Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
Motomax
Dragon 50

Keeway Superlight 150 satın almak istiyorum fakat

    Leoncino
    Motosiklet Online
  1. #1
    alpay95 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ocak 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Asya Motor AS125T
    arkadaşlar keeway superlight 150 cc motosiklet almak istiyorum.sahibinden com da dolaşırken 2 tane buldum fakat fiyat farkı 490 lira .

    1.si bu:

    http://www.sahibinden.com/muhtesem_b...XQQdisplayitem


    2.si de bu:

    http://www.sahibinden.com/13000_km_k...XQQdisplayitem



    sizce hangisi
    Bir Gün 4 Teker İstersem Gider Bir Motosiklet Daha Alırım!


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    Premium Motosiklet Servis Randevusu
    Motomax
  2. #2
    motocycleboyreigns - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Şubat 2006
    Motosikleti
    BMW R26-MZ 251-SRAD 750
    Çok bariz değil mi?
    Kolpa Adamları

  3. #3
    alpay95 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ocak 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Asya Motor AS125T
    aradaki fiyat farkı neden kaynaklanıyor demek istedim yani benim bütçem 1. ilana yetiyor. neden 490 lira fark var ??
    Bir Gün 4 Teker İstersem Gider Bir Motosiklet Daha Alırım!

  4. #4
    mücahit_89 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Nisan 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    scarabeo 200ie - italyan aygırı:)
    hocam bu iki motor arasında ben alıcı gözüyle baktığım zaman dağlar kadar fark var,

    birisi paslı demirlere sahip orasıyla burasıyla oynanmış kornalar vs ii bakarsan görürsün...
    birinde full çanta var birisinde çıplak motor...
    ikinci ilanda motor sahibinin motoruna baktığı belli neler yapmış ve temiz motor bence aradaki fark hiçbişey az daha pazarlık yapıp çantalı motoru al öbürünü alırsan degıl 490 lira daha fazla paralara bu hale getirirsin ancak
    şimdi baktım ilk motorda yan kapaklar vs hiçbişey yok onu alırsan 1.000 tl rahat anca öbürünün durumuna getirirsin bence ilk motoru hiç düşünme...

  5. #5
    elegance45 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Şubat 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    MoNDiaL 150 ZaT vardı sattım :D
    çantalardandır işte borcu yok diyo vergileri ödenmiş falan zaten hiçbi motor yazıldığı fiyatta değil hep pazarlık payı koyarlar
    Ne Kadar Hızlı Gittiğini Fren Yapınca Anlarsın

    GAME OVER TRY AGAIN

  6. #6
    mücahit_89 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Nisan 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    scarabeo 200ie - italyan aygırı:)
    Alıntı elegance45 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    çantalardandır işte borcu yok diyo vergileri ödenmiş falan zaten hiçbi motor yazıldığı fiyatta değil hep pazarlık payı koyarlar
    sadece çantalardan değil daha çok artısı var

  7. #7
    beykurt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ocak 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Pulsar NS200 2016
    2. ilan daha mantıklı.ne yap et 1 yerine 2 yi al
    Uğruna Ölmekse Eğer Seni Yaşatmak, Bin Defa Ölürüm De Adına Leke Sürdürmem,
    Gururdur Namustur Bayrak ,Aksa Da Kanım Korkma, HAİNİ GÜLDÜRMEM!!!
    burak beykurt

  8. #8

    Üyelik
    12 Eylül 2010
    keeway 150 superlıght yada regal raptor almak istiyorum ama karar veremedim.keeway 2010 2000 kmde 2aylık makina 3600 istiyor.regalraptor sıfır 3900 bana bir yardım etseniz

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:47 ----------

    keeway yanlış yazdım 2km gitmis daha sıfır gibi

  9. #9

    Üyelik
    03 Şubat 2011
    bende bir keewaycym her ikı makınayıda yakından bılırım regal guzel makine dezavantaj sıfır olması plaka ruhssat ıwır zıwır 4250 4bucugu bulur o sen smdı canta falan takmak ıstıceksn masrafı cok oluq sıfır motorun bebenım tercıhm ıkıncı el cunku plaka ruhsat hazır ckmır alan kışi mutlaka bıseyler yapar sısybar canta falan. Bence herzaman ıkıncı el terchn olsun tabı temız we bakımlı ayrıca cok yorgun olmaması sarti ıle. Bu arada butun keewaycilere selam ızmırdn.


    Leoncino
    Daelim Motosiklet

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler