Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motoruma.com
Motomax
REKLAM ALANI

arkadaslar yag filtresi nasil degistirilir

    CFMOTO Z Force 550
    REKLAM ALANI
  1. #1
    McWarnaly - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Kasım 2009
    Şehir
    Antwerpen-BELGIUM
    Motosikleti
    Aprilia AF1+FZR 1000+YZFR6
    arkadaslar aksam motorumun yag lambasi yandi,bende yagi ve filtreyi degistireyim icim rahat olsun diyorum.burdan da yag hakkinda biraz tavsiye aldiktan sonra servise gittim.adam bi hafta sonrasina randevu verdi(burda isler boyle yuruyor malesef)ve sadece motoru garja sokmak icin 50 euro+yag degisim ucreti dedi.bende tamam bi hafta sonra gelicem deyip arkama bile bakmadan toz oldum ordan.simdi kendim degistirmeye karar erdim ancak bu konuda tecrubem yok.filtreyi nasil sokebilirim anahtarim yok.daha sonra adim adim neler yapmam gerekli bilen varsa yazabilirmi.forumda aradim ancak pek bisey bulamadim.anladigim kadariyla eskisini sokup eski yagi iyice temizleyip yeni filtreni icine biraz yag koyup calkaladiktan sonra filtrenin etrafindaki kaukcuk a ve takilcagi yere parmagimizla yag suruyup yeni filtreyi yerine takip elimizle sikmak yeterli.ancak tecrubeli arkadaslarinda tavsiyelerini dinlemek isterim
    RIDE or DIE


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    REKLAM ALANI
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    06 Mart 2010
    tamirciye götür sen ne anlarsın

  3. #3
    Samet Ağır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2008
    Şehir
    istanbul pendik
    Motosikleti
    YAMAHA YZF 1000 ,BMW R1150RT,CBF 150
    kardeş sen olması gerekeni zaten biliyorsun.baksana olması gerektiği gibi yazmışsın zaten.el becerin varsa bırak tamirciyi.ellerin yağlansın biraz.bak o zaman motor tadından yenmez tabi sadece filtre değil yağını da yeni koy!

  4. #4
    McWarnaly - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Kasım 2009
    Şehir
    Antwerpen-BELGIUM
    Motosikleti
    Aprilia AF1+FZR 1000+YZFR6
    Alıntı sametagir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kardeş sen olması gerekeni zaten biliyorsun.baksana olması gerektiği gibi yazmışsın zaten.el becerin varsa bırak tamirciyi.ellerin yağlansın biraz.bak o zaman motor tadından yenmez tabi sadece filtre değil yağını da yeni koy!
    tesekkur ederim dostum ben ellerimin yaglanmasindan korkmuyorum zaten.ben boza boza ogrnirim mantigindayim,benim bildiklerim bunlar ancak filtreyi nasil sokucem bilmiyorum.anahtarim yok.ve yeni filtreyi takinca elle sikmak yeterlimi?
    ugrgnr bunu beğendi.
    RIDE or DIE

  5. #5
    Samet Ağır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2008
    Şehir
    istanbul pendik
    Motosikleti
    YAMAHA YZF 1000 ,BMW R1150RT,CBF 150
    kusura bakma geciktim.filtre kolay yerdeyse önce tozunu pisliğini iyice temizle.pırıl pırıl olsun.sonta ellerinide temizle.yani o metal yüzelden ellerin kaymayacak.sonra iki elinle sağlamca kavra ve saat yönünün tersine zorla.mutlaka sökülür ama takan tanirci abartmışsa eğer en kolayı bir filtreye bie delik del tornavida gibi bişeyi sıkıca sok ve öyle çevir.zaten kımıldadığı anda gerisi kolayca sökülür.nasıl olsa atacaksın eski filtreyi.sonrasında aynı şekilde işlemi tersinden yap emin olana kadar elinle sıkıştır.yeterli olacaktır.selamlar kolay gelsin...

  6. #6
    septimus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Nisan 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Suzuki GSX 650 F
    Arkadaşım hangi motor için yazdın bu soruyu acaba ? Ayrıca yağ ışığının yanması hemen yağ değişiminin olması gerektiği anlamına gelmez. En son yağ ne zaman değişti ? Yağın eksik mi baktın mı ? Eğer eksikse önce bir miktar yağ ekleyerek doğru seviyeye tamamla, eğer ışığın sönüyorsa o zaman yağ seviyesindeki eksikliğin ışığın yanmasına sebep olduğunu anlarsın. Ama ışık sönmüyorsa yağ basıncında bir sorun var demektir. Yağ pompası sorunlu olabilir. O zaman ustaya götürmen gerekir.

    Yağ filtresi elle sıkılırsa yeterli torka ulaşamaz, bu da yüksek devirlerde sızıntıya yol açar. 5 - 10 dolara e-bay vs. gibi sitelerde gerekli filtre sökme-takma aparatını bulabilirsin. (oil wrench olarak ararsan)

  7. #7

    Üyelik
    10 Nisan 2008
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    KAWASAKİ VN 800
    septimus doğru söylüyor önce hangi motor olduğunu söyle,birde motoru sıfır aldıysan manuel kullanma klavuzu vardır ordan bak bulamadın google amcaya sor bizde yardımcı oluruz şimdi ne yazsak boş

  8. #8
    McWarnaly - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Kasım 2009
    Şehir
    Antwerpen-BELGIUM
    Motosikleti
    Aprilia AF1+FZR 1000+YZFR6
    motor r6.simdiye kadar bi problem yoktu ancak motor 50 derece falan idi biraz zorladim o zaman yag lambasi yandi.hemen stop ettim uzuun surede sonmedi.aldigim adam bi arapti ve yeni degistirdigini soyledi.yagi her zamn kontrol ederim daha tertemiz ve yeteri kadar yag var.aslinda bende fazla km gecmedim zaten.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:25 ----------

    ayrica septimus dostum sen filtre elle sikilinca saglam olmaz diyorsun ancak youtube ta bikac video izledim butun ustalar yeni filtreyi elle sikmak yeterli diyorlardi.motor isindikca filtre kendiliginden sikilirmis.aslinda bu mantik dogu.motor sicak iken yag cubugunu sokemiyorum.
    RIDE or DIE

  9. #9
    Gökhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2006
    Şehir
    Rize
    Motosikleti
    F 650 GS

  10. #10

    Üyelik
    10 Nisan 2008
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    KAWASAKİ VN 800
    senin motor kaç model arkadaşım

    bak burdan bir araştır hangi model se katalogda vardır ana kıolay gelsin

    http://www.r6messagenet.com/forums/r...ir-manual.html

  11. #11
    McWarnaly - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Kasım 2009
    Şehir
    Antwerpen-BELGIUM
    Motosikleti
    Aprilia AF1+FZR 1000+YZFR6
    Alıntı Endurocu01 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    senin motor kaç model arkadaşım
    2001 model
    RIDE or DIE

  12. #12
    ergün1968 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ağustos 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    NC 700 SA
    filtre anahtarına ihtiyacın olursa,eski yassı panjur ipi ve büyükçene bir pense ile halledebilirsin.Kes bir üç litrelik su bidonun koy makinanın altına,alt yağ tapasını aç,üst tapayı aç,yağ boşalt filtre değiş,alt tapayı tak,yağı koy, üst tapayı kapat marşa bas devam.Yalnız filtreyi takmadan içine bir miktar yağ koy ve lastik contayı hafif yağla.Filtreye yağ doldurmanın sebebi,yağ pompasının daha kolay yağı çekmesini sağlamaktır.
    AKILLI OLALIM;DÜNYADA EŞİ BENZERİ OLMAYAN BU MÜKEMMEL COĞRAFYAYA,TÜRK İNSANINA VE TÜRK'LÜĞE SAHİP ÇIKALIM.100 YILI AŞKIN SÜRDÜRÜLEN TÜRK ULUSUNU BÖLMEYE YÖNELİK OYUNLARA ALET OLMAYALIM.HEPİMİZ KARDEŞİZ.NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE...

  13. #13

    Üyelik
    10 Nisan 2008
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    KAWASAKİ VN 800
    2001 ile 2003 arasında per fark yok sanırım 2003 modelde gösteriyor yağ filitresini


    BLUE MOTOR
    Hero Motosiklet

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler