevcut kapıyı yerinden çıkaracaksınız...
3) Aşağı yukarı 1 traktör kadar inşaat molozu döküp ezeceksiniz..
4) İnşaat molozu yada hafriyat artığının üzerine betonunuzu atacaksınız..
5) Yapılan bu uygulama meyil yüzdesini büyük oranda düşürmüş olacaktır..
6) Kapı iç tarafına yaptığınız ilave betonu bu kez yükseltip takribi
bir (1) metre kadar mesafesini içeriye uzatıp yeniden beton dökeceksiniz.
7) Söktüğünüz kapıyı monte edeceksiniz. Tabi eski yerinde 50-55 cm daha
yukarıda bir konumda olacak..
İşin özü fotoğrafda görünen kapıyı yukarıya yani beyaz boyalı kısma
sıfır olacak şekilde üst tarafa kaldırmış oalacaksın..
Meyilli kısmın yarısından itibaren kapı girişi dahil kademeli
betonlayacaksın..
Ne insanlar gördüm üzerinde elbise yok..Ne elbiseler gördüm içinde insan yok..
-
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler