Arkadaşlar 2 zamanlı vaaaaar '2 zamanlı var' Jawa,Mz'de 2 zamanlı motorlara sahip Derbi,Gilera,Cagiva,Aprillia gibi motosiklet üreticileride 2 zamanlı motorları üretimde tutuyorlar ama arada jenerasyon ve teknoloji farkı var.Derbi,Gilera,Cagiva,Aprillia gibi üreticilerin 2 zamanlı makineleri EURO normlarına uygun olarak üretiliyor.Örnek vermek gerekirse,Derbi GPR125R modeli EURO2 normlarını yakalamış bir modeldir.Keza diğer markalarda aynı şekildedir.Zaten bu standartları yakalamamış olsalar avrupada üretimi ve satışı yasaklanır.Benim gpr'ımın ustunde kocaman EURO 2 yazıyordu.Gunumuzde ulkemıze ithal edilen birçok 4 zamanlı motosiklet, bu normlara uygun uretılmıyor.Bu sebepten dolayı 2 zamanlı motorlarla ilgili böyle bir karar alınacağını düşünmüyorum.Eğer böyle bir karar alınırsa yeni nesil 2 zamanlı motosikletleri kullanıcıları için çok büyük bir haksızlık yapılmış olur.Belli bir model yılının altındaki 2 zamanlıları ayıklayabilirler ama.Daha gerçekçi bir yaklaşım olur herhalde.