Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Anket: sizce hangisini almak mantıklı sıfır olarak

Katılımcı sayısı
487. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
  • yamaha ybr 125

    164 33.68%
  • honda cbf 150

    171 35.11%
  • tvs apache rtr

    152 31.21%

Cbf 150 - ybr 125 - apache rtr

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    fat280 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2009
    Şehir
    Alanya/ANTALYA
    Motosikleti
    en kısa zamanda olacak inş.
    Alıntı kanucan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yılını bilmiyorum ama çok güzel Yıbır olduğu kesin.
    http://img1.loadtr.com/k-560420-ybr.jpg
    Büyük olarak görmek için üstüne tıklayınız.
    bu motor baya güzelmiş hemde kalıplu seleside geniş ben beğendim gelse baya tutulur
    SALCANO WOLF125 SİYAH BENİM MAKİNE


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    adem80 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Aralık 2011
    Şehir
    muğla bodrum
    Motosikleti
    Yamaha x-city 250
    4.cü şık. Honda titan. Diğerlerine para vermem. Param olsa cbr 250r

  3. #23
    EverHarD* - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Aralık 2011
    Şehir
    Fethiye
    Motosikleti
    Honda Cb 125 Ace & HONDA Activa 100
    her halükarda yamaha ybr 125

  4. #24
    dolphin_star - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2011
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    honda cg 125 kırmızı
    ybr gösteriyor ama elletmiyor :D ARKADAŞIM 4 SENE BİNDİM BEN BU ALETE TAMAM SAĞLAM AMA APACHE'DE DANDİK DEĞİL YANİ. YAKIT KONUSUNDA İSE APACHE DEKİ KARBÜRATÖR HİÇBİRİNDE YOK. CBF, APACHE VE YBR ALMIŞ VE KULLANMIŞ BİRİ OLARAK SÖYLÜYORUMKİ APACHENİN ELİNE SU DÖKEMEZLER. ANCA ARKASINDAN BAKMAYA MAHKUMLAR. ÇÜNKÜ 13,5 HP ÇOKTAN YARDIRMIŞ GİDİYOR OLACAK ;)

  5. #25
    Tolga Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Temmuz 2010
    Şehir
    Sakarya
    Motosikleti
    Kymco Xciting 250i
    Hortlamış bir konu daha ama işime yarayacak gibi...
    100 km de ne yakıyor. ikisine de binen birinden yorum almak isterim.
    Honda CBF 150 :
    YBR 125 :
    2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
    2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i

  6. #26
    karayılan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Şubat 2008
    Şehir
    GAZİANTEP
    en kral motor YBR apache titreşim makinası cbf çok tipsiz mobilet biyonige benziyor tipi ve yağ yakıyor
    gerçekleri tarih yazar tarihide GALATASARAY

  7. #27

    Üyelik
    06 Mayıs 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda PCX
    honda cbf 150..hem performans/fiyat aralığına göre gayet iyi.. satarken de fazla zarar etmezsin

  8. #28
    ERROR88 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Şubat 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    HONDA NC 750S
    HAYABUSA AL diyorum. Bi arkadsımda var çok memnun
    www.erkakurye.com

  9. #29
    yesewi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2011
    Şehir
    Denizli
    Motosikleti
    DEWOX CLASİC BİSİKLET
    Para sorunu olmayacak... APAÇİ İLE YBR yi alıcaksın.... ybr nin motorunu apaçiye takıcaksın... geziceksin.
    Asil.KurT bunu beğendi.
    Ne Adamlar gördüm Altında Motor Yok. Ne Motorlar Gördüm Üzerinde Adam Yok.....

  10. #30
    sedat_57 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Eylül 2007
    Şehir
    İstanbul..
    Motosikleti
    2000 ford
    paran varsa ybr al yakıtı soran arkadaşa 2.5 litre 2.8 litre çok zorlarsan 3 oluyo
    https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY

  11. #31
    ERROR88 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Şubat 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    HONDA NC 750S
    Hayabusa. En iyisi.
    knoyal bunu beğendi.
    www.erkakurye.com

  12. #32
    knoyal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Nisan 2011
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Yamaha FZ8
    Yakıt konusunu anlamıs değilim , alt tarafı 150cc makınelerden konusuluyor. 1,5lt yaksa ne 2 lt yaksa ne (gunde 200km yapılmıyorsa)

  13. #33
    Rebornx4 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ağustos 2009
    Şehir
    İstanbul-Altunizade
    Motosikleti
    CF Moto 150nk
    Dur bakim benim eski bir yazım vardı buralarda biryerde olacaktı. Heh burada. Üstüne yazı yazanı öperim. Buyrun:


    Türkiye şartlarına göre en ekonomik seçenekler olan bu 3 motorda en büyük sorun, hangisini seçeceğimizdir. Bugün size eğrisiyle doğrusuyla bu 3 motoru açıklayacağım. Böylece boşuna ybr mi, cbf mi? başlıkları görmek zorunda kalmayacağız.


    HONDA CBF 150

    Motor Hava soğutmalı 4 Zamanlı OHC tek silindirli
    Motor hacmi (cc) 149cm3
    Silindir çapı x strok (mm) 57.3 X 57.8mm
    Sıkıştırma oranı 9.1:1
    Yakıt sistemi Karbüratör
    Maks. Güç (kW@dev/dak) 8.5/7,500(11.6 PS)
    Maks. Tork (Nm @ dev/dak) 12.5/5.250
    Ateşleme CDI Elektronik avanslı dijital transistörlü
    Çalıştırma Elektrikli
    Şanzıman 5 vites
    Güç aktarımı Zincirli
    Boyutlar (UxGxY) (mm) 2075 x 750 x 1135mm
    Tekerlekler arası mesafe (mm) 1,335mm
    Sele yüksekliği (mm) 780mm
    Yerden açıklık (mm) 140mm
    Yakıt kapasitesi (litre) 13 lt. (2.6 lt. yedek dahil)
    Tekerlekler
    Ön U profilli 6 kollu alüminyum döküm
    Arka U profilli 6 kollu alüminyum döküm

    Avantajlar :
    - 3 motor içerisinde en cüsseli,en kalıplı gözüken motor. Sabit kafa grenajının da buna katkısı olduğunu belirtelim.
    - Yol tutuşu ve viraj kabiliyeti diğerlerine kıyasla oldukça iyi.
    - Diğer rakiplerinden daha rahat ve uzun yolda daha konforlu. Özellikle selesine oturup uzun yol yaptığınızda farkedeceksiniz.
    - Performans olarak 2. sırayı alıyor. Ybr'den üstün, Apache'den geri. 10.5 beygir gazı her çevirişinizde hızla cevap veriyor.
    - Servis ağı ve yedek parça diğerlerine oranla çok yaygın. Honda'nın bu konuda diğer rakiplerini ezerek geçtiğini belirtelim.
    - Lastikler tubeless, iç lastikle uğraşmıyorsunuz.

    Dezavantajlar:
    - Motor devirli kullanıldığında yağ yakıyor ve bunu servis inkar etmiyor. 150cc bir motorun 2000kmde 1000ml yağın 250ml'ini yakması hiçte normal değil.
    - Üzerinde gelen lastikleri (duro) buz pateni yapma hobiniz varsa çıkartmayın. Yağmurlu havalarda drift yapmak ta uygun bir seçenek.
    - Yedek parçaları en pahalı motor. Yalnız geniş servis ağı ve yedek parça stoğu ile bu açığı bir nebze kapatıyor.
    - En çok yakan motor. Ortalama 3lt/100km olarak düşünebilirsiniz.
    - Kick start yok. Akü bittiği zaman ayağınızda spor ayakkabı olmasını dileyin.

    Özet: Motosikleti zevk için alıyorsanız; konforu performanstan üstün tutup, birde heryerde servisi olsun, sorun çıkarmasın, biraz da cüsseli görünsün,yakıtı önemli değil diyorsanız size göre.


    YAMAHA YBR 125

    YBR125
    Motor
    Motor tipi Tek silindir, hava soğutmalı, 4-zamanlı, SOHC
    Motor hacmi 124cc
    Çap x Strok 54,0 mm x 54,0 mm
    Sıkıştırma oranı 10,0 : 1
    Maksimum güç 7,3 kW 7.800 dev/dk.
    Maksimum tork 9,5 Nm @ 6.000 dev/dk.
    Yağlama Islak karter
    Yakıt sistemi Mikuni BS25 Karbüratör
    Debriyaj tipi Islak, Çoklu disk
    Ateşleme sistemi CDI
    Çalıştırma Elektrik ve Ayak marşlı
    Şanzıman Sıralı, 5-vitesli
    Son aktarım Zincirli

    Şasi
    Şasi Diamond Tipi
    Ön süspansiyon Teleskopik çatal
    Ön teker hareketi 120 mm
    Kaster Açısı 26º
    Kaster mesafesi 92 mm
    Arka süspansiyon Salınım kolu
    Arka teker hareketi 105 mm
    Ön fren Hidrolik tek disk, Ø 220 mm
    Arka fren Kampana , Ø 130 mm
    Ön lastik 2.75 18M/C (42P)
    Arka lastik 90/90 18M/C (57P)

    Boyutlar
    Toplam uzunluk 1.985 mm
    Toplam genişlik 745 mm
    Toplam yükseklik 1.100 mm
    Sele yüksekliği 780 mm
    Tekerleklerarası mesafe 1.290 mm
    Minimum yerden yükseklik 160 mm
    Ağırlık (dolu yağ ve yakıt tankı dahil) 126 kg
    Yakıt tankı kapasitesi 13,0 litre
    Yağ tankı kapasitesi 1,2 litre

    Avantajlar:
    - Yakıt cimriliği ödülünü tvs ile paylaşssa da ufak bir farkla en az yakıt yakan motordur.
    - Motor ömrü daha uzundur. Mekanik anlamda diğerlerine kıyasla çok daha kalitelidir.
    - Motor tamirinden hemen hemen her köşebaşı usta anlayabilir. Bakımları daha ucuzdur.
    - Bisiklet tamircilerinde bile yedek parçası bulunur. Yedek parça sorunu yaşamazsınız.

    Dezavantajlar:
    - Cüssesi en ufak motosiklet. Eğer boyunuz 1.70 in üstünde ise altınızda bisikletten farkı olmayacaktır. Ciddi bir eksiklik.
    - Performansı rakiplerine kıyasla en düşük motosiklet. 9.5 hp ile hızlanma ve son hızda en geride kalıyor.

    Özet: Açıkçası bu motorun cüssesinden başka herhangi bir eksiği yok, lastikler tubetype belki bunu sayabiliriz. Performans isteyen zaten almaz. Mekanik anlamda çok daha iyi. Yalnız dediğim gibi o kadar cılız ki altınızda bisiklet gibi kalıyor. Diğer motorlara oranla pek tercih edilmemesinin tek sebebi düşük performansı ve ufak cüssesi. Eğer ben ekonomi istiyorum, benim hızla,torkla,gösterişle alakam yok, ayağımı yerden kessin yeter, motor nereye ben oraya, fizana kadar gitsin en ufak sorun çıkartmasın diyorsanız YBR 125 sizin için iyi bir seçim.


    TVS APACHE RTR 150

    oyutlar ve ağırlık
    Toplam yükseklik 1100 mm
    Genel uzunluk 2020mm
    Toplam Genişlik 730 mm
    Dingil mesafesi 1300 mm
    Yerden Yükseklik 180 mm
    Boş ağırlığı 136 kg.
    Yakıt Tankı Kapasitesi 16 Lt

    Motor
    Tip EFI
    Stroke (2 / 4) 4 Zamanlı
    Silindir sayısı -
    Çap x strok 62 x 52.6 mm
    Hacmi 147,5 cc
    Elektrik 12 V - 10W

    Transmisyon
    5 Vites - Debriyaj Çok plakalı Islak, Tür
    Performans
    Maksimum Güç 9.95kw / (13.5 bhp) @ 8500 rpm
    Max. Tork 123 Nm 6000 rpm @
    Dijital Ateşleme

    Frenler
    Ön 270 mm Disk Petal Tipi
    Arka 130 mm Kampana
    Lastikler
    Ön 90 x 90 - 17 "Çelik
    Arka 110x80 - 18 "Çelik


    Avantajlar:
    - Bu konuda 1 numaraya kesinlikle performans geliyor. 13.5 hp'lik motoru ne YBR'yi nede CBF'yi tınlamıyor. Düzde, yokuşta kesinlikle lider Apache.
    - Devir saati 2011 modellerde dijital ve çok güzel olmuş.
    - Yakıtı 2.5lt/100km civarlarında. YBR ile hemen hemen aynı, eh hadi bir nebze daha fazla yakıyor diyebiliriz.
    - Yeni kasanın görünüşü oldukça güzel, grenajlar yerli yerinde, arka süspansiyonlar başarılı.

    Dezavantajlar:
    - Motorda kıpraşım titreşim ne ararsanız var. Öyle çinli motorlardaki gibi elinize darbeli matkapla vurmuyorlar tabiki. Ancak ybr,cbf kadar rahat olmadığı da apaçık.
    - Fabrika çıkışı lastikler aslında hepsinde kötü, birtek bu motorun eksisi sayılmaz ancak lastikler gene tırt.
    - Parça kalitesi biraz zayıf gibi. Dikkat biraz diyorum gene çinli motorlar ile kıyaslamayın diğerlerine oranla. Yoksa oldukça yeterli ve güzel kalitesi.

    Özet: Ben bastımmı giderim, ybr-cbf aynada kalır diyorsanız; içinizde doğuştan gelen bir kıpraşım-titreşim arzusu varsa(öyle zangır zangır değil, gücün verdiği tatlı-sert bir titreşim), buda az yaksın, gösterişide biraz güzel olsun diyorsanız alın. Ancak bir cbf rahatlığı beklemeyin. Tir tir titretsiniz söyleyim.



    Fiyatlarını belirtmeme gerek yok. Resmi sitelerinde zaten ayrıca belirtilmiş. Bu kadar bilgiden sonra hala bu sitede YBRmi CBFmi diye topic açarsanız Allah sizi kahretmesin emi! Seçiminizi iyi yapın, haydi kalın sağlıcakla.
    Güzel Şale ve Asil.KurT bunu beğendiler.

  14. #34
    serkanunal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mayıs 2012
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Yamaha Ybr 2012 esd :)
    Bencede ybr az masraf az yakıt

  15. #35
    atiTheSun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mayıs 2012
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    CB125E Beyaz'2012
    Rebornx4,

    deneme firsatiniz olursa birde cb125e'nin titreşimi ve diger avantaj ve dezavantaj konusunda yorumlarınızı bekliyoruz.. Aslında bu mailiniz, bir yerlerde sabitlenmeli..

  16. #36
    search16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Aralık 2009
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    GTS Evo 250 - Hero Hunk 150
    YBR artçılı kullanılmıyor. Rüzgara gelemiyor. Ekonomik.
    CFB artçılı iyi. Kullanımı rahat. Sürat 100.
    RTR artçısı rahatsız... Titreşimli (çokta sorun değil). Ekonomik. Seri.
    ERROR88 bunu beğendi.
    Önemli olan beygir değil, beygirin nekar yediği.

  17. #37

    Üyelik
    16 Mayıs 2012
    Merhaba;
    Apache 150'nin 2012 modeli gözalıcı ve de şuan cbf 150'den daha ucuz.
    Apache 150 - 4,200
    CBF 150 - 4,800
    apache henüz tanınmadığı için tutulmuyor.
    ERROR88 bunu beğendi.

  18. #38
    ERROR88 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Şubat 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    HONDA NC 750S
    Tvs başka almak mantık dışı olur zaten tıpsız cın de yapılan yağ yakan honda cakmasına. 4'800 asla vermem koruma demiri bile takmamıs daha neresinden ne çalmış kim bilir
    www.erkakurye.com

  19. #39
    Rebornx4 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ağustos 2009
    Şehir
    İstanbul-Altunizade
    Motosikleti
    CF Moto 150nk
    Alıntı atiTheSun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Rebornx4,

    deneme firsatiniz olursa birde cb125e'nin titreşimi ve diger avantaj ve dezavantaj konusunda yorumlarınızı bekliyoruz.. Aslında bu mailiniz, bir yerlerde sabitlenmeli..
    Henüz cb125e yi şu ana kadar deneme fırsatım hiç olmadı. Bir abimizin bu konuda oldukça detaylı bir inceleme yazısını aşağıda veriyorum :

    http://www.motosiklet.net/forum/test...st-yazisi.html

    cb125 i cbf150nin biraz daha ufak, az benzin yakan, az performanslı, az masraflı, az fiyatlı hali olaran düşünebilirsin. CBF150 de ne varsa "birazcık" aşağı çek hepsi bu

  20. #40
    SessizGezgin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ağustos 2008
    Şehir
    mersin
    Motosikleti
    suzuki address
    honda al hocam elinden cıkarmasıda kolay olur sağlam motordur..
    uzaklar yolcusu.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler